O wee als dat zo isquote:Op donderdag 21 april 2016 21:48 schreef Kyara het volgende:
En ze wil Elsa straks niet op een rokje?
Heeeeeel herkenbaarquote:Op donderdag 21 april 2016 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
Pray for me... tot nu toe is het bij elke broek "die zit niet zo goed lekker!"
"Blauw net als Elsa is mijn lievelings, mam. Dan heb ik ijskracht".quote:Op donderdag 21 april 2016 22:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Heeeeeel herkenbaar
Iedere broek zit te strak...
Oh en dr halve kledingkast is niet goed want 'ik hou niet van roze'(blauw is het nieuwe roze geloof ik...)
Ik ken ze niet allemaal, maar musjes.com en dragenenzo, jippiejajee, pimpyourkids en retrokleertjes hebben een grote collectie Maxomorra en zijn prima betrouwbaar. Anders evt. webwinkel keurmerken checken?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:31 schreef Hupje het volgende:
Zijn alle webshops uit de OP betrouwbaar? Ik wil een Maxomorra pakje kopen, maar heb geen ervaring met online kinderkleding kopen.
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:24 schreef Cathmar het volgende:
[..]
"Blauw net als Elsa is mijn lievelings, mam. Dan heb ik ijskracht".
Kunnen we geen vinkjes krijgen voor webshops waar fokmensen goede ervaringen mee hebben?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:31 schreef Hupje het volgende:
Zijn alle webshops uit de OP betrouwbaar? Ik wil een Maxomorra pakje kopen, maar heb geen ervaring met online kinderkleding kopen.
Aapies heeft mijn kuiken nooit langer dan een halve minuut aan gehad (want dan bewoo zijn been en ging er weer een uit). Ondingen vond ik hetquote:Op zaterdag 23 april 2016 09:53 schreef Lamb29 het volgende:
Mijn collega's willen graag een idee wat ze kunnen halen als kraam cadeautje. Ik dacht nu aan Aapies of babypaws of iig zulke slofjes! Heb ze nooit gehad, welke maat/model is handig ongeveer? Heb al leren slofjes onderweg via MM maar wellicht dus juist wat warmere voor t najaar?
Nee precies, ik vind dat ook onzin. Bedoelde ook meer schoentjes in de vorm van slofjes (i.p.v. wollen sokken) Carozoo ga ik 'ns naar kijken. Ze had van die leren slofjes, maar die waren ook nog te stijf.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:37 schreef mousemicky het volgende:
Bloesem, met babypaws heb ik geen ervaring, maar Carozoo sloffen heb je tot en met maat 12 jaar, dus als je toch grotere slofjes zou willen, zijn die zeker wel te vindenSchoentjes bij een niet-lopende baby ben ik zelf niet zon fan van, vind ik altijdzo stijf, en dan kunnen ze de voetjes toch net niet lekker bewegen.
Ja vind ik welquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:29 schreef Bloesem. het volgende:
Mijn webshop gaat ook bijna open en ik word heel betrouwbaar![]()
Maar ik kwam eigenlijk voor de volgende vraag aan Burdie: zijn babypaws ook fijn voor kleinere baby's die heel groot zijn (dus geen echte babyschoentjes meer passen) maar nog heel jong zijn (dus geen hardere zool nodig hebben) Of heeft iemand nog andere suggesties wb warme voetjes? Ze draagt nu vaak wollen sokken of oaties () maar soms zijn schoentjes ook wel leuk.
Ik vond van wel, mijn oudste droeg ze van 3-12 maanden regelmatig. Aapies kocht ik toen hij begon met lopen. Gingen beide niet uit.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:29 schreef Bloesem. het volgende:
Mijn webshop gaat ook bijna open en ik word heel betrouwbaar![]()
Maar ik kwam eigenlijk voor de volgende vraag aan Burdie: zijn babypaws ook fijn voor kleinere baby's die heel groot zijn (dus geen echte babyschoentjes meer passen) maar nog heel jong zijn (dus geen hardere zool nodig hebben) Of heeft iemand nog andere suggesties wb warme voetjes? Ze draagt nu vaak wollen sokken of oaties () maar soms zijn schoentjes ook wel leuk.
Welke maat had jij?quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:06 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik vond van wel, mijn oudste droeg ze van 3-12 maanden regelmatig. Aapies kocht ik toen hij begon met lopen. Gingen beide niet uit.
Baby draagt sokken en wollen slofjes, die babypaws vind ik bij hem niet staan of zo.
Geen idee, ik had ze via MP en er stond geen maat in. Ik kan morgen wel het zooltje opmeten? Ze liggen hier nog.quote:
Oh!!quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb zo'n toffe jas voor T gescoord. Kan aan twee kanten gedragen worden:
[ afbeelding ]
Merk is avani, maar daar kan ik verder niets van vinden..Jammer!
Ja, deze van Ipanema zijn echt geweldig. Zelfs een redelijk voetbed en door de klittenband heel makkelijk aan te doen. Stip heeft ze veel aan gehad vorige zomer en ik wil ze voor deze zomer weer kopen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 21:55 schreef Franny_G het volgende:
Heel leuk jasje!
Iemand goede ervaringen met een bepaald merk waterschoentjes? Ik zoek een paar (maat 24) voor deze zomer.
Ik heb er in de kleine maatjes wat van gehad. Viel op maat!quote:Op zondag 24 april 2016 17:44 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het merk bess? Ik wil graag weten hoe het valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
Ok, dank je.quote:Op maandag 25 april 2016 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
Badpakken vallen meestal wel ruim, ik zou 74/80 pakken
Wat zoek je precies Burd? Mijn eerste pakjes voor F kwamen bij Vertbaudet vandaan, ik vind hun collectie voor newborn over het algemeen erg cutequote:Op dinsdag 26 april 2016 10:57 schreef Burdie het volgende:
Ik wil zo graag een lief, zacht pakje voor de baby kopen. Maar kan niks vinden.
Wat is je budget?quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:57 schreef Burdie het volgende:
Kidscase! Ik hou van kidscase, zacht en fijn materiaalquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:57 schreef Burdie het volgende:
Ik vind dat ze unisex niks hebben wat leuk genoeg is om de prijs te verantwoorden. Heb wel genoeg leuks gezien voor als ik het geslacht weetquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:37 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Kidscase! Ik hou van kidscase, zacht en fijn materiaal
Ja de hele H&M-webshop zit vol met dat soort dingen, ook rompers met matchende broekjes, terwijl er dus nog een truitje overheen moet. In ieder geval bij onze oktoberbaby's.quote:
Ja! Ik snap dat ook nooit! Dat je een romper met een broekje aantrekt.. Ik zie een romper ook altijd als ondergoed en doe er dus ook nog een shirtje/truitje, desnoods vestje, overheen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:11 schreef Burdie het volgende:
Vraagje, wat is eigenlijk de lol van dit soort setjes:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2016/C00%200369345%20009%2000%202450.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&set=key[quality],value[50]&set=key[size],value[748x872]&call=url[file:/mobile/v2/product]]afbeelding[/url] ]
Een romper is toch ondergoed, dus in feite laat je je baby dan in ondergoed + een broek liggen. Voor (hoog)zomer snap ik het wel maar dan weer niet icm lange mouwen/pijpen en zo'n mutsje.
Maar misschien mis ik iets?
Van deze webshop heb ik ondergoed voor onze peuterdame, heel erg fijn materiaal en ziet er ook lief uit!quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:12 schreef ViviRAWRS het volgende:
Bedankt voor jullie input! Ik woon in het grensgebied en de DM stond al op mijn lijstje vanwege babydoekjes en dergelijke. Op de site zie ik hun Alana assortiment niet in de webshop, maar er staat wel vermeld dat ze in de zomer een kortemouwenromper hebben en in de winter eentje met lange mouwen.
Ik had zelf trouwens deze webshop gevonden: https://www.dilling.nl/Merinowol/Baby/
[..]
Ja de hele H&M-webshop zit vol met dat soort dingen, ook rompers met matchende broekjes, terwijl er dus nog een truitje overheen moet. In ieder geval bij onze oktoberbaby's.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |