‘Peter R. de Vries: Internetpesters Aangepakt’ vanaf dinsdag 26 april om 20.30 uur bij RTL 5quote:Persbericht
In ‘Peter R. de Vries: Internetpesters Aangepakt’ helpt Peter R. de Vries mensen die via internet of social media worden getreiterd, gestalkt of bedreigd. Vaak is er sprake van regelrechte terreur. Honderdduizenden Nederlanders hebben er jaarlijks mee te maken, waaronder veel jongeren. Samen met zijn team ontmaskert Peter de (vaak anonieme) daders en confronteert hij hen met hun verwerpelijke praktijken, om zo de ellende voor eens en altijd te stoppen. Op dinsdag 26 april vanaf 20.30 uur start het tweede seizoen van het programma bij RTL5, dat minstens zo geruchtmakend belooft te zijn als de eerste serie in 2015.
In deze nieuwe reeks komen slachtoffers van cyberpesten in beeld. Peter R. de Vries: “In het eerste seizoen hebben wij de noodzaak van dit programma direct bewezen met de 'Facebook-zaak', een kwestie die wereldwijd de pers heeft gehaald en nog steeds onderwerp is van rechtszaken. Ik weet zeker dat we in het tweede seizoen opnieuw baanbrekende reportages gaan brengen die de (politieke) agenda weer gaan beheersen.”
Programmadirecteur RTL 5 Werner van Es: “We zijn trots dat na een succesvol eerste seizoen internetpesten en de ernst hiervan door Peter R. de Vries op de kaart is gezet. Het is dan ook logisch dat RTL 5 met dit tweede seizoen opnieuw de strijd aangaat tegen internetterreur.”
heee een mede Peter R loverquote:
Toch zeker wel ¤450.-quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:33 schreef Schuimpjes het volgende:
Hoeveel zou Peter voor dit programma betaald krijgen?
Eenschquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:35 schreef Fylax het volgende:
O ze is anti zwarte piet, dan verdient ze het gewoon.
Dit.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:35 schreef Fylax het volgende:
iddquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:35 schreef Fylax het volgende:
jepquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:35 schreef StephanL het volgende:
Dus omdat haar zoontje wordt geconfronteerd met racisme moet zwarte piet maar aangepast worden?
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit is echt zo cringe waardig. Je laat je kind videos op internet plaatsen. Het is dan jouw verantwoordelijkheid als ouder om voor je kind zo'n kanaal te modereren. Haal zo'n comment weg en ga verder met je leven, huilies
Maar het is racisme!quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit is echt zo cringe waardig. Je laat je kind videos op internet plaatsen. Het is dan jouw verantwoordelijkheid als ouder om voor je kind zo'n kanaal te modereren. Haal zo'n comment weg en ga verder met je leven, huilies
dit jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:38 schreef TigerXtrm het volgende:
ik moest ook lachenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:39 schreef Schuimpjes het volgende:
Mag ik van jou in de categorie kaarten de racismekaart?
Peter lult links en hij vult rechtsquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:41 schreef TigerXtrm het volgende:
[ afbeelding ]
Opgelost, slotje.
Linkse huilies. Rot op
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:41 schreef TigerXtrm het volgende:
[ afbeelding ]
Opgelost, slotje.
Linkse huilies. Rot op
Peter moest het even opblazen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:42 schreef Disana het volgende:
Wat had die image search naar KKK-plaatjes er nou mee te maken?
Ik geef je gelijk maar ze haat zwartepiet dus er gingen bij mij 10 punten vanafquote:
nou echt he haha, hij gaat dan gelijk aangifte voor laster ofzo doenquote:
Dat vrees ik ookquote:
Hij pakt nu één rotte appel aan. Ik dacht eerst dat haar zoon met de dood was bedreigd, maar nee......quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, er was dus geen verband. En dit draait allemaal om die ene zin? Sjonge.
Ja minstens. Maar niets van dat alles.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij pakt nu één rotte appel aan. Ik dacht eerst dat haar zoon met de dood was bedreigd, maar nee......
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:50 schreef Schuimpjes het volgende:
Zit Peterrrr nou aan het water met muntblaadjes erin
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:52 schreef MissJ het volgende:
man man man, Peter doet echt of we hier te maken hebben met een seriemoordenaar ofzo
Dit, gewoon overdreven gedoequote:Op dinsdag 26 april 2016 20:52 schreef roos85 het volgende:
Maar goed, ik vind een berichtje niet echt pesten
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:54 schreef MissJ het volgende:
omg!!!11 Peterrr is linkshandig!! Ik ook!!
Het is gewoon een internet troll die zijn anonimiteit gebruikt om (wat hij denkt) stoer te doen. Zoals er nog 10.000 anderen zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:52 schreef roos85 het volgende:
Maar goed, ik vind een berichtje niet echt pesten
Fok! zit er vol meequote:Op dinsdag 26 april 2016 20:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het is gewoon een internet troll die zijn anonimiteit gebruikt om (wat hij denkt) stoer te doen. Zoals er nog 10.000 anderen zijn.
Precies dit jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het is gewoon een internet troll die zijn anonimiteit gebruikt om (wat hij denkt) stoer te doen. Zoals er nog 10.000 anderen zijn.
Juist,quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Account zal wel verwijderd zijnquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:55 schreef Isane het volgende:
https://plus.google.com/s/grote%20smurf
hmm zoeken zoeken
een terrorist in de dopquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:56 schreef MissJ het volgende:
nou nou het is wat, hij heeft een brievenbus opgeblazen!!! Dat dit kan!!
Zijn wel altijd van dat soort kut koters die dit soort dingen doen. Mag best eens flink bang gemaakt worden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:56 schreef MissJ het volgende:
nou nou het is wat, hij heeft een brievenbus opgeblazen!!! Dat dit kan!!
Echt hoorquote:
dat dan weer welquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zijn wel altijd van dat soort kut koters die dit soort dingen doen. Mag best eens flink bang gemaakt worden.
Ah gossiequote:Op dinsdag 26 april 2016 20:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb ook wel eens hele nare commentaren op mijn YouTube kanaalPeter wil je mij ook helpen alsjeblieft, het doet me zoveel pijn
![]()
![]()
![]()
Dat wil je niet... Hij confronteert je alleen maar met je postgedrag op Fok!quote:
laat hem me maar lekker confronteren. Vervolgens mag hij me straffen hoorquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:59 schreef Donder het volgende:
[..]
Dat wil je niet... Hij confronteert je alleen maar met je postgedrag op Fok!
Als je wat anders dacht, heb je het mis
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:00 schreef Schuimpjes het volgende:
Peter die hier even de rol van opvoeder op zich neemt.
Denk dat hij zo het huis uit wordt geschopt door de moeder.
Ik had hem er allang uitgeschopt idd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:00 schreef Schuimpjes het volgende:
Peter die hier even de rol van opvoeder op zich neemt.
Denk dat hij zo het huis uit wordt geschopt door de moeder.
Ja, maar hij is zelf de gene die het doet. Dus dan mag je dat argument niet gebruikenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:01 schreef WcPot het volgende:
Ik geef die jongen gelijk niks van aantrekken verwijderen en weer door gaan
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:02 schreef Donder het volgende:
[..]
Nope, dan wordt de racismekaart getrokken..
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:02 schreef Schuimpjes het volgende:
Erdogan zal Peter ook wel gaan inhuren.
En een gekleurde mag wel blanke of kaaskop roepenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:02 schreef Donder het volgende:
[..]
Nope, dan wordt de racismekaart getrokken..
De helft van je posts wegquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:04 schreef Donder het volgende:
Komt Peter ook op Fok? Want dan ga ik ff schonen
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Kom op, die zoon is 15, die loopt zich op z'n kamer suf te rukken op Merel Westrik, alsof die moeder z'n internetgeschiedenis gaat bekijken.
Merel is wel een beetje 2015 aan het wordenquote:
Der zusje is leukerquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Kom op, die zoon is 15, die loopt zich op z'n kamer suf te rukken op Merel Westrik, alsof die moeder z'n internetgeschiedenis gaat bekijken.
Stax is helemaal 2016quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Merel is wel een beetje 2015 aan het worden
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:56 schreef Schuimpjes het volgende:
Peter confrontatie prognose: 8651/100
pappa peterquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:09 schreef MissJ het volgende:
mijn hemel zeg, zelfs zijn school benaderen
Ik ga voor links Amberquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:09 schreef Donder het volgende:
[..]
Welke?
Ohja en niet racistisch reageren he, want anders stuur ik Peter op je af!
Ditquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:11 schreef NewHorizon het volgende:
Die jongen gaat het nog zwaar krijgen van de week op school. Met dank aan Peter en zijn smiechterige verborgen camera die hij iemands huis mee naar binnen neemt.
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:11 schreef NewHorizon het volgende:
Die jongen gaat het nog zwaar krijgen van de week op school. Met dank aan Peter en zijn smiechterige verborgen camera die hij iemands huis mee naar binnen neemt.
amenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:16 schreef MakkieR het volgende:
Wat een misselijkmakend programma is dit zeg; Ben ik nou de enige als ik zeg waar is de advocaat van de 15 jarige jongen? En heb je deze jongen wel op zijn rechten gewezen? Hij tracht constant de jongen uit te lokken en woorden in zijn mond te brengen en het ergste nog is dat hij hem behandeld als Joran van der Sloot.
Een jongen van 7 hoort niet op YouTube te staan daar zou je gewoon een minimale leeftijdsgrens aan vast moeten zetten. En wat die jongen betreft oke ik keur het echt niet goed, maar jezus zeg de jongen is puber en er zijn veel ergere dingen te vinden in deze wereld. Waarbij de familie Kluivert al helemaal moet weten wat sociale media inhoud echt onverantwoord.
En dan "doe de groetjes aan Patrick" en "hey peet" dat is toch kotsmisselijk.
De rechter, Kirsten. Jaren geleden was zij de reisleider bij een strand/stap vakantie in Sunny Beach. Leuke avonden mee gehad!quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:09 schreef Donder het volgende:
[..]
Welke?
Ohja en niet racistisch reageren he, want anders stuur ik Peter op je af!
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:17 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
De rechter, Kirsten. Jaren geleden was zij de reisleider bij een strand/stap vakantie in Sunny Beach. Leuke avonden mee gehad!
Amenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:16 schreef MakkieR het volgende:
Wat een misselijkmakend programma is dit zeg; Ben ik nou de enige als ik zeg waar is de advocaat van de 15 jarige jongen? En heb je deze jongen wel op zijn rechten gewezen? Hij tracht constant de jongen uit te lokken en woorden in zijn mond te brengen en het ergste nog is dat hij hem behandeld als Joran van der Sloot.
Een jongen van 7 hoort niet op YouTube te staan daar zou je gewoon een minimale leeftijdsgrens aan vast moeten zetten. En wat die jongen betreft oke ik keur het echt niet goed, maar jezus zeg de jongen is puber en er zijn veel ergere dingen te vinden in deze wereld. Waarbij de familie Kluivert al helemaal moet weten wat sociale media inhoud echt onverantwoord.
En dan "doe de groetjes aan Patrick" en "hey peet" dat is toch kotsmisselijk.
Ditquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:20 schreef TigerXtrm het volgende:
Die school snapt het. Peter zit echt vast in de jaren 80.
om te vloggenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Los van het feit dat die reacties natuurlijk niet kunnen, maar waarom heeft een kind van 7 een Instagram-account?
Het ging toch om een Youtube accountquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Los van het feit dat die reacties natuurlijk niet kunnen, maar waarom heeft een kind van 7 een Instagram-account?
serieus he, dat vind ik ook echt belachelijkquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Omdat kind van BN-er en dan heb je als ouder geen verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:21 schreef TheVulture het volgende:
+1quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
serieus he, dat vind ik ook echt belachelijk
Ik snap daar ook echt geen kloten van, dat is hetzelfde als klagen dat pedo's zitten te rukken op je dochter omdat je alles van haar op het internet plaatst via Youtube, kunnen ouders niet eerst eens een keer goed nadenken?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Had ze het wel eens over Merelquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:17 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
De rechter, Kirsten. Jaren geleden was zij de reisleider bij een strand/stap vakantie in Sunny Beach. Leuke avonden mee gehad!
Ah,, ik vond die vrouw al zo overdreven acteren. Wie is ze?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Als ik Twitter zo bekijk is deze eerste uitzending met een BN-er en een 'schokkend item' niet helemaal uitgepakt zoals Peter gehoopt had
Jij met het plaatsen van foto's van Barbara Barendquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:24 schreef Travel. het volgende:
Zijn alle afleveringen al opgenomen? Ben wel een beetje bang voor Peter nu bijna iedereen wel in aanmerking zou kunnen komen.
Dat praat het niet goed natuurlijk, maar die geschokte reacties zijn wel serieus overtrokkenquote:
Ja en dan hoor je "peet" nietquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:25 schreef Mr.Ping het volgende:
Zou het jongetje al op de hoogte zijn dat zijn papa iemand dood gereden heeft met ruim 100 kilometer in de binnenstad?
Lol, voor het eerst in maanden weer hier, eerste wat ik lees. Krijg ik straks Barend achter me aan man man manquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:25 schreef WcPot het volgende:
[..]
Jij met het plaatsen van foto's van Barbara Barend
show tweetsquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Als ik Twitter zo bekijk is deze eerste uitzending met een BN-er en een 'schokkend item' niet helemaal uitgepakt zoals Peter gehoopt had
Die foto staat nog op mijn netvlies gebrand en bedanktquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:26 schreef Travel. het volgende:
[..]
Lol, voor het eerst in maanden weer hier, eerste wat ik lees. Krijg ik straks Barend achter me aan man man man
Nu maar hopen dat het programma compleet floptquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:24 schreef TigerXtrm het volgende:
vrouw van patrick kluivert, je weetwel; Die met zn zatte kop een schouwburgdirecteur dood reedquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:24 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ah,, ik vond die vrouw al zo overdreven acteren. Wie is ze?
quote:
twitter:DCVKZM twitterde op dinsdag 26-04-2016 om 21:24:11Jezus @PeterRdeV , het is een 15 jarige VMBO'r, je doet godverdomme alsof die een moord gepleegd heeft. #internetpestersAangepakt reageer retweet
De computer was net het probleemquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:27 schreef Aspergermeisje het volgende:
Huisarrest met toegang tot computer?
Barbara_barend_naked.jpgquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
Die foto staat nog op mijn netvlies gebrand en bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |