Okay maar heb je die ooit een instrument zien bespelen?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:37 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dood of levend? Ik denk dat Michael Jackson door de meeste mensen zal worden genoemd.
Het scheen dat MJ piano kon spelen en kon drummenquote:Op donderdag 21 april 2016 20:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Okay maar heb je die ooit een instrument zien bespelen?
CONTROVERSY !quote:Op donderdag 21 april 2016 20:40 schreef BasEnAad het volgende:
Die TT is wel het meest lelijke anglicisme ooit.
Zeker. Rick James is nog steeds jellyquote:Op donderdag 21 april 2016 20:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nooit zeggen, het was zelfs niet mijn ding, zijn muziek. Maar hij had weldegelijk een enorm talent in muziek. Dat kan je niet ontkennen.
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hij bespeelde zo`n beetje alle "band" instrumenten (gitaar/bas/piano/drums/zang) op zeer hoog niveau, en hij maakte meer dan alleen de hits waar mensen hem van kennen, van funk tot rock, en van jazz tot ballads.
De meest geniale van de jaren 80 zou ik nog wel aandurven. In de jaren 70 was het wat drukker qua genien, maar daar is Bowie wel een hele goede kandidaat.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:32 schreef heywoodu het volgende:
Gevraagd als leek, wie is nou de meest geniale muzikant ooit? Tijdje terug was het toch zonder enige twijfel David Bowie, maar nu is het ineens Prince?
Ja maar Rick James was dan ook een Super Freakquote:Op donderdag 21 april 2016 20:41 schreef Drug het volgende:
[..]
Zeker. Rick James is nog steeds jelly
Hij was altijd betrokken bij de productie van al zijn muziek. Zonder George Martin hadden de Beatles waarschijnlijk wat minder geklonken, bv. MJ had altijd een grote vinger in de pap van het eindproduct.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het scheen dat MJ piano kon spelen en kon drummen
(Maar hij deed alles met z`n stem)
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja maar Rick James was dan ook een Super Freak
Tja, bedoel je met muzikant wie de meeste instrumenten het beste bespeelt, telt een stemband als instrument?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Okay maar heb je die ooit een instrument zien bespelen?
bronquote:Prince showed everyone he's on the mend Saturday, showing up at $10 dance party.
TMZ broke the story, Prince's private plane made an emergency landing early Friday after a concert in ATL and His Purpleness was rushed to the hospital. His people later told TMZ he was battling the flu.
We're told Prince wanted people to have living proof he's still living, so he showed up at around midnight at Paisley Park near his Minnesota home and showed off his new guitar and piano.
He didn't sing, but told the crowd, "Wait a few days before you waste any prayers."
Ik wil niet zeggen dat MJ minder geniaal was. Zijn dansen was ongekend. Een perfecte performer.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:45 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Tja, bedoel je met muzikant wie de meeste instrumenten het beste bespeelt, telt een stemband als instrument?
Bach lijkt me, met een ruime voorsprong op Mozart. Bowie of Prince, dan hebben we het eerder over achterhoedegevechten.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:32 schreef heywoodu het volgende:
Gevraagd als leek, wie is nou de meest geniale muzikant ooit? Tijdje terug was het toch zonder enige twijfel David Bowie, maar nu is het ineens Prince?
en getoupeerd haarquote:Op donderdag 21 april 2016 20:47 schreef Copycat het volgende:
Ik was toentertijd 'fan' van zo'n beetje de hele Paisley clique.
Van The Time tot Sheila E, van Taja Sevelle tot Madhouse. Had ook een tijdje een Purple Rain dresscode. Compleet met purperen house coat, kanten blouse en heel veel paarse make-up rondom mijn ogen (en op mijn wenkbrauwen). Ik overdreef het nogal, als puber.
Prince.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:32 schreef heywoodu het volgende:
Het hangt natuurlijk nogal af van de definitie, sowieso kun je niet echt zeggen A was beter dan B bij zoiets subjectiefs als muziek.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat MJ minder geniaal was. Zijn dansen was ongekend. Een perfecte performer.
Pics!!quote:Op donderdag 21 april 2016 20:47 schreef Copycat het volgende:
Van The Time tot Sheila E, van Taja Sevelle tot Madhouse. Had ook een tijdje een Purple Rain dresscode. Compleet met purperen house coat, kanten blouse en heel veel paarse make-up rondom mijn ogen (en op mijn wenkbrauwen). Ik overdreef het nogal, als puber.
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:47 schreef Copycat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |