quote:In Geer & Goor: Zoeken een hobby! zet het divaduo zich opnieuw in voor eenzame ouderen. Dit doen ze door een leuk tijdverdrijf voor hen te zoeken. Samen helpen ze de senioren om een nieuwe hobby te (her)ontdekken.
Na Effe geen cent te makken en Waarheen, waarvoor? zijn Gerard Joling en Gordon terug met Geer & Goor: Zoeken een hobby!. In dit programma zet het divaduo zich opnieuw in voor eenzame ouderen. Dit doen ze door een leuk tijdverdrijf voor hen te zoeken. Samen helpen ze de senioren om een nieuwe hobby te ontdekken of een oude vrijetijdsbesteding nieuw leven in te blazen.
Kleien en aquajoggen
Op deze manier hopen ze dat de eenzame ouderen weer onder de mensen komen. Natuurlijk gaat alles op z’n Geers en Goors. De twee reizen per luxe camper het hele land door en zijn dag en nacht tot elkaar veroordeeld. Uiteraard kijkt het hulpvaardige stel niet vanaf te zijlijn toe bij het ontdekken van de hobby’s. Of het nu gaat om kleien of aquajoggen: de mannen doen actief mee.
Groot probleem
Eenzaamheid is onder ouderen in Nederland een groot probleem. Meer dan een miljoen 55-plussers voelt zich alleen, van wie meer dan 200.000 in extreme mate. Corina Gielbert, algemeen directeur van het Nationaal Ouderenfonds, is blij dat Gerard Joling en Gordon zich al een tijd inzetten om hier iets aan te doen. "Voor een enorm publiek hebben zij eenzaamheidsproblematiek onder ouderen op de kaart gezet. Door het programma en de betrokkenheid van de mannen zijn veel scholen, bedrijven en clubs in actie gekomen om geld op te halen voor het Ouderenfonds. Duizenden ouderen hebben we hiermee kunnen helpen."
quote:
Nou bij deze voeg ik René dan ook toe. Ik geloof je.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geer en Gor zijn dan ook echt heel geinig. Ik denk dat rene dat stiekem ook kan waarderen.
Bij deze n.a.v. Napo's post voeg ik je ook toequote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:11 schreef franklop het volgende:
Leuk om nog even te kijken voor het begint. Ze waren vanmorgen bij Evers Staat Op.
http://www.538.nl/program(...)tent=sponsored-topic
Vreemd genoeg heb ik die quote alert niet gezien en ik kon het topic ook al nergens vindenquote:
Wat is daar mis mee?quote:
Nee, zo ziet Mark Rutte er altijd uit.quote:
Had ook beter geweest als dit topic daar stond jaquote:Op donderdag 21 april 2016 20:41 schreef F1gamer het volgende:
Damm, ik had topic aangemaakt in film,tv en radio
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:41 schreef F1gamer het volgende:
hoiquote:Op donderdag 21 april 2016 20:41 schreef Rianne84 het volgende:
Hopelijk straks dan een hele tijd geen reclame
Ik zat daar eerst al te zoeken.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:41 schreef F1gamer het volgende:
21.00 uur Nieuwsquote:Op donderdag 21 april 2016 20:41 schreef Rianne84 het volgende:
Hopelijk straks dan een hele tijd geen reclame
Oh jij ook al, ik had er al eentje geslotenquote:Op donderdag 21 april 2016 20:41 schreef F1gamer het volgende:
op rtl zquote:
Het is daar ook veel logischer, maar ja Fok! en logicaquote:Op donderdag 21 april 2016 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jij ook al, ik had er al eentje gesloten
snap de logica ook niet waarom dit hier moet ,maar goed, het zal welquote:Op donderdag 21 april 2016 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jij ook al, ik had er al eentje gesloten
Als het een showtje is met BN'ers staat het topic eigenlijk altijd in SHO.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:43 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Het is daar ook veel logischer, maar ja Fok! en logica
maar in masterchef zitten ook zeker 2 soort van BN'ersquote:Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het een showtje is met BN'ers staat het topic eigenlijk altijd in SHO.
TV is toch geschikter imo.. niet veel volk hierquote:Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
ER is dan wel weer in tv en dat is nu ook met bn'ersquote:Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Jullie zijn er tochquote:Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
TV is toch geschikter imo.. niet veel volk hier
maar jij hebt gelijk hoor corriequote:Op donderdag 21 april 2016 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Jullie zijn er tochIk kijk eigenlijk nooit waar een topic staat
In welk forum.
lolquote:Op donderdag 21 april 2016 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent zelf een camper
Ik wil ook zo een ding joh! Dit is groter dan mijn huis
uitzuigers, maar de grootste uitzuiger is minister Blokquote:
ejjjquote:
2x de helftquote:
Nog steeds geen DM andersquote:
Terecht hoorquote:
Dat was die vrouw. Die man kwam uit Limburg. Maar dan is het nog wel een stukkie rijden.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:07 schreef franklop het volgende:
lekker elke week van eindhoven (?) naar landgraaf op en neer
Ik ook.quote:
Maar helaas geen vlaai in huisquote:
Dan komen we gezellig bij jou thuis vlaai eten.quote:
Ik wacht nog steeds.quote:
Dan hossel ik daar wel wat.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We gaan toch vlaai eten bij Zelfscanner binnenkort dus maak niet uit.
al weet je nooit wat de reden daarachter is.quote:
quote:
eng eng eng!quote:Op donderdag 21 april 2016 21:11 schreef franklop het volgende:
[..]
al weet je nooit wat de reden daarachter is.
Hoe smaakt je tosti?quote:
Hoe wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Kip met cola lightquote:
pics in het homotopic posten aub?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn tosto is lekker maar ik mis de ketchup
Haags het gaat net over de vink in het homotopic
Die 'verse' vind ik minder.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Is Chocomelk nu echt zo lekker? Ik ga het een keer proberen na het zien van deze reclame!
Daar kom ik nooit.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
Boris van idolsquote:
Tosti moet je dan ook met curry eten.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
post eens maar is gewoonquote:Op donderdag 21 april 2016 21:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
pics in het homotopic posten aub?please
Doe maar niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga alleen als Karina daar nu heengaat, want dan heb ik een excuus.
Waar is de VInk? ALs het in Rotterdam is ga ik niet he.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga alleen als Karina daar nu heengaat, want dan heb ik een excuus.
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tosti moet je dan ook met curry eten.
Den Haagquote:Op donderdag 21 april 2016 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar is de VInk? ALs het in Rotterdam is ga ik niet he.
den Haag!quote:Op donderdag 21 april 2016 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag dat plaatje net in dat topic.quote:
Het is het meeting point van Mortaxx en mij als we weer eens gaan rellen.quote:
Curry > ketchupquote:
Is wel genot, maar drink het bijna nooit meer want slecht voor de huidquote:Op donderdag 21 april 2016 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Is Chocomelk nu echt zo lekker? Ik ga het een keer proberen na het zien van deze reclame!
Soort van ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Ik zag dat plaatje net in dat topic.
Is dat de gayhotspot van Den Haag?
Ik houd wel van een potje rellenquote:Op donderdag 21 april 2016 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is het meeting point van Mortaxx en mij als we weer eens gaan rellen.
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tosti moet je dan ook met curry eten.
Goed gezegdquote:
Jij snapt 't. Mortaxx weet niks.quote:
Scooterquote:Op donderdag 21 april 2016 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd wel van een potje rellenMisschien kan ik nog een hockeystick regelen om te slaan.
Oe dit is wel cool trouwens, die gele quad (of wat is het, driewieler?)
Zo'n ding heet toch een trike?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch geen scooter? Of heet zo een ding ook een scooter.
Ik lul dan ook maar watquote:Op donderdag 21 april 2016 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Honda Goldwing denk ik, soort rijdend bankstel.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu voel ik me niet meer zo oudquote:Op donderdag 21 april 2016 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het leven van Karina zeg maar
Nog steeds niksquote:Op donderdag 21 april 2016 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe je ogen eens open, dat helpt
quote:
Ik wil een nieuwe keukenquote:Op donderdag 21 april 2016 21:27 schreef Karina het volgende:
Ik wil ook zo een stoel! Lekker tv kijken.
Daar gaat je stoere imagoquote:
probeer het uitquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:29 schreef napoleonfour het volgende:
Ja die oudjes voelen zich wel vertrouwd met het Duits.
Dit feestje duurde ook 40-45 minutenquote:Op donderdag 21 april 2016 21:29 schreef napoleonfour het volgende:
Ja die oudjes voelen zich wel vertrouwd met het Duits.
Weer het bewijs dat vrouwen vaker ouder worden dan mannenquote:Op donderdag 21 april 2016 21:29 schreef Karina het volgende:
Ze hadden beter wat lekkere kerels kunnen uitnodigen, zitten meer vrouwen dan mannen.
Bejaardenhuizen zitten ook meestal vol met vrouwen en een paar mannen. Dus oud worden dan heb je keuze zatquote:Op donderdag 21 april 2016 21:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Weer het bewijs dat vrouwen vaker ouder worden dan mannen
Ja als je alleen in de keuken staat..quote:Op donderdag 21 april 2016 21:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Weer het bewijs dat vrouwen vaker ouder worden dan mannen
Dan sterf ik lieverquote:Op donderdag 21 april 2016 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Bejaardenhuizen zitten ook meestal vol met vrouwen en een paar mannen. Dus oud worden dan heb je keuze zat
ben je niet een beetje nieuwsgierig naar jongens?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben meer van de meisjes, meer van mijn leeftijdsgroep. Geen vrouwen alhoewel ik voor milfs wel open ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |