quote:Op donderdag 21 april 2016 00:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoop dat je gebeten bent, heb je iig aandacht van de dames gekregen !!
quote:
quote:
quote:
Ook voor jullie een reminder: MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatiequote:
Excusesquote:Op donderdag 21 april 2016 10:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ook voor jullie een reminder: MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Hou het leuk en gezellig, anders mag men weer vertrekken.
Het nieuwe curvefeverquote:Op woensdag 20 april 2016 22:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Iedereen speelt dat tegenwoordig? Ik ga het voor de zekerheid maar niet spelen want volgens mij is het nogal verslavingsgevoelig
Denk het, de tutorial duurde me te lang dus niet gespeeldquote:Op donderdag 21 april 2016 12:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het nieuwe curvefeverofnie? Ken het nie
Maar dan beterquote:Op donderdag 21 april 2016 12:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het nieuwe curvefeverofnie? Ken het nie
Vroeg je toen ookquote:Op donderdag 21 april 2016 12:49 schreef renwan het volgende:
Er stond net een meisje bij me in de lift en die leek zo hard op Kate Upton, ik kwam een beetje
quote:Simone, kan je zien dat ik heb geplast ?
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:07 schreef MrBradge het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ar_oude_classic.html
Wat?quote:
Ik zit er nog heerlijk inquote:Op donderdag 21 april 2016 15:10 schreef H0D3NPYL het volgende:
zeau, ff in het zonnetje gezeten. nu weer de bunker in
Ook grote borsten?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:49 schreef renwan het volgende:
Er stond net een meisje bij me in de lift en die leek zo hard op Kate Upton, ik kwam een beetje
En wel iets meer heup dat Kate, hoop ik? Anders is het echt geen porum.quote:
Dat viel tegenquote:
Whut? Je bedoeld de tepels?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maar wat als die borsten van die stukken salami zijn?
Ja, van die rare grote platte plakken die zo`n beetje de halve borst bedekken, met zo`n heel klein lullig tepeltje er opquote:
De verhoudingen moeten wel kloppen idd. Dus bij grote borsten horen ook grotere tepels.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, van die rare grote platte plakken die zo`n beetje de halve borst bedekken, met zo`n heel klein lullig tepeltje er opHelaas had een scharreltje van mij dat :$
Ja, maar als het echt van die plakken salami zijn op een C cup gaat er iets mis toch?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:45 schreef dimmak het volgende:
[..]
De verhoudingen moeten wel kloppen idd. Dus bij grote borsten horen ook grotere tepels.
Ik kan niet oordelen zonder pics.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, maar als het echt van die plakken salami zijn op een C cup gaat er iets mis toch?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2016 18:35:48 ]
quote:Op donderdag 21 april 2016 18:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]Jezus wat een pannenkoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
Ooit eens een meid gehad met dat probleem. Nouja gehad....quote:Op donderdag 21 april 2016 18:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Precies, en denk dat dan even in bij een meid van 20 met Cup C
IK WAS WEER AAN HET WERK MAN, DOE RUSTIGquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:53 schreef renwan het volgende:
[..]
IK WAS WEER AAN HET WERK MAN, DOE RUSTIG
Ik ook vanmiddag beugels klappen met pa aardig verbrand nuquote:Op donderdag 21 april 2016 15:10 schreef H0D3NPYL het volgende:
zeau, ff in het zonnetje gezeten. nu weer de bunker in
Je hebt het dus niet van een vreemde?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ook vanmiddag beugels klappen met pa aardig verbrand nu
Verbranden of beugels klappen=?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:37 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je hebt het dus niet van een vreemde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |