Jij kijkt vermoed ik even vaak voetbal als ik naar Geer en Goor doen een noor of hoe dat dan ook heet, dus jij hebt niet zoveel te vindenquote:
voor wie ben jij dan hequote:Op zondag 24 april 2016 13:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij kijkt vermoed ik even vaak voetbal als ik naar Geer en Goor doen een noor of hoe dat dan ook heet, dus jij hebt niet zoveel te vinden
Feyenoord natuurlijk. Maar ik kijk dan ook gewoon elke week, van die mooiweersupporters heb ik niks mee. Die dan even in de finale interessant komen doen dat ze voor feyenoord zijnquote:
We hebben allemaal zo onze mindere kanten.quote:Op zondag 24 april 2016 14:02 schreef Fylax het volgende:
en ik vind ook nergens iets hoor tim weet niet waat je dat ziet
ik ben gwn voor feyenoord
Poeh, het maakt me eigenlijk weinig uit. M'n broertje is voor Feyenoord hem gun ik het wel, maar op dit forum voer ik waarschijnlijk een act op dat ik voor Utrecht benquote:
Troll jij je broertje ook altijd als Feyenoord weer verliest?quote:Op zondag 24 april 2016 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh, het maakt me eigenlijk weinig uit. M'n broertje is voor Feyenoord hem gun ik het wel, maar op dit forum voer ik waarschijnlijk een act op dat ik voor Utrecht ben
Niet elke week naar Geer en Goor kijkenquote:Op zondag 24 april 2016 13:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij kijkt vermoed ik even vaak voetbal als ik naar Geer en Goor doen een noor of hoe dat dan ook heet, dus jij hebt niet zoveel te vinden
je moet me dit maar gewoon eens gunnen johquote:Op zondag 24 april 2016 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh, het maakt me eigenlijk weinig uit. M'n broertje is voor Feyenoord hem gun ik het wel, maar op dit forum voer ik waarschijnlijk een act op dat ik voor Utrecht ben
nee, ik voel me niet geroepen zo met mezelf te koop te lopen, met dit soort gekkigheden maak je de Kuip alleen maar lelijkquote:
Ik heb maar drie jaar een seizoenskaart gehad, toen mijn gezondheid het nog toeliet. afgelopen jaren had ik dan minstens de helft moeten missen, dat vind ik dan weer zonde van het geldquote:
Nou vooruit.quote:Op zondag 24 april 2016 14:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
je moet me dit maar gewoon eens gunnen joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |