Nahjah, als iemand me zou beloven dat het over een maand weer een stuk beter is zou ik 'm eeuwig dankbaar zijn, want dan is er een einde in zicht..quote:Op maandag 25 april 2016 10:23 schreef Mineola het volgende:
Sillie, je wil dit vast niet horen, maar hier duurde die periode van heel slecht slapen ongeveer een maand. Globaal tot hij zeven maanden is, toen ging hij weer terug naar z'n eigen ritme van elke 3u wakker. Wat ook niet goed slapen is uiteraard, maar iig te doen. En ik hoef niet elke drie uur te voeden, een aai of speen of mama is vaak al genoeg. Ik leg m na de eerste voeding (hij begint in zijn eigen kamertje) vaak al bij ons in bed, dat scheelt veel! Ik hoef iig niet drie keer per nacht naar zijn kamer te lopen. Misschien voor jou ook een idee, als je dit nog niet deed? Sterkte, slopend is het
Mja, ik heb geen idee meer wat E toen deed, maar ik lees al veel herkenning. Het is wel weer een periode waarin veel gebeurt met je baby, en ook in zijn omgeving blijkbaar...quote:Op maandag 25 april 2016 10:37 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Volgende week wordt 'ie 6 maanden..
Het kan zijn (maar ik weet niet hoe je het nu doet natuurlijk) dat je W. te laat naar bed brengt 's avonds. Ik las ergens dat de ideale bedtijd rond die tijd ergens tussen 18.30-19.30u is. Geen idee waarom hoor. Wij zijn dat toen gaan proberen en hier ging het daarna een stuk beter (maarja, N=1 dus het zegt niets).quote:Op maandag 25 april 2016 10:41 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nahjah, als iemand me zou beloven dat het over een maand weer een stuk beter is zou ik 'm eeuwig dankbaar zijn, want dan is er een einde in zicht..
W. slaapt in zijn eigen bed, want in mijn bed werkt echt niet. Hij wordt wakker van mij en ik van hem en als man er ook nog bij ligt slaapt er niemand meer. Hij ligt wel naast me (in een eigen bedje) dus echt opstaan hoef ik al niet.
De ellende is ook nog dat W. gewoon niet slaapt voor 22:00. Ik kan dus ook niet altijd eerder naar bed om vast wat te slapen. Dan moet man/iemand thuis zijn voor W en das vaker niet zo dan wel, eigenlijk..
oh, dat klonk wat stomer dan dat ik het bedoelde. Natuurlijk is het afhankelijk van wat je gewend bent...quote:Op maandag 25 april 2016 11:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Maar, als ik eerlijk ben vind ik je nacht ook niet zo slecht, sillie. 22, 3 en 7.plus even wakker om 1.30. Dat zou hier reden tot jubelen zijn.
Nahjah, ik was "gewend" aan 1 a 2 voedingen zonder drama.quote:Op maandag 25 april 2016 11:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Maar, als ik eerlijk ben vind ik je nacht ook niet zo slecht, sillie. 22, 3 en 7.plus even wakker om 1.30. Dat zou hier reden tot jubelen zijn.
Hmm. Nou. Misschien moet ik een nieuwe poging gaan doen dan, maar eerdere pogingen om 'm eerder op bed te leggen waren drama. Urenlang gekrijs en boze baby. Maar goed, 't is het proberen weer een keer waard.quote:Op maandag 25 april 2016 11:32 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Het kan zijn (maar ik weet niet hoe je het nu doet natuurlijk) dat je W. te laat naar bed brengt 's avonds. Ik las ergens dat de ideale bedtijd rond die tijd ergens tussen 18.30-19.30u is. Geen idee waarom hoor. Wij zijn dat toen gaan proberen en hier ging het daarna een stuk beter (maarja, N=1 dus het zegt niets).
slaapbabyslaap.nl had toen wat tips voor mij.
Verder is het gewoon ruk. Dikkevoor alles.
Ik heb maar van ellende appelflappen gemaakt. Die 10 kilo babyoverblijfsel gaan er zo goed afquote:Op maandag 25 april 2016 13:39 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij stopte E na een halfjaar ook met doorslapen trouwens. Probeerde het net terug te zoeken maar kan t helaas niet vinden.
En ik haat dit weer. Ben de deur nog niet uitgeweest en heb dus maar op de bank gehangen met slapende baby, en nu heb ik hoofdpijn en ben ik misselijk en chagrijnig
Ja, en nu eet Stip hem ook nog eens niet. Moet ik er een extra opeten!quote:Op maandag 25 april 2016 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
Haha boks Dot, hier ook nog +10 een tijdje geleden
Zou het gewoon proberen, dat verandert toch wel weer af en toe. Een paar maanden terug hoefden we echt niet te proberen om M voor 21.00 uur naar bed te brengen, nu ligt ze eigenlijk iedere avond tussen 19.00 en 19.30 uur en slaapt ze dan prima (uitzonderingen altijd natuurlijk). Als ze zich ontwikkelen en overdag drukker zijn verandert het slaapritme ook weer.quote:Op maandag 25 april 2016 14:18 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Hmm. Nou. Misschien moet ik een nieuwe poging gaan doen dan, maar eerdere pogingen om 'm eerder op bed te leggen waren drama. Urenlang gekrijs en boze baby. Maar goed, 't is het proberen weer een keer waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |