Ik ben uitgeluldquote:
wow... heftig, niet mijn ding, zeg maarquote:
Wat ben jij opstandig Paus?!quote:Op woensdag 20 april 2016 23:19 schreef PausNicolaas het volgende:
Schaken is makkelijk man
Oja, was ook zo. Alleen intellectuelen doen dat!
PN de man van de tostiquote:Op woensdag 20 april 2016 23:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
wat?
1,5 bier, een tosti en een halve appel op.
Die heb ik zo lang niet gehoord, was hem helemaal vergetenquote:Op woensdag 20 april 2016 23:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is zijn enige straat, vuist in de lucht jwz.
Prima avondmaal. Derhalve goedgekeurd door de schijf van 4,50quote:Op woensdag 20 april 2016 23:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
wat?
1,5 bier, een tosti en een halve appel op.
Een betere atmosfeer ga je niet meemaken bij andere bands.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
wow... heftig, niet mijn ding, zeg maar
Hoe bedoel je 'ook'?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
#TeamMono #EnigeTeam
[..]fuck yes, doen we een keer een potje met twee borden, dan mag jij tegen mij en Mono tegen LV (kan ook amper schaken
)
man ik giet hem langzaam met tegenzin naar binnen. nog 1/6 te gaan!quote:
Schaken is alleen makkelijk als je tegen simpele mensen speelt.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:19 schreef PausNicolaas het volgende:
Schaken is makkelijk man
Oja, was ook zo. Alleen intellectuelen doen dat!
Okequote:Op woensdag 20 april 2016 23:24 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
man ik giet hem langzaam met tegenzin naar binnen. nog 1/6 te gaan!
KOM NIET AAN MIJN MAAT HEquote:Op woensdag 20 april 2016 23:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Schaken is alleen makkelijk als je tegen simpele mensen speelt.
Ik ben morgen een half uur in Groningen, kom dan met dat laffe schaakbordquote:Op woensdag 20 april 2016 23:26 schreef Moira. het volgende:
De straat is van mij, dit is m'n enige straat.
VUIST IN DE LUCHT, SCHAAKMEESTERES MOIRA STAAT PARAAT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |