Wat een prijs... Nou heb ik het liefst alles OEM en dus gewoon bij de dealer vandaan, maar goedquote:Op donderdag 21 april 2016 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moest een keer 300eu aftikken voor een motortje van het electrische raam van de passagierskant bij mijn auto
Ja, dat blijkt.. Maar dat vind ik het niet waard, doe er +- 120 euro bij en je hebt de prijs van m`n autoquote:
Ja, same hoor. Daardoor moest ik ook 500+ eu aftikken voor 2 nieuwe bandenquote:Op donderdag 21 april 2016 16:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wat een prijs... Nou heb ik het liefst alles OEM en dus gewoon bij de dealer vandaan, maar goedVoor een afstandsbediening vind ik dat wel een hoop geld
Wat een OP.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
R&P / Nachtmerrie date
manmanman wat een volk.
Zijn echt geldwolven ja. Moet een glaasje hebben voor m`n rechter buitenspiegel(tje) Kost bij Renault gewoon 37 euro. Nou valt dat nog wel te overzien, maar toch.. Waarom kan dat niet 10-15 euro goedkoper?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, same hoor. Daardoor moest ik ook 500+ eu aftikken voor 2 nieuwe banden
Geldwolven.
dat vond de vorige eigenaar dus ook toen hij de sleutel met afstandsbediening kwijt raakte..quote:Op donderdag 21 april 2016 16:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt.. Maar dat vind ik het niet waard, doe er +- 120 euro bij en je hebt de prijs van m`n auto
Vraag en aanbodquote:Op donderdag 21 april 2016 16:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zijn echt geldwolven ja. Moet een glaasje hebben voor m`n rechter buitenspiegel(tje) Kost bij Renault gewoon 37 euro. Nou valt dat nog wel te overzien, maar toch.. Waarom kan dat niet 10-15 euro goedkoper?
Ja.. Bleghquote:Op donderdag 21 april 2016 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat vond de vorige eigenaar dus ook toen hij de sleutel met afstandsbediening kwijt raakte..
Ik was hier toch Captain Hans Obvious?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Scherp van je hoor terwijl ze zelf telegraaf linkjes hier plaatst.
Ik las korte vrouwenquote:Op donderdag 21 april 2016 16:19 schreef Kurovski het volgende:
Net half uurtje geskate met korte mouwen, gewoon zweet op m'n voorhoofd.
Da's bijna net zo veel als de complete wagen.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja.. Blegh![]()
Ergens wil ik zó graag die sleutel bestellen / laten maken, want Centrale Vergrendeling is echtMaar aan de andere kant vind ik het echt zó`n achterlijke prijs dat ik denk, ik druk / trek nog wel even aan die knopjes.
En dat voor zo'n oude auto. Mijn auto moest lampje vervangen worden maar je komt er niet meer bij, hele motorruimte is gewoon vol gebouwd dus ik moest hem daarvoor wegbrengen. 30 euquote:Op donderdag 21 april 2016 16:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zijn echt geldwolven ja. Moet een glaasje hebben voor m`n rechter buitenspiegel(tje) Kost bij Renault gewoon 37 euro. Nou valt dat nog wel te overzien, maar toch.. Waarom kan dat niet 10-15 euro goedkoper?
Dit is nieuw voor mij. Alsnog genoteerd nu.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik was hier toch Captain Hans Obvious?
Al een kort rokje gespot vanmiddag.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik las korte vrouwen
Wel mooi weer ja, ga zo hardlopen
Ja gaat echt nergens meer overquote:Op donderdag 21 april 2016 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dat voor zo'n oude auto. Mijn auto moest lampje vervangen worden maar je komt er niet meer bij, hele motorruimte is gewoon vol gebouwd dus ik moest hem daarvoor wegbrengen. 30 euvoor 5 minuten werk. Lampje was 8 eu.
Dat zei ik dus ook tegen die vent, begon'ie te lachenquote:Op donderdag 21 april 2016 16:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Da's bijna net zo veel als de complete wagen.
quote:Op donderdag 21 april 2016 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dat voor zo'n oude auto. Mijn auto moest lampje vervangen worden maar je komt er niet meer bij, hele motorruimte is gewoon vol gebouwd dus ik moest hem daarvoor wegbrengen. 30 euvoor 5 minuten werk. Lampje was 8 eu.
Ik heb het geprobeerd maar kwam er niet bij met mijn hand. Dan had ik ook van alles los moeten draaien en wellicht slopen.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van mijn auto waren er ook mensen die beweerden dat je voor een lampje vervangen naar de garage moest.
die mensen heb ik niet verteld dat je het binnen 5 minuten zelf kunt doen..
185 euro voor een stukje plastic met een chipje erin is gewoon pure diefstal.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook tegen die vent, begon'ie te lachenEn bedankt.
Licht er natuurlijk wel aan, bij mijn BX kwam ik overal zonder problemen bij, maar bij die Twingo is dat toch een stuk lastiger, lukt wel.. Maar het is redelijk vol gestouwd, en ik heb geen kleine handen dus dan is't al gauw priegelenquote:Op donderdag 21 april 2016 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van mijn auto waren er ook mensen die beweerden dat je voor een lampje vervangen naar de garage moest.
die mensen heb ik niet verteld dat je het binnen 5 minuten zelf kunt doen..
van de ibiza die ik hiervoor had was het wel een uitdaging om de achterlicht unit los te krijgen.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar kwam er niet bij met mijn hand. Dan had ik ook van alles los moeten draaien en wellicht slopen.
Dat zei ik dus ook, maar hij kon er niks aan doen want het sleuteltje moest ingelezen worden via de computer, en er moest een complete sleutel gemaakt worden, ja dikke doei.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
185 euro voor een stukje plastic met een chipje erin is gewoon pure diefstal.
oh er zullen ook vast modellen zijn waarbij ik er zelf ook niet meer aan wil beginnen. maar voorlopig lukt het welquote:Op donderdag 21 april 2016 16:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Licht er natuurlijk wel aan, bij mijn BX kwam ik overal zonder problemen bij, maar bij die Twingo is dat toch een stuk lastiger, lukt wel.. Maar het is redelijk vol gestouwd, en ik heb geen kleine handen dus dan is't al gauw priegelen
Zou ik ook niet doen. Zo'n sleutel is een massaprodukt. Ja maar die moet he-le-maal met de compjoeter ingelezen worden... Nou nou, poeh poeh.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook, maar hij kon er niks aan doen want het sleuteltje moest ingelezen worden via de computer, en er moest een complete sleutel gemaakt worden, ja dikke doei.
Ik wil wat meer aan m`n auto gaan rommelen, niet modificeren of zo. Maar wel een keer een ander setje velgen er onder knallenquote:Op donderdag 21 april 2016 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh er zullen ook vast modellen zijn waarbij ik er zelf ook niet meer aan wil beginnen. maar voorlopig lukt het wel
10 minuten werk.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen. Zo'n sleutel is een massaprodukt. Ja maar die moet he-le-maal met de compjoeter ingelezen worden... Nou nou, poeh poeh.
Ja maar ja. Garages zijn dan ook het schoolvoorbeeld van oplichting. Trouwens, vrijwel iedereen probeert je een poot uit te draaien tegenwoordig. Dat is al een tijdje de normaalste zaak van de wereld.quote:
Dat is sowieso altijd wel een kutwerkjequote:Op donderdag 21 april 2016 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van de ibiza die ik hiervoor had was het wel een uitdaging om de achterlicht unit los te krijgen.
spuit hem dan ook maar in die kleur, dan ga je er dik op vooruit.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik wil wat meer aan m`n auto gaan rommelen, niet modificeren of zo. Maar wel een keer een ander setje velgen er onder knallen
licht metalen velgen zoals deze:
[ afbeelding ]
Het leven is gewoon duur geworden. Volgens mij is dat echt flink aanpoten als garage.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja maar ja. Garages zijn dan ook het schoolvoorbeeld van oplichting. Trouwens, vrijwel iedereen probeert je een poot uit te draaien tegenwoordig. Dat is al een tijdje de normaalste zaak van de wereld.
Wat ik wél wil doen is de knoppen aan de binnenkant (die zijn nou Pasteiquote:Op donderdag 21 april 2016 16:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
spuit hem dan ook maar in die kleur, dan ga je er dik op vooruit.
Niemand verblindt met die bleke armen van je?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:19 schreef Kurovski het volgende:
Net half uurtje geskate met korte mouwen, gewoon zweet op m'n voorhoofd.
quote:Op donderdag 21 april 2016 16:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn eerste auto was een fiat uno
heb je worstenvingers ofzoquote:Op donderdag 21 april 2016 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar kwam er niet bij met mijn hand. Dan had ik ook van alles los moeten draaien en wellicht slopen.
ik had toen snel een auto nodig. die was goedkoop en snel beschikbaar.quote:
Het moet ook ingelezen worden he, daar betaal je het meest voor.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
185 euro voor een stukje plastic met een chipje erin is gewoon pure diefstal.
Ja, snap ik. Wou zelf ook gelijk een auto toenquote:Op donderdag 21 april 2016 16:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had toen snel een auto nodig. die was goedkoop en snel beschikbaar.
dus daar een half jaartje in gereden en toen de ibiza gekocht.
voordeel van zo'n auto bak was wel dat alles lekker simpel was.
geluidsinstallatie er in leggen was een koud kunstje
bij mn huidige auto is dat al een stuk lastiger met geïntegreerde radio met stuurwielbediening en zo
Pianovingers zelfs...quote:
Eigenlijk heb ik geen idee meer wat de operationele kosten zijn in de middenstand. Wat ik wel weet, Ik werk in de olie/gas/energie/telecom, dat dingen zoals instrumenten echt superduur zijn. met 5000 euro heb je wel een aardige temperatuuropnemer, maar een simpele hogedruk 1/4" knelkoppeling is al 50... Ik geloof er niks van dat dat de produktiekosten met wat winst zijn. Er blijft veel te veel ergens aan de strijkstok hangen. Vooral de tussenhandel maakt het duur.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het leven is gewoon duur geworden. Volgens mij is dat echt flink aanpoten als garage.
Kan wel een zonnebankje gebruiken indd.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niemand verblindt met die bleke armen van je?
Een coltquote:
Dit dus. En dat is juist om diefstal te voorkomen.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:43 schreef Matip het volgende:
[..]
Het moet ook ingelezen worden he, daar betaal je het meest voor.
Men doet er van alles aan je dat te doen geloven. Wat is er moelijk aan een sleutel freezen en wat data in een chip flashen?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Even googlen leert dat het wel iets complexer ligt dan Niels en jij beweren.
Ik zei alleen dat het niet zo simpel was als jullie twee stelden.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Men doet er van alles aan je dat te doen geloven. Wat is er moelijk aan een sleutel freezen en wat data in een chip flashen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |