Europees gelden andere wetten. Ajax(lees Frank) toont al jaren aan daar niet mee om te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En uit winnen ze wel van PSV. Dat zouden ze ook in Europa moeten kunnen.
Ik lach niet, Rutten deed het in de EL niet zo slecht uiteindelijk om tegen Roma eruit te vliegen. Alleen denk ik niet dat Rutten weer terug wil komen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan haal je Rutten terug. Ga maar lachen en ondersteboven bungelen in je stoel. Doe alles wat je wil en lach extreem hard om deze post, gooi de koffie in het rond, smijt het tegen je behang.
Rutten is veel te eigenwijs. Die wil niet accepteren dat zijn trainingen veel te intensief zijn en daardoor al z'n teams aan het einde van het seizoen uitgeput raken. Verder is het prima trainer, maar laat hem dat lekker bij een andere club doen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan haal je Rutten terug. Ga maar lachen en ondersteboven bungelen in je stoel. Doe alles wat je wil en lach extreem hard om deze post, gooi de koffie in het rond, smijt het tegen je behang.
Bilbao B ja. Augsburg stond op dat moment onderaan. Klasse!!quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Puur scorebord journalistiek dit.
Met een nieuw team in opbouw deden ze het prima. Wonnen van Bilbao en speelden een Augsburg helemaal weg thuis en verloren toen ongelukkig. Ook in Duitsland geflatteerde nederlaag. Ligt allemaal dichterbij dan je denkt.
Maar jij bent sowieso meneer rasopportunist.
Zojuist mijn koffiekop kapot gegooid tegen de muur.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens, lag echt dicht bij elkaar. Heel anders dan hoe Groningen er uit ging.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een nieuw team in opbouw deden ze het prima. Wonnen van Bilbao en speelden een Augsburg helemaal weg thuis en verloren toen ongelukkig. Ook in Duitsland geflatteerde nederlaag. Ligt allemaal dichterbij dan je denkt.
Plus het feit dat ze de MAN VAN WEMBLEY hebben (even ervan uit gaande dat hij blijft).quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee hoor. Psv heeft het ook niet laten lopen als ze thuis een finaleplek kunnen behalen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roulatie in het elftal op cruciale posities.
En een AZ die toen in een mindere vorm stak.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bilbao B ja. Augsburg stond op dat moment onderaan. Klasse!!
Omdat hij ook geconstateerd heeft dat er van alles mis bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik lach niet, Rutten deed het in de EL niet zo slecht uiteindelijk om tegen Roma eruit te vliegen. Alleen denk ik niet dat Rutten weer terug wil komen.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zojuist mijn koffiekop kapot gegooid tegen de muur.
Ja, logisch dat je niet wil verliezen van Feyenoord.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee hoor. Psv heeft het ook niet laten lopen als ze thuis een finaleplek kunnen behalen.
Ajax had niet willen verliezen van Feyenoord.
Maar je komt weer met zo'n denigrerende post alsof de beker niets voorstelt.
Die poule was ook stukken zwaarder. Braga kwartfinalist en Marseille nam het wel serieus tegen Groningen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens, lag echt dicht bij elkaar. Heel anders dan hoe Groningen er uit ging.
Jans en Stegeman horen wmb méér in dit rijtje dan Cocu.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doen momenteel Cocu, Faber, Van den Brom en Ten Hag alleen. Voor de rest echt niemand.
AZ kan er weinig van.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En een AZ die toen in een mindere vorm stak.
Je punt?
Ligt eraan waarmee je het vergelijkt. Want dan kunnen genoeg potentiële tegenstanders in de EL er ook niks van.quote:
Winnen van een PSV op 50% , wauw man , knap hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En uit winnen ze wel van PSV. Dat zouden ze ook in Europa moeten kunnen.
Mad?quote:Op zondag 24 april 2016 01:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Winnen van een PSV op 50% , wauw man , knap hoor.
Alles zat mee voor ajax dit seizoen van de dood van Cruijff(gunfactor) tot PSV wat 4 dagen voor een beslissende match 120min heeft gestreden in Madrid tot Makkali en Gozu.
Echt wat een huilie ben jij.quote:Op zondag 24 april 2016 01:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alles zat mee voor ajax dit seizoen van de dood van Cruijff(gunfactor) tot PSV wat 4 dagen voor een beslissende match 120min heeft gestreden in Madrid tot Makkali en Gozu.
Oke we zullen het meenemen naar achterenquote:Op zondag 24 april 2016 01:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mafkees! Dorpsidioot!quote:Op zondag 24 april 2016 01:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik had ook wel met de boot gewild hee, grappig toch. WAAROM ZO NEGATIEFquote:
Niks negatiefs hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 11:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik had ook wel met de boot gewild hee, grappig toch. WAAROM ZO NEGATIEF
Ja had het al gezien. Zitten mooie tekeningen tussenquote:Op zondag 24 april 2016 12:59 schreef Max23 het volgende:
http://nos.nl/artikel/210(...)n-om-knvb-beker.html
![]()
![]()
Zwaai je nog naar ons als je een NOS-camera ziet? Dat is leuk.quote:Op zondag 24 april 2016 13:10 schreef Paul het volgende:
JONGENS IK GA BIJNA NAAR DE BUS IK BEN ZO ZENUWACHTIG *FF SNEL BACOOTJE MAKEN VOOR ONDERWEG IN DE BUS*
Ik hoop op veel vuurwerkquote:Op zondag 24 april 2016 13:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Heb wel zin in deze finale, toch wel een lekker affiche. Beter dan zo'n Heerenveen-Twente of zo van een paar jaar terug. Hopen op een zinderende pot met een mooie sfeer. Iets zoals Zwolle - Ajax of zo, dat was wel leuk.
HAHA sowiesoquote:Op zondag 24 april 2016 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwaai je nog naar ons als je een NOS-camera ziet? Dat is leuk.
Veel succes paul!quote:Op zondag 24 april 2016 13:16 schreef Paul het volgende:
BARAZITE GAAT HET DOEN!11!1 sorry jongens ik ben al dronken aan het worden
quote:Op zondag 24 april 2016 13:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je in Eindhoven wint, dan verdien je dat
ja en die kabouter van ajax maakte buitenspel goalquote:Op zondag 24 april 2016 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij stonden ze toen 3x op rij in de finale toch?
Yep in verlengingquote:Op zondag 24 april 2016 13:25 schreef Paul het volgende:
[..]
ja en die kabouter van ajax maakte buitenspel goal
Met de trein naar De Kuip?quote:Op zondag 24 april 2016 13:31 schreef Paul het volgende:
jongens nog een kwartiertje en ik ga naar Utrecht Jaarbeurs, ik zeg 1-3. En laten we hopen op een mooi feestje zonder regen
http://www.voetbalprimeur(...)oonlijk-gebeld-.htmlquote:Op zondag 24 april 2016 13:25 schreef Paul het volgende:
[..]
ja en die kabouter van ajax maakte buitenspel goal
Nee er gaan 280 bussen een paar boten en mensen gaan met auto. Ik ga met busquote:
Veel plezier.quote:Op zondag 24 april 2016 13:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee er gaan 280 bussen een paar boten en mensen gaan met auto. Ik ga met bus
280 bussenquote:Op zondag 24 april 2016 13:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben er vannacht niet, maar veel plezier Paultjen!quote:Op zondag 24 april 2016 13:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja! Ik ga nu weg! Tot vannacht op het forum
Ik hoop dat je vanavond na je nederlaag niet te verdrietig bentquote:Op zondag 24 april 2016 13:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Hallo Timmmmmmmm ben je al een beetje zenuwachtig?quote:Op zondag 24 april 2016 13:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vanavond na je nederlaag niet te verdrietig bent
ik heb al wel wat kriebels jaquote:Op zondag 24 april 2016 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Timmmmmmmm ben je al een beetje zenuwachtig?
Jij kijkt vermoed ik even vaak voetbal als ik naar Geer en Goor doen een noor of hoe dat dan ook heet, dus jij hebt niet zoveel te vindenquote:
voor wie ben jij dan hequote:Op zondag 24 april 2016 13:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij kijkt vermoed ik even vaak voetbal als ik naar Geer en Goor doen een noor of hoe dat dan ook heet, dus jij hebt niet zoveel te vinden
Feyenoord natuurlijk. Maar ik kijk dan ook gewoon elke week, van die mooiweersupporters heb ik niks mee. Die dan even in de finale interessant komen doen dat ze voor feyenoord zijnquote:
We hebben allemaal zo onze mindere kanten.quote:Op zondag 24 april 2016 14:02 schreef Fylax het volgende:
en ik vind ook nergens iets hoor tim weet niet waat je dat ziet
ik ben gwn voor feyenoord
Poeh, het maakt me eigenlijk weinig uit. M'n broertje is voor Feyenoord hem gun ik het wel, maar op dit forum voer ik waarschijnlijk een act op dat ik voor Utrecht benquote:
Troll jij je broertje ook altijd als Feyenoord weer verliest?quote:Op zondag 24 april 2016 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh, het maakt me eigenlijk weinig uit. M'n broertje is voor Feyenoord hem gun ik het wel, maar op dit forum voer ik waarschijnlijk een act op dat ik voor Utrecht ben
Niet elke week naar Geer en Goor kijkenquote:Op zondag 24 april 2016 13:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij kijkt vermoed ik even vaak voetbal als ik naar Geer en Goor doen een noor of hoe dat dan ook heet, dus jij hebt niet zoveel te vinden
je moet me dit maar gewoon eens gunnen johquote:Op zondag 24 april 2016 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh, het maakt me eigenlijk weinig uit. M'n broertje is voor Feyenoord hem gun ik het wel, maar op dit forum voer ik waarschijnlijk een act op dat ik voor Utrecht ben
nee, ik voel me niet geroepen zo met mezelf te koop te lopen, met dit soort gekkigheden maak je de Kuip alleen maar lelijkquote:
Ik heb maar drie jaar een seizoenskaart gehad, toen mijn gezondheid het nog toeliet. afgelopen jaren had ik dan minstens de helft moeten missen, dat vind ik dan weer zonde van het geldquote:
Nou vooruit.quote:Op zondag 24 april 2016 14:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
je moet me dit maar gewoon eens gunnen joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |