Oh, ik zit ook wel in het stadion hoor. Dat is misschien juist wel een extra redenquote:Op woensdag 20 april 2016 21:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb dan zelf het geluk dat de klantenloting in mijn voordeel was beslist maar ik zit er ook stevig aan te denken om maar bier te tanken onderweg naar plaats delict.
Hebben we lig nog om Elia kunnen lachen ipv huilen.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh, ik zit ook wel in het stadion hoor. Dat is misschien juist wel een extra reden
Waarschijnlijk kopt hij elke keer vrijetrappen van Marko op de training als hij ze weer eens in de muur schiet. Voor de rest zie ik er dit jaar niet veel van, maar de minder we van hem zien de beter natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:03 schreef PizzaGeit het volgende:
'Van der Heijden is mee, ook een goede kopper'
Hier hetzelfde ja. Mijn doel is om 44 spelers op het veld te zien lopen.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh, ik zit ook wel in het stadion hoor. Dat is misschien juist wel een extra reden
Nou inderdaad, Schaken lijkt wel Messi als je naar deze buitenspelers kijkt.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:06 schreef PizzaGeit het volgende:
Best wel bijzonder dat er nu bijna naar spelers als Immers en Schaken, die op bepaald moment vol-le-dig uitgekotst werden, wordt terugverlangd
Bijna? Immers maakt dit elftal gewoon een stuk beter.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:06 schreef PizzaGeit het volgende:
Best wel bijzonder dat er nu bijna naar spelers als Immers en Schaken, die op bepaald moment vol-le-dig uitgekotst werden, wordt terugverlangd
Mwah, Immers gaat mee in dit niveau, die haalt het niet omhoog hoorquote:Op woensdag 20 april 2016 21:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bijna? Immers maakt dit elftal gewoon een stuk beter.
Je vergeet onze captainquote:Op woensdag 20 april 2016 21:08 schreef Wiebeldak het volgende:
Vilhena is echt de enige man die het echt goed doet.
Hopelijk kan Kuyt wel scorenquote:Op woensdag 20 april 2016 21:08 schreef Wiebeldak het volgende:
Nou nou nou, die knikkert ze ook allemaal gewoon naast hoor. Ook niet echt goede acties gezien. Hij haalt een voldoende maar that's itquote:Op woensdag 20 april 2016 21:08 schreef Wiebeldak het volgende:
Nee, dat is de reserveaanvoerder. Ik doel op onze echte captainquote:
Jep, dan toch liever een jaar als vorig jaar, met bij vlagen voetbal om je vingers bij af te likken.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Als ik erover nadenk heb ik voor m'n gevoel maar een paar leuke wedstrijden van Feyenoord gezien dit seizoen, Heerenveen uit, Ajax en Az thuis voor de beker, maar dan houdt het ook wel weer op.
Ook gelijk het faillissement van dit Feyenoord, de enige speler die er écht een beetje bovenuit steekt loopt voor nop de deur uit, geweldig beleid.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:08 schreef Wiebeldak het volgende:
Nou, dat is 100% door die speler hoorquote:Op woensdag 20 april 2016 21:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ook gelijk het faillissement van dit Feyenoord, de enige speler die er écht een beetje bovenuit steekt loopt voor nop de deur uit, geweldig beleid.
Nee, daar hebben we spelers van middelbare leeftijd voor terug, heuse toppers. Deze hebben doorverkoopwaarde, aldus Geel.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ook gelijk het faillissement van dit Feyenoord, de enige speler die er écht een beetje bovenuit steekt loopt voor nop de deur uit, geweldig beleid.
Voor Vilhena hebben we Tapia gehaald toch... Met je middelbare leeftijdquote:Op woensdag 20 april 2016 21:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we spelers van middelbare leeftijd voor terug, heuse toppers. Deze hebben doorverkoopwaarde, aldus Geel.
Botteghinquote:Op woensdag 20 april 2016 21:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we spelers van middelbare leeftijd voor terug, heuse toppers. Deze hebben doorverkoopwaarde, aldus Geel.
Ohja, die topper was ik bijna vergeten.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor Vilhena hebben we Tapia gehaald toch... Met je middelbare leeftijd
Die is ook meteen volledig uit beeld verdwenen hequote:Op woensdag 20 april 2016 21:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ohja, die topper was ik bijna vergeten.
Die heeft ook echt al veel kunnen laten zien.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ohja, die topper was ik bijna vergeten.
Twente speelt goed sinds hij weg is.
Heeft ook een reden. Hij kan er geen klote van.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die is ook meteen volledig uit beeld verdwenen he
Hij was bij Twente al heel matig. En als je nog achter spelers als Vejinovic in de rangorde staatquote:Op woensdag 20 april 2016 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die heeft ook echt al veel kunnen laten zien.
Derbystarquote:Op woensdag 20 april 2016 21:15 schreef timmmmm het volgende:
Lekkerrrrrrrrrrrrr, van wie kwam die bal?
Wij staan in de bekerfinale en 3e, dat zegt toch ook genoeg?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat Heracles is ook echt pure aids.
Dat staat dan 6e (met serieuze kans om nog 4e te worden zelfs).
Kost je een miljoen per jaar maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Elia alweer 8 goals en 4 assists, contract voor het leven geven
Wat een geweldenaarquote:Op woensdag 20 april 2016 21:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Elia alweer 8 goals en 4 assists, contract voor het leven geven
De hele defensie zit aan de dope, lijkt het welquote:Op woensdag 20 april 2016 21:18 schreef H.FR het volgende:
Vd Heijden is trouwens wel tergend langzaam zeg.
En waarom Feyenoord volledig onmachtig isquote:Op woensdag 20 april 2016 21:22 schreef Bombvis het volgende:
Je vraagt je toch af waarom Heracles nu pas druk zet
Als hij hem laat gaan zit hij er in.quote:
Nee, dat vraag ik mij niet af, dat wist ik alquote:Op woensdag 20 april 2016 21:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En waarom Feyenoord volledig onmachtig is
2-2, derde plek veilig.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En waarom Feyenoord volledig onmachtig is
Dat het een feit is, doet bij mij niets af aan het feit dat ik geen idee heb waarom dat dat specifieke feit feit is.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, dat vraag ik mij niet af, dat wist ik al
Het vertoonde spelquote:Op woensdag 20 april 2016 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
2-2, derde plek veilig.
Wat is jouw probleem
Punt uitgelopen op Utregquote:Op woensdag 20 april 2016 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
2-2, derde plek veilig.
Wat is jouw probleem
Weet je dat echt niet? Niet omdat dit elftal gewoon heel matig is, Vejinovic er bij Feyenoord echt geen kut van kan en we zonder Vermeer echt veel lager hadden gestaan?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat het een feit is, doet bij mij niets af aan het feit dat ik geen idee heb waarom dat dat specifieke feit feit is.
Snappie?
Veilig? AZ kan op 4 punten komen.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
2-2, derde plek veilig.
Wat is jouw probleem
Als het zo blijft kunnen ze op 4 punten komen jaquote:Op woensdag 20 april 2016 21:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Veilig? AZ kan op 4 of 5 punten komen toch?
AZ kan nog naar 59, in theoriequote:Op woensdag 20 april 2016 21:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Omdat die Gio er geen reet van begrijpt. Schijtcoach.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:25 schreef H.FR het volgende:
Wanneer mikt Gio die Vejinovic er eigenlijk uit? Die solliciteert al vanaf de 1e minuut naar een wissel.
Feyenoord haalt echt wel minimaal 2 punten tegen Willem 2 en NEC hoorquote:Op woensdag 20 april 2016 21:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
4 ja. Maar goed, 'gewoon' thuis van NEC winnen is dan genoeg. Maar jaquote:Op woensdag 20 april 2016 21:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeiden we vorig jaar ook niet zo iets? We pakken echt wel punten tegen de Eagles thuis hoorquote:Op woensdag 20 april 2016 21:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord haalt echt wel minimaal 2 punten tegen Willem 2 en NEC hoor
3e plek veilig?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
2-2, derde plek veilig.
Wat is jouw probleem
Dat dacht ik vorig jaar ook.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord haalt echt wel minimaal 2 punten tegen Willem 2 en NEC hoor
Dat was vorig jaar tegen Go Ahead ook, we all know how that ended.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
4 ja. Maar goed, 'gewoon' thuis van NEC winnen is dan genoeg. Maar ja
Nee, daar heeft hij Dick voor nodig.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:28 schreef Haringkop het volgende:
zou Gio weten dat hij nog mag wisselen
Bosvelt voor Elia lijkt mij best een strakke wissel nuquote:
Ja. Beste commentator van Foxquote:Op woensdag 20 april 2016 21:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat de robot die af en toe wat zegt?
Oh echt waarquote:
Nee, hij zei degelijk. Niet slecht, maar degelijk. En een punt uit bij Heracles is niet zo slecht. Aldus Koert. De beste commentator van Fox.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Zei die commentator nou dat we goed gespeeld hebben?
Samen met Kramer de grootste mongool van de competitiequote:Op woensdag 20 april 2016 21:27 schreef Wiebeldak het volgende:
Die Weghorst mag ook wel eens wat noppen in zijn gezicht krijgen. 1 van de meest irritante spelers van de eredivisie.
Geen idee, bij eindsignaal meteen uitgezet... Interesseert me niet eens wat ze te zeggen hebben achterafquote:Op woensdag 20 april 2016 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Zei die commentator nou dat we goed gespeeld hebben?
Moeten niet vergeten ook wat eer aan die Fledderus te geven, bah.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Samen met Kramer de grootste mongool van de competitie
12 nieuwe spelers, investeringkje van 78 miljoen, doe je zo weer mee.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Godgod wat moet er volgend jaar allemaal gebeuren om het tij te keren
Hoho, hunnie hebben nog niet gewonnen. Dus het is 18, 19 of 21 punten onder de top 2.quote:
Als je zondag de beker wint is het gewoon een FANTASTISCH SEIZOENquote:Op woensdag 20 april 2016 21:37 schreef Haringkop het volgende:
Wat een enorme armoede. Het is dat je beker nog hebt, anders was het een compleet kutseizoen.
Maar zeg er maar niks over, wat wij hebben een compleet onrealistisch verwachtingspatroon!
Lekker op maandagoggend naar de koolsingel jatog nietdanquote:Op woensdag 20 april 2016 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je zondag de beker wint is het gewoon een FANTASTISCH SEIZOEN
gr gr
Ik ben al onderweg naar De Kuipquote:
Boeit me echt geen fuck wie er nu kampioen wordtquote:Op woensdag 20 april 2016 21:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Het Joodse Complot in Zeist is weer bezig
Pieppiephoiquote:Op woensdag 20 april 2016 21:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Het Joodse Complot in Zeist is weer bezig
Juist niet, vergroot onze winstkansen.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Typisch weer de knvb als ze Kramer gaan schorsen voor de finale.
Woudenberg voor Nelom en een normale spits en je bent kampioen.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
12 nieuwe spelers, investeringkje van 78 miljoen, doe je zo weer mee.
Een nieuwe (capabel) defensie lijkt me ook geen overbodige luxequote:Op woensdag 20 april 2016 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Woudenberg voor Nelom en een normale spits en je bent kampioen.
Karsdorp Vlaar Kongolo Woudenberg genotquote:Op woensdag 20 april 2016 22:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een nieuwe (capabel) defensie lijkt me ook geen overbodige luxe
Ik geloof nooit dat Vlaar überhaupt wil komen...quote:Op woensdag 20 april 2016 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Karsdorp Vlaar Kongolo Woudenberg genot
Na 2 seizoenen Van Beek kom ik zachtjesaan tot de conclusie dat hij niet goed genoeg is. Vind hem een beetje op Guust Flater lijken qua motoriekquote:Op woensdag 20 april 2016 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Beek krijgt zijn vorm wel weer terug.
'Prima' is me iets te positief, maar het ging best oké tot de eindpass. De verdedigende fouten waren persoonlijke fouten, maar het stond verder wel goed.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:44 schreef Merkie het volgende:
Vond het wel een prima wedstrijd eigenlijk. Redelijk hoog tempo, veel balbezit, veel aanvallen. Alleen weinig echte kansen, en slecht verdedigd.
Aanvoerder Miquel Nelom.
Hij komt gewoon tekort. Vrijwel nooit aanspeelbaar en creëert zelf nauwelijks iets. Alleen ballen afwachten is gewoon onvoldoende.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
'Prima' is me iets te positief, maar het ging best oké tot de eindpass. De verdedigende fouten waren persoonlijke fouten, maar het stond verder wel goed.
Kramer: een goal en een penalty geregeld, deed wat hij moest doen. Dat overdreven gehaat ineens hier.
Vorig seizoen was hij een van de beste verdedigers van heel de eredivisie.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Na 2 seizoenen Van Beek kom ik zachtjesaan tot de conclusie dat hij niet goed genoeg is. Vind hem een beetje op Guust Flater lijken qua motoriek
[ afbeelding ]
Hij was vandaag weer gewoon de beste verdediger op het veld hoorquote:Op woensdag 20 april 2016 22:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Na 2 seizoenen Van Beek kom ik zachtjesaan tot de conclusie dat hij niet goed genoeg is. Vind hem een beetje op Guust Flater lijken qua motoriek
[ afbeelding ]
Dat zegt wellicht genoeg over onze verdediging.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij was vandaag weer gewoon de beste verdediger op het veld hoor
In een dieptreurig slechte verdediging nog redelijk presteren zegt wel wat over je kwaliteiten. Als die gewoon meer goede verdedigers om zich heen is, wordt het een van de beste verdedigers van de Eredivisiequote:Op woensdag 20 april 2016 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zegt wellicht genoeg over onze verdediging.
Evenals het aantal tegendoelpunten dit seizoen tot nu toe overigens (40! tegendoelpunten).
In welk seizoen was dat ook alweer? Dat was destijds ook vrij kansloos inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kan ik de DVD al ergens bestellen?
Pas werd Feyenoord - Ajax uit dat seizoen herhaald.. met die 2 enorme kansen van die kikkerkop Slory. Vind het op zich wel knap van Feyenoord dat ze er telkens weer in slagen om spelers binnen te halen waar je je als supporter dood aan ergert. Immers en Kazim zijn nog niet weg of er staan weer nieuwe kneuzen op.. Vejinovic..Kramerquote:Op woensdag 20 april 2016 23:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In welk seizoen was dat ook alweer? Dat was destijds ook vrij kansloos inderdaad.
Ik krijg bij het huidige seizoen echt 2007 / 2008 gevoelens. Dat was ook een grafseizoen qua voetbal en eindstand, tevens een hoop overschatte aankopen zonder restwaarde, maar uiteindelijk wel nog een bekerwinst waardoor we dat grafseizoen toch nog blijven herinneren.
Dit commentaar op het illustere FR12 vat Vejinovic wel goed samen.. denk er precies zo over. Twee van die wandelende takken in een team (Kramer, Vejinovic) is echt teveel van het goede..quote:Op woensdag 20 april 2016 23:12 schreef PIETR het volgende:
3,5 miljoen voor VejinovicVoegt helemaal niets toe. Godver, wat zonde van het geld.
quote:Je bent gewoon dramatisch slecht. Echt helemaal niets te zoeken bij Feyenoord.
De reden van de val van Martin van Geel. 3,5 miljoen betalen voor zo'n kut speler die alles op 1 tempo doet. Altijd nonchalant speelt, nooit een beetje strijd of gif erin gooit. Van een sprintje trekken heeft hij ook nooit gehoord en geeft niets anders dan kansloze obligate balletjes terug.
Werd ook heel vaak overgeslagen vandaag, terecht komt in alle facetten tekort voor Feyenoord
Hij komt tekort, zoals nog wat aankopen, maar prikt ze er toch ook wel makkelijk in. Had alleen die penalty gewoon zelf moeten nemen / opeisen, maar goed, da's wijsheid achteraf.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:53 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hij komt gewoon tekort. Vrijwel nooit aanspeelbaar en creëert zelf nauwelijks iets. Alleen ballen afwachten is gewoon onvoldoende.
Vejinovic is me inderdaad wel een miskoop zeg.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit commentaar op het illustere FR12 vat Vejinovic wel goed samen.. denk er precies zo over. Twee van die wandelende takken in een team (Kramer, Vejinovic) is echt teveel van het goede..
[..]
Terecht gelijkspel. Nog van Vroomshoop gezien met het drugsgebruik daar?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:28 schreef Scrummie het volgende:
Zo, ik ben ook thuis
Kom je daar die BC binnen, de eerste persoon die je bijna ondersteboven loopt: Ons Ericje Gudde. Vervolgens sta je daar binnen wat te drinken, loopt van Geel je bijna van de sokken
(die erg veel haast had). En dan nog eventjes later staat Mkrabby een beetje stoer te doen met z'n matties, wat is dat een klein ventje in het echt zeg
.
Heb je nog Ericje Gudde de waarheid verteld?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:28 schreef Scrummie het volgende:
Zo, ik ben ook thuis
Kom je daar die BC binnen, de eerste persoon die je bijna ondersteboven loopt: Ons Ericje Gudde. Vervolgens sta je daar binnen wat te drinken, loopt van Geel je bijna van de sokken
(die erg veel haast had). En dan nog eventjes later staat Mkrabby een beetje stoer te doen met z'n matties, wat is dat een klein ventje in het echt zeg
.
Terecht ja, kloptquote:Op woensdag 20 april 2016 23:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Terecht gelijkspel. Nog van Vroomshoop gezien met het drugsgebruik daar?
Nee, ik ken die man niet, dan ga ik er ook niet even mee babbelen uiteraard. Wou Mkrabby nog wel vragen waarom ie mij nou geblokt heeft op Twitter, maar ook hij was zo weer weg.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog Ericje Gudde de waarheid verteld?
quote:Op woensdag 20 april 2016 23:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Terecht ja, klopt. Nee, niet gezien, moet dat nog terug kijken denk ik, al kreeg ik gister al plaatsvervangende schaamte bij RTL late night toen ze 't erover hadden.
Dat snap ik. Ik wens je veel sterkte alvast. Jullie gedroegen je vandaag goed heb ik gehoordquote:Op woensdag 20 april 2016 23:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Terecht ja, klopt. Nee, niet gezien, moet dat nog terug kijken denk ik, al kreeg ik gister al plaatsvervangende schaamte bij RTL late night toen ze 't erover hadden.
Ja, niets gemerkt van iets van gedoe. En zaten weer genoeg mensen los, ze kunnen het wel daar in Almelo.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik wens je veel sterkte alvast. Jullie gedroegen je vandaag goed heb ik gehoord
Komt van 2 kanten Johanquote:Op woensdag 20 april 2016 23:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, niets gemerkt van iets van gedoe. En zaten weer genoeg mensen los, ze kunnen het wel daar in Almelo.
Jij hebt wel vertrouwen in het volgende seizoen onder leiding van Gio?quote:
Jawel. Maar 2 jaar terug ofzo, was het vrij snel Feyenoord in Almelo en erna kon Ajax er kampioen worden. Eerst Feyenoord, overal berichten dat men ging controleren, Feyenoorders terugsturen enzo. Paar weken later dus Ajax, en toen vond zelfs de burgemeester het nodig om te melden dat iedereen welkom was en het een feestje moest worden. Ja halloquote:
Zeker heb ik dat vertrouwenquote:Op woensdag 20 april 2016 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij hebt wel vertrouwen in het volgende seizoen onder leiding van Gio?
Tot nu toe nog niet echt laten zien over hoofdtrainerscapaciteiten te beschikken. Ook enige progressie vind ik niet zichtbaar, en hij loopt nog steeds aan het handje van Dick Advocaat als ervaren leider boven hem.
Wellicht is assistent-trainer meer zijn ding.
Al heeft Gio de spelersgroep ook niet mee, toegegeven, maar er moet toch wel meer uit te halen zijn dan deze armoede.
Ik snap je punt wel hoor, maar de normale ajax fan is vaak wel wat beschaafder dan de Feyenoorder. Vak 410 uitgezonderd natuurlijk. Maar ik ben blij dat het vandaag ook goed ging zoals het hoortquote:Op woensdag 20 april 2016 23:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel. Maar 2 jaar terug ofzo, was het vrij snel Feyenoord in Almelo en erna kon Ajax er kampioen worden. Eerst Feyenoord, overal berichten dat men ging controleren, Feyenoorders terugsturen enzo. Paar weken later dus Ajax, en toen vond zelfs de burgemeester het nodig om te melden dat iedereen welkom was en het een feestje moest worden. Ja hallo.
Dat zou kunnen. Geloof dat veel van jullie ook Ajax als tweede club hebben, dus daarom is er ook verschil. Maar dat laatste, helemaal eensquote:Op woensdag 20 april 2016 23:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel hoor, maar de normale ajax fan is vaak wel wat beschaafder dan de Feyenoorder. Vak 410 uitgezonderd natuurlijk. Maar ik ben blij dat het vandaag ook goed ging zoals het hoort
Geloof er wel een beetje in dat wanneer je mensen crimineel behandeld, je ervoor zorgt dat mensen zich crimineel gaan gedragen. Is, zoals je zegt, een wisselwerking aan twee kanten maar jammer genoeg heb je bij elke club teveel tokkies die het onmogelijk maken. Hangt nu een beetje het stigma dat je al de lul bent als je je wel op een vak wilt gedragen maar een shirt aan hebt van de club van de uitspelende ploeg. Ik keek vandaag naar Liverpool - Everton en zag genoeg blauwe shirts in het thuispubliek zitten.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel hoor, maar de normale ajax fan is vaak wel wat beschaafder dan de Feyenoorder. Vak 410 uitgezonderd natuurlijk. Maar ik ben blij dat het vandaag ook goed ging zoals het hoort
Klopt vorige week in Enschede nog meegemaakt dat er een paar debiel kwamen doen toen we juichte bij de goal van Kramer en na het klappen voor de spelers aan het einde van de wedstrijd gelukkig waren het er maar zes ofzo maar dat had ook mis kunnen gaan.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
Geloof er wel een beetje in dat wanneer je mensen crimineel behandeld, je ervoor zorgt dat mensen zich crimineel gaan gedragen. Is, zoals je zegt, een wisselwerking aan twee kanten maar jammer genoeg heb je bij elke club teveel tokkies die het onmogelijk maken. Hangt nu een beetje het stigma dat je al de lul bent als je je wel op een vak wilt gedragen maar een shirt aan hebt van de club van de uitspelende ploeg. Ik keek vandaag naar Liverpool - Everton en zag genoeg blauwe shirts in het thuispubliek zitten.
Wat jaren terug nog naar Heerenveen - Feyenoord geweest in het uitvak (maar met vrij vervoer), hartstikke leuk om een praatje te maken met die Heerenveen supporters onderweg naar het stadion, kon dat altijd maar. Zelfde met de wedstrijd Vitesse - Southampton waar ik op de thuistribunes zat, leuk om eens een praten met Vitesse-aanhangers over hun beleving van het voetbal daar. Eens wat anders dan onder politiebegeleiding de stadionhekken binnenkomen, middelvingers krijgen en na de wedstrijd weer naar huis. Realiseer je je gelijk weer dat mensen maar dieren zijn en van het meest verschrikkelijke soort.
Kleine opmerking over Feyenoord fans, niets meer dan lof voor de meeste mensen die normaliter in het uitvak zitten. Ben naar heel veel wedstrijden geweest en heb nooit gekke dingen waargenomen. Veel van die mensen zitten gewoon met hun broodtrommeltje en pakje wikkie in de bus van Rotterdam naar bestemming. Het zijn vaak de gasten die op thuistribunes zitten die de boel ophitsen en opgehitst worden die voor problemen zorgen.
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Woudenberg voor Nelom en een normale spits en je bent kampioen.
quote:Op woensdag 20 april 2016 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij komt tekort, zoals nog wat aankopen, maar prikt ze er toch ook wel makkelijk in.
Hoe kunnen mensen niet doorhebben hoe belachelijk slecht 14 doelpunten is voor de vaste spits van Feyenoord 1?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Al vind ik het hoe dan ook knap dat hij desondanks op 14 doelpunten is gekomen.
Ik dacht al, sinds wanneer is dat normaal? Moet er echt minstens 20 inleggen per seizoen.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Hoe kunnen mensen niet doorhebben hoe belachelijk slecht 14 doelpunten is voor de vaste spits van Feyenoord 1?
Ik zeg dan ook niet dat ik 14 doelpunten goed vind voor een spits van Feyenoord.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Hoe kunnen mensen niet doorhebben hoe belachelijk slecht 14 doelpunten is voor de vaste spits van Feyenoord 1?
Zelfs Kazim kwam bijna aan dat aantal.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat ik 14 doelpunten goed vind voor een spits van Feyenoord.
Ik zeg dat ik 14 doelpunten knap vind voor zo'n beperkte spits als Kramer. Dat had ik toch niet verwacht.
Maar ik meen dat Feyenoord één van de clubs is die de meeste kansen creërt, een Feyenoordspits moet er dan ook minimaal 20 per seizoen inschieten.
Jep. En als hij dan ook nog 14 assists heeft kan je het nog een meevoetballende spits noemen, maar dit is gewoon niks. En het zal ook nooit wat worden, met zijn 27 jaar. Was hij maar naar de zandbak...quote:Op donderdag 21 april 2016 02:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Dit kun je alleen met een nieuw stadion verbeteren.quote:Feyenoord heeft recent AZ-toptalent Myron Boadu een aanbieding gedaan, maar de 14-jarige zag te weinig perspectief bij ontbreken van plan, meldt VarkenoordWatch op Twitter. Om vergelijkbare redenen kozen dit jaar Danilho Doekhi en Abdallah Aberkane, en vorig jaar Mitchell van Bergen, voor andere clubs.
Ik kan me, helaas, wel voorstellen dat je voor talenten van 14 jaar geen topclub meer bent.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit kun je alleen met een nieuw stadion verbeteren.
Die moet op 6 spelen om te excelleren, maar Feyenoord speelt toevallig al jaren met de punt vooruitquote:Op donderdag 21 april 2016 09:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vond Vejinovic bij Vitesse ook echt sterk, was tevreden met die aankoop.
Wat er nu met hem is gebeurd, geen idee. Of toch dat topsportklimaat?
Wat mij het meeste stoort aan Kramer zijn die feyenoord onwaardige maniertjes van hem. Zoals gisteren valt die bal voor zijn voeten, struikelt ie half bij het schieten en valt die bal per toeval in de hoek. En dan gaat ie met een kopje koffie gebaartje doen alsof ie het zo briek bedoeld hadquote:Op donderdag 21 april 2016 08:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs Kazim kwam bijna aan dat aantal.
Mwa, hij was daar aardig, maar volgens mij ook geen onbetwiste basisspeler.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vejinovic prikte er bij Vitesse zo nu en dan een strafschop of een vrije trap in, daardoor leek het nog wat. Maar als je hem nu ziet spelen bij Feyenoord dan valt hij echt door de mand. Zouden dat soort spelers wel eens naar buitenlands voetbal kijken? Daar legt iedere speler strijd in zijn spel, als je dat niet doet dan zak je door het ijs. Zou die gozer nou echt niet doorhebben dat hij wel eens aan krachttraining mag gaan doen en wat meer strijdlust laten zien? Ik heb echt een hekel aan die flegmatieke spelers als Kramer en Vejinovic.. passen niet bij Feyenoord en hebben niks te zoeken bij een 'top'clubquote:Op donderdag 21 april 2016 09:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zou dat ongeveer zijn sinds Advocaat zich er op de achtergrond mee bemoeit?quote:Op donderdag 21 april 2016 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik merk wel dat sommige spelers weer beter zijn gaan spelen de laatste tijd.
Oa Toornstra en Elia zijn het weer beter gaan doen.
Denk dat hij ook beter had gefunctioneerd met Clasie naast hem dan El Ahmadi en/of Vilhena. Misschien volgend jaar samen met Tapia aankijken als Vilhena en El Ahmadi vertrekken. Volgend seizoen moet het hem wel worden, anders ben je de sjaak. Buiten dat zie ik echt niets in zijn huidige spel waar ik nog iets van kwaliteit in zie. Het is écht te ver onder de maat.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Die moet op 6 spelen om te excelleren, maar Feyenoord speelt toevallig al jaren met de punt vooruit
Pff dan hebben we straks Tapia, Vejinovic én Kramer in een elftal. 3 van die ongeïnteresseerde lamzakken. Alsjeblieft niet zeg!quote:Op donderdag 21 april 2016 11:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk dat hij ook beter had gefunctioneerd met Clasie naast hem dan El Ahmadi en/of Vilhena. Misschien volgend jaar samen met Tapia aankijken als Vilhena en El Ahmadi vertrekken. Volgend seizoen moet het hem wel worden, anders ben je de sjaak. Buiten dat zie ik echt niets in zijn huidige spel waar ik nog iets van kwaliteit in zie. Het is écht te ver onder de maat.
Kramer is natuurlijk miskoop eerste klas, dat wordt nooit meer wat. Snap ook niet waarom wij niet met zo'n Milik constructie kunnen komen? Volgens mij hadden we vast en zeker de middelen voor hem gehad. 1 miskoop in een seizoen kan, niet 4.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Pff dan hebben we straks Tapia, Vejinovic én Kramer in een elftal. 3 van die ongeïnteresseerde lamzakken. Alsjeblieft niet zeg!
Jammer genoeg niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
Is het al zeker dat Gio weggaat?
+ Nelom.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Pff dan hebben we straks Tapia, Vejinovic én Kramer in een elftal. 3 van die ongeïnteresseerde lamzakken. Alsjeblieft niet zeg!
Gaat niet weg.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
Is het al zeker dat Gio weggaat?
Hoezo, prima trainer toch begin van het seizoen ging het toch best goed en liep iedereen met hem wegquote:
Dan heb jij nog nooit naar Twente gekeken, zeker? Al kon hij echt wel wat, had hij allang meer kansen gehad. Die gast faalt gewoon enorm.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kramer is natuurlijk miskoop eerste klas, dat wordt nooit meer wat. Snap ook niet waarom wij niet met zo'n Milik constructie kunnen komen? Volgens mij hadden we vast en zeker de middelen voor hem gehad. 1 miskoop in een seizoen kan, niet 4.
Tapia wil ik nog wel even aankijken, volgens mij kan die gozer wel wat.
Nee KingKong gaan gewoon weer basis natuurlijk. En anders De Witte Keniaan.quote:
Iedereen liep weg met hem, omdat het Gio is. Het voetbal is al het hele seizoen ruk.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hoezo, prima trainer toch begin van het seizoen ging het toch best goed en liep iedereen met hem weg
Nelom is aanvoerder. Die gaat de nieuwe Mr. Feyenoord worden.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit naar Twente gekeken, zeker? Al kon hij echt wel wat, had hij allang meer kansen gehad. Die gast faalt gewoon enorm.
[..]
Nee KingKong gaan gewoon weer basis natuurlijk. En anders De Witte Keniaan.
Iedereen? Had er vanaf het begin al helemaal niets mee. Het begon al lekker met die oefenwedstrijd tegen VVV en het is daarna niet beter gegaan. Elke week een andere opstelling, geen visie met dit team, geen beleid, en het voetbal is al vanaf het begin niet om aan te gluren. Kan wel zo zijn dat we bovenin hebben meegedraaid tot de winter maar elke fan kon zien dat het op basis van geluksvoetbal was. Dat gaat al jarenlang direct na de winterstop mis (ook het seizoen van Marwijk ging het na de winterstop compleet fout).quote:Op donderdag 21 april 2016 12:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hoezo, prima trainer toch begin van het seizoen ging het toch best goed en liep iedereen met hem weg
Dit. Het is wachten tot het weer mis gaat. Volgend seizoen dus.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:11 schreef Keyos het volgende:
[..]
Iedereen? Had er vanaf het begin al helemaal niets mee. Het begon al lekker met die oefenwedstrijd tegen VVV en het is daarna niet beter gegaan. Elke week een andere opstelling, geen visie met dit team, geen beleid, en het voetbal is al vanaf het begin niet om aan te gluren. Kan wel zo zijn dat we bovenin hebben meegedraaid tot de winter maar elke fan kon zien dat het op basis van geluksvoetbal was. Dat gaat al jarenlang direct na de winterstop mis (ook het seizoen van Marwijk ging het na de winterstop compleet fout).
Gio is niet de trainer die deze groep verder brengt, het is niet de trainer waar de groep voor door het vuur gaat. Not the man for the job.
Daarbij vind ik het onverklaarbaar dat de jeugdbij Gio GEEN kans krijgt. Een heel seizoen geen minuten voor Schuurman is niet te verklaren. Net als de keuze om Achahbar heel de eerste seizoenshelft niet te gebruiken maar te volstaan met twee spitsen die hetzelfde doen: Kazim en Kramer. Nooit veranderde er iets in het veld als je 1 van die 2 voor de ander wisselde, terwijl Achahbar juist in die "kutwedstrijden" wat creëert. Niet dat Achahbar de Messias is maar hij excelleert wel op een vlak waar het bij de meeste spelers in de selectie aan ontbreekt.
Begin ik nog niet over de startopstelling tegen PSV in Eindhoven, dat was een schande. Dan snap je er als coach vrij weinig van.
Hij had nooit aangesteld moeten worden.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik zeg nog steeds dat Mario Been de meest geschikte is.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij had nooit aangesteld moeten worden.
Goeie reactie. Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
Geloof er wel een beetje in dat wanneer je mensen crimineel behandeld, je ervoor zorgt dat mensen zich crimineel gaan gedragen. Is, zoals je zegt, een wisselwerking aan twee kanten maar jammer genoeg heb je bij elke club teveel tokkies die het onmogelijk maken. Hangt nu een beetje het stigma dat je al de lul bent als je je wel op een vak wilt gedragen maar een shirt aan hebt van de club van de uitspelende ploeg. Ik keek vandaag naar Liverpool - Everton en zag genoeg blauwe shirts in het thuispubliek zitten.
Wat jaren terug nog naar Heerenveen - Feyenoord geweest in het uitvak (maar met vrij vervoer), hartstikke leuk om een praatje te maken met die Heerenveen supporters onderweg naar het stadion, kon dat altijd maar. Zelfde met de wedstrijd Vitesse - Southampton waar ik op de thuistribunes zat, leuk om eens een praten met Vitesse-aanhangers over hun beleving van het voetbal daar. Eens wat anders dan onder politiebegeleiding de stadionhekken binnenkomen, middelvingers krijgen en na de wedstrijd weer naar huis. Realiseer je je gelijk weer dat mensen maar dieren zijn en van het meest verschrikkelijke soort.
Kleine opmerking over Feyenoord fans, niets meer dan lof voor de meeste mensen die normaliter in het uitvak zitten. Ben naar heel veel wedstrijden geweest en heb nooit gekke dingen waargenomen. Veel van die mensen zitten gewoon met hun broodtrommeltje en pakje wikkie in de bus van Rotterdam naar bestemming. Het zijn vaak de gasten die op thuistribunes zitten die de boel ophitsen en opgehitst worden die voor problemen zorgen.
Bekerfinale winnen en derde is een prima eerste seizoenquote:Op donderdag 21 april 2016 13:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij had nooit aangesteld moeten worden.
Welke speler is beter geworden? Heb je het team zien groeien?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Bekerfinale winnen en derde is een prima eerste seizoen
Nelomquote:Op donderdag 21 april 2016 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welke speler is beter geworden? Heb je het team zien groeien?
Bekerfinale winnen en derde worden is niet dankzij Gio, maar dankzij het erbarmelijke niveau van de tegenstanders.
Matige spelers beter maken lukt geen enkele trainer.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welke speler is beter geworden? Heb je het team zien groeien?
Bekerfinale winnen en derde worden is niet dankzij Gio, maar dankzij het erbarmelijke niveau van de tegenstanders.
Is niet het kip ei verhaal in dit geval. Ben je ons nieuwe clubrecord vergeten? 7x op rij verliezen en nog 3e staan, dat zegt alles over het niveau van de competitie.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Matige spelers beter maken lukt geen enkele trainer.
Onder Koeman hadden we opzich een aardige jeugdlichting, dat komt voor maar is niet iets structureels waarop je kunt bouwen.
Dat laatste is natuurlijk een beetje een kip ei verhaaltje, Feyenoord staat gewoon waar het moet staan op dit moment.
Competitie minus de top 2 bedoel je .quote:Op donderdag 21 april 2016 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is niet het kip ei verhaal in dit geval. Ben je ons nieuwe clubrecord vergeten? 7x op rij verliezen en nog 3e staan, dat zegt alles over het niveau van de competitie.
Nouja, zeven keer op rij verliezen maakt niet zoveel uit als je daarbuiten niet zo veel verliest.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is niet het kip ei verhaal in dit geval. Ben je ons nieuwe clubrecord vergeten? 7x op rij verliezen en nog 3e staan, dat zegt alles over het niveau van de competitie.
Eigenlijk zou het voor het Nederlands voetbal het best zijn als 3 t/m 7 aansluiten bij België en Ajax en PSV naar Duitsland gaanquote:Op donderdag 21 april 2016 14:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Competitie minus de top 2 bedoel je .
Plek 3 tot 7 is idd een vrij treurige aangelegenheid.
Maar andere trainer gaat dat echt niet veranderen.
Heb je wedstrijden van ons gezien? Er zijn er nu een kleine 36 gespeeld (beker + competitie), in hoeveel wedstrijden daarvan heeft Feyenoord redelijk/goed gespeeld? Ik kom niet boven de 3 of 4.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, zeven keer op rij verliezen maakt niet zoveel uit als je daarbuiten niet zo veel verliest.
In principe kan je heel goed kampioen worden als je zeven keer op rij verliest maar buiten dat alles wint
Kunnen jullie lekker met de treincombi, net als vroeger.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het voor het Nederlands voetbal het best zijn als 3 t/m 7 aansluiten bij België en Ajax en PSV naar Duitsland gaan
Nee joh gek.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, zeven keer op rij verliezen maakt niet zoveel uit als je daarbuiten niet zo veel verliest.
In principe kan je heel goed kampioen worden als je zeven keer op rij verliest maar buiten dat alles wint
Ajax wel dan?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je wedstrijden van ons gezien? Er zijn er nu een kleine 36 gespeeld (beker + competitie), in hoeveel wedstrijden daarvan heeft Feyenoord redelijk/goed gespeeld? Ik kom niet boven de 3 of 4.
Beetje jammer dat een enkeltje nu zo'n 40-45 zal kosten.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kunnen jullie lekker met de treincombi, net als vroeger.
Tja, aan retourtjes doen ze niet daar...quote:Op donderdag 21 april 2016 14:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje jammer dat een enkeltje nu zo'n 40-45 zal kosten.
Is er ergens een lijstje met nederlagen op rij per club?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar jullie verliezen dan weer niet 7x op een rij.
Omdat het zo overdreven is. Ineens heeft Kramer het hier gedaan en deugt er helemaal niets meer van. Zelfs als hij een goal maakt dan wordt er nog gejankt over hoe hij dat viert.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Tegenover Perreiro heeft PSV dan ook Guardado, Pröpper, Moreno en Van Ginkel staan. Bij ons wegen de miskopen zwaarder, omdat we er meer van hebben.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:45 schreef Elan het volgende:
Die nivellering in niveau zie je ook heus wel bij Ajax en PSV terug.
Alleen hebben die meer geld dus betere spelers. Ajax betere jeugd ook nu dan.
Wij janken steen en been over Van Geel die 2.5 mio verkwist aan De Taap maar zo'n miskoopje van 7.5 miljoen van die Perreiro hoor je in Eindhoven verder niemand over klagen.
Dat is het verschil en daarom spelen wij geen rol meer en zullen dat de komende jaren ook niet doen zolang er geen ander stadion staat.
quote:Op donderdag 21 april 2016 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat het zo overdreven is. Ineens heeft Kramer het hier gedaan en deugt er helemaal niets meer van. Zelfs als hij een goal maakt dan wordt er nog gejankt over hoe hij dat viert.![]()
Iedereen ziet wel dat het geen topper is en geen topper wordt. Maar hij loopt nu ongeveer 1 op 2 (25x in de basis, 5 keer ingevallen, 14 goals) en als hij er volgend seizoen ook nog staat zal hji het nog wat beter doen en rond de 20 uitkomen.
Ik heb ook liever een spits van het kaliber Pelle en er is zat aan te merken op Kramer en z'n losse handjes, maar er heerst hier de laatste tijd een soort groepshetze tegen hem lijkt het wel.
Ik ben er daar écht geen één van tegengekomen. Het meest positieve dat ik hoorde over Kramer toen hij kwam was: tja, anders zit je met Kazim het hele seizoen.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooiste is dat je ook gewoon wist wat je in huis haalde. Het is Kramer, wisselspeler van DH voor een jodenfooi gekocht.
Typisch dat Legioen, of iig deel daarvan verwacht dat hij wel ff topscorer zou worden
Tja wel eens verder Don, maar Psv vist nu eenmaal in een heel andere vijver.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegenover Perreiro heeft PSV dan ook Guardado, Pröpper, Moreno en Van Ginkel staan. Bij ons wegen de miskopen zwaarder, omdat we er meer van hebben.
Wat is bij die mensen dan de klacht over Kramer precies?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben er daar écht geen één van tegengekomen. Het meest positieve dat ik hoorde over Kramer toen hij kwam was: tja, anders zit je met Kazim het hele seizoen.
Niet mee eens.. De 3e plek is realistisch, maar niet 22 punten achterstand op de koploper. Het verschil zou kleiner moeten zijn en dat realiseer je met een betere trainer en een spelersgroep met spelers die stuk voor stuk de juiste mentaliteit hebbenquote:Op donderdag 21 april 2016 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord staat gewoon waar het moet staan op dit moment.
Als ik naar mezelf kijk en de mensen in mijn buurt:quote:Op donderdag 21 april 2016 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is bij die mensen dan de klacht over Kramer precies?
Blijkbaar zijn ze teleurgesteld, hadden ze meer verwacht.
Ik kan het me niet voorstellen, gebrek aan de juiste mentaliteit bij een profclub? Dat heb je juist alleen bij de absolute toptalenten, die veel is komen aanwaaien. Niet bij gasten onder de top, die hebben genoeg moeten doen/laten om te weten wat ze te verliezen hebben als ze er met de pet naar gooien.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet mee eens.. De 3e plek is realistisch, maar niet 22 punten achterstand op de koploper. Het verschil zou kleiner moeten zijn en dat realiseer je met een betere trainer en een spelersgroep met spelers die stuk voor stuk de juiste mentaliteit hebben
Milik was echt niet veel duurder dan Kramer hoor. 2,8 om 2 miljoenquote:Op donderdag 21 april 2016 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja wel eens verder Don, maar Psv vist nu eenmaal in een heel andere vijver.
Had ook liever zo'n Milik gehad ipv Kramer maar dat zit er gewoon niet in financieel en sportief.
Ja snap.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik naar mezelf kijk en de mensen in mijn buurt:
Zie je wel, we hadden het al voorspeld. Als wij als absolute leken al kunnen zien dat het niks wordt met Kramer, waarom dan niet bij de beleidsbepalers/technische staf van Feyenoord? Het is teleurstelling om het zoveelste bewijs van wanbeleid bevestigd te zien.
Klopt.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Milik was echt niet veel duurder dan Kramer hoor. 2,8 om 2 miljoen
Ik weet wel bijna zeker dat de mentaliteit van veel spelers niet optimaal is. Het begint er al mee dat heel veel spelers geen zelfkritiek hebben en zichzelf beter vinden dan ze zijn. Verder hebben veel spelers niet de bereidheid om te investeren in hun zwakke punten, zoals fysiek, techniek, vrije trappen etc. Tot slot is voor iedereen zichtbaar dat er een categorie spelers is die gewoon de felheid en de wilskracht mist om in een wedstrijd alles te geven. Kramer, Vejinovic, Nelom.. allemaal dooie pieren die geen greintje beleving tonenquote:Op donderdag 21 april 2016 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen, gebrek aan de juiste mentaliteit bij een profclub? Dat heb je juist alleen bij de absolute toptalenten, die veel is komen aanwaaien. Niet bij gasten onder de top, die hebben genoeg moeten doen/laten om te weten wat ze te verliezen hebben als ze er met de pet naar gooien.
Ik denk dat het voor een groot deel uitstraling is, en niet zo zeer een gebrekkige mentaliteit. (Uitzonderingen daargelaten...)
Ik kan me voorstellen dat jij dat vindt, maar het blijven aannames op basis van hun uitstraling. We hebben genoeg van die 'echte', hardwerkende Feyenoorders gehad, die er geen kloot van konden. Dan heb ik liever een speler die er misschien flegmatiek uitziet, maar slim de juiste momenten kiest. Zie bijvoorbeeld Bakkal.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik weet wel bijna zeker dat de mentaliteit van veel spelers niet optimaal is. Het begint er al mee dat heel veel spelers geen zelfkritiek hebben en zichzelf beter vinden dan ze zijn. Verder hebben veel spelers niet de bereidheid om te investeren in hun zwakke punten, zoals fysiek, techniek, vrije trappen etc. Tot slot is voor iedereen zichtbaar dat er een categorie spelers is die gewoon de felheid en de wilskracht mist om in een wedstrijd alles te geven. Kramer, Vejinovic, Nelom.. allemaal dooie pieren die geen greintje beleving tonen
Dat dikke BL salaris zal ook wel meevallen voor een wisselspeler van Leverkusen. Het zit hem vooral in het sportieve perspectief zoals je zegt.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Maar wel dik Bundesliga-salaris.
En beter perspectief. Spelers op papier kunnen betalen maakt niet direct dat ze naar Feyenoord willen.
En dat is al jaren een vicieuze cirkel.
Bij Feyenoord weet je als aanwinst 2 dingen zeker: A kampioen ga je niet worden en dus B ook geen CL.
Fout gescout. En een slappeling. Schijnt het op de training wel goed te doen. Er waren mensen die hem beter vonden dan Pröpper. Volgens mij was dat Mario Been.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoeveel van die laatste categorie hebben er bij ons gespeeld? Goeie luie spelers.. ik kan me ze niet heugen. Het zijn geen aannames op basis van uitstraling hoor. Veel Feyenoorders die in Engeland zijn beland, schrikken zich rot van de intensiteit en komen dan opeens met verhalen dat er in Nederland veel minder op fysiek wordt getraind. Dat is toch verdomme al jaren bekend.. volgen die gasten geen buitenlands voetbal? Nederlandse spelers zijn een stel luie flikkers bij elkaarquote:Op donderdag 21 april 2016 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat jij dat vindt, maar het blijven aannames op basis van hun uitstraling. We hebben genoeg van die 'echte', hardwerkende Feyenoorders gehad, die er geen kloot van konden. Dan heb ik liever een speler die er misschien flegmatiek uitziet, maar slim de juiste momenten kiest. Zie bijvoorbeeld Bakkal.
Maar ligt dat dan aan die spelers? Die trainen zoals ze het gewend zijn, je merkt pas dat ze schrikken als ze een keer met Oranje meetrainen. Je zou mogen veronderstellen dat de trainers beter weten toch? Vooral als die zelf ook in Engeland of bij Oranje hebben gespeeld.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoeveel van die laatste categorie hebben er bij ons gespeeld? Goeie luie spelers.. ik kan me ze niet heugen. Het zijn geen aannames op basis van uitstraling hoor. Veel Feyenoorders die in Engeland zijn beland, schrikken zich rot van de intensiteit en komen dan opeens met verhalen dat er in Nederland veel minder op fysiek wordt getraind. Dat is toch verdomme al jaren bekend.. volgen die gasten geen buitenlands voetbal? Nederlandse spelers zijn een stel luie flikkers bij elkaar
Succes met je frustraties in elk geval.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Accepteren dat de 3e plaats het hoogst haalbare is gaat er bij mij in ieder geval niet in.
Zonder ambitie kom je nergens. Het slaat nergens op dat we structureel zoveel minder zouden moeten zijn dan Ajax en PSV. Dat komt puur door de amateuristische organisatie en verouderde faciliteiten, maar daar kan iets aan gedaan worden.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Succes met je frustraties in elk geval.
Je werkt met aanzienlijk minder budget dan die andere twee.
Dus met een beetje mazzel zal je nog eens een paar x tweede worden maar meer zit er gewoon echt niet in.
Kramer is toch wel een verhaal apart. Eigenlijk was iedereen die zich behoort (!) te bemoeien met het technische beleid het erover eens dat je hem niet moest halen.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik naar mezelf kijk en de mensen in mijn buurt:
Zie je wel, we hadden het al voorspeld. Als wij als absolute leken al kunnen zien dat het niks wordt met Kramer, waarom dan niet bij de beleidsbepalers/technische staf van Feyenoord? Het is teleurstelling om het zoveelste bewijs van wanbeleid bevestigd te zien.
Je kunt hem dan weer wel verwijten dat zich dat blijkbaar heeft laten opdringen. Hij gaat daarover en is eindverantwoordelijk voor het technisch beleid, en daar wordt hij op afgerekend (veel te negatef naar mijn idee, maar daar gaat het me nu even niet om).quote:Op donderdag 21 april 2016 17:05 schreef Caland het volgende:
Daarom is alleen Van Geel afrekenen op bijvoorbeeld een aankoop die hem letterlijk door de strot werd geduwd nogal belachelijk
Eens. Neem die eerste helft tegen Groningen. Dat was gewoon schandalig. Zoiets zul je in Engeland NOOIT zien.En dat is los van fysiek en training. Dat is gewoon mentaliteit.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoeveel van die laatste categorie hebben er bij ons gespeeld? Goeie luie spelers.. ik kan me ze niet heugen. Het zijn geen aannames op basis van uitstraling hoor. Veel Feyenoorders die in Engeland zijn beland, schrikken zich rot van de intensiteit en komen dan opeens met verhalen dat er in Nederland veel minder op fysiek wordt getraind. Dat is toch verdomme al jaren bekend.. volgen die gasten geen buitenlands voetbal? Nederlandse spelers zijn een stel luie flikkers bij elkaar
Ja hij wordt nu dus afgerekend op een technisch beleid waar niet hij, maar de mensen die hem nu erop afrekenen (deels) verantwoordelijk voor zijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je kunt hem dan weer wel verwijten dat zich dat blijkbaar heeft laten opdringen. Hij gaat daarover en is eindverantwoordelijk voor het technisch beleid, en daar wordt hij op afgerekend (veel te negatef naar mijn idee, maar daar gaat het me nu even niet om).
Slaat nergens op allemaal hè?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hij wordt nu dus afgerekend op een technisch beleid waar niet hij, maar de mensen die hem nu erop afrekenen (deels) verantwoordelijk voor zijn.
Feyenoord
Nog zo'n licht.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fout gescout. En een slappeling. Schijnt het op de training wel goed te doen. Er waren mensen die hem beter vonden dan Pröpper. Volgens mij was dat Mario Been.
Mentaal niet zo'n sterke speler blijkbaar. Wmb mogen ze in het voetbal wat meer psychologische testen loslaten op spelers voordat ze aangetrokken worden. Zeker bij Feyenoord speelt (Kuip)druk een grote rol, kan je gewoon checken of iemand dat kan hebben. Of wordt dat al gedaan?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog zo'n licht.
Bij Vitesse stond hij trouwens ook niet altijd in de basis. Maar dat hij zó door het ijs zou zakken, je hoopt toch op (heel wat) meer. Een opbloeiende speler die zich dankzij de kans die hij bij Feyenoord krijgt in oranje speelt is het ene uiterste. Een maandenlange crisis die geprobeerd wordt te bezweren met een slap ingeschoten penalty het andere uiterste.
Punt bij Vejinovic is m.i de handelingssnelheid. Zodra het wat vlotter moet raakt hij het overzicht kwijt en in paniek. Dat soort spelers doen het dan op het trainingsveld vaak geweldig, daar voelen ze zich op hun gemak.
Dat verwacht je serieus van Feyenoord? Deze held vergeten?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mentaal niet zo'n sterke speler blijkbaar. Wmb mogen ze in het voetbal wat meer psychologische testen loslaten op spelers voordat ze aangetrokken worden. Zeker bij Feyenoord speelt (Kuip)druk een grote rol, kan je gewoon checken of iemand dat kan hebben. Of wordt dat al gedaan?
Ik snap dus echt niet hè. Bij elk miljoenenbedrijf wordt personeel volledig gecheckt. Maar inderdaad, we hebben het over Feyenoord.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat verwacht je serieus van Feyenoord? Deze held vergeten?
[ afbeelding ]
Goed in de kleedkamer.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor, maarja wat doe je er aan? Volledige directie + trainer er maar uit? En dan, opvolgers aanstellen en als het even niet loopt weer ontslaan?quote:Op donderdag 21 april 2016 15:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Helaas zal het amateurisme nog wel een tijdje hoogtij vieren
Juist jaquote:Op donderdag 21 april 2016 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hij wordt nu dus afgerekend op een technisch beleid waar niet hij, maar de mensen die hem nu erop afrekenen (deels) verantwoordelijk voor zijn.
Feyenoord
quote:Feyenoord zoekt versterking! Ben jij een commerciële duizendpoot, assertief en lijkt het jou een uitdaging om het zakelijk netwerk van Feyenoord verder te laten groeien? Feyenoord is per direct op zoek naar een Salesmanager. Bekijk de vacature via de link en reageer snel!
https://lnkd.in/ee-AViR
Vergeet niet dat PSV ook nog aanvulling krijgt van Philips en Freo op de achterkant heeft voor 1.2 miljoen.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:41 schreef Tomatenboer het volgende:
PSV schijnt de komende 3 seizoenen een nieuwe shirtsponsor te krijgen trouwens. EnergieDirect betaalt 6 tot 7 miljoen per seizoen als hoofdsponsor.
Dan is die 4 tot 5 miljoen die Feyenoord van Opel ontvangt nog niet eens zo heel erg slecht. Ik vraag me eerlijk gezegd af of het realistisch is dat Feyenoord bij een volgende hoofsponsor (vanaf 2017) er meer uit weet te slepen dan 5 miljoen per seizoen.
Qua uitstraling is het best wel triest. Van Nike/Philips naar Umbro/Energiedirect.nl. Ookal maakt Umbro mooiere shirts dan Nikequote:Op donderdag 21 april 2016 18:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vergeet niet dat PSV ook nog aanvulling krijgt van Philips en Freo op de achterkant heeft voor 1.2 miljoen.
Ze krijgen ook nog 1 miljoen per jaar van Philips de komende 5 jaar. Feyenoord zou commercieel niet onder moeten doen voor PSV, helemaal omdat het vooral voor de binnenlandse markt is. Nederlandse clubs hebben toch nauwelijks internationale exposure.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:41 schreef Tomatenboer het volgende:
PSV schijnt de komende 3 seizoenen een nieuwe shirtsponsor te krijgen trouwens. EnergieDirect betaalt 6 tot 7 miljoen per seizoen als hoofdsponsor.
Dan is die 4 tot 5 miljoen die Feyenoord van Opel ontvangt nog niet eens zo heel erg slecht. Ik vraag me eerlijk gezegd af of het realistisch is dat Feyenoord bij een volgende hoofsponsor (vanaf 2017) er meer uit weet te slepen dan 5 miljoen per seizoen.
Energiedirect heeft niets aan exposure in het buitenland. Iets wat Opel wel heeft.....quote:Op donderdag 21 april 2016 18:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze krijgen ook nog 1 miljoen per jaar van Philips de komende 5 jaar. Feyenoord zou commercieel niet onder moeten doen voor PSV, helemaal omdat het vooral voor de binnenlandse markt is. Nederlandse clubs hebben toch nauwelijks internationale exposure.
Hoeveel betaalt Martin je?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:05 schreef Caland het volgende:
Daarom is alleen Van Geel afrekenen op bijvoorbeeld een aankoop die hem letterlijk door de strot werd geduwd nogal belachelijk
Dat bedoel ik. Wij zouden ook 6 miljoen moeten kunnen krijgen van een sponsor die alleen binnenlandse exposure nodig heeft.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:58 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Energiedirect heeft niets aan exposure in het buitenland. Iets wat Opel wel heeft.....
PSV vangt daarnaast nog 3 miljoen van Philips en 1,2 miljoen van Freo.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:41 schreef Tomatenboer het volgende:
3 miljoen van Philips nog ja? Zoveel?quote:Op donderdag 21 april 2016 19:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
PSV vangt daarnaast nog 3 miljoen van Philips en 1,2 miljoen van Freo.
Jup, zoveel.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
3 miljoen van Philips nog ja? Zoveel?
Nu wil ik best aannemen dat PSV meer merkwaarde vertegenwoordigd doordat ze de afgelopen decennia in Nederland véél succesvoller zijn, maar qua nationale uitstraling ontlopen beide clubs elkaar niet veel naar mijn mening (uitstraling in de zin van nationale successen weggestreept tegen de uitstraling van Feyenoord voornamelijk gebaseerd op historie, cultstatus en enorme aanhang).
Kortom, élk aspect in de club is zo naar de tyfus dat je de komende 10 jaar geen aansluiting meer ga vinden, hooguit een incidenteel uitschietertje.quote:Feyenoord heeft recent AZ-toptalent Myron Boadu een aanbieding gedaan, maar de 14-jarige zag te weinig perspectief door het ontbreken van een sportief plan, meldt VarkenoordWatch op Twitter. Om vergelijkbare redenen kozen dit jaar Danilho Doekhi (Excelsior) en Abdallah Aberkane (ADO), en vorig jaar Mitchell van Bergen (nu Vitesse), voor andere clubs. Bij Doekhi speelde ook mee dat Jong Feyenoord niet in de voetbalpiramide uitkomt, en Jong Ajax wel.
Dus niets nieuws, als je de afgelopen 30 jaar bekijkt.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kortom, élk aspect in de club is zo naar de tyfus dat je de komende 10 jaar geen aansluiting meer ga vinden, hooguit een incidenteel uitschietertje.
Het punt is natuurlijk dat je hem nooit had moeten halen.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is bij die mensen dan de klacht over Kramer precies?
Blijkbaar zijn ze teleurgesteld, hadden ze meer verwacht.
Inderdaad, hij presteert eigenlijk precies zoals ik verwacht had.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:42 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het punt is natuurlijk dat je hem nooit had moeten halen.
Kramer zelf stelt ook niet teleur die kan niet beter, maar bij die constatering had je er ook nooit aan moeten beginnen.
Dat laatste met die verschillende sponsoren vind ik wel wat amateuristisch overkomen.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jup, zoveel.
PSV vangt dus simpelweg 2-2,5 keer zo veel.
En Ajax geloof ik nog een beetje meer, met de verschillende sponsors voor 1e elftal / jeugd.
Als het meer oplevert op die manier moet je het zo doen.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:48 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat laatste met die verschillende sponsoren vind ik wel wat amateuristisch overkomen.
We hebben dus nul punten over gehouden aan penals.twitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 21-04-2016 om 13:22:05Dit zou de stand in de Eredivisie zijn als we geen penalty's meetellen. PSV zou in dat geval al kampioen zijn. https://t.co/iqYyYZGsbW reageer retweet
Die tweet was zowaar nog slechter dan die van Gerard Joling vandaag. Wat een flutonderzoek, als je daar al überhaupt over kan spreken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:11 schreef exile79 het volgende:
We hebben dus nul punten over gehouden aan penals.twitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 21-04-2016 om 13:22:05Dit zou de stand in de Eredivisie zijn als we geen penalty's meetellen. PSV zou in dat geval al kampioen zijn. https://t.co/iqYyYZGsbW reageer retweet
wat is dit voor aidsquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:11 schreef exile79 het volgende:
Of een stand waarbij reddingen geteld worden als doelpunten.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat is dit voor aids
hebben ze ook een stand als ze de goals met het hoofd of het rechterbeen niet meetellen?
Goed naar de comment van Mike Verweij gekeken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat is dit voor aids
hebben ze ook een stand als ze de goals met het hoofd of het rechterbeen niet meetellen?
http://www.telegraaf.nl/t(...)oetbal/227/fixtures/quote:ROTTERDAM - Een vertrek van Martin van Geel zou Feyenoord ongekend veel geld kunnen kosten, als een deel van de ’vrienden van Feyenoord’ zijn zin zou doordrijven. De technisch directeur heeft een contract voor onbepaalde tijd. Geen enkele rechter zal de club in het gelijk stellen, omdat Van Geel louter in positieve zin heeft bijgedragen aan de ontwikkeling van de club.
Voordat Van Geel in dienst trad eindigde Feyenoord tussen 2007 en 20011 als 7e, 6e, 7e, 4e en 10e (!). Op dat moment had de club de derde begroting van de eredivisie. Vanaf 2011 werd Feyenoord onder Van Geel 2e, 3e, 2e, 4e en 3e met een lagere begroting.
Zowel sportief als financieel (van 43 miljoen euro negatief naar een fors positief vermogen) is de club onder zijn leiding verbeterd.
Nou ja, ze proberen in ieder geval niet te verbloemen dat ze gekleurd zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2016 07:33 schreef Scrummie het volgende:
Nog een stuk van de Telegraaf:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)oetbal/227/fixtures/
Neem ik ze wel over. Deal?quote:Op vrijdag 22 april 2016 08:47 schreef H.FR het volgende:
Was ik opgelucht dat ik geen kaartje kon krijgen omdat ik toch niet kon, word ik gebeld dat iemand kaartjes voor me heeft... maar ik ben er helemaal niet
Als Happel ze niet wil alsnog wil ik ze wel.quote:Op vrijdag 22 april 2016 08:47 schreef H.FR het volgende:
Was ik opgelucht dat ik geen kaartje kon krijgen omdat ik toch niet kon, word ik gebeld dat iemand kaartjes voor me heeft... maar ik ben er helemaal niet
Beter 5 miljoen voor een goede speler, dan 5 middelmatige spelers voor datzelfde bedrag.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:40 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind het wel dooddoener om te zeggen dat je de derde begroting hebt en je daarmee vrede moet hebben. Het potentieel van Feyenoord zou minimaal gelijkwaardig aan PSV moeten zijn. Je moet dan wel keuzes durven maken en kiezen voor kwaliteit. Als je vindt dat je na een zoektocht van 1,5 jaar uit komt bij Kramer het hoogst haalbare is, dan moet je inderdaad niet zeuren dat je derde bent op een straatlengte afstand.
Sterker nog dan mag je je handen dichtknijpen.
Waar Kramer ook overigens staat, kan je ook Kazim lezen. Waar Kramer staat en spits, kan je ook Nelom en linksback lezen.Waar Kramer en spits staat kan je ook lezen Van der Heijden en centrale verdediger...etc.
Maar gelukkig verandert alles als we nieuw stadion hebben.
Stadhuisplein/oude havenquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:47 schreef Maastoren het volgende:
Nu even over belangrijke zaken: wat zijn jullie pmds plannen?
En je kon erop wachten dat die VvF zich ermee gingen bemoeien. Zo snel mogelijk geld terug geven aan die gasten en weg ermee. Zo kan je toch geen beleid uitvoeren?
Toen jullie het lastig hadden waren ze meer dan welkom. Nu het beter gaat mogen ze opflikkeren.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:47 schreef Maastoren het volgende:
Nu even over belangrijke zaken: wat zijn jullie pmds plannen?
En je kon erop wachten dat die VvF zich ermee gingen bemoeien. Zo snel mogelijk geld terug geven aan die gasten en weg ermee. Zo kan je toch geen beleid uitvoeren?
Het gaat erom dat de VvF het beleid niet gaan bepalen. Laat ze lekker borrelen in de skybox rond wedstrijden. Ze moeten heel veel buiten de bestuurskamer blijven. Dat je miljonair bent wil nog niet zeggen dat je verstand van voetbal hebt. En als ze Feyenoord niet hadden geholpen dan waren ze al hun geld kwijt geweest. Daarnaast worden ze financieel beter van deze constructie. Het zijn gewoon boeven.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen jullie het lastig hadden waren ze meer dan welkom. Nu het beter gaat mogen ze opflikkeren.
Typisch.
Hij is aan het trollen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:54 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de VvF het beleid niet gaan bepalen. Laat ze lekker borrelen in de skybox rond wedstrijden. Ze moeten heel veel buiten de bestuurskamer blijven. Dat je miljonair bent wil nog niet zeggen dat je verstand van voetbal hebt. En als ze Feyenoord niet hadden geholpen dan waren ze al hun geld kwijt geweest. Daarnaast worden ze financieel beter van deze constructie. Het zijn gewoon boeven.
Dat deed ik, bij het artikel van de Telegraaf vanochtend ook. Ik dacht, KUT VVF, beetje de Dost transfer blokkeren voor 2,5 miljoen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:56 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik dacht: laat ik een keer uitgaan van het goede in de mens
Ik sms net poep on, maar krijg alleen maar goatse. Viezerik.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Sommige mensen overschatten zichzelf eenmaal als ze geld willen brengen maar tegelijkertijd ook zeggenschap willen.
Voor meer open deuren sms je Poep on.
Dat is waar. Feit blijft dat je die VvF zsm hun geld moet meegeven zodat je geen last meer van ze hebt.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat deed ik, bij het artikel van de Telegraaf vanochtend ook. Ik dacht, KUT VVF, beetje de Dost transfer blokkeren voor 2,5 miljoen.
Maar, iemand merkte ergens anders scherp op: Dost is voor 7,5 miljoen van Heerenveen naar het grote boze Duitsland gegaan.
Marcel van der Kraan.
Gudde.
Van Geel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |