maar daar staan juist altijd van die leuke filmpjes in. ik snap dat het niet de beste keuze voor nieuws is verderquote:
ja dat zien we nooit in filmpjes terugquote:Op donderdag 21 april 2016 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had het filmpje gezien hoor maar vroeg me af waar de ruzie over ging
Niet kijken.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sja, wat doe je dan met SBS6 enzo?
het is china, dus ik neem aan dat die scholieren daarna allemaal door hun ouders onterft en dood verklaard zijn?quote:Op donderdag 21 april 2016 15:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
chinese kinderen slaan een docent en zodra ze stoppen geeft hij 1 vd jongens een klap terug, dit herhaalt zich een paar keer. de leraar lijkt niet echt onder de indruk lol. niet dat ze hem nou echt hard in elkaar slaan, maar toch
Ik kijk amper nog tv. M'n televisie mee terugverhuist naar Nederland, maar geen nieuwe aansluiting geregeld. Echt pure aids die Nederlandse tv. Kijk 10 keer liever vlaamse tv.quote:
Ik kijk soms wat dingen van de NPO maar dat doe ik wanneer ik (alleen of met huisgenoten) er zin in hebben via internet. Voor de rest alleen Netflix.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik kijk amper nog tv. M'n televisie mee terugverhuist naar Nederland, maar geen nieuwe aansluiting geregeld. Echt pure aids die Nederlandse tv. Kijk 10 keer liever vlaamse tv.
haram.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Maar wat ik mij dan wel serieus af vraag.. Hoezo is de rest van de muis wel weg? Botjes, staart enz. Maar die paar kleine orgaantjes niet.
trquote:Op donderdag 21 april 2016 15:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahaha mislukte docent hahaha
Wat een naar persoon is die tetou toch he.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
R&P / Nachtmerrie date
manmanman wat een volk.
quote:Op donderdag 21 april 2016 16:03 schreef Matip het volgende:
[..]
Wat een naar persoon is die tetou toch he.
quote:Op donderdag 21 april 2016 15:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahaha mislukte docent hahaha
telegraaflezeres gespotquote:Op donderdag 21 april 2016 15:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar daar staan juist altijd van die leuke filmpjes in. ik snap dat het niet de beste keuze voor nieuws is verder
Scherp van je hoor terwijl ze zelf telegraaf linkjes hier plaatst.quote:
Ik moest een keer 300eu aftikken voor een motortje van het electrische raam van de passagierskant bij mijn autoquote:Op donderdag 21 april 2016 16:12 schreef MrBradge het volgende:
Zekeringen vervangenNu doen al m`n lampjes het weer
En ik ben er achtergekomen dat m`n Twingo centrale deurvergrendeling heeftMet afstandsbediening. En raad eens wat er NIET bij m`n auto zat toen ik hem kocht? Juist ja, de afstandsbediening.
Net Renault gebeld, vragen ze 185 euro voor het inlezen + maken van zo`n afstandsbediening, pls
tja dat is helaas vrij normaalquote:Op donderdag 21 april 2016 16:12 schreef MrBradge het volgende:
Zekeringen vervangenNu doen al m`n lampjes het weer
En ik ben er achtergekomen dat m`n Twingo centrale deurvergrendeling heeftMet afstandsbediening. En raad eens wat er NIET bij m`n auto zat toen ik hem kocht? Juist ja, de afstandsbediening.
Net Renault gebeld, vragen ze 185 euro voor het inlezen + maken van zo`n afstandsbediening, pls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |