Hij komt nu voor bevestiging dat is een beetje zijn leeftijd.. verwerkt meer op een dag (ook spanningquote:Op maandag 25 april 2016 10:09 schreef silliegirl het volgende:
Ik leef nog hoor, nacht was iets beter; nu elke 2 uur ellende ipv elk uur. Maar ik snap gewoon niet wat er dan aan de hand is.
W. Krijgt z'n laatste voeding rond 22:00. Slaapt dan om 22:30.
Soms komt 'ie dan nog een keer om 23:30; drinkt dan nog een keer goed en gaat weer slapen. Zo ook vannacht.
Toen om 1:30 huilen. Aai over zn bol en 't was weer goed. 3:30 weer huilen, 2 slokjes melk en klaar. Sliep doen door tot 7:00.
Als 'ie nou 1:30 overslaat kan ik net wat meer slapen
Alstuquote:Op maandag 25 april 2016 19:45 schreef Selvaria het volgende:
Nog een keervoor sillie en stoel. Klinkt echt heel erg zwaar.
Och IMA, wat een schrik! Gelukkig blijft het daar meestal ook bij, maar toch.![]()
Kan iemand (LuDann misschien?) me vertellen waar ik ongeveer die informatie over die W-houding terug kan lezen? Of een samenvatting geven?
Ik las er vorige keer wat vluchtig doorheen, maar sinds een paar dagen gaat N. ineens ook zo zitten.
That being said, wil ze nu al twee avonden weer niet slapenquote:Op maandag 25 april 2016 16:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Zou het gewoon proberen, dat verandert toch wel weer af en toe. Een paar maanden terug hoefden we echt niet te proberen om M voor 21.00 uur naar bed te brengen, nu ligt ze eigenlijk iedere avond tussen 19.00 en 19.30 uur en slaapt ze dan prima (uitzonderingen altijd natuurlijk). Als ze zich ontwikkelen en overdag drukker zijn verandert het slaapritme ook weer.
Hier lukt t ook niet. W. Was na 30 minuten weer klaar wakkerquote:Op maandag 25 april 2016 21:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
That being said, wil ze nu al twee avonden weer niet slapen
SPOILER: Plaatjes-bij-praatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door twist02 op 26-04-2016 11:59:53 ]
Thanks!quote:Op maandag 25 april 2016 21:07 schreef twist02 het volgende:
[..]
Alstueven teruggezocht, omdat ik wist dat ik er ook ergens op gereageerd had
Ik heb geen idee. Hij heeft wel een aantal dingen die eraan doen denken: kwijlt veel, kauwt op alles, zurige stinkpoep (maar hooguit 2x per dag dus dat past dan weer niet), rode billen.. Maar dat is al een poosje zo en ik zie nog niks in zn mondje.quote:Op dinsdag 26 april 2016 07:40 schreef Stippelrientje het volgende:
Silly krijgt je baby geen tandjes?
Oh maar dat past idd erbij. Soms duurt het even een tijdje..quote:Op dinsdag 26 april 2016 07:57 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Hij heeft wel een aantal dingen die eraan doen denken: kwijlt veel, kauwt op alles, zurige stinkpoep (maar hooguit 2x per dag dus dat past dan weer niet), rode billen.. Maar dat is al een poosje zo en ik zie nog niks in zn mondje.
Hoe oud is Y nu Stoel?
Denk dat hij toch wel bevestiging zoekt ook. Vannacht moest ik er 4x uit, waarvan 1 keer honger en 3x was een aai over z'n bol genoeg en lag ik binnen 5 minuten zelf weer. Zal inderdaad even een heftige fase zijn; overdag ist ook brullen als ik (of man) uit zicht verdwijnen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 08:01 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Oh maar dat past idd erbij. Soms duurt het even een tijdje..
dat is hier met 8,5 maand nog op volle toerenquote:Op dinsdag 26 april 2016 08:12 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Denk dat hij toch wel bevestiging zoekt ook. Vannacht moest ik er 4x uit, waarvan 1 keer honger en 3x was een aai over z'n bol genoeg en lag ik binnen 5 minuten zelf weer. Zal inderdaad even een heftige fase zijn; overdag ist ook brullen als ik (of man) uit zicht verdwijnen.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 08:47 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
dat is hier met 8,5 maand nog op volle toeren
Ja, ik vind het ook wel handig dat ze in de doek slaapt idd maar Stip sliep op gegeven moment alleen in de doek en dat is gewoon niet zo handig soms. Ik ben nu gewoon begonnen met haar in haar ledikant te leggen. Daar is het lekker donker en rustig. Ze heeft net iig een half uur daar geslapen dus het begin is erquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:41 schreef LadyBlack het volgende:
Dot, nee we zouden het in een weekend starten, maar toen hadden we zoveel plannen dat t er niet van is gekomen. En eigenlijk bevalt het mij nu ook wel dat ie in de doek goed slaapt, want dan kan ik een beetje inspelen op peuters dagindeling.
Over een paar weken is het vast al weer anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |