abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161678180
Sillie idd waar woon je? Kan ik je helpen?
Schudden voor gebruik
pi_161678462
Ik heb bijgelezen maar zo verbijsterd over de laatste spoilers dat ik 4 pagina;s aan info ben vergeten.. :@

Mannen in het topic *O*
Een schattige lachje gespot
Een leuke fiets foto gezien
poepen in bad check

Hier een te droge huid voor de douche, wurm mag maar een of twee keer per week in bad met supervette olie of havermout. Dat gaat steeds beter weer, dus we zijn nu net aan het opschroeven naar twee keer wat langer in bad per week.
Dieet voor mij en wurm (koemelk, kippenei, soja en notenvrij) werkt hier goed. Zijn eczeem is echt al 90% minder O+ We hoeven ook niet meer zoveel te smeren met creme ed.

Slapen overdag is een dingetje.... het is aan het verschuiven nu. Normaal sliep hij rond een uur een half uurtje, maar die lijkt hij over te gaan slaan. Net wel lekker saampjes van drie tot vijf getukt O+ Kan ik er ook weer even tegen aan tot mijn man vanavond laat uit de middagdienst komt :D
Lang leve de doek _O_ anders zou ik mij echt geen raad weten :D
Schudden voor gebruik
pi_161678768
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_161680261
Lief van jullie allemaal :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
W. had ook een goede dag, 3x 1,5 uur geslapen en die heb ik meegedaan. Daar knap ik ook al van op..

Hoe is het bij jou stoel?
pi_161681711
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 12:31 schreef LuDann het volgende:
Wat fijn dat je een goede nacht had stoel. Je schreef dat het bij jullie net als bij sillie gaat, bedoel je qua huilen dan? Of ook qua man-situatie?

Mijn man is vanochtend de hort op gegaan naar het buitenland. Dat is altijd even slikken maar nu gaat het wel weer. Wolk werd even een beetje half wakker ervan rond een uur of 6, maar ik kreeg haar weer in slaap en toen sliep ze uit tot 9:30. :o Ik heb wel de hele nacht met haar in mijn oksel gelegen want nadat ik haar op bed had gelegd om 20:00 werd ze in 2 uur tijd 5 keer wakker. Toen ben ik maar met haar op bed gaan liggen. Verder goede nacht gehad, 3 of 4 keer wakker nog.
SPOILER

[ Bericht 17% gewijzigd door gestreeptestoel op 24-04-2016 19:48:56 ]
pi_161682379
Wat sneu stippel, die eczeem. Fijn dat t dieet wel schijnt te helpen.

Ludann, miet hij vaker n week weg?
pi_161683417
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 19:57 schreef gestreeptestoel het volgende:

Nou dat helpt zeker. Ik had van de week dus per ongeluk iets gegeten waar koemelk in zat en dat was gelijk prijs. Jeuk, krabben en zulks. Rode plekken op de bekende uitbreek plekken.

Ik vind koemelk ook geen ramp om uit mijn dieet te houden. Kippeneieren vind ik lastiger. Veel baksels zijn met ei helaas.

Wat een nare situatie voor jullie :*
Schudden voor gebruik
pi_161684838
Stoel wat fijn een goede nacht!

SPOILER
Sillie :*
SPOILER
--

Hier zijn de nachten goed, overdag daarentegen vrij vermoeiend omdat madame niet wil slapen overdag maar het wel nodig heeft. Maar liever overdag wat meer werk dan 's nachts uiteraard, dus ik klaag niet :P.

E sliep vanochtend tot 8:30 uur, maar daarentegen slaapt ze 's avonds om 21u vaak nog niet (zoals nu..), ze poept al drie dagen de he-le dag door, zit constant met d'r vingertjes in d'r mond, heeft heel vaak vuurrode wangetjes, lacht veel, slaapt overdag heul weinig en wordt daardoor soms een beetje chago, maar slaapt 's nachts wel heel goed en heeft vandaag een heel klein minihapje wortel binnen gehouden (win! :D).

