'Ik moet janken als ik naar Idols kijk.' Maar dat zal vast niet goedgekeurd worden.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:49 schreef roos85 het volgende:
Een aantal vragen uit het aanmeldformulier:
Heb je een relatie? Zo ja vertel hoelang?
Wat is de belangrijkste / meest emotionele gebeurtenis in je leven tot nu toe geweest?
Mijn.. uhm..Microfoon is kapot. Heeft de kat gedaan die ik niet heb.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[..]
Deze staat nog open, nu we toch in een reclameblok zitten
Ik zal zelf ook even oefenen op commando huilen..quote:Op woensdag 27 april 2016 20:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zeker doen! Monteren ze er een mooi muziekje onder, gegarandeerd een jury die moet janken.
ik ben te oudquote:
quote:
Er staat toch geen max. leeftijd? Opgeven dus!quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:55 schreef Awsom het volgende:
Hallo hallo goedemiddag
[..]
Ik wil jou wel zien
Jij gaat scoren beeb!quote:Op woensdag 27 april 2016 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zal zelf ook even oefenen op commando huilen..![]()
![]()
Ze heeft wel een punt. Mijn hoofd staat in relaxstand ook in de pissigmodus, terwijl ik dat totaal niet ben.quote:
Idols is tot 28, toch?quote:Op woensdag 27 april 2016 20:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Er staat toch geen max. leeftijd? Opgeven dus!
Heb ik ook last vanquote:Op woensdag 27 april 2016 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft wel een punt. Mijn hoofd staat in relaxstand ook in de pissigmodus, terwijl ik dat totaal niet ben.
Geen idee. Maar dan mag ik ook niet meer meedoen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |