Oh, nou ja, ik dacht dat je altijd op een tablet typte (want je typte te snel om mobiel te zitten) en dat je dan te lui was om shift in te drukkenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die haakjes doe ik eigenlijk altijd
Maar wist niet dat een Hoofdletter niet mocht na een uitroepteken.
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:53 schreef PausNicolaas het volgende:
BARDIE WANNEER NIEUWE VLOG??????????????????????????????????????????????????
Ik wil begin Mei weer gaan vloggen, 2 weekjes nog ongeveer.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:53 schreef PausNicolaas het volgende:
BARDIE WANNEER NIEUWE VLOG??????????????????????????????????????????????????
waarom maak je vlogs en verwijder je ze weer?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik wil begin Mei weer gaan vloggen, 2 weekjes nog ongeveer.
Kijken of ik mezelf even wat beter kan laten voelen in de tussentijd, wat vrolijker vooral.
Omdat het kanquote:Op woensdag 20 april 2016 22:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
waarom maak je vlogs en verwijder je ze weer?
Omdat het geforceerd voelde, en ik ook eigenlijk niet zoals ik me nu voel (Onzeker en een beetje slecht in m`n vel) Op internet wil staan met m`n kop.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
waarom maak je vlogs en verwijder je ze weer?
Dat eerste haakje vergetenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee is wel goed zo blijft het lekker rustig
Heb al in Feedback gepostquote:Op woensdag 20 april 2016 22:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hopelijk wil een lieve mod de TT veranderen
jij bent echt geilquote:Op woensdag 20 april 2016 22:59 schreef LompeHork het volgende:
GODVERDOMME WAT IS ER MIS MET DIT TOPIC WAAROM STAAT ER GEEN HAAKJE VOORAAN IK KAN DIT NIET HANDLEN PLS MAAK TOPICREPORT DIT KAN NIET LANGER ZO OKE DOEI.
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:59 schreef LompeHork het volgende:
GODVERDOMME WAT IS ER MIS MET DIT TOPIC WAAROM STAAT ER GEEN HAAKJE VOORAAN IK KAN DIT NIET HANDLEN PLS MAAK TOPICREPORT DIT KAN NIET LANGER ZO OKE DOEI.
Ben je erg gesteld op je leven?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:59 schreef PausNicolaas het volgende:
Zal ik dr en argo een linkje sturne met deze chat////?
Ik ook, dat is niet vroeg manquote:
Juist, niet dat ik 03:00 ga reddenquote:Op woensdag 20 april 2016 23:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
Als je om 03:00 gaat slapen heb je dan nog 8 uur slaap
Ja maar met 13/14 halve liters is datte kortquote:Op woensdag 20 april 2016 23:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
Als je om 03:00 gaat slapen heb je dan nog 8 uur slaap
11:00 is wel een redelijk normale tijd voor me. Maar inderdaad vanmorgen weer 7 uur eruit en 7 uur lang BOA gezeur aan mijn kop en ik ben geslooptquote:Op woensdag 20 april 2016 23:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wel als je normaal gesproken 4 uur later wakker wordt
Goed idee!quote:Op woensdag 20 april 2016 23:09 schreef renwan het volgende:
Eigenlijk moeten we nog een naam voor deze SC verzinnen, niks tegenGeerd
maar misschien eentje zonder een username? WOV erin lijkt me wel baas
AUTI-SCquote:Op woensdag 20 april 2016 23:09 schreef renwan het volgende:
Eigenlijk moeten we nog een naam voor deze SC verzinnen, niks tegenGeerd
maar misschien eentje zonder een username? WOV erin lijkt me wel baas
Opgelostquote:Op woensdag 20 april 2016 23:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe even "[VID SC] AUTI-SC #2" dang, vuige chick.
Nou enquote:Op woensdag 20 april 2016 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]ik hoop dat je vanavond verliest met Keezen.
Nimmerquote:Op woensdag 20 april 2016 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]ik hoop dat je vanavond verliest met Keezen.
Godverdomme, moet ik 'm weer wakker bellen? sjongejongejonge de eer van de Keezmeesters (vuist in de lucht jwz) staat op het spel.quote:
Ik ben zeer zeker op de hoogte van de strijd die daar dagelijks losbarstquote:
Ik heb trouwens leren schakenquote:Op woensdag 20 april 2016 23:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverdomme, moet ik 'm weer wakker bellen? sjongejongejonge de eer van de Keezmeesters (vuist in de lucht jwz) staat op het spel.
#TeamMono #EnigeTeamquote:Op woensdag 20 april 2016 23:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben zeer zeker op de hoogte van de strijd die daar dagelijks losbarst
#TeamMoira #Monostinkt
quote:Op woensdag 20 april 2016 23:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb trouwens leren schakenBen een eckte schaakmeester aan het worden
Zodat ik paraat kan staan op deze straat, mijn enige straat.
ziek manquote:
Zowel op haar manier als op mijn manierquote:
Gemiddelde Raquote:
Ik kan ook schaken, ik schaak jullie allemaal de moederquote:Op woensdag 20 april 2016 23:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
#TeamMono #EnigeTeam
[..]fuck yes, doen we een keer een potje met twee borden, dan mag jij tegen mij en Mono tegen LV (kan ook amper schaken
)
wat?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 23:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik kan ook schaken, ik schaak jullie allemaal de moeder
Ik ben uitgeluldquote:
wow... heftig, niet mijn ding, zeg maarquote:
Wat ben jij opstandig Paus?!quote:Op woensdag 20 april 2016 23:19 schreef PausNicolaas het volgende:
Schaken is makkelijk man
Oja, was ook zo. Alleen intellectuelen doen dat!
PN de man van de tostiquote:Op woensdag 20 april 2016 23:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
wat?
1,5 bier, een tosti en een halve appel op.
Die heb ik zo lang niet gehoord, was hem helemaal vergetenquote:Op woensdag 20 april 2016 23:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is zijn enige straat, vuist in de lucht jwz.
Prima avondmaal. Derhalve goedgekeurd door de schijf van 4,50quote:Op woensdag 20 april 2016 23:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
wat?
1,5 bier, een tosti en een halve appel op.
Een betere atmosfeer ga je niet meemaken bij andere bands.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
wow... heftig, niet mijn ding, zeg maar
Hoe bedoel je 'ook'?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
#TeamMono #EnigeTeam
[..]fuck yes, doen we een keer een potje met twee borden, dan mag jij tegen mij en Mono tegen LV (kan ook amper schaken
)
man ik giet hem langzaam met tegenzin naar binnen. nog 1/6 te gaan!quote:
Schaken is alleen makkelijk als je tegen simpele mensen speelt.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:19 schreef PausNicolaas het volgende:
Schaken is makkelijk man
Oja, was ook zo. Alleen intellectuelen doen dat!
Okequote:Op woensdag 20 april 2016 23:24 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
man ik giet hem langzaam met tegenzin naar binnen. nog 1/6 te gaan!
KOM NIET AAN MIJN MAAT HEquote:Op woensdag 20 april 2016 23:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Schaken is alleen makkelijk als je tegen simpele mensen speelt.
Ik ben morgen een half uur in Groningen, kom dan met dat laffe schaakbordquote:Op woensdag 20 april 2016 23:26 schreef Moira. het volgende:
De straat is van mij, dit is m'n enige straat.
VUIST IN DE LUCHT, SCHAAKMEESTERES MOIRA STAAT PARAAT.
Moira schaakt je de moeder !!!quote:Op woensdag 20 april 2016 23:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben morgen een half uur in Groningen, kom dan met dat laffe schaakbord
Ze schaakt me dood? LAAT DAN MAAR IK BEN BANGquote:
Ja Topshow! Heb laatste seizoen ook gezienquote:Op woensdag 20 april 2016 23:27 schreef Moira. het volgende:
Aight ik ga ff House Of Cards afkijken. Doei.
ik schaak je een vuist in het gezichtquote:Op woensdag 20 april 2016 23:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben morgen een half uur in Groningen, kom dan met dat laffe schaakbord
Jij mag ook komen, mietquote:Op woensdag 20 april 2016 23:29 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ik schaak je een vuist in het gezicht
ben helaas niet in G morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Altijd maar die smoesjesquote:Op woensdag 20 april 2016 23:30 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ben helaas niet in G morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaajaa...quote:Op woensdag 20 april 2016 23:30 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ben helaas niet in G morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Politiek dacht ikquote:
quote:
Google IMDB manquote:
godsammequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Geniet ervan, ik twijfel of ik er nog 1 klap of ga slapenquote:Op woensdag 20 april 2016 23:34 schreef Geerd het volgende:
Ik ga even apocolyps now WW2 kijken lataah \!!
Goed topic dit !!
quote:Op woensdag 20 april 2016 23:34 schreef renwan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten zij weten
Ik zou niet doen manquote:Op woensdag 20 april 2016 23:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Geniet ervan, ik twijfel of ik er nog 1 klap of ga slapen
Geerd SC meet? Daar komen maar 2 man op af ben ik bangquote:Op woensdag 20 april 2016 23:34 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik zeg Geerd SC meet en de hele avond deze aan
Dit is toch echt Geerd Anthemquote:Op woensdag 20 april 2016 23:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Geerd SC meet? Daar komen maar 2 man op af ben ik bang
VID SC MEET![]()
Laten we het dan de Geerd WA anthem dopenquote:Op woensdag 20 april 2016 23:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dit is toch echt Geerd Anthem
Weliswaar niet meer in de Geerd SC maar het blijft de Geerd SC anthem
Ja geil maar eerst naar paryquote:Op woensdag 20 april 2016 23:41 schreef Simterklaas het volgende:
Laten we met z'n allen naar Sausage Party gaan
Doe geen dingen die ik wel zou doen!quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 23:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Doe geen dingen die ik wel zou doen!
Geef ik je eens advies en dan negeer je hetquote:
Heb je om het huis geen shit waar water in blijft staan? Emmers dakgoot vijver etc?quote:
Nope, zal wel toevallig 1tje zijn,quote:Op donderdag 21 april 2016 00:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je om het huis geen shit waar water in blijft staan? Emmers dakgoot vijver etc?
Hoop dat je gebeten bent, heb je iig aandacht van de dames gekregen !!quote:Op donderdag 21 april 2016 00:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Nope, zal wel toevallig 1tje zijn,
quote:Op donderdag 21 april 2016 00:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoop dat je gebeten hebt, heb je iig aandacht van de dames gekregen !!
[..]
Hoop dat je gebeten bent, heb je iig aandacht van de dames gekregen !!
[..]
Hoop dat je gebeten bent, heb je iig aandacht van de dames gekregen !!
quote:
quote:
quote:
Ook voor jullie een reminder: MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatiequote:
Excusesquote:Op donderdag 21 april 2016 10:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ook voor jullie een reminder: MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Hou het leuk en gezellig, anders mag men weer vertrekken.
Het nieuwe curvefeverquote:Op woensdag 20 april 2016 22:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Iedereen speelt dat tegenwoordig? Ik ga het voor de zekerheid maar niet spelen want volgens mij is het nogal verslavingsgevoelig
Denk het, de tutorial duurde me te lang dus niet gespeeldquote:Op donderdag 21 april 2016 12:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het nieuwe curvefeverofnie? Ken het nie
Maar dan beterquote:Op donderdag 21 april 2016 12:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het nieuwe curvefeverofnie? Ken het nie
Vroeg je toen ookquote:Op donderdag 21 april 2016 12:49 schreef renwan het volgende:
Er stond net een meisje bij me in de lift en die leek zo hard op Kate Upton, ik kwam een beetje
quote:Simone, kan je zien dat ik heb geplast ?
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:07 schreef MrBradge het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ar_oude_classic.html
Wat?quote:
Ik zit er nog heerlijk inquote:Op donderdag 21 april 2016 15:10 schreef H0D3NPYL het volgende:
zeau, ff in het zonnetje gezeten. nu weer de bunker in
Ook grote borsten?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:49 schreef renwan het volgende:
Er stond net een meisje bij me in de lift en die leek zo hard op Kate Upton, ik kwam een beetje
En wel iets meer heup dat Kate, hoop ik? Anders is het echt geen porum.quote:
Dat viel tegenquote:
Whut? Je bedoeld de tepels?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maar wat als die borsten van die stukken salami zijn?
Ja, van die rare grote platte plakken die zo`n beetje de halve borst bedekken, met zo`n heel klein lullig tepeltje er opquote:
De verhoudingen moeten wel kloppen idd. Dus bij grote borsten horen ook grotere tepels.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, van die rare grote platte plakken die zo`n beetje de halve borst bedekken, met zo`n heel klein lullig tepeltje er opHelaas had een scharreltje van mij dat :$
Ja, maar als het echt van die plakken salami zijn op een C cup gaat er iets mis toch?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:45 schreef dimmak het volgende:
[..]
De verhoudingen moeten wel kloppen idd. Dus bij grote borsten horen ook grotere tepels.
Ik kan niet oordelen zonder pics.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, maar als het echt van die plakken salami zijn op een C cup gaat er iets mis toch?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2016 18:35:48 ]
quote:Op donderdag 21 april 2016 18:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]Jezus wat een pannenkoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
Ooit eens een meid gehad met dat probleem. Nouja gehad....quote:Op donderdag 21 april 2016 18:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Precies, en denk dat dan even in bij een meid van 20 met Cup C
IK WAS WEER AAN HET WERK MAN, DOE RUSTIGquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:53 schreef renwan het volgende:
[..]
IK WAS WEER AAN HET WERK MAN, DOE RUSTIG
Ik ook vanmiddag beugels klappen met pa aardig verbrand nuquote:Op donderdag 21 april 2016 15:10 schreef H0D3NPYL het volgende:
zeau, ff in het zonnetje gezeten. nu weer de bunker in
Je hebt het dus niet van een vreemde?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ook vanmiddag beugels klappen met pa aardig verbrand nu
Verbranden of beugels klappen=?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:37 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je hebt het dus niet van een vreemde?
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:58 schreef renwan het volgende:
Toen ik Drievliet werkte klapte ik pas beugels
Goedzoquote:
Echte bazen maken zich druk om hun ranking in RLquote:Op donderdag 21 april 2016 22:31 schreef Simterklaas het volgende:
Net een gevecht met de nummer 1 verloren
IK WAS WEL NUMMER 2 JAquote:Op donderdag 21 april 2016 22:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Echte bazen maken zich druk om hun ranking in RL
Volgens mij is mobiel echt niet te doen.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:45 schreef renwan het volgende:
Net in de trein (van assen naar zwolle, dan heb je even tijd), ik stond 10e EN TOEN VIEL MIJN VERBINDING WEG
Met stabiele verbinding welquote:Op donderdag 21 april 2016 22:50 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Volgens mij is mobiel echt niet te doen.
Neequote:Op donderdag 21 april 2016 22:59 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ben je al eens eerste geweest?
Dit wordt een anticlimaxquote:
Sorryquote:
Godverquote:Op donderdag 21 april 2016 21:58 schreef renwan het volgende:
Toen ik Drievliet werkte klapte ik pas beugels
Je begint een addict te worden!quote:Op donderdag 21 april 2016 23:34 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd
[ afbeelding ]
Ik probeerde renwan op de eerste plaats te krijgenquote:Op donderdag 21 april 2016 23:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je begint een addict te worden!
Of je was het al
IK ZIE GEEN [Mals] STAANquote:Op donderdag 21 april 2016 23:41 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik probeerde renwan op de eerste plaats te krijgen
ALLES DRAAIT OM GEERDquote:Op donderdag 21 april 2016 23:41 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik probeerde renwan op de eerste plaats te krijgen
KOMEN HIER OOK NOG CHICKS OF NIET?!quote:Op donderdag 21 april 2016 23:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
ALLES DRAAIT OM GEERD
Onee dat is de andere SC
Laat maar
Neequote:Op donderdag 21 april 2016 23:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
KOMEN HIER OOK NOG CHICKS OF NIET?!
Moira hooguitquote:Op donderdag 21 april 2016 23:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
KOMEN HIER OOK NOG CHICKS OF NIET?!
Geerdquote:Op donderdag 21 april 2016 23:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
ALLES DRAAIT OM GEERD
Onee dat is de andere SC
Laat maar
Nou en, toch niet de eerste plaats gehaaldquote:
Ik zou zeggen DOEN!quote:Op donderdag 21 april 2016 23:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik vind dat deze SC eerst naar BET moet.
Beter naar een permanent forum danquote:Op donderdag 21 april 2016 23:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Mee eens!quote:Op donderdag 21 april 2016 23:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Verplaats jij hem? En doen dan ff een leuke TTquote:Op donderdag 21 april 2016 23:50 schreef dimmak het volgende:
BET is permanent. En als z anders doen besluiten gaan we ergens anders heen
Hij moet eerst dicht en een mod moet hem even verplaatsen.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Verplaats jij hem? En doen dan ff een leuke TT
IN ONZ ZATEN WE GOED MAAR DAT MOEST WEER VERPEST WORDENquote:
quote:
Je hebt met vrouwen te maken, onmogelijke missie dusquote:Op donderdag 21 april 2016 23:57 schreef dimmak het volgende:
Ik zit trouwens met stuggles boys.
Ik heb mijn neukertje hoop gegeven op een relatie, maar dat is niet wat ik wil natuurlijk. Hoe kom ik daar goed vanaf? Ze is namelijk wel lief en zou graag iemand uit haar vriendenkring nog doen.
True. Maar het belangrijkste is eigenlijk dat ik diegene uit haar vriendenkring nog doe.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Je hebt met vrouwen te maken, onmogelijke missie dus
Dit jaquote:Op donderdag 21 april 2016 23:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Je hebt met vrouwen te maken, onmogelijke missie dus
zo heurt het. Dat rijden boeit me niet zoveelquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dit ja
Ik ben nu met een neukertje bezigWoont in Groningen (Tyfus end rijden) Maar is 19
En goed figuurtje, hoe ik 't voor elkaar heb gekregen geen idee.
We spreken een keer per week - 2 weken af, en dan word er 2 uur afgesproken/geneukt en ben ik weer weg, ideaal![]()
Wel de lusten, niet de lasten
Max 2x knallen en verder Brad.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dit ja
Ik ben nu met een neukertje bezigWoont in Groningen (Tyfus end rijden) Maar is 19
En goed figuurtje, hoe ik 't voor elkaar heb gekregen geen idee.
We spreken een keer per week - 2 weken af, en dan word er 2 uur afgesproken/geneukt en ben ik weer weg, ideaal![]()
Wel de lusten, niet de lasten
Ik vind d`r verder helemaal niet leuk, ze heeft een best vervelend en soms kinderachtig overkomend karakter. Maar de seks is prima vinden we beidenquote:
Ik kan niet meer met die game omgaan, mijn leven lijkt op Austin Powers 3 (dacht ik) mojo is totaal wegquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:04 schreef dimmak het volgende:
Ik ben echt een tyfus lange tijd uit die game geweest door een ongeluk. Maar ik kan nu weer redelijk mijn ding doen. Dus die game is terug. Alleen ik heb nu teveel keus.
Verbroken en word ik geblokkeerd. Tot zover Gea.quote:Ik kan mij niet openstellen voor een vriendschap met jou maar zodra ik dat kan hoor je van mij
Het belangrijkste is om schijt te hebben aan alles.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik kan niet meer met die game omgaan, mijn leven lijkt op Austin Powers 3 (dacht ik) mojo is totaal weg
Ik heb mijn gevoelens een tijd geleden uitgeschakeld na een knipperlicht relatie van 6 jaar.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:05 schreef MrBradge het volgende:
Het is een ander verhaal als je met iemand gaat daten, die uiteindelijk zegt, ik wil er geen labeltje aan plakken en wil lol hebben, vervolgens wel weer wil gaan daten, daarna na 3 weken vakantie jou friendzoned en zegt dat d`r gevoelens zijn wegge-ebt, vervolgens heb jij al wél gevoelens.
En na nog 1x afspreken en 2 maanden chatten waarin ze steeds arroganter en kortaf werd word het contact van haar kant zonder pardon met de woorden
[..]
Verbroken en word ik geblokkeerd. Tot zover Gea.
Maar ik heb ook met een andere meid (Waarmee we duidelijk hebben gemeld dat het alleen neuken is en niks anders) 2,5 jaar lang hele fijne seks gehad hoor
Ik was barman, tegenwoordig ben ik HCquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:06 schreef dimmak het volgende:
[..]
Het belangrijkste is om schijt te hebben aan alles.
Maar je bent barman toch? Hoe kan je game dan weg zijn.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:07 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb mijn gevoelens een tijd geleden uitgeschakeld na een knipperlicht relatie van 6 jaar.
En dat was dat.quote:Ik kan geen vrienden meer met je zijn, sorry, kan niet uitleggen waarom niet
Je had die baan erbij moeten houden.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik was barman, tegenwoordig ben ik HC
Daarom max 2 keer doen en klaar.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Het contact met die chick waar ik 2,5 jaar lang mee lag te krikken is uiteindelijk verbroken omdat ik toen m`n bek niet kon houden tegen een maatje dat ik d`r lag te douwen
Daarna na 4 jaar weer contact met d`r gezocht, 2 maanden gechillt. Ze keek me weer precies met die blik aan die ze altijd had als ze geil was, en 3 weken later zei ze
[..]
En dat was dat.
Dat levert belastingtechnisch geen fuck opquote:
Mwah.. Bij die meid lag dat wat gecompliceerder. Maar die meid waar ik nu mee bezig ben is echt niet m`n type, alleen qua seks wel.quote:
Maar wel gamequote:Op vrijdag 22 april 2016 00:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat levert belastingtechnisch geen fuck op
Maar je hebt al een paar tanks benzine verspeelt. Je had er al klaar mee moeten zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mwah.. Bij die meid lag dat wat gecompliceerder. Maar die meid waar ik nu mee bezig ben is echt niet m`n type, alleen qua seks wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |