Een perfomer vs een muzikant.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat MJ minder geniaal was. Zijn dansen was ongekend. Een perfecte performer.
Zijn platenlabel zal alles wel lekker willen uitbuiten.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:52 schreef speknek het volgende:
Alle video's van YouTube verwijderd, niks op tv, matig ingespeeld.
Mee eens.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil niet zeggen dat MJ minder geniaal was. Zijn dansen was ongekend. Een perfecte performer.
helaas wel maar het zijn schoften ... maar goed dat zijn er wel meerquote:Op donderdag 21 april 2016 20:53 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zijn platenlabel zal alles wel lekker willen uitbuiten.
Er was al jaren amper iets van Prince op YouTube te vinden.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:52 schreef speknek het volgende:
Alle video's van YouTube verwijderd, niks op tv, matig ingespeeld.
Op Spotify is het ook erg mager.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er was al jaren amper iets van Prince op YouTube te vinden.
Ben het helemaal eens met het kapsonesgedrag als het gaat om mensen uit je concert gooien omdat ze een herinnering willen in de vorm van foto's/filmpjes.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:54 schreef MCH het volgende:
Had niks met dit hommootje. Blij dat ie nu gestopt is en dat hij geen idiote ticketprijzen meer kan vragen en van dat kapsonesgedrag kan tentoonspreiden met mensen uit je concert gooien.
Eigenlijk wel MJ had goede tekstschrijvers die hem hits als Thriller aanboden, perfecte studiomuzikanten, Quincy Jones.. op het podium ging alles om de show en playbackte hij vaak. Prince wilde het liefst alles zelf doen, een purist.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:53 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zijn platenlabel zal alles wel lekker willen uitbuiten.
Zeldzame bagger, eerderquote:
neequote:Op donderdag 21 april 2016 20:58 schreef Infection het volgende:
"Meest geniale muzikant ooit"
Beetje overdreven, niet?
HIj wilde altijd Prince heten maar zat nog onder contract bij zijn platenmaatschappij Warner Bros , wat ie had afgesloten toen hij 18 was,die hem dwongen een x aantal cd's uit te brengen onder die naam Prince.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef starla het volgende:
Altijd jammer dat een TT over de dood van een muzikant verpest wordt door een mening. Hou het gewoon bij de feiten en laat die mening achterwege, is nergens voor nodig en men rouwt er geen cent meer om.
Fantastisch goede muzikant? Ja.
Meest geniale? Mwoah...
RIP TAFKAP of Prince of hoe je ook moge heten. Veel te jong heengegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook nooit fan maar moet zeggen dat hij wel smaak had als het om vrouwen ging en het liedje 'The most beautiful girl in the world' vind ik nog steeds mooiquote:Op donderdag 21 april 2016 20:52 schreef Kijkertje het volgende:
Prince of hoe hij zich ook wilde noemen heeft mij nooit kunnen bekoren maar vele anderen wel en 57 is veel te jong
Kom op zeg, die jankzooi van die overbetaalde smurf ging toch nergens over? Laten we wel wezenquote:
Ik vind dat hij wel een goede pophitjes had back in the day, een goeie poppert welquote:Op donderdag 21 april 2016 21:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Kom op zeg, die jankzooi van die overbetaalde smurf ging toch nergens over? Laten we wel wezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |