abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 april 2016 @ 17:11:41 #76
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161803130
Vraagje, wat is eigenlijk de lol van dit soort setjes :? :


Een romper is toch ondergoed, dus in feite laat je je baby dan in ondergoed + een broek liggen. Voor (hoog)zomer snap ik het wel maar dan weer niet icm lange mouwen/pijpen en zo'n mutsje.
Maar misschien mis ik iets?
KuikenGuppy
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 29 april 2016 @ 17:12:46 #77
269689 crew  Viv
pi_161803166
Bedankt voor jullie input! Ik woon in het grensgebied en de DM stond al op mijn lijstje vanwege babydoekjes en dergelijke. Op de site zie ik hun Alana assortiment niet in de webshop, maar er staat wel vermeld dat ze in de zomer een kortemouwenromper hebben en in de winter eentje met lange mouwen.

Ik had zelf trouwens deze webshop gevonden: https://www.dilling.nl/Merinowol/Baby/

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 17:11 schreef Burdie het volgende:
Maar misschien mis ik iets?
Ja de hele H&M-webshop zit vol met dat soort dingen, ook rompers met matchende broekjes, terwijl er dus nog een truitje overheen moet. In ieder geval bij onze oktoberbaby's. O+
pi_161803585
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 17:11 schreef Burdie het volgende:
Vraagje, wat is eigenlijk de lol van dit soort setjes :? :
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2016/C00%200369345%20009%2000%202450.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&set=key[quality],value[50]&set=key[size],value[748x872]&call=url[file:/mobile/v2/product]]afbeelding[/url] ]

Een romper is toch ondergoed, dus in feite laat je je baby dan in ondergoed + een broek liggen. Voor (hoog)zomer snap ik het wel maar dan weer niet icm lange mouwen/pijpen en zo'n mutsje.
Maar misschien mis ik iets?
Ja! Ik snap dat ook nooit! Dat je een romper met een broekje aantrekt.. Ik zie een romper ook altijd als ondergoed en doe er dus ook nog een shirtje/truitje, desnoods vestje, overheen.
En als het erg warm is, dan alleen een romper of juist zonder romper maar alleen een 'overkleertje'.
pi_161803597
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 17:12 schreef ViviRAWRS het volgende:
Bedankt voor jullie input! Ik woon in het grensgebied en de DM stond al op mijn lijstje vanwege babydoekjes en dergelijke. Op de site zie ik hun Alana assortiment niet in de webshop, maar er staat wel vermeld dat ze in de zomer een kortemouwenromper hebben en in de winter eentje met lange mouwen.

Ik had zelf trouwens deze webshop gevonden: https://www.dilling.nl/Merinowol/Baby/

[..]

Ja de hele H&M-webshop zit vol met dat soort dingen, ook rompers met matchende broekjes, terwijl er dus nog een truitje overheen moet. In ieder geval bij onze oktoberbaby's. O+
Van deze webshop heb ik ondergoed voor onze peuterdame, heel erg fijn materiaal en ziet er ook lief uit!
  vrijdag 29 april 2016 @ 20:11:33 #80
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_161806805
De DM heeft fijn spul Vivi. Ook wolzijden strikmutsjes en zo.
pi_161806896
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 17:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Als er belangstelling is voor dingen van de duitse drogisterij kan ik eventueel een keer inslaan en meenemen naar NL...
Toevallig gaat mijn man morgen voor mij om de shampoo, zonnebrand etc voorraad aan te vullen. Wat zijn 'must haves'?
Geen babies meer en uit de luiers, maar tips welkom!
#sorry offtopic
Met een meidenkwartet
pi_161806906
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 17:12 schreef ViviRAWRS het volgende:
Bedankt voor jullie input! Ik woon in het grensgebied en de DM stond al op mijn lijstje vanwege babydoekjes en dergelijke. Op de site zie ik hun Alana assortiment niet in de webshop, maar er staat wel vermeld dat ze in de zomer een kortemouwenromper hebben en in de winter eentje met lange mouwen.

Ik had zelf trouwens deze webshop gevonden: https://www.dilling.nl/Merinowol/Baby/

[..]

Ja de hele H&M-webshop zit vol met dat soort dingen, ook rompers met matchende broekjes, terwijl er dus nog een truitje overheen moet. In ieder geval bij onze oktoberbaby's. O+
de sensitive babydoekjes van DM zijn erg fijn. Alana is hun eigen merk, heeft veel goede dingen. We gebruiken ook graag DM luiers...
pi_161807446
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 20:14 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Toevallig gaat mijn man morgen voor mij om de shampoo, zonnebrand etc voorraad aan te vullen. Wat zijn 'must haves'?
Geen babies meer en uit de luiers, maar tips welkom!
#sorry offtopic
eigenlijk alles van hun eigen bio merk Alverdere is fijn. Ik hoor goede dingen over die zonnebrandcreme. Verder niet zoveel bijzonders, maar ik gebruik buiten shampoo en deo weinig drogisterijproducten..
  vrijdag 29 april 2016 @ 20:40:25 #84
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_161807613
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 17:11 schreef Burdie het volgende:
Vraagje, wat is eigenlijk de lol van dit soort setjes :? :
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2016/C00%200369345%20009%2000%202450.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&set=key[quality],value[50]&set=key[size],value[748x872]&call=url[file:/mobile/v2/product]]afbeelding[/url] ]

Een romper is toch ondergoed, dus in feite laat je je baby dan in ondergoed + een broek liggen. Voor (hoog)zomer snap ik het wel maar dan weer niet icm lange mouwen/pijpen en zo'n mutsje.
Maar misschien mis ik iets?
Ik vond die setjes ideaal voor in de doek bij net wat warmer weer! Weinig laagjes dus lekker knuffelen maar niet zweten, mutsje voor zon/windje en een bijpassende broek 😎 Voor op locatie ging er dan altijd een leuk vestje mee in de tas.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_161853822
Wat is er bij een baby precies mis mee als je 'ondergoed' zou zien? We leven toch niet meer in Victoriaanse tijden? :P . Ik snap dat onderscheid niet zo goed. Ik vond het toen I baby was ook ideaal bij wat warmer weer: leuk rompertje en een zacht broekje erbij.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 1 mei 2016 @ 20:50:28 #86
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161855975
quote:
2s.gif Op zondag 1 mei 2016 19:48 schreef Franny_G het volgende:
Wat is er bij een baby precies mis mee als je 'ondergoed' zou zien? We leven toch niet meer in Victoriaanse tijden? :P . Ik snap dat onderscheid niet zo goed. Ik vond het toen I baby was ook ideaal bij wat warmer weer: leuk rompertje en een zacht broekje erbij.
Het gaat mij niet om het zien; hoogzomer heeft kuiken ook wel eens in romper+korte broek gelopen. Maar het zijn setjes in newborn maten, en ik kan me niet voorstellen dat er zoveel newborns zijn die zich in hun ondergoed al warm kunnen houden.
KuikenGuppy
pi_161858821
Voor een newborn is het gewoon een soort pyjamaatje. Dus om aan te doen onder een dekentje, lijkt me? En dan uit bed met een vestje of truitje of dat sowieso als het toch te koud is zo. Er zijn gewoon veel mensen die het leuk vinden als het allemaal goed bij elkaar past. Hoeft voor mij zelf niet zo, maar ik snap wel dat H&M op zoiets inspeelt met dit soort setjes.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:59:42 #88
426379 elamanilo
elämänilo
pi_161918040
Heeft iemand nog tips voor kniekousen voor peuterdame? Ik ken collegien, maar ik vind ze best prijzig. Een net iets goedkoper alternatief zou tof zijn. Liefst in effen kleuren, groen/oranje/peach/petrol en zulks. Of is collegien toch de enige die fijne heeft?!
pi_161918326
Ik ben op zoek naar bretels voor mijn jochie van anderhalf. Liefst bruin of donkergroen. Iemand tips?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 4 mei 2016 @ 13:08:20 #90
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_161919438
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:59 schreef elamanilo het volgende:
Heeft iemand nog tips voor kniekousen voor peuterdame? Ik ken collegien, maar ik vind ze best prijzig. Een net iets goedkoper alternatief zou tof zijn. Liefst in effen kleuren, groen/oranje/peach/petrol en zulks. Of is collegien toch de enige die fijne heeft?!
Kniekousen hebben ze volgens mij ook bij de zeeman en de HEMA.
pi_161919765
Hier hebben ze er ook verschillende, maar wellicht vind je de kleuren wat te hard/fel en ook veel drukke....
http://www.bizonders.nl/c-3388194/kniekousen/
pi_161920694
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben op zoek naar bretels voor mijn jochie van anderhalf. Liefst bruin of donkergroen. Iemand tips?
Hier?
https://www.etsy.com/search?q=boys%20suspenders&ref=auto6
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_161920735
quote:
Met een bow tie. Hebbes. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 4 mei 2016 @ 20:42:29 #94
426379 elamanilo
elämänilo
pi_161929364
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:24 schreef sunshine83 het volgende:
Hier hebben ze er ook verschillende, maar wellicht vind je de kleuren wat te hard/fel en ook veel drukke....
http://www.bizonders.nl/c-3388194/kniekousen/
Thanks! Hier zitten wel een paar leuke tussen ook, en dan haal ik wat lichtere kleuren bij collegien.

Bij Hema en Zeeman zie ik zo vlug niets staan jammergenoeg!
pi_161929918
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben op zoek naar bretels voor mijn jochie van anderhalf. Liefst bruin of donkergroen. Iemand tips?
Ik heb hier bretels met bruin, wit, donkergroen gestreept.
Mag je zo hebben (moet dan alleen ff maat checken :) )

[ Bericht 0% gewijzigd door Loj op 04-05-2016 22:21:06 ]
pi_161942547
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 20:55 schreef Loj het volgende:

[..]

Ik heb hier bretels met bruin, wit, donkergroen gestreept.
Mag je zo hebben (moet dan alleen ff maat checken :) )
Sorry, ik zie het nu pas! Ik heb gisteren leren bretels besteld op Etsy. Als die er niet op tijd zijn, stuur ik je t.z.t. een berichtje, goed? :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_161946699
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Sorry, ik zie het nu pas! Ik heb gisteren leren bretels besteld op Etsy. Als die er niet op tijd zijn, stuur ik je t.z.t. een berichtje, goed? :+.
Ik heb ff gekeken, en het was trouwens donkerblauw, wit, donkergroen gestreept met die verbindingsstukken in het bruin...
Snap je hem nog :')

Maar laat maar weten idd, het zit zo in een envelop :)
pi_161961032
Iemand tips voor sandalen / slippers? Ik zoek iets waar gewoon goed op te lopen is, maar niet meteen 60 euro dus de kinderschoenenmerken die ik ken vallen al af. En die hema slippertjes lijken me struikeldingen voor een dreumes. R heeft trouwens maat 20.
pi_161961095
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:14 schreef ingee het volgende:
Iemand tips voor sandalen / slippers? Ik zoek iets waar gewoon goed op te lopen is, maar niet meteen 60 euro dus de kinderschoenenmerken die ik ken vallen al af. En die hema slippertjes lijken me struikeldingen voor een dreumes. R heeft trouwens maat 20.
Net iets besteld bij zara, of t wat is weetnik niet maar ik vind ze wel hip!

Tevas werkte hier trouwens ook goed, met een beetje geluk te vinden voor 35,-
♥ J & S
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:19:59 #100
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_161961156
Teva's! Heb net weer nieuwe besteld voor J, zn tenen steken uit de oude :(
In de klein maatjes rond de ¤30, en na een seizoen gebruik weer prima door te verkopen op marktplaats. Vies? Gewoon in de wasmachine!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')