Ik ben al aan het speuren naar tandjes :P. Als dat het is, hoop ik dat ie snel doorkomt. Als dat het niet is, dan ben ik een beetje bang voor het echte werk (dwz het echte tandjesleed) :').
pi_161685272
Hier duurde het bij het tweede tandje een aantal dagen met zulke luiers... rook ook zurig..
Schudden voor gebruik
pi_161686298
Stoel :*
pi_161686458
stoel :*

Sillie, ik heb al vaker m'n wenkbrauwen opgetrokken over die man van je. Sterkte.

Hier liep het vandaag ook neit zo lekker tussen de duutser en mij. Verschillende verwachtingen, en een duutser die niet zo ver vooruit kan kijken. Ach ja, gebeurt soms eens...
  zondag 24 april 2016 @ 21:38:15 #162
409579 LuDann
All the way
pi_161686689
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 17:51 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Goed nagedacht! Dat zou heel goed kunnen. Andere hapjes in de vriezer ook maar nakijken ;)
Ligt alleen nog een stapel MM pannekoeken. Die ook maar weggooien. ;(

Superfijn dat de eczeem van L. zoveel minder is!
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 19:57 schreef gestreeptestoel het volgende:

Soms, niet vaak gelukkig. Dit is de 4e keer sinds Wolk er is geloof ik.

SPOILER
pi_161688250
Sillie en Stoel, veel sterkte!

SPOILER
Hier is het logeren erg goed gegaan! Alleen het naar bed brengen was hard huilen, maar een kwartier later ging hij wel braaf slapen, en hij is alleen rond 12 uur even wakker geweest. Oma vond het ook erg geslaagd, dus voor herhaling vatbaar! Alleen slaapt hij nu wat minder, hij ligt net weer op bed na een half uur krijsen vanwege krampjes oid.

En ik zat net de kalender even te bekijken en zag dat ik helemaal vergeten ben Vlindur te feliciteren! Gefeliciteerd met je dreumes en ik hoop dat hij een leuke dag heeft gehad!
pi_161695071
Fijn dat het logeren goed ging FF! En hoop dat hij vanavond een goede nacht heeft gehad!

SPOILER
Gelukkig heb je hulp nu Sillie! Gaat het qua omstandigheden iets beter nu? Voel jij je ook beter?

Hoe is het met Wolk Lu?
  maandag 25 april 2016 @ 09:23:25 #165
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161695291
Jeetje sillie... ik hoop dat je even bij kunt komen. Fijn van de hulptroepen!

Stoel, wat rot -O- FF zei verstandige dingen, hopelijk kunnen jullie daar iets mee.

Ik heb vandaag weer lekker een babydagje (lees: peuter naar het kdv). Wat zal ik eens gaan doen? Misschien kruip ik zo mn bed wel weer in :9
  maandag 25 april 2016 @ 09:24:37 #166
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161695306
Oh en zo cute, hij ligt me nu echt aan te kijken en met zn ogen te volgen als ie aan de borst ligt O+

-edit- oooooohhh en zojuist moest ie er ook van lachen!!! Veeg me op O+!
pi_161695832
Ik leef nog hoor, nacht was iets beter; nu elke 2 uur ellende ipv elk uur. Maar ik snap gewoon niet wat er dan aan de hand is.
W. Krijgt z'n laatste voeding rond 22:00. Slaapt dan om 22:30.
Soms komt 'ie dan nog een keer om 23:30; drinkt dan nog een keer goed en gaat weer slapen. Zo ook vannacht.
Toen om 1:30 huilen. Aai over zn bol en 't was weer goed. 3:30 weer huilen, 2 slokjes melk en klaar. Sliep doen door tot 7:00.

Als 'ie nou 1:30 overslaat kan ik net wat meer slapen :O
  maandag 25 april 2016 @ 10:14:27 #168
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161695908
Hoe oud is ie ook alweer?
pi_161696036
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 10:09 schreef silliegirl het volgende:
Ik leef nog hoor, nacht was iets beter; nu elke 2 uur ellende ipv elk uur. Maar ik snap gewoon niet wat er dan aan de hand is.
W. Krijgt z'n laatste voeding rond 22:00. Slaapt dan om 22:30.
Soms komt 'ie dan nog een keer om 23:30; drinkt dan nog een keer goed en gaat weer slapen. Zo ook vannacht.
Toen om 1:30 huilen. Aai over zn bol en 't was weer goed. 3:30 weer huilen, 2 slokjes melk en klaar. Sliep doen door tot 7:00.

Als 'ie nou 1:30 overslaat kan ik net wat meer slapen :O
Dit klinkt wel heel bekend hoor; N. doet dat ook sinds ze ongeveer 6 maanden is. Even heel kort drinken, of soms zelfs alleen even een paar snikken, en dan weer verder tukken.
Maar ze ligt bij ons in bed; dus dan ben ik ook zo weer in slaap. Als jij er steeds helemaal uit moet, word je er natuurlijk veel wakkerder van.
pi_161696058
Sillie, je wil dit vast niet horen, maar hier duurde die periode van heel slecht slapen ongeveer een maand. Globaal tot hij zeven maanden is, toen ging hij weer terug naar z'n eigen ritme van elke 3u wakker. Wat ook niet goed slapen is uiteraard, maar iig te doen. En ik hoef niet elke drie uur te voeden, een aai of speen of mama is vaak al genoeg. Ik leg m na de eerste voeding (hij begint in zijn eigen kamertje) vaak al bij ons in bed, dat scheelt veel! Ik hoef iig niet drie keer per nacht naar zijn kamer te lopen. Misschien voor jou ook een idee, als je dit nog niet deed? Sterkte, slopend is het :*
pi_161696074
Oh hoi Saskia, boks dus :+
pi_161696086
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 10:25 schreef Mineola het volgende:
Oh hoi Saskia, boks dus :+
Nouja, hier doet ze dat soort dingen maar 2 of 3 x per nacht, dus ik zou dat geen slecht slapen willen noemen.
pi_161696178
baby en ik hebben tot 10 uur uitgeslapen! *O* *O* *O* Okay, T is er tussendoor een uurtje uitgeweest met de duutser, van half 7 tot half 8, maar daarna hebben we nog lekker doorgetukt samen.

En toen ik vannacht om 5 uur wakker werd had ik daarvoor maar 1 keer gevoed, denk ik. De beste nacht in maanden!
pi_161696257
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 10:14 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe oud is ie ook alweer?
Volgende week wordt 'ie 6 maanden..
pi_161696260
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 10:26 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Nouja, hier doet ze dat soort dingen maar 2 of 3 x per nacht, dus ik zou dat geen slecht slapen willen noemen.
Gelukkig maar! Dat is heel fijn dat je het niet als slecht ervaart. Maar slecht is relatief he ;)

Ik vind het na mijn oudste die met deze leeftijd maar 1x kwam tussen 19-7 niet zo goed, maar ik kan er prima mee leven inderdaad. Het is nu eenmaal zo en het komt vast wel goed voor hij tien is. en ik vind het heerlijk dat hij bij ons slaapt! :@

En zijn vast ook genoeg mensen (zelfs hier) die dit alsnog horrornachten vinden omdat hun kind allang doorslaapt. Tja, ieders referentiekader is anders. :)
pi_161696273
Jeutje Stoel en Sillie, wat een stom gedoe. :'(

Al bij de huisarts geweest om iets lichamelijks uit te sluiten?

Hier ook prutnachten, T is nog steeds verkouden, maar is wel weer vrolijk en energiek gelukkig. En we hebben zo'n ikea-speelmat gekocht, en dat ding is een tophit. Tijgeren en proberen te kruipen gaat veel beter op zo'n mat dan op een kleedje en laminaat. En trots dat ie dan kijkt! (En ik glunder mee)
O+
pi_161696335
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 10:23 schreef Mineola het volgende:
Sillie, je wil dit vast niet horen, maar hier duurde die periode van heel slecht slapen ongeveer een maand. Globaal tot hij zeven maanden is, toen ging hij weer terug naar z'n eigen ritme van elke 3u wakker. Wat ook niet goed slapen is uiteraard, maar iig te doen. En ik hoef niet elke drie uur te voeden, een aai of speen of mama is vaak al genoeg. Ik leg m na de eerste voeding (hij begint in zijn eigen kamertje) vaak al bij ons in bed, dat scheelt veel! Ik hoef iig niet drie keer per nacht naar zijn kamer te lopen. Misschien voor jou ook een idee, als je dit nog niet deed? Sterkte, slopend is het :*
Nahjah, als iemand me zou beloven dat het over een maand weer een stuk beter is zou ik 'm eeuwig dankbaar zijn, want dan is er een einde in zicht..

W. slaapt in zijn eigen bed, want in mijn bed werkt echt niet. Hij wordt wakker van mij en ik van hem en als man er ook nog bij ligt slaapt er niemand meer. Hij ligt wel naast me (in een eigen bedje) dus echt opstaan hoef ik al niet.

De ellende is ook nog dat W. gewoon niet slaapt voor 22:00. Ik kan dus ook niet altijd eerder naar bed om vast wat te slapen. Dan moet man/iemand thuis zijn voor W en das vaker niet zo dan wel, eigenlijk..
  maandag 25 april 2016 @ 10:43:40 #178
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161696389
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 10:37 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Volgende week wordt 'ie 6 maanden..
Mja, ik heb geen idee meer wat E toen deed, maar ik lees al veel herkenning. Het is wel weer een periode waarin veel gebeurt met je baby, en ook in zijn omgeving blijkbaar...

Het komt weer goed, anytime soon :*
pi_161697124
Jeetje Stoel en Sillie wat een nare situaties ;( :*

De hele slechte nachten waren hier toen M. 4-6 maanden was. Toen kwam ze ook iedere 1,5 uur op het 'hoogtepunt'. Daarna sliep ze ineens van de een op de andere dag redelijk tot goed. Het was hier echt een faaaaase maar een hele vervelende :( (Edit: die ook samenhing met haar continue verkoudheden.)

Hier verder niet echt nieuws. M. is haar blije ei-zelf nog steeds. Volgens mij zwaaide ze net ineens naar me toen ik gedag zwaaide bij het op bed leggen :D Straks eens kijken of ze het weer doet of dat het toeval was.

Gisteravond wel ineens een huilbaby. Dan kun je wel merken dat man en ik dat niet meer zijn gewend. (Als in: onze bezorgde reactie erop.) Geen idee wat er aan de hand was, maar zolang we in de buurt bleven en haar afleidden werd ze weer rustig. Na een uur hard huilen was het ook ineens weer over. Buikpijn misschien, verlatingsangst of toch eindelijk die tanden? (Wanneer leveren ze die baby's nu eens met een handleiding! :+ )
pi_161697306
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 10:41 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nahjah, als iemand me zou beloven dat het over een maand weer een stuk beter is zou ik 'm eeuwig dankbaar zijn, want dan is er een einde in zicht..

W. slaapt in zijn eigen bed, want in mijn bed werkt echt niet. Hij wordt wakker van mij en ik van hem en als man er ook nog bij ligt slaapt er niemand meer. Hij ligt wel naast me (in een eigen bedje) dus echt opstaan hoef ik al niet.

De ellende is ook nog dat W. gewoon niet slaapt voor 22:00. Ik kan dus ook niet altijd eerder naar bed om vast wat te slapen. Dan moet man/iemand thuis zijn voor W en das vaker niet zo dan wel, eigenlijk..
Het kan zijn (maar ik weet niet hoe je het nu doet natuurlijk) dat je W. te laat naar bed brengt 's avonds. Ik las ergens dat de ideale bedtijd rond die tijd ergens tussen 18.30-19.30u is. Geen idee waarom hoor. Wij zijn dat toen gaan proberen en hier ging het daarna een stuk beter (maarja, N=1 dus het zegt niets).
slaapbabyslaap.nl had toen wat tips voor mij.

Verder is het gewoon ruk. Dikke :* voor alles.
pi_161697388
Hier ging het eerst laatste tijd ook ruk. We hadden een paar goede nachten rond 6 maand, maar daarna drama met alle anderhalf tot 2 uur voeden. Vannacht was echt de eerste goede nacht in een hele lange tijd...
pi_161697424
Maar, als ik eerlijk ben vind ik je nacht ook niet zo slecht, sillie. 22, 3 en 7.plus even wakker om 1.30. Dat zou hier reden tot jubelen zijn.
pi_161698257
Hier komt t voor n groot deel door slaap gebrek.
Vannacht was ze 1x wakker, maar was t even knuffelen.. Speen erin en klaar. (ik moet wel naar dr kamer lopen)

Maar afgelopen tijd was t echt 1,5 uur lang rondlopen, sussen, speen,fles, op de borst leggen, in ons bed etc.. En dit onder oorverdovende gekrijs. En dan nog 2 of 3 keer terug om dr speen te geven.

In die periode heeft ze ook oorontsteking gehad en toen was t nog erger. Vervolgens nog s bij de ha geweest met haar en leken de oren nog iets rood.
Ik hoop dus heel erg dat t zo blijft gaan als vannacht! En dat we wat minder moe zijn.

En ik moet zeggen.. Wij hebben beide veel slaap nodig. Ik functioneer niet met dagenlang 6 uur of minder slapen.

De kinderen zijn nu bij opa en oma. Ik thuis. (moet straks nog weg) vh weekend gaan ze misschien ook naar opa en oma.
pi_161698379
Maar begrijp ik nu goed dat je relatie er echt aan is stoel? Mede door het slechte slapen dus? Dat is echt zuur :{

Ik had bij Stip ook heel erg het gevoel alsof ik m'n vriend 'kwijt' was omdat we zo weinig sliepen maar toen we eenmaal een soort van ritme hadden en Stip iig begin van de avond weg te leggen was ging het al snel veel beter.
pi_161698546
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 11:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Maar, als ik eerlijk ben vind ik je nacht ook niet zo slecht, sillie. 22, 3 en 7.plus even wakker om 1.30. Dat zou hier reden tot jubelen zijn.
oh, dat klonk wat stomer dan dat ik het bedoelde. Natuurlijk is het afhankelijk van wat je gewend bent...
pi_161698976
Tja, ik denk dat de nachten sowieso een stuk zwaarder vallen als je partner er wel is, maar gewoon weigert te helpen.

Hier inderdaad ook tussen de 6 en 8 maanden enorme rotnachten. Ze slaapt nog steeds niet zo goed als de eerste maanden (toen sliep ze door, ik mis die dagen :P), maar ze zijn prima behapbaar. :)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_161699011
:* voor de slechte slapers. (Te) weinig slaap en een gillende baby 's nachts is killing.
  maandag 25 april 2016 @ 13:39:18 #188
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161700062
Volgens mij stopte E na een halfjaar ook met doorslapen trouwens. Probeerde het net terug te zoeken maar kan t helaas niet vinden.

En ik haat dit weer. Ben de deur nog niet uitgeweest en heb dus maar op de bank gehangen met slapende baby, en nu heb ik hoofdpijn en ben ik misselijk en chagrijnig :')
  maandag 25 april 2016 @ 13:59:05 #189
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_161700488
:(

F is moe, heel moe. Maar bed = gillen :( Nu al een paar dagen zo in de middag. Ik snap dat spelen veel leuker is dan slapen, maar ik zit n beetje aan mn tax, veel te druk op t werk (alles moest gisteren af), vriend die ook druk is, stuiterende peuter, huilende baby :'( }:|
pi_161700497
Wat moeilijk sil & stoel!! Sterkte!

O. Kreeg haar moeilijkste slaap periode met 13-15 mnd uit mijn hoofd. Alleen op mij als ik niet sliep, en alleen op de bank. Ze begon pas met tandjes 2wk voor haar verjaardag dus dat zal meegeteld hebben.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_161700559
Lb this ook klote weer! Hier loopt een kleuter met vakantie met haar ziel onder haar arm rond. Net wel even boodschappen gedaan (& door de regen mogen lopen :()

MM :( 2 huilend is echt stom idd!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_161700902
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 11:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Nahjah, ik was "gewend" aan 1 a 2 voedingen zonder drama.
Die (vannacht 2 maar meestal minimaal 3 a 4x) dat ik er nu uit moet ben ik 30 tot 45 min bezig met 'm kalmeren want hij blijft dan brullen. Tegen de tijd dat hij dan weer ligt en ik weer slaap begint het hele feest opnieuw. Ik krijg op die manier max 3x een uurtje slaap en ik trek dat echt heel slecht...
pi_161700968
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 11:32 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Het kan zijn (maar ik weet niet hoe je het nu doet natuurlijk) dat je W. te laat naar bed brengt 's avonds. Ik las ergens dat de ideale bedtijd rond die tijd ergens tussen 18.30-19.30u is. Geen idee waarom hoor. Wij zijn dat toen gaan proberen en hier ging het daarna een stuk beter (maarja, N=1 dus het zegt niets).
slaapbabyslaap.nl had toen wat tips voor mij.

Verder is het gewoon ruk. Dikke :* voor alles.
Hmm. Nou. Misschien moet ik een nieuwe poging gaan doen dan, maar eerdere pogingen om 'm eerder op bed te leggen waren drama. Urenlang gekrijs en boze baby. Maar goed, 't is het proberen weer een keer waard.
pi_161701100
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 13:39 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij stopte E na een halfjaar ook met doorslapen trouwens. Probeerde het net terug te zoeken maar kan t helaas niet vinden.

En ik haat dit weer. Ben de deur nog niet uitgeweest en heb dus maar op de bank gehangen met slapende baby, en nu heb ik hoofdpijn en ben ik misselijk en chagrijnig :')
Ik heb maar van ellende appelflappen gemaakt. Die 10 kilo babyoverblijfsel gaan er zo goed af :')
  maandag 25 april 2016 @ 14:40:23 #195
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_161701563
Appelflappen :9

F slaapt, hij heeft wel om in slaap te komen J wakker gekrijst, die nu geheel pedagogisch onverantwoord getroost is met ranja en snoepjes :Y)
pi_161701571
Dot, dat is niet t enige natuurlijk. Het maakt t wel erger. We hebben nu wel afgesproken dat we om half 10 naar bed gaan doordeweeks, niet later. En we gaan nu dingen om te doen vastzetten in de agenda.. Anders komt er niks van. En als dat ook niet helpt... Ja dan weet ik t ook niet. De oudste sliep altijd picobello en nog steeds en nu bij de jongste gaat t ineens heel anders.

Ladyblack.. Fijn he dit weer. Ik heb de kinderen nu bij opa en oma.. Wilde ff naar de stad. Maar geen zin om door de regen de gaan
  maandag 25 april 2016 @ 14:50:20 #197
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161701768
Haha boks Dot, hier ook nog +10 een tijdje geleden ;(
pi_161701937
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
Haha boks Dot, hier ook nog +10 een tijdje geleden ;(
Ja, en nu eet Stip hem ook nog eens niet. Moet ik er een extra opeten!

Dat is wel echt vervelend stoel :* Hopelijk helpt het idd! Slaaptekort geeft ook wel echt kortere lontjes he :{
  maandag 25 april 2016 @ 14:59:28 #199
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161701991
Hoofdpijn ook ;(

Maar godzijdank slaapt baby nu in de doek en heb ik paracetamol op. Buitenlucht zou ook helpen, maar no way dat ik nu vrijwillig naar buiten ga :')
pi_161704022
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 14:18 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Hmm. Nou. Misschien moet ik een nieuwe poging gaan doen dan, maar eerdere pogingen om 'm eerder op bed te leggen waren drama. Urenlang gekrijs en boze baby. Maar goed, 't is het proberen weer een keer waard.
Zou het gewoon proberen, dat verandert toch wel weer af en toe. Een paar maanden terug hoefden we echt niet te proberen om M voor 21.00 uur naar bed te brengen, nu ligt ze eigenlijk iedere avond tussen 19.00 en 19.30 uur en slaapt ze dan prima (uitzonderingen altijd natuurlijk). Als ze zich ontwikkelen en overdag drukker zijn verandert het slaapritme ook weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')