quote:In Geer & Goor: Zoeken een hobby! zet het divaduo zich opnieuw in voor eenzame ouderen. Dit doen ze door een leuk tijdverdrijf voor hen te zoeken. Samen helpen ze de senioren om een nieuwe hobby te (her)ontdekken.
Na Effe geen cent te makken en Waarheen, waarvoor? zijn Gerard Joling en Gordon terug met Geer & Goor: Zoeken een hobby!. In dit programma zet het divaduo zich opnieuw in voor eenzame ouderen. Dit doen ze door een leuk tijdverdrijf voor hen te zoeken. Samen helpen ze de senioren om een nieuwe hobby te ontdekken of een oude vrijetijdsbesteding nieuw leven in te blazen.
Kleien en aquajoggen
Op deze manier hopen ze dat de eenzame ouderen weer onder de mensen komen. Natuurlijk gaat alles op z’n Geers en Goors. De twee reizen per luxe camper het hele land door en zijn dag en nacht tot elkaar veroordeeld. Uiteraard kijkt het hulpvaardige stel niet vanaf te zijlijn toe bij het ontdekken van de hobby’s. Of het nu gaat om kleien of aquajoggen: de mannen doen actief mee.
Groot probleem
Eenzaamheid is onder ouderen in Nederland een groot probleem. Meer dan een miljoen 55-plussers voelt zich alleen, van wie meer dan 200.000 in extreme mate. Corina Gielbert, algemeen directeur van het Nationaal Ouderenfonds, is blij dat Gerard Joling en Gordon zich al een tijd inzetten om hier iets aan te doen. "Voor een enorm publiek hebben zij eenzaamheidsproblematiek onder ouderen op de kaart gezet. Door het programma en de betrokkenheid van de mannen zijn veel scholen, bedrijven en clubs in actie gekomen om geld op te halen voor het Ouderenfonds. Duizenden ouderen hebben we hiermee kunnen helpen."
quote:
Nou bij deze voeg ik René dan ook toe. Ik geloof je.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geer en Gor zijn dan ook echt heel geinig. Ik denk dat rene dat stiekem ook kan waarderen.
Bij deze n.a.v. Napo's post voeg ik je ook toequote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:11 schreef franklop het volgende:
Leuk om nog even te kijken voor het begint. Ze waren vanmorgen bij Evers Staat Op.
http://www.538.nl/program(...)tent=sponsored-topic
Vreemd genoeg heb ik die quote alert niet gezien en ik kon het topic ook al nergens vindenquote:
Wat is daar mis mee?quote:
Nee, zo ziet Mark Rutte er altijd uit.quote:
Had ook beter geweest als dit topic daar stond jaquote:Op donderdag 21 april 2016 20:41 schreef F1gamer het volgende:
Damm, ik had topic aangemaakt in film,tv en radio
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:41 schreef F1gamer het volgende:
hoiquote:Op donderdag 21 april 2016 20:41 schreef Rianne84 het volgende:
Hopelijk straks dan een hele tijd geen reclame
Ik zat daar eerst al te zoeken.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:41 schreef F1gamer het volgende:
21.00 uur Nieuwsquote:Op donderdag 21 april 2016 20:41 schreef Rianne84 het volgende:
Hopelijk straks dan een hele tijd geen reclame
Oh jij ook al, ik had er al eentje geslotenquote:Op donderdag 21 april 2016 20:41 schreef F1gamer het volgende:
op rtl zquote:
Het is daar ook veel logischer, maar ja Fok! en logicaquote:Op donderdag 21 april 2016 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jij ook al, ik had er al eentje gesloten
snap de logica ook niet waarom dit hier moet ,maar goed, het zal welquote:Op donderdag 21 april 2016 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jij ook al, ik had er al eentje gesloten
Als het een showtje is met BN'ers staat het topic eigenlijk altijd in SHO.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:43 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Het is daar ook veel logischer, maar ja Fok! en logica
maar in masterchef zitten ook zeker 2 soort van BN'ersquote:Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het een showtje is met BN'ers staat het topic eigenlijk altijd in SHO.
TV is toch geschikter imo.. niet veel volk hierquote:Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
ER is dan wel weer in tv en dat is nu ook met bn'ersquote:Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Jullie zijn er tochquote:Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
TV is toch geschikter imo.. niet veel volk hier
maar jij hebt gelijk hoor corriequote:Op donderdag 21 april 2016 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Jullie zijn er tochIk kijk eigenlijk nooit waar een topic staat
In welk forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |