Nee.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:16 schreef Dven het volgende:
Zal het ooit zover komen dat Philips aan PSV geld gaat vragen om de naam Philips te mogen gebruiken?
Haha, goeiequote:Op donderdag 21 april 2016 11:16 schreef Dven het volgende:
Zal het ooit zover komen dat Philips aan PSV geld gaat vragen om de naam Philips te mogen gebruiken?
Ook geen symbolisch bedrag van 40-45 euro?quote:
Nee, ook niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook geen symbolisch bedrag van 40-45 euro?
Je pogingen om leuk uit de hoek te komen willen nog niet echt slagen heb ik het ideequote:Op donderdag 21 april 2016 11:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook geen symbolisch bedrag van 40-45 euro?
Ik zal straks even in een hoekje gaan wenen.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je pogingen om leuk uit te komen te komen willen nog niet echt slagen heb ik het idee
Voornaamste lijkt me inderdaad dat er geen horrorlogo op komt. Dan maar een miljoentje minder zou je zeggen.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:41 schreef Gutanoth het volgende:
Ik hoop gewoon dat het een mooi logo is, en dat we er een fatsoenlijk bedrag uit halen.
Dat lijkt me een puik plan.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal straks even in een hoekje gaan wenen.
Ajax al de volgende scheids omgekocht?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
En heeft die droeftoeter Blaak al (weer) aangifte gedaan?
Ja, PSV krijgt over anderhalve week onterecht een penalty tegen omdat Furdjal Narsingh in de 93e minuut bij een 1-0 voorsprong voor PSV net buiten de 16 over z'n eigen benen struikelt.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax al de volgende scheids omgekocht?
Haha, Furdjel Narsingh die het tot de 93e minuut volhoudtquote:Op donderdag 21 april 2016 12:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, PSV krijgt over anderhalve week onterecht een penalty tegen omdat Furdjal Narsingh in de 93e minuut bij een 1-0 voorsprong voor PSV net buiten de 16 over z'n eigen benen struikelt.
Het is een complot!quote:Op donderdag 21 april 2016 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, Furdjel Narsingh die het tot de 93e minuut volhoudt.
Twente verliest expres, Oostveen heeft hun de proflicentie beloofd.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax al de volgende scheids omgekocht?
Stel dat er in het geel JUMBO op komt te staanquote:Op donderdag 21 april 2016 12:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, PSV krijgt over anderhalve week onterecht een penalty tegen omdat Furdjal Narsingh in de 93e minuut bij een 1-0 voorsprong voor PSV net buiten de 16 over z'n eigen benen struikelt.
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 21-04-2016 om 12:36:42Ik denk dat de nieuwe hoofdsponsor van PSV energiebedrijf Energiedirect wordt. Bevestiging ontbreekt nog. Later meer. reageer retweet
Jammer. Wat b-merk.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:44 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 21-04-2016 om 12:36:42Ik denk dat de nieuwe hoofdsponsor van PSV energiebedrijf Energiedirect wordt. Bevestiging ontbreekt nog. Later meer. reageer retweet
Ik denk dat ze er op het bureau ook wel de nodige lol om hebben jaquote:Op donderdag 21 april 2016 12:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze man moet je gewoon uitlachen als agent
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:09 schreef RijstNatie het volgende:
hij lijkt op kees kanker kachel die man
Meteen oversluiten. Weet je zeker dat je teveel betaalt voor je energie.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:44 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Het grote gelijk van Riechedly Bazoer
Riechedly Bazoer speelde woensdagavond geen minuut in het met 0-2 gewonnen duel van Ajax met sc Heerenveen. Het supertalent maakte de afgelopen weken een wat mindere periode door bij Ajax en was gepasseerd door zijn trainer Frank de Boer. Maar de 19-jarige middenvelder ontwikkelde zich de afgelopen twee seizoenen bij de Amsterdammers tot één van de meest begeerde jonge spelers in Europa. Zelfs het grote Barcelona meldde zich al bij zijn broer en zaakwaarnemer Irchandly.
KANSEN
Nu de titelstrijd tussen Ajax en PSV in de beslissende fase is beland, dringt zich de vraag op of Bazoer zich ook zo ontwikkeld zou hebben, als hij in 2012 niet voor Ajax had gekozen, maar gewoon bij de Eindhovenaren was gebleven. Zelf gaf hij eerder in een interview met De Telegraaf al aan dat hij bij PSV nooit de kansen zou hebben gekregen die hij bij Ajax kreeg. Op de Herdgang zagen ze een centrale verdediger in Bazoer en bovendien mocht het toen 16-jarige toptalent nog niet met de selectie meetrainen.
Daarop nam Bazoer een rigoureuze beslissing en stapte hij als amateur over naar de grote rivaal uit Amsterdam. De overgang van het toptalent zette de verhoudingen tussen beide clubs op scherp. In Eindhoven vonden ze dat Ajax het herenakkoord, de afspraak dat er geen jeugdspelers van elkaar worden benaderd, had geschonden. Maar Ajax verklaarde dat de speler op ‘sportieve gronden’ zelf wilde overstappen.
PSV-TALENTEN
Bazoer dacht dat hij als speler uit de eigen jeugd meer kansen zou krijgen in de ArenA dan in het Phillips Stadion. Hij stapte halverwege het seizoen over en nam het half jaar dat hij geen wedstrijden kon spelen voor lief. Een juiste beslissing gezien zijn eigen ontwikkeling, maar ook als we kijken naar de ontwikkeling van grote PSV-talenten.
Want terwijl Bazoer op zijn 19e al een vaste waarde is bij Ajax en hij zelfs al drie interlands achter zijn naam heeft staan bij Oranje, zitten de grote PSV-talenten Jorrit Hendrix en Steven Bergwijn nog steeds in de wachtkamer. Hendrix, die momenteel geblesseerd is, is ook nog eens twee jaar ouder dan Bazoer. In gesprek met Metro bevestigde Hendrix enkele weken geleden het gelijk van Bazoer.
MOEILIJK
Hendrix heeft bij PSV Andres Guardado en de tussentijds gehaalde Marco van Ginkel boven zich en speelt alleen bij blessures of schorsingen van dat duo. „Natuurlijk heb ik om opheldering gevraagd”, zei de verontwaardigde PSV-middenvelder. „Ik heb me zeker niet stilgehouden. Maar blijkbaar is het als speler uit eigen jeugd toch moeilijker. Ik kan dan ook niet leven met de uitleg van de trainer. Ik vond dat ik hoorde te spelen.”
Bij Ajax worden jeugdspelers veel sneller in het diepe gegooid. Dat brengt risico’s met zich mee, maar je krijgt als jeugdspeler altijd een kans om het te laten zien. Bergwijn is bij Oranje onder 19 steeds de grote uitblinker, maar bij PSV willen ze hem voorzichtig brengen. Daar is op zich niets mis mee, maar de Eindhovenaren kopen ondertussen wel rijpere spelers, zoals Guardado en Van Ginkel op de plek van Hendrix en Maxime Lestienne op de plek van Bergwijn.
79 MINUTEN
Daarmee stagneert de ontwikkeling van de jonge spelers, want alleen door wedstrijden te spelen op het hoogste niveau, groeien grote talenten als Bazoer, Bergwijn en Hendrix naar een hoger plan. Bergwijn maakte een jaar geleden al zijn Eredivisie-debuut bij PSV, maar speelde dit seizoen bij elkaar opgeteld precies 79 minuten in het eerste. Dat zijn frustrerende situaties voor talenten, legde Hendrix eerder uit. „Als je er eenmaal aan hebt geproefd, wil je meer”, zei hij. „Blijkbaar waren ze niet tevreden over de bezetting of de breedte van het team. Vandaar dat ze er iemand bij hebben gehaald.”
Dat automatisme bij PSV en de vaak geroemde doortastendheid op de transfermarkt vreesde Bazoer. Misschien heeft toptalent Bergwijn daarom inmiddels wel spijt dat hij vijf jaar geleden omgekeerde weg van Bazoer bewandelde toen hij van Ajax overstapte naar PSV.
En Essent is een dochter van een Duits bedrijf. Wat is je punt?quote:Op donderdag 21 april 2016 13:24 schreef karton2 het volgende:
Energiedirect is een dochteronderneming van Essent.
Als deze het ook daadwerkelijk wordt dan gaan we dus van Philips naar een dochteronderneming van Essent
Dat heb ik toch al duidelijk gemaakt in de reactie waarop je reageert?quote:Op donderdag 21 april 2016 13:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Essent is een dochter van een Duits bedrijf. Wat is je punt?
Ik zou kijken naar wat een bedrijf betaalt, niet wat de organisatorische structuur is. Lekker relevant joh.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:28 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al duidelijk gemaakt in de reactie waarop je reageert?
Ach het Herenakkoord. Beetje onderlinge concurrentie kan geen kwaad.quote:
Ik heb het dan ook niet over de organisatiestructuur.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou kijken naar wat een bedrijf betaalt, niet wat de organisatorische structuur is. Lekker relevant joh.
Tot nu toe zijn het slechts geruchten, even afwachten wat het gaat worden.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
Staat vast mooi op een rood/wit shirt:
[ afbeelding ]
Energiedirect op een Umbro-shirt. Beetje treurig wel.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 21-04-2016 om 13:20:44Energiedirect nieuwe hoofdsponsor van PSV. Details volgen. PSV krijgt daarmee toegang tot de miljarden van de energiemarkt. reageer retweet
Toegang tot miljarden hahahaha wat een berichtquote:Op donderdag 21 april 2016 13:38 schreef Heufd het volgende:
Energiedirect op een Umbro-shirt. Beetje treurig wel.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 21-04-2016 om 13:20:44Energiedirect nieuwe hoofdsponsor van PSV. Details volgen. PSV krijgt daarmee toegang tot de miljarden van de energiemarkt. reageer retweet
Goede analyse en ik zei het destijds al: ik snap het wel van Bazoer. Niet dat ik er blij mee was of ooit zal zijn als Ajax onze spelers kaapt.quote:
Echt verschrikkelijk dat groenequote:Op donderdag 21 april 2016 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
Staat vast mooi op een rood/wit shirt:
[ afbeelding ]
Nou inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2016 13:38 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Toegang tot miljarden hahahaha wat een bericht
De berichten van Rik moet je niet serieus nemenquote:Op donderdag 21 april 2016 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou inderdaadWat een matige journalistiek, wat een onzin wat een branche opbrengt als je daar een miniem spelertje uitpikt die minder betaald dan je voormalige hoofdsponsor.
Eerst was de gokmarkt de kip met de gouden eieren, maar aldus Rikkert nu ineens een sponsor uit de energiemarkt?
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk dat groene
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |