Jaquote:Op woensdag 20 april 2016 21:04 schreef ChatGirl het volgende:
Net stond toch onderin dat ze rechten studeerde?
Dat hebben mijn oren net gekregenquote:
Ja, bij Star Trekquote:
SPOILERquote:Op woensdag 20 april 2016 21:07 schreef franklop het volgende:
Ben Ajax en Idols aan het kijken, beide drama
Ja, bij de eerste schifting-jury. Echte drama-gevallen en toppertjes mogen naar de 'echte' jury.quote:
Hmm werkt dat zo inderdaad?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, bij de eerste schifting-jury. Echte drama-gevallen en toppertjes mogen naar de 'echte' jury.
quote:
pas 20 minuten bezig johquote:
Haha coolquote:Op woensdag 20 april 2016 21:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, bij de eerste schifting-jury. Echte drama-gevallen en toppertjes mogen naar de 'echte' jury.
Henk Janquote:
zo ging het al bij de eerste Idols. Een plaatsgenoot mocht niet door na eerste jury. Een andere, genaamd Kevin (jullie kennen hem wel), mocht wel doorquote:
Geen idee. Productie-assistenten ofzo.quote:
Koos Albertsgrap incomingquote:Op woensdag 20 april 2016 21:11 schreef Stickertje het volgende:
want als je in een rolstoel zit kan je niet meer zingen?
idd, kijk naar rolling koosquote:Op woensdag 20 april 2016 21:11 schreef Stickertje het volgende:
want als je in een rolstoel zit kan je niet meer zingen?
Ik ken hem?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:09 schreef franklop het volgende:
[..]
zo ging het al bij de eerste Idols. Een plaatsgenoot mocht niet door na eerste jury. Een andere, genaamd Kevin (jullie kennen hem wel), mocht wel door
quote:Op woensdag 20 april 2016 21:13 schreef Stickertje het volgende:
vind hem een hoog volkszanger gehalte hebben
quote:Op woensdag 20 april 2016 21:13 schreef Stickertje het volgende:
vind hem een hoog volkszanger gehalte hebben
Ja, wanneer begint de volgende ronde eigenlijk? Faalaudities kijken is het leuke op een gegeven moment ook wel van af.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:15 schreef iBenny het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met de audities
Laatste audities vandaagquote:Op woensdag 20 april 2016 21:16 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, wanneer begint de volgende ronde eigenlijk? Faalaudities kijken is het leuke op een gegeven moment ook wel van af.
Volgende weekquote:Op woensdag 20 april 2016 21:16 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, wanneer begint de volgende ronde eigenlijk? Faalaudities kijken is het leuke op een gegeven moment ook wel van af.
Iets dat heel snel uit de genenpoel moet worden gehaald.quote:
Mysteria Lintu.quote:
allemaalquote:
TR gemaaktquote:Op woensdag 20 april 2016 21:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
en jij ziet er al ouder oud dan ik, kun je nagaan
apply cold water to the burned areaquote:Op woensdag 20 april 2016 21:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
en jij ziet er al ouder oud dan ik, kun je nagaan
impotentiequote:
Krijg jij 'm omhoog?quote:
Ik hoop dwangbuizen dragen en treinen koppenquote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 21:33 schreef ChatGirl het volgende:
Die had eyeliner met een edding 800 opgebracht of wat?
Doet me denken aan de tijden waarin ik al die concerten afging. WT, Epica, After Forever.quote:
of geld in dr tanden heeft zittenquote:Op woensdag 20 april 2016 21:32 schreef Pheno het volgende:
Guldenmond, je zou zeggen dat ze of goed kan zingen, of goed kan pijpen.
weet jij wat een edding 800 is?quote:
En Evanescence?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:33 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Doet me denken aan de tijden waarin ik al die concerten afging. WT, Epica, After Forever.
Maar weer eens opzoeken op Spotify
Was dat nog slechter dan?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:33 schreef Fylax het volgende:
Sowhey wat een verschil met the voice kids![]()
Mijn cavia rent wegquote:
Nou, je kunt kinderen uit Afrika adopteren en dan komen ze bij je wonen. Angelina Joli schijnt er gek op te zijn, al lijkt ze zelf op een Biafra kindje.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, je kunt kinderen uit Afrika adopteren en dan komen ze bij je wonen. Angelina Joli schijnt er gek op te zijn, al lijkt ze zelf op een Biafra kindje.
quote:Op woensdag 20 april 2016 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, je kunt kinderen uit Afrika adopteren en dan komen ze bij je wonen. Angelina Joli schijnt er gek op te zijn, al lijkt ze zelf op een Biafra kindje.
Ik heb liever een Chinees meisje met een afwijking.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Splaakgeblek genoeg?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb liever een Chinees meisje met een afwijking.
Ditquote:Op woensdag 20 april 2016 21:39 schreef iBenny het volgende:
Beetje over the top. Zing wat kleiner en het kan best te doen zijn
Metal-lightquote:Op woensdag 20 april 2016 21:38 schreef Pheno het volgende:
Metal is haar roots en haar eerste bandje was Within Temptation? Wat is daar metal aan?
Eerder Sesamstraatquote:
Het enige jurylid met nog enig realiteitsbesef.quote:
Dan doe ik er sambal bijquote:Op woensdag 20 april 2016 21:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is niet (nasi) speciaal genoeg.
Ja, dat is wel de samenvattingquote:Op woensdag 20 april 2016 21:44 schreef amaranta het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, hebben we gekeken naar aisha en Laura, en is het weer reclame
swsquote:Op woensdag 20 april 2016 21:53 schreef Stickertje het volgende:
zelfs fylax weet de definitie van het woord motivatie..
komt door al die bonkmuziek van hemquote:Op woensdag 20 april 2016 21:54 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij heeft Ronald een gehoor probleem.
Ik zou Ruben ook best doen hoor. Maar om mezelf daarvoor op nationale tv voor schut te laten zetten, nee.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat zou mijn motivatie reden ook zijn om een keer mee te doen
Verrassendquote:
Hoho. Ze studeert wél rechten he. Rechten!quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 21:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou Ruben ook best doen hoor. Maar om mezelf daarvoor op nationale tv voor schut te laten zetten, nee.
*boks*quote:
volgens mij een gevalletje raffaela die verlief was op henk janquote:Op woensdag 20 april 2016 21:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou Ruben ook best doen hoor. Maar om mezelf daarvoor op nationale tv voor schut te laten zetten, nee.
Dat was zo sjanant.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgens mij een gevalletje raffaela die verlief was op henk jan
Samen delen dan?quote:
Omdat ze opgehemeld worden door hun ouders. Dat wordt steeds erger.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:01 schreef MissJ het volgende:
waarom denken sommige mensen dat ze goed zingen als ze hard en veel krijsen?
Ja. En ik vind het best sneu van mezelfquote:
echt he. Man man manquote:Op woensdag 20 april 2016 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ze opgehemeld worden door hun ouders. Dat wordt steeds erger.
Hij heeft de ogen van zijn vader, inclusief de wallenquote:
En het lijkt wel alsof hij een klap heeft gehad ofzoquote:Op woensdag 20 april 2016 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft de ogen van zijn vader, inclusief de wallen
Door een bushokje getieftquote:Op woensdag 20 april 2016 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
En het lijkt wel alsof hij een klap heeft gehad ofzo
Dat dacht ik ook, maar waarschijnlijk is hij gevraagd.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:07 schreef mirannie het volgende:
Dacht dat er ooit een regel was dat je niet opnieuw mee mocht doen als je al een keer de live shows hebt gehaald
Nee, dit is dezelfde zoonquote:Op woensdag 20 april 2016 22:08 schreef Palomar het volgende:
[..]
Die deed toch ook mee eerst? Of zn andere zoons?
Volgens mij die broers van Neil iddquote:Op woensdag 20 april 2016 22:08 schreef Palomar het volgende:
[..]
Die deed toch ook mee eerst? Of zn andere zoons?
Hoeft ze niet op te tredenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:10 schreef Stickertje het volgende:
zal heus niet de reden zijn waarom eva in de jury zit
Als ie piercings verkoopt misschien welquote:Op woensdag 20 april 2016 22:21 schreef ChatGirl het volgende:
Lekkere vertegenwoordiger met al dat metaal in z'n gezicht.
Ik hoorde iets over plinten.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ie piercings verkoopt misschien wel
Het is geen vertegenwoordiger van de Rabo ofzo hequote:Op woensdag 20 april 2016 22:21 schreef ChatGirl het volgende:
Lekkere vertegenwoordiger met al dat metaal in z'n gezicht.
Op zijn gezicht past dat ook welquote:
Maar dan nog.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:22 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Het is geen vertegenwoordiger van de Rabo ofzo he
jij hebt toch ook gaatjes in je oren?quote:
Maar zo'n piercing onder je lip. Ik zou er niet echt happig op zijn, maar dat ben ik.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij hebt toch ook gaatjes in je oren?
zijn ook piercings
beetje hypocriet gelul
Wil je het filmpje hier posten?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:25 schreef ChatGirl het volgende:
Hij heeft al eens meegedaan met TVOH zie ik op YT.
quote:
Zo is het net carlton van THE Fresh Prince.quote:
Carlton dancequote:Op woensdag 20 april 2016 22:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo is het net carlton van THE Fresh Prince.
It's not unusual... Carlton dancequote:Op woensdag 20 april 2016 22:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo is het net carlton van THE Fresh Prince.
En lachen constantquote:Op woensdag 20 april 2016 22:31 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het echt heel storend als de jury zo denigrerend doet.
Zoals erdoorheen zingen. Of rare gebaren maken.
leedvermaak tvquote:Op woensdag 20 april 2016 22:31 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het echt heel storend als de jury zo denigrerend doet.
Zoals erdoorheen zingen. Of rare gebaren maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |