quote:Op donderdag 21 april 2016 21:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb zojuist zoeen losgetrokken:
[ afbeelding ]
Stoutquote:Op donderdag 21 april 2016 21:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:"Double" (imperial) wheat stout.
This imperial really strikes back. From a strange country far, far away, comes the only Imperial Wheat Stout in the known universe. Once again, the ’Hand’ brewery - four guys brewing in their spare time, on an absurdly small scale - boldly goes where no brewery has gone before.
Weer geen Aldi biertje hè.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mic open !quote:Op donderdag 21 april 2016 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik doe in mijn eentje de mini playbackshow
Ik zing gewoon meequote:Op donderdag 21 april 2016 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik doe in mijn eentje de mini playbackshow
Whehe, niet bepaald.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weer geen Aldi biertje hè.Proost Fogel!
Mein nahm is hase! Usw.quote:
Wordt er eentje wakker..quote:
krijgen we dadelijk met Muis ook nogquote:
Ja ik weet inmiddels wel dat ik hier nooit iets moet zeggen wat eerder op de dag in het nieuws is geweest, maar ik hoorde het pas net op de radio. Had nog geen gelegenheid om het nieuws eerder te bekijken/lezen/luisteren.quote:
pssstquote:Op donderdag 21 april 2016 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik weet inmiddels wel dat ik hier nooit iets moet zeggen wat eerder op de dag in het nieuws is geweest, maar ik hoorde het pas net op de radio.
Je weet ook dat Percy Sledge dood is, weekje geleden of zoquote:Op donderdag 21 april 2016 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik weet inmiddels wel dat ik hier nooit iets moet zeggen wat eerder op de dag in het nieuws is geweest, maar ik hoorde het pas net op de radio.
vorig jaar was het precies een week geledenquote:Op donderdag 21 april 2016 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
Je weet ook dat Percy Sledge dood is, weekje geleden of zo
time fliesquote:Op donderdag 21 april 2016 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vorig jaar was het precies een week geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |