Oef Kris, dat is schrikken!quote:Op zaterdag 23 april 2016 18:48 schreef Krisvc het volgende:
Wij hebben heel erg weinig gekregen wat ik niet leuk vond. Mijn favoriete cadeau is een kinderbesteksetje van Nijntje met haar naam erop gegraveerd.Verder zijn boekjes altijd goed. Maar ook de kleertjes die we kregen heeft ze allemaal aangehad.
Lu, wat ik me net ineens afvroeg. Heb jij iemand die je naar de HAP kan brengen mocht dat onverhoeds nodig zijn en je man is weg voor zijn werk?
MLB, wat flauw dat die kat dat niet aanpakt.
Saskia, hoe lang heeft ze uiteindelijk geslapen?
Ik heb mijn kind net bijna kapot gemaakt geloof ik. Of althans, dat deed ze zelf. Zit rustig op d'r hurken te spelen en toen viel ze met d'r mond op het speeltje waar ze mee aan het spelen was. Heel hard huilen, heel veel bloed in d'r mondje.Getroost en even op een nat washandje gesabbeld en het bloeden stopte en het verdriet was weer over.
Dat is natuurlijk ook een optie en iets wat ik vrij makkelijk zal doen als ik denk dat het nodig is.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:48 schreef Mineola het volgende:
112 bellen zou ik ook best een optie vinden met allergische reacties als Wolk heeft LuDann. Fijn iig dat er meerdere goede opties zijn in geval van nood!
Sterker nog. Geen optie maar een must als de reactie zo heftig wordt. Dan kun je niet met Wolk gaan fietsen. 112 bellen mag al vrij snelquote:Op zaterdag 23 april 2016 20:48 schreef Mineola het volgende:
112 bellen zou ik ook best een optie vinden met allergische reacties als Wolk heeft LuDann. Fijn iig dat er meerdere goede opties zijn in geval van nood!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 april 2016 08:09 schreef Limone het volgende:
Dit Sillie. En kinderen voelen alles aan. Misschien reageert W. Op jouw gespannenheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want het leven is niet meer dan een sprookje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 april 2016 08:24 schreef silliegirl het volgende:
Dot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest:Heb je geen sleutel? Dan ben je wel alleen maar in ieder geval uit de sfeer thuis. Nouja, doe er wel iets mee. Een vriendin misschien bellen? Vragen of ze je helpt bij je ouders thuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op zondag 24 april 2016 08:24 schreef silliegirl het volgende:
Dot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sillie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als er een acute allergische reactie is die mogelijk anafylactisch wordt dan ga ik natuurlijk niet fietsen nee, dan bel ik gewoon 112.quote:Op zondag 24 april 2016 07:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sterker nog. Geen optie maar een must als de reactie zo heftig wordt. Dan kun je niet met Wolk gaan fietsen. 112 bellen mag al vrij snel, ik stond er van te kijken tijdens m'n ehbo voor kinderen cursus.
![]()
Wat fijn dat je een goede nacht had stoel. Je schreef dat het bij jullie net als bij sillie gaat, bedoel je qua huilen dan? Of ook qua man-situatie?
Mijn man is vanochtend de hort op gegaan naar het buitenland. Dat is altijd even slikken maar nu gaat het wel weer. Wolk werd even een beetje half wakker ervan rond een uur of 6, maar ik kreeg haar weer in slaap en toen sliep ze uit tot 9:30.Ik heb wel de hele nacht met haar in mijn oksel gelegen want nadat ik haar op bed had gelegd om 20:00 werd ze in 2 uur tijd 5 keer wakker. Toen ben ik maar met haar op bed gaan liggen. Verder goede nacht gehad, 3 of 4 keer wakker nog.
![]()
Sillie, je spoiler. Ik heb er gewoon geen woorden voor.
Waar woon je? Ik ga je helpen.
Het is lang geleden dat ik zo boos ben geweest.![]()
Goed nagedacht! Dat zou heel goed kunnen. Andere hapjes in de vriezer ook maar nakijkenquote:Op zaterdag 23 april 2016 20:47 schreef LuDann het volgende:
Ik stond net met een portie stamppot in handen, dezelfde als die Wolk gisteravond gegeten heeft. En toen realiseerde ik me opeens dat daar behalve aardappelen en andijvie ook een klein beetje sojasaus doorheen zat. Ik heb die stamppot een maand geleden gemaakt ofzo en ingevroren voor een makkelijk dagje. Gisteren onnadenkend gegeven, ik vermoed dat dat is waar haar spugen vandaan komt vandaag. Stom! Ik vermeed soja voor de zekerheid, maar dit is wel een duidelijke hint dat ze daar toch (ook) allergisch voor is.
Wel superleuk dagje Nemo gedaan vandaag.Met een baby die maar liefst anderhalf uur in de draagzak sliep.
![]()
Schudden voor gebruik
Forum Opties Forumhop: Hop naar: