Ik zit al enkele uren te huilen, dus laat ik het maar van mij afschrijven.
Ik ben midden twintig, zoek al sinds mijn 18'e actief naar een relatie, helaas zonder succes.
Badoo, tinder, datingssites, meestal geen reacties na berichten van mij, en als het wel tot een bericht komt, is het vaak na een aantal vragen over en weer 'over', het meisje reageert simpelweg vaak dan niet meer.
Nu kreeg ik tot mijn grote schrik en vreugde een bericht via een datingsite, het meisje had haar telefoon nummer gestuurd en vroeg of ik wou appen, maar natuurlijk!!
Ik was dolblij ze woont ook in Rotterdam, maar wist dat dit ook weer tot niets kon leiden, dus mezelf niet te blij gemaakt.
Maar tot mijn verbazing klikte het ontzettend, we hebben dagen en nachten geappt, dus besloten om binnen enkele dagen af te spreken.
Het was geweldig, ze was knap, (te knap naar mijn mening), maar had ook ontzettend veel problemen, ze heeft er nooit veel over verteld, en ik wil over haar problematiek niet te veel op ingaan, ben bang dat iemand dit verhaal herkend, en wil graag anoniem blijven.
Al met al, dit was mijn 10'e date met haar in 3 weken tijd, we waren een flurry aan het eten, op een parkeerplaats nabij een park, opeens reden er drie scooters langs met Marokkaanse jongeren erop, ze schrok overduidelijk, en deed haar sjaaltje iets over haar hoofd, en ging wat naar onder zitten op de passagiersstoel..
1 jongen op de scooter had haar helaas al gezien, ze reden eerst verder, maar na 1 minuut kwamen er 2 scooters terug, een jongen met pet, en een baardje, gooide zijn scooter op de grond, en rende naar mijn portier, ik ben nog nooit zo geschrokken.... Ik tril nu nog gewoon.
Hij trok mijn portier open, en trok mij de auto uit, op de grond..
Hij pakte mijn keel vast terwijl ik op de grond lag, en zei ''WIE BEN JIJ PRAAT WIE BEN JIJ''.
Ik kon niets meer zeggen, ik ben nog nooit zo bang geweest, het meisje ook helemaal in paniek, en vertelde dat ik een kennis was, hij geloofde het niet, ze ging een heel verhaal vertellen dat ik de neef van haar oom was, en dat hij die oom zo kon bellen of het waar was..
Hij liet mijn keel los, en de jongens zeiden ''kom maar even mee,'' tegen het meisje Wat er toen gebeurde weet ik niet, ik ben de auto weer in gegaan, deur opslot, en zag door mijn spiegels heen dat zei midden in het groepje jongens stond, ze waren wel 15 minuten aan het praten.
Het meisje kwam terug, en zei dat dit haar ex vriend was, hij is heel erg jaloers, en ik moest blij zijn dat hij nog bij de reclassering loopt, en voorwaardelijk vrij was, als hij nu wat doet moet hij immers terug de gevangenis in, anders had hij me wat gedaan zei ze.
Ik kon niets meer zeggen, ik zei '' ik ga'', ze schrok heel erg en moest huilen, ze zei ''mag ik nog wel een knuffel, en we bellen gelijk he'', ik heb de knuffel geweigerd, en ben helemaal over stuur naar huis gereden, mijn emoties niet kunnen bedwingen in het verkeer, nu weet ik ook dat ik niet moet rijden na zo'n heftige gebeurtenis...
Ik lig nu te huilen, ze zit in een verkeerd milieu, ik ben een dood gewone jongen zonder problemen (na mijn autisme na dan), en wil niks te maken hebben met dit soort dingen...
Maar dit was wel mijn eerste ''meisje'' waarmee ik heel wat uurtjes heb doorgebracht..
Ik zit met trillende handen, wil haar een app sturen, dat dit het was... Dat ik dit niet wil, maar het doet mij zo verschrikkelijk veel pijn, want dit is het enige meisje ooit in mijn leven die ook daadwerkelijk waar om mij heeft gegeven, grote kans dat ik nooit meer de kans krijg tot een ander meisje gezien mijn lege verleden op het gebied van vrouwen.
Ik vraag dus ook een beetje advies, een afscheidsbericht sturen, of beter nog mee wachten, en nog energie stoppen in dit meisje?
Ik ben er helemaal doorheen. En weet mij geen raad meer.
Ze heeft altijd buitenlandse vrienden gehad, en dan geen ontwikkelde maar echt straat types, en is nu opzoek naar stabiliteit, maar haar verleden is ontzettend zwaar, en ik heb helemaal nog nooit zo'n leven gehad, en dit soort types zie ik wel als ik in de auto zit op straat lopen dat uitschot, maar nog nooit mee te maken gehad, en dat wil ik ook echt niet.
Bedankt voor het aanhoren van mijn verhaal, en zeg gerust wat je denkt, aan eerlijke antwoorden heb ik het meeste.