Ik weet niet meer wat mijn eerste keer was, denk ergens in 1983 of 1984 of zo. En de badkuip herinner ik mee ook nog. Maar dat was later.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Daar was ik ook bijAan het eind verkochten ze buiten al meteen CDs van het concert
Mijn eerste keer was augustus 1986 in Ahoy.
1986 was de 2de keer in Nederlandquote:Op donderdag 21 april 2016 23:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat mijn eerste keer was, denk ergens in 1983 of 1984 of zo. En de badkuip herinner ik mee ook nog. Maar dat was later.
Geschreven door Princequote:Op donderdag 21 april 2016 22:58 schreef Rica het volgende:
Dit vind ik het mooiste nummer van Prince.
Ook al heeft waarschijnlijk iedereen het veel te vaak gehoord.
Zijn eigen zang en muziek kan me niet erg bekoren. Kwestie van smaak. Ik ken eigenlijk alleen maar de bekenden die je altijd hoort. Anyhoe schrijver, muzikant en entertainer in één en op zulk hoog niveau wel bijzonder.
de versie van the family vond ik tegenvallenquote:Op donderdag 21 april 2016 23:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Geschreven door PrinceGezongen door Prince en Sinéad O'Connor.
Allebei goed
Dat is waar ja. Ik dacht dat ik jonger was, maar dan zal Ahoy ook mijn eerste keer zijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:02 schreef wdn het volgende:
[..]
1986 was de 2de keer in Nederland
1982 met de dirty mind tour maar dat hebben maar een man of 100 meegemaakt
1985 was live op TV.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Ik dacht dat ik jonger was, maar dan zal Ahoy ook mijn eerste keer zijn.
1982 waren inderdaad maar weinig mensen bij, en later hoorde je dat iedereen daar geweest was, haha.
wauw <3quote:Op donderdag 21 april 2016 23:07 schreef wdn het volgende:
Sometimes it snows in april op RL4
Door Lois Lane <3
Ha was ik ook bij.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:09 schreef bloodymary1 het volgende:
En Galgenwaard in 1987! Was ik voor het eerst naar een concert in zo'n groot stadion. Was ook vet.
Welke? Die pot?quote:Op donderdag 21 april 2016 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Die ouwe zus Kleeman kan wel beter haar mond houden qua zang tegenwoordig
Je was zelfs verplicht om de kaarten MET bus reis te kopen.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Toen moest je nog inderdaad n waar het postkantoor of de VVV voor kaartjes. Lagen er 's avonds al mensen in hun slaapzak.
Maar mijn vader kende de directeur van de VVV in Eindhoven en die hield kaartjes voor mij achter. Niet netjes... maar ik was er blij mee.
Yep, op het moment dat ze haar mond opentrok werd het valsquote:
<3quote:
Potverdorie, the golden age of Dutch corruption.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Toen moest je nog inderdaad naar het postkantoor of de VVV voor kaartjes. Lagen er 's avonds al mensen in hun slaapzak.
Maar mijn vader kende de directeur van de VVV in Eindhoven en die hield kaartjes voor mij achter. Niet netjes... maar ik was er blij mee.
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:14 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Potverdorie, the golden age of Dutch corruption.
Dan weet je het nu.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Nooit geweten dat hij Manic Monday heeft geschreven
en ...quote:Op donderdag 21 april 2016 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Nooit geweten dat hij Manic Monday heeft geschreven
Ja echt he. Eigenlijk vind ik dat ook walgelijk zo iets. Ga nog steeds veel naar concerten en walg echt van die opkopers en zo.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:14 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Potverdorie, the golden age of Dutch corruption.
Die nadere blijf ik een mooie vrouw vinden.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yep, op het moment dat ze haar mond opentrok werd het vals
single heb ik hier ergens liggenquote:
De Melkweg is vanaf 0:00 open en ze gaan de hele nacht door muziek draaien van Prince.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:21 schreef MrBradge het volgende:
http://www.cbsnews.com/live/?ftag=CNMe94798
Ik zit nu al 4 uur deze stream te kijken..
Vind het trouwens echt heel bizar hoe ze in Amerika omgaan met het overlijden van een groots artiest.
Daar zetten mensen (Zoals te zien was) Speakers neer bij het Apollo theatre en gaan met tientallen mensen dansen, en los op Prince, en dat gebeurd door heel Amerika.
In Nederland als er een groot artiest (voor NL begrippen) Overlijd dan komt dat een dag in't nieuws, dan word er aangekondigd dat er een concert komt ter nagedachtenis van die artiest, en verder gebeurd er niets. Ook geen fans die de straat op gaan met muziek van die artiest en er nog "wat van proberen te maken" Zoals dat in Amerika wel gebeurd.
Jammer vind ik dat. En ook een van de redenen dat ik Amerika zo`n tof land vind!
4 uur? beetje overdreven?quote:Op donderdag 21 april 2016 23:21 schreef MrBradge het volgende:
http://www.cbsnews.com/live/?ftag=CNMe94798
Ik zit nu al 4 uur deze stream te kijken..
Vind het trouwens echt heel bizar hoe ze in Amerika omgaan met het overlijden van een groots artiest.
Daar zetten mensen (Zoals te zien was) Speakers neer bij het Apollo theatre en gaan met tientallen mensen dansen, en los op Prince, en dat gebeurd door heel Amerika.
In Nederland als er een groot artiest (voor NL begrippen) Overlijd dan komt dat een dag in't nieuws, dan word er aangekondigd dat er een concert komt ter nagedachtenis van die artiest, en verder gebeurd er niets. Ook geen fans die de straat op gaan met muziek van die artiest en er nog "wat van proberen te maken" Zoals dat in Amerika wel gebeurd.
Jammer vind ik dat. En ook een van de redenen dat ik Amerika zo`n tof land vind!
Ik was toch meer fan van Wendy en Lisa.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:19 schreef wdn het volgende:
[..]
single heb ik hier ergens liggen
Susan Moonsie <3 <3
Ok mee eens. Die waren ook leuk en goed.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik was toch meer fan van Wendy en Lisa.
[ afbeelding ]
Tof, maar daar zal wel geen doorgaan zijnquote:Op donderdag 21 april 2016 23:22 schreef wdn het volgende:
[..]
De Melkweg is vanaf 0:00 open en ze gaan de hele nacht door muziek draaien van Prince.
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik was toch meer fan van Wendy en Lisa.
[ afbeelding ]
Deed ik ook toen Michael Jackson overleed, van 10 tot 2 s'nachts CNN zitten checken live omdat ik wilde weten hoe en wat.quote:
Nee zit een verhaal achter.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan was je er vroeg bij zeg! Ik heb die wel op album, maar die heb ik pas later gekocht.
Sheila E. Ik zag de borden staan in ehv toen ja. Ben ook niet geweestquote:Op donderdag 21 april 2016 23:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Al die randartiesten vond ik toen ook zo goed. Heb hier een album en een cd van Wendy en Lisa en ook een album en een cd van Sheila E. Spijt dat ik daar vorig jaar niet naar toe ben gegaan in de Effenaar, schijnt heel goed geweest te zijn.
En natuurlijk singletjes van Vanity 6 en Appolonia 6. En maar meezingen "I need 7 inches and more".
The Time vond ik nooit zo veel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |