Winnen van een PSV op 50% , wauw man , knap hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En uit winnen ze wel van PSV. Dat zouden ze ook in Europa moeten kunnen.
Mad?quote:Op zondag 24 april 2016 01:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Winnen van een PSV op 50% , wauw man , knap hoor.
Alles zat mee voor ajax dit seizoen van de dood van Cruijff(gunfactor) tot PSV wat 4 dagen voor een beslissende match 120min heeft gestreden in Madrid tot Makkali en Gozu.
Echt wat een huilie ben jij.quote:Op zondag 24 april 2016 01:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alles zat mee voor ajax dit seizoen van de dood van Cruijff(gunfactor) tot PSV wat 4 dagen voor een beslissende match 120min heeft gestreden in Madrid tot Makkali en Gozu.
Oke we zullen het meenemen naar achterenquote:Op zondag 24 april 2016 01:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mafkees! Dorpsidioot!quote:Op zondag 24 april 2016 01:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik had ook wel met de boot gewild hee, grappig toch. WAAROM ZO NEGATIEFquote:
Niks negatiefs hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 11:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik had ook wel met de boot gewild hee, grappig toch. WAAROM ZO NEGATIEF
Ja had het al gezien. Zitten mooie tekeningen tussenquote:Op zondag 24 april 2016 12:59 schreef Max23 het volgende:
http://nos.nl/artikel/210(...)n-om-knvb-beker.html
![]()
![]()
Zwaai je nog naar ons als je een NOS-camera ziet? Dat is leuk.quote:Op zondag 24 april 2016 13:10 schreef Paul het volgende:
JONGENS IK GA BIJNA NAAR DE BUS IK BEN ZO ZENUWACHTIG *FF SNEL BACOOTJE MAKEN VOOR ONDERWEG IN DE BUS*
Ik hoop op veel vuurwerkquote:Op zondag 24 april 2016 13:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Heb wel zin in deze finale, toch wel een lekker affiche. Beter dan zo'n Heerenveen-Twente of zo van een paar jaar terug. Hopen op een zinderende pot met een mooie sfeer. Iets zoals Zwolle - Ajax of zo, dat was wel leuk.
HAHA sowiesoquote:Op zondag 24 april 2016 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwaai je nog naar ons als je een NOS-camera ziet? Dat is leuk.
Veel succes paul!quote:Op zondag 24 april 2016 13:16 schreef Paul het volgende:
BARAZITE GAAT HET DOEN!11!1 sorry jongens ik ben al dronken aan het worden
quote:Op zondag 24 april 2016 13:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je in Eindhoven wint, dan verdien je dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |