abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161704132
En jeetje Sillie en stoel, wat een gedoe bij jullie.. Hopelijk vinden jullie allebei een oplossing die voor jullie werkt, maar in ieder geval sterkte :*

Onze baby is gisteren van het bed gerold ;( Vriend onderschatte een beetje hoe mobiel ze is in slaapzak. Ze was wel snel ook weer blij en aan het spelen en heeft nu wel een blauwe plek, maar valt erg mee. (wel net morgen naar CB natuurlijk :') ) Nouja.. die kunnen we ook afstrepen dan maar.
pi_161705682
oh bah, IMA. Dan schrik je even flink he!

Hier vind T alle kabels en snoeren die in de woonkamer zitten. En de stopcontacten. Kleine ontdekker!

Stiekem wou ik dat we hem Thomas genoemd hadden, met als roepnaam T.om. Dan kon ik hem waarschuwen door heel hard "Thomas O.le achternaam" te roepen. Dat bekt zo mooi...
pi_161706625
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 10:09 schreef silliegirl het volgende:
Ik leef nog hoor, nacht was iets beter; nu elke 2 uur ellende ipv elk uur. Maar ik snap gewoon niet wat er dan aan de hand is.
W. Krijgt z'n laatste voeding rond 22:00. Slaapt dan om 22:30.
Soms komt 'ie dan nog een keer om 23:30; drinkt dan nog een keer goed en gaat weer slapen. Zo ook vannacht.
Toen om 1:30 huilen. Aai over zn bol en 't was weer goed. 3:30 weer huilen, 2 slokjes melk en klaar. Sliep doen door tot 7:00.

Als 'ie nou 1:30 overslaat kan ik net wat meer slapen :O
Hij komt nu voor bevestiging dat is een beetje zijn leeftijd.. verwerkt meer op een dag (ook spanning :X ) en dat komt sávonds nog eens terug.

sucks ;)
Schudden voor gebruik
pi_161709663
Nog een keer :* voor sillie en stoel. Klinkt echt heel erg zwaar.

Och IMA, wat een schrik! Gelukkig blijft het daar meestal ook bij, maar toch. :o

Kan iemand (LuDann misschien? O-) ) me vertellen waar ik ongeveer die informatie over die W-houding terug kan lezen? Of een samenvatting geven? :P Ik las er vorige keer wat vluchtig doorheen, maar sinds een paar dagen gaat N. ineens ook zo zitten. :')
pi_161710677
Na een hysterische huilbui van een uur zit W. nu slapend op mn schoot. Ik durf niet meer te gaan verzitten :X

En ik kan niet bij de afstandsbediening en m'n thee staat buiten bereik, zucht. -O-

[ Bericht 32% gewijzigd door silliegirl op 25-04-2016 20:23:04 ]
pi_161712413
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 19:45 schreef Selvaria het volgende:
Nog een keer :* voor sillie en stoel. Klinkt echt heel erg zwaar.

Och IMA, wat een schrik! Gelukkig blijft het daar meestal ook bij, maar toch. :o

Kan iemand (LuDann misschien? O-) ) me vertellen waar ik ongeveer die informatie over die W-houding terug kan lezen? Of een samenvatting geven? :P Ik las er vorige keer wat vluchtig doorheen, maar sinds een paar dagen gaat N. ineens ook zo zitten. :')
Alstu ;) even teruggezocht, omdat ik wist dat ik er ook ergens op gereageerd had
pi_161712974
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 16:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Zou het gewoon proberen, dat verandert toch wel weer af en toe. Een paar maanden terug hoefden we echt niet te proberen om M voor 21.00 uur naar bed te brengen, nu ligt ze eigenlijk iedere avond tussen 19.00 en 19.30 uur en slaapt ze dan prima (uitzonderingen altijd natuurlijk). Als ze zich ontwikkelen en overdag drukker zijn verandert het slaapritme ook weer.
That being said, wil ze nu al twee avonden weer niet slapen :')
pi_161713576
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

That being said, wil ze nu al twee avonden weer niet slapen :')
Hier lukt t ook niet. W. Was na 30 minuten weer klaar wakker :')
pi_161713767
Sillie en stoel, ik weet verder weinig zinnigs te zeggen, buiten wat er al gezegd/geopperd is. Veel sterkte voor jullie beiden :* hoop dat er snel verbetering komt, in elke zin van het woord!

Verder weinig onthouden en ook weinig te melden ;)
Nog steeds een ontzettend blij ei hier (verkoudheid bleek gelukkig niet meer dan dat te zijn, en is al weer bijna over). Ik verbaas me er soms nog steeds over dat ze nog elke dag leuker wordt O+

Ze brabbelt hele dagen aan een stuk, zwaait, lacht, klapt, geeft tegenwoordig zelfs handkusjes (veeg me op! O+ ), klimt en klautert overal op / overheen (zitten/staan/optrekken is er nog altijd niet bij :') ) eet ook weer als vanouds (lees: 3 van die plastic Ikea-bordjes bij het avondeten :X ) en-nog-veel-meer-leuks-wat-ik-nu-vergeet !! :D

SPOILER: Plaatjes-bij-praatje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door twist02 op 26-04-2016 11:59:53 ]
  maandag 25 april 2016 @ 21:45:40 #210
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161713987
Het slapen gaan gaat hier de laatste tijd ook wat minder. Eigenlijk sinds de zomertijd. Sowieso voed ik 'm maar het liefst in slaap, want als ik 'm wakker in bed leg gaat hij eerst allerlei uitbreek-pogingen uit bed doen.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_161714493
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:07 schreef twist02 het volgende:

[..]

Alstu ;) even teruggezocht, omdat ik wist dat ik er ook ergens op gereageerd had
Thanks! ^O^
pi_161720197
Hier gisteravond blinde paniek om half 12. Wilde niks, niet drinken, niet knuffelen, alleen overtrekken en krijsen. Om half 2 hebben we een paracetamol gegeven en daarna sliep ze binnen een half uur. Kennelijk had ze ergens pijn?

Nu staat ze met Jan de Hoop (:')) te kletsen voor de tv, zo vrolijk als 't maar zijn kan.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_161720273
Oh herkenbaar Kris. En dan jezelf voor je kop slaan dat je dat niet eerder hebt geprobeerd he :) Tandje misschien?

LB, had je nu uiteindelijk nog slaaptraining gedaan? Mini heeft gisteren namelijk alleen in de doek geslapen en hoewel ze dan dus prima lange rukken maakt vond ik het wel wat zwaar dus ik zou haar toch wel graag in haar bed krijgen overdag. Helaas heeft ze nog nooit in haar bedje gelegen, op de eerste dagen na, dus ik vrees een beetje :{
pi_161720336
Silly krijgt je baby geen tandjes?
Schudden voor gebruik
pi_161720424
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 07:40 schreef Stippelrientje het volgende:
Silly krijgt je baby geen tandjes?
Ik heb geen idee. Hij heeft wel een aantal dingen die eraan doen denken: kwijlt veel, kauwt op alles, zurige stinkpoep (maar hooguit 2x per dag dus dat past dan weer niet), rode billen.. Maar dat is al een poosje zo en ik zie nog niks in zn mondje.

Hoe oud is Y nu Stoel?
pi_161720437
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 07:57 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Hij heeft wel een aantal dingen die eraan doen denken: kwijlt veel, kauwt op alles, zurige stinkpoep (maar hooguit 2x per dag dus dat past dan weer niet), rode billen.. Maar dat is al een poosje zo en ik zie nog niks in zn mondje.

Hoe oud is Y nu Stoel?
Oh maar dat past idd erbij. Soms duurt het even een tijdje..
Schudden voor gebruik
pi_161720510
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 08:01 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Oh maar dat past idd erbij. Soms duurt het even een tijdje..
Denk dat hij toch wel bevestiging zoekt ook. Vannacht moest ik er 4x uit, waarvan 1 keer honger en 3x was een aai over z'n bol genoeg en lag ik binnen 5 minuten zelf weer. Zal inderdaad even een heftige fase zijn; overdag ist ook brullen als ik (of man) uit zicht verdwijnen.
pi_161720795
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 08:12 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Denk dat hij toch wel bevestiging zoekt ook. Vannacht moest ik er 4x uit, waarvan 1 keer honger en 3x was een aai over z'n bol genoeg en lag ik binnen 5 minuten zelf weer. Zal inderdaad even een heftige fase zijn; overdag ist ook brullen als ik (of man) uit zicht verdwijnen.
dat is hier met 8,5 maand nog op volle toeren :D
Schudden voor gebruik
pi_161720872
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 08:47 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

dat is hier met 8,5 maand nog op volle toeren :D
-O- het steeds huilen 's nachts of huilen overdag? Dat laatste overleef ik wel :P
pi_161721275
Oh wat een scheetje Twist! Zielig van het krijsen Kris, gelukkig is het nu weer goed.

Hopelijk is het een tandje Sillie, en slaapt W snel weer goed. Hier nog een tandeloos bekkie, ik voel ook nog niets eigenlijk... (Maar da's prima, bv enzo :) )

[ Bericht 0% gewijzigd door Sara82 op 26-04-2016 11:01:25 ]
  dinsdag 26 april 2016 @ 10:41:21 #221
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161721999
Dot, nee we zouden het in een weekend starten, maar toen hadden we zoveel plannen dat t er niet van is gekomen. En eigenlijk bevalt het mij nu ook wel dat ie in de doek goed slaapt, want dan kan ik een beetje inspelen op peuters dagindeling.

Over een paar weken is het vast al weer anders :')
pi_161722120
Sillie en stoel, sterkte met de hele situatie thuis :*

Sillie, wat betreft de nachten vind ik het niet eens zo slecht gaan maar dat wil je vast niet horen... :@.
Twix sliep tot aan zijn ziekenhuisopnames van 21.00 tot 9.00 uur. Altijd. Zonder ook maar een uitzondering.
Sinds de opnames niet meer, hij slaapt wel van 21.00 tot 9.00 uur maar huilt altijd een paar keer op. Hij heeft sinds 1,5 maand een speen, die is hij dan vaak even kwijt. Soms is een aai over zijn bolletje genoeg, soms een knuffel, soms wil hij bij mij zijn en dan neem ik hem mee naar onze slaapkamer. Maar de nachten dat ik (ja, ik doe de nachten alleen, in goed overleg met man) er maar 4x uit hoef, zijn hier prima. Soms hoef ik er maar 1 keer uit, soms wel een keer of 6.

Wellicht zie je door alle stress en troubles dingen vanuit een wat ander perspectief. Super begrijpelijk. Maar wat misschien helpt is om te denken "hij wilde maar 1 voeding en 3 keer een aai over zijn bol" ipv "hij was alweer 4 keer wakker".

Ik wens je heel veel sterkte, succes en wijsheid toe. Ik bewonder je doorzettingsvermogen ten aanzien van je man. Weet vanuit wat je hier en in Z&G schreef hoe een en ander gegaan is en ik vind het moedig hoe je hebt geknokt en nog knokt voor jullie relatie. But take care :*.
pi_161722619
Malteser:
Nachten als vannacht zijn wel te doen hoor, das het probleem niet zo. Maar nachten met tot 4x toe 30 minuten tot een uur ontroostbaar huilen trek ik erg slecht.

En voor de rest, thanks :* . Alles heeft 2 kanten, 't is gelukkig niet alleen maar de hele tijd kommer en kwel hoor. 'T is alleen nu, met alles wat er speelt (niet alles is hier terug te vinden) gewoon even heel veel. Maargoed, het mag nu wel weer over leuke babytjes gaan ipv over mij ;)
pi_161722709
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 10:41 schreef LadyBlack het volgende:
Dot, nee we zouden het in een weekend starten, maar toen hadden we zoveel plannen dat t er niet van is gekomen. En eigenlijk bevalt het mij nu ook wel dat ie in de doek goed slaapt, want dan kan ik een beetje inspelen op peuters dagindeling.

Over een paar weken is het vast al weer anders :')
Ja, ik vind het ook wel handig dat ze in de doek slaapt idd maar Stip sliep op gegeven moment alleen in de doek en dat is gewoon niet zo handig soms. Ik ben nu gewoon begonnen met haar in haar ledikant te leggen. Daar is het lekker donker en rustig. Ze heeft net iig een half uur daar geslapen dus het begin is er :s)
pi_161723243
Slechte nachten moet je altijd in perspectief zien natuurlijk. Tussen de 4 en 6 maanden kwam N. standaard 3 tot 4 keer voor een voeding 's nachts, dat vond ik wel erg pittig in combinatie met mijn werk voor de klas. Toen ze daarna een tijdje 2x kwam was dat prima te doen. Nu ze geen nachtvoedingen meer heeft kan ik me dan weer niet voorstellen hoe ik het toen volhield. Je hebt je vaak ook gewoon maar te schikken naar hoe het gaat en moet daarin een manier vinden om het vol te houden helaas.

Nog even O+ voor de lieve foto's van twists mini.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')