abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161655307
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 18:48 schreef Krisvc het volgende:
Wij hebben heel erg weinig gekregen wat ik niet leuk vond. Mijn favoriete cadeau is een kinderbesteksetje van Nijntje met haar naam erop gegraveerd. :) Verder zijn boekjes altijd goed. Maar ook de kleertjes die we kregen heeft ze allemaal aangehad.

Lu, wat ik me net ineens afvroeg. Heb jij iemand die je naar de HAP kan brengen mocht dat onverhoeds nodig zijn en je man is weg voor zijn werk?

MLB, wat flauw dat die kat dat niet aanpakt.

Saskia, hoe lang heeft ze uiteindelijk geslapen?

Ik heb mijn kind net bijna kapot gemaakt geloof ik. Of althans, dat deed ze zelf. Zit rustig op d'r hurken te spelen en toen viel ze met d'r mond op het speeltje waar ze mee aan het spelen was. Heel hard huilen, heel veel bloed in d'r mondje. :'( Getroost en even op een nat washandje gesabbeld en het bloeden stopte en het verdriet was weer over.
Oef Kris, dat is schrikken!

N. heeft 3,5 uur geslapen! En nu is ze weer moe, want we zijn ook bij opa en oma gaan avondeten, op de fiets.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_161655771
Ah Jakkes Kris! Dat is schrikken! Hoe gaat t nu?

Mijn baby heeft spruw en nu ook een giga prut oog. :s
Niet helemaal in z'n hum..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zaterdag 23 april 2016 @ 20:44:26 #128
409579 LuDann
All the way
pi_161656809
Superleuk kraamcadeau inderdaad, Razz!

Lekker hoor Saskia, zo lang slapen. Klinkt als een heel fijne dag die jullie gehad hebben!

Ach Kris, wat sneu en schrikken zeg. Gelukkig was ze snel niet overstuur meer. Maar jeutje, dat bloed. :'(

Wat je vraag betreft: dat is ook wel door onze gedachten gegaan. We hebben een aantal opties. Mijn moeder kan met een half uur bij ons zijn om me te brengen en ik kan bij een van onze buren verderop ook terecht in geval van nood. Kan ook nog een taxi bellen natuurlijk en als het echt nood is kan ik altijd nog met haar in de Tula op de fiets, er zijn 2 ziekenhuizen hier, de verste met opnamemogelijkheid en de andere met alleen een HAP en poli's. Die laatste is 10 minuten fietsen. Verder hebben we de Epi-pen in huis en de tabletjes antihistamine. Dus tot zover het noodplan. :P

Handig, zo'n Ikea stoel, Selvaria. Wel lastig he, dat je er zo bij moet blijven met het opvangen.

Oh lamb, spruw is zo'n naar iets. ;( Ik hoop dat jullie snel weer beter zijn!
  zaterdag 23 april 2016 @ 20:47:34 #129
409579 LuDann
All the way
pi_161656886
Ik stond net met een portie stamppot in handen, dezelfde als die Wolk gisteravond gegeten heeft. En toen realiseerde ik me opeens dat daar behalve aardappelen en andijvie ook een klein beetje sojasaus doorheen zat. Ik heb die stamppot een maand geleden gemaakt ofzo en ingevroren voor een makkelijk dagje. Gisteren onnadenkend gegeven, ik vermoed dat dat is waar haar spugen vandaan komt vandaag. Stom! Ik vermeed soja voor de zekerheid, maar dit is wel een duidelijke hint dat ze daar toch (ook) allergisch voor is.

Wel superleuk dagje Nemo gedaan vandaag. *O* Met een baby die maar liefst anderhalf uur in de draagzak sliep. :o

[ Bericht 12% gewijzigd door LuDann op 23-04-2016 20:54:44 ]
pi_161656932
112 bellen zou ik ook best een optie vinden met allergische reacties als Wolk heeft LuDann. Fijn iig dat er meerdere goede opties zijn in geval van nood!
  zaterdag 23 april 2016 @ 20:54:15 #131
409579 LuDann
All the way
pi_161657059
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 20:48 schreef Mineola het volgende:
112 bellen zou ik ook best een optie vinden met allergische reacties als Wolk heeft LuDann. Fijn iig dat er meerdere goede opties zijn in geval van nood!
Dat is natuurlijk ook een optie en iets wat ik vrij makkelijk zal doen als ik denk dat het nodig is.
pi_161657308
Kraamcadeau:

Een slabber gemaakt van gekleurde stofjes en de naam van Y erop. Gemaakt door mensen met n handicap van mijn zusjes werk.

En een muziek draaimolentje
  zondag 24 april 2016 @ 00:09:57 #133
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_161663193
Wat een leuke kraakcadeautips. Ik heb alles opgenoteerd 😎

Morgen eens even kijken wat ik ga kopen.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_161665243
Fijn om te lezen dat er een goed noodplan klaar ligt lu!
pi_161666444
Ooh vannacht voor t eerst sinds lange tijd niet wakker geweest van Y's gegil.

Wat een verademing! Ze heeft gewoon geslapen van 19.30-6.10
pi_161666637
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 20:48 schreef Mineola het volgende:
Sterker nog. Geen optie maar een must als de reactie zo heftig wordt. Dan kun je niet met Wolk gaan fietsen. 112 bellen mag al vrij snel :@, ik stond er van te kijken tijdens m'n ehbo voor kinderen cursus.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_161666684
Ludann: fijn dat er een goed noodplan is, maar eigenlijk helemaal niet fijn dat 't nodig is. Sterkte! :*

Weer een goede nacht voor Stoel! *O*

Geklaag in Spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161666709
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161666727
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 08:09 schreef Limone het volgende:
SPOILER
Dit Sillie. En kinderen voelen alles aan. Misschien reageert W. Op jouw gespannenheid?
pi_161666746
SPOILER
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_161666756
Sillie zo gaat t hier ook.. Niet leuk meer. Ben ook helemaal op.
pi_161666768
SPOILER
pi_161666800
Dot:

SPOILER
Voor de rest:
SPOILER
pi_161666844
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 08:24 schreef silliegirl het volgende:
Dot:

SPOILER
Voor de rest:
SPOILER
Heb je geen sleutel? Dan ben je wel alleen maar in ieder geval uit de sfeer thuis. Nouja, doe er wel iets mee. Een vriendin misschien bellen? Vragen of ze je helpt bij je ouders thuis?
pi_161667062
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 08:24 schreef silliegirl het volgende:
Dot:

SPOILER
Voor de rest:
SPOILER
SPOILER
  zondag 24 april 2016 @ 12:23:42 #146
409579 LuDann
All the way
pi_161670186
Sillie:

SPOILER
  zondag 24 april 2016 @ 12:27:01 #147
409579 LuDann
All the way
pi_161670285
quote:
3s.gif Op zondag 24 april 2016 07:52 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Sterker nog. Geen optie maar een must als de reactie zo heftig wordt. Dan kun je niet met Wolk gaan fietsen. 112 bellen mag al vrij snel :@, ik stond er van te kijken tijdens m'n ehbo voor kinderen cursus.
Als er een acute allergische reactie is die mogelijk anafylactisch wordt dan ga ik natuurlijk niet fietsen nee, dan bel ik gewoon 112.
  zondag 24 april 2016 @ 12:31:25 #148
409579 LuDann
All the way
pi_161670387
Wat fijn dat je een goede nacht had stoel. Je schreef dat het bij jullie net als bij sillie gaat, bedoel je qua huilen dan? Of ook qua man-situatie?

Mijn man is vanochtend de hort op gegaan naar het buitenland. Dat is altijd even slikken maar nu gaat het wel weer. Wolk werd even een beetje half wakker ervan rond een uur of 6, maar ik kreeg haar weer in slaap en toen sliep ze uit tot 9:30. :o Ik heb wel de hele nacht met haar in mijn oksel gelegen want nadat ik haar op bed had gelegd om 20:00 werd ze in 2 uur tijd 5 keer wakker. Toen ben ik maar met haar op bed gaan liggen. Verder goede nacht gehad, 3 of 4 keer wakker nog.
pi_161673784
Sillie, je spoiler. Ik heb er gewoon geen woorden voor.
Waar woon je? Ik ga je helpen.
Het is lang geleden dat ik zo boos ben geweest.
pi_161678084
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 20:47 schreef LuDann het volgende:
Ik stond net met een portie stamppot in handen, dezelfde als die Wolk gisteravond gegeten heeft. En toen realiseerde ik me opeens dat daar behalve aardappelen en andijvie ook een klein beetje sojasaus doorheen zat. Ik heb die stamppot een maand geleden gemaakt ofzo en ingevroren voor een makkelijk dagje. Gisteren onnadenkend gegeven, ik vermoed dat dat is waar haar spugen vandaan komt vandaag. Stom! Ik vermeed soja voor de zekerheid, maar dit is wel een duidelijke hint dat ze daar toch (ook) allergisch voor is.

Wel superleuk dagje Nemo gedaan vandaag. *O* Met een baby die maar liefst anderhalf uur in de draagzak sliep. :o
Goed nagedacht! Dat zou heel goed kunnen. Andere hapjes in de vriezer ook maar nakijken ;)
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')