SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerstvolgende meet-mogelijkheden:![]()
quote:Op woensdag 20 april 2016 20:54 schreef Oksel het volgende:
[..]
Bedankt voor 't opzetje! Kan ik mooi even quoten terwijl ik mijn succesverhaal vertel.
Gisteren dus voor 't eerst clubkoersje gereden. Man of 40-50 aan de start, gok stuk of 30 van onze club, waaronder wat junioren. Die wapperen er halverwege vaak af. Verder renners van wat clubs hier in de omgeving, en paar kleppers zoals Kemna. Mooi groepje. Vanaf 't begin voorin gereden, klein beetje meegedraaid, 2x zelfs gat dichtgereden. Maar niet sterk genoeg om nog mee te sprinten.. Maar ging lekker! Gemiddeld over 18 ronden van 2,2 km 40,5. Hartslag precies op omslag, 180. Max 194. Snelste ronde 44,5.
Merk je wel weer wat een enorm verschil zo'n clubding is tov een criterium waar ook elite bij meerijdt. Dit rij ik redelijk eenvoudig uit.. terwijl bij zo'n criteruim ik er na 10 minuten afmoetHet is een redelijk eenvoudig rondje. Goede bochten, 1 klimmetje. Wel na een bocht.
Nou nu doorzetten he!quote:
Rij je over 2 weken in Drenthe?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nou nu doorzetten he!
Kan je dit jaar je licentie ook gebruiken waar die voor bedoeld is, ipv alleen je ramen ijsvrij te maken![]()
Die kerel mag weleens een nieuwe bril kopenquote:Op donderdag 21 april 2016 06:56 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)aan-spelende-meisjes
quote:Op donderdag 21 april 2016 07:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Die kerel mag weleens een nieuwe bril kopen
Beetje afhankelijk van wat je zoekt.Ik zou eind augustus gaan, meer kans op lekker weer.quote:Op donderdag 21 april 2016 07:10 schreef Fretwork het volgende:
Ventouxplannen hier ook bijna rond met de vriendengroep. Wat is beter, eind augustus of eind september?
Ik zoek vooral de grootste kans op een dag in het weekend waarin het <30 graden in het bos is en niet regentquote:Op donderdag 21 april 2016 07:59 schreef Yankee het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van wat je zoekt.Ik zou eind augustus gaan, meer kans op lekker weer.
Waarom <30?quote:Op donderdag 21 april 2016 08:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik zoek vooral de grootste kans op een dag in het weekend waarin het <30 graden in het bos is en niet regent
Omdat ik me dan 5 kilo lichter zweet. Of is dat onhandig omdat de top dan te koud is?quote:
veel wind is een grotere vijand op de ventoux dan warmtequote:Op donderdag 21 april 2016 08:36 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Omdat ik me dan 5 kilo lichter zweet. Of is dat onhandig omdat de top dan te koud is?
Ja tis boven toch niet zo warm alleen het eerste deel vd klim. Bovendien wil je na afloop op een terrasje ook lekker weer toch?quote:Op donderdag 21 april 2016 08:36 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Omdat ik me dan 5 kilo lichter zweet. Of is dat onhandig omdat de top dan te koud is?
Ok, ik ga het even in de groep gooien. Met het oog op vakanties zou ik in september fitter onderaan kunnen beginnen.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:40 schreef dop het volgende:
[..]
veel wind is een grotere vijand op de ventoux dan warmte
ik zou zeker voor augustus gaan omdat september meer regen heeft
Kan je beter volgend jaar gaan, kan je er nog fitter staan.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ok, ik ga het even in de groep gooien. Met het oog op vakanties zou ik in september fitter onderaan kunnen beginnen.
Ik bedoel vooral niet terugkomen na 3 weken niet fietsen en dan 1 week later de Ventoux opquote:Op donderdag 21 april 2016 08:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je beter volgend jaar gaan, kan je er nog fitter staan.
Ga je je toevoegen aan de club?quote:Op donderdag 21 april 2016 07:10 schreef Fretwork het volgende:
Ventouxplannen hier ook bijna rond met de vriendengroep. Wat is beter, eind augustus of eind september?
Neuhquote:Op donderdag 21 april 2016 09:05 schreef manderveen het volgende:
[..]
Ga je je toevoegen aan de club?
http://www.clubcinglesventoux.org/nl/
Wat een businessmodel.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:05 schreef manderveen het volgende:
[..]
Ga je je toevoegen aan de club?
http://www.clubcinglesventoux.org/nl/
Een toerderhand is wat dat betreft snel gevuld ja, geef ze een plastic medaille en ze zijn als een kind zo blij.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:12 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat een businessmodel.
Ik ga het zelfde doen met het kopje...
Beklim het kopje van alledrie de kanten, betaal mij 25 euro voor een routekaart en een stuurbordje en je ontvangt na je prestatie een gratis medaille
Het gaat meer om de sportieve prestatie. Ik denk namelijk dat het de gemiddelde recreatieve toerder niet lukt om deze berg van 3 kanten in een dag te bedwingenquote:Op donderdag 21 april 2016 09:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een toerderhand is wat dat betreft snel gevuld ja, geef ze een plastic medaille en ze zijn als een kind zo blij.
Waarom niet? In 9-10 uur zou dat gewoon op z'n grootste gemakje moeten kunnen toch?quote:Op donderdag 21 april 2016 09:18 schreef manderveen het volgende:
[..]
Het gaat meer om de sportieve prestatie. Ik denk namelijk dat het de gemiddelde recreatieve toerder niet lukt om deze berg van 3 kanten in een dag te bedwingen
Dat is een flinke kluif, zo ook niet weten of het mij zou lukken...quote:Op donderdag 21 april 2016 09:18 schreef manderveen het volgende:
[..]
Het gaat meer om de sportieve prestatie. Ik denk namelijk dat het de gemiddelde recreatieve toerder niet lukt om deze berg van 3 kanten in een dag te bedwingen
dit dus.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:20 schreef Z het volgende:
Het gaat er volgens mij meer om dat je dan met je sportieve prestatie kan pochen.
Een trainingsdoel als dit motiveert wel.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:20 schreef Z het volgende:
Het gaat er volgens mij meer om dat je dan met je sportieve prestatie kan pochen.
Ach, ik kan me best voorstellen dat het leuk is een aandenken te hebben.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat is een flinke kluif, zo ook niet weten of het mij zou lukken...
Maar ik voel dan niet de behoefte om zo'n e-penis certificaat te kopen. Die berg ligt er, kan ook gewoon gratis. En zo'n uitdaging ga je (in mijn ogen) voor jezelf aan.
Hapklare brokken.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ach, ik kan me best voorstellen dat het leuk is een aandenken te hebben.
Zeker! Ik ga die uitdaging niet aan, maar ik maak zeker een foto boven!quote:Op donderdag 21 april 2016 09:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ook welquote:Op donderdag 21 april 2016 09:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een selfie vanaf de fiets 4km onder de top met je bezwete kop en de vuurtoren op de achtergrond.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:23 schreef muzas het volgende:
[..]
Zeker! Ik ga die uitdaging niet aan, maar ik maak zeker een foto boven!
Er staan zat fotografen die dat voor je doen.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een selfie vanaf de fiets 4km onder de top met je bezwete kop en de vuurtoren op de achtergrond.
Als ze een knappe foto maken is het het geld waard, de meeste bakken er niets van is mijn ervaring. Op de automatische piloot foto's maken en hopen dat iemand hem koopt omdat de foto scherp is.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er staan zat fotografen die dat voor je doen.
Dan staan er twee vuurtorens opquote:Op donderdag 21 april 2016 09:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een selfie vanaf de fiets 4km onder de top met je bezwete kop en de vuurtoren op de achtergrond.
Hopelijk volgen er snel meer grote fietsevenementen.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:52 schreef ultra_ivo het volgende:
De Franse cyclo's volgen de UCI met betrekking tot schijfremmen:
http://road.cc/content/ne(...)uding-letape-du-tour
Waarom?quote:Op donderdag 21 april 2016 09:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hopelijk volgen er snel meer grote fietsevenementen.
In augustus gereden met een mistig begin maar daarna een heerlijk zonnetjequote:Op donderdag 21 april 2016 09:29 schreef Blik het volgende:
Was verdomme goed koud vanochtend, Garmin gaf op een gegeven moment 2 graden aan. Blij dat ik er op voorbereid was. Lekker gefietst, kijken of ik vandaag wat eerder weg kan van het werk en een iets groter rondje kan maken dan het standaard woon-werk rondje
Weerbericht voor Luik-Bastenaken-Luik voor zaterdag is ook fijn, 4 graden en regen voor de Ardennen. En de profs gaan het zwaar krijgen met temperaturen rond het vriespunt en zelfs sneeuw in de verwachting.
lbl in augustus?quote:Op donderdag 21 april 2016 09:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
In augustus gereden met een mistig begin maar daarna een heerlijk zonnetje
Goede reden om ze te verbieden jaquote:Op donderdag 21 april 2016 09:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Omdat ik schijfremmen een onzinnige marketingvernieuwing vind.
Die wegen liggen er altijd he? Of wil je graag een medaille na afloop?quote:
Eigenlijk heb je gewoon gelijk. Maar in dit geval hoop ik zo'n evenement te misbruiken om mijn (juiste) fietsvrienden over te halen.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die wegen liggen er altijd he? Of wil je graag een medaille na afloop?
Dit is de website http://www.lblardennenclassic.nl/quote:Op donderdag 21 april 2016 09:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gewoon gelijk. Maar in dit geval hoop ik zo'n evenement te misbruiken om mijn (juiste) fietsvrienden over te halen.
Ik heb nooit beweerd goede argumenten te hebben.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goede reden om ze te verbieden ja
Meneer Terpstra?quote:Op donderdag 21 april 2016 09:43 schreef Fretwork het volgende:
Erg gesigneerde renner in Quickstep outfit met Nederlandse mouwtjes op een Specialized gespot in Zaandijk. Ddx was er niet bij
Die heeft dit jaar meer dan alleen nederlandse mouwtjes.... Of rij je daar als 'ekte renner' niet mee buiten wedstrijden?quote:
Misschien had hij een windbreaker over zijn jasje aan? Geen idee of je daar buiten de wedstrijden mee "mag" rijden.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:45 schreef muzas het volgende:
[..]
Die heeft dit jaar meer dan alleen nederlandse mouwtjes.... Of rij je daar als 'ekte renner' niet mee buiten wedstrijden?
Ging te hard om z'n gezicht te herkennen.quote:
Nou, dit is wel het slechtste argument dat ik heb gehoord in deze discussie, want als het iets niet is dan is het wel een onzinnige marketingvernieuwing. Denk je dat er al die fabrikanten voor de lol miljoenen uitgeven aan ontwikkeling.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Omdat ik schijfremmen een onzinnige marketingvernieuwing vind.
Dat is natuurlijk alleen omdat als ze niet vernieuwen Blik met zijn oude groepje blijft rijden.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Denk je dat er al die fabrikanten voor de lol miljoenen uitgeven aan ontwikkeling.
zolang er een flinke meerprijs voor berekent wordt ga ik geen schijfremmen nemenquote:Op donderdag 21 april 2016 09:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk alleen omdat als ze niet vernieuwen Blik met zijn oude groepje blijft rijden.
Dat is strava voor velen toch ook?quote:Op donderdag 21 april 2016 09:20 schreef Z het volgende:
Mag wel hoor. Dit zal wel een toerder geweest zijn dus!quote:Op donderdag 21 april 2016 09:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien had hij een windbreaker over zijn jasje aan? Geen idee of je daar buiten de wedstrijden mee "mag" rijden.
Dan was de AGR ook wel financieel pijnlijk voor je, vooral omdat je vrienden op het laatst afhaaktenquote:Op donderdag 21 april 2016 09:41 schreef muzas het volgende:
Whahaha 30 euro
In geen 30 jaar... Beetje dure sportdrank onderweg.
Waarom zou je een binnenblad monteren voor zo'n pukkel?quote:Op donderdag 21 april 2016 10:24 schreef Tommeke het volgende:
Ik ga btw deze zomer de Ventoux ook op.
39x27 of een 28 moet voldoende zijn toch? Hiermee kom ik de Alpe op reserve op.
Ben je er ooit wel eens opgeweest dan?quote:Op donderdag 21 april 2016 10:26 schreef ratatat het volgende:
[..]
Waarom zou je een binnenblad monteren voor zo'n pukkel?
Ja Tom, tis hooguit 10% geloof ik.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:24 schreef Tommeke het volgende:
Nee, maar ik heb alvast de medaille gekocht.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben je er ooit wel eens opgeweest dan?
Klopt. Ik zit niet om die 45 euro verlegen hoor, maar vind het inderdaad zonde om aan een drukke toertocht uit te geven. Maar he, voor een gezellig weekend weg enzo... vooruit.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:25 schreef manderveen het volgende:
[..]
Dan was de AGR ook wel financieel pijnlijk voor je, vooral omdat je vrienden op het laatst afhaakten
Ik ga op de 34x28quote:Op donderdag 21 april 2016 10:24 schreef Tommeke het volgende:
Ik zal een radler voor je meenemen.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:32 schreef kaasplankje het volgende:
Voor die 45.- rij ik 3x de Chouffe en dat is het bier ook nog es 10x beter.
Hij heeft het wel eens in een boekje gelezen denk ikquote:Op donderdag 21 april 2016 10:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben je er ooit wel eens opgeweest dan?
Ik heb voor Alpe D'Huzes een 30x28, was er in Limburg op de Eyserbosweg al erg blij mee. En ik denk dat ik er op de Redoute ook erg blij mee ben komende zaterdagquote:Op donderdag 21 april 2016 10:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik ga op de 34x28![]()
Stiekem baal ik dat ik geen tiagra triple op die allez gezet heb.
barney.gifquote:Op donderdag 21 april 2016 10:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij heeft het wel eens in een boekje gelezen denk ik
De Eyserbosweg is toch nog wel te doen op de 39x25... Die paar meter dat het zwaar wordt gewoon even harken.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:37 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb voor Alpe D'Huzes een 30x28, was er in Limburg op de Eyserbosweg al erg blij mee. En ik denk dat ik er op de Redoute ook erg blij mee ben komende zaterdag
Haha ik geinde wat over die triple. Ik heb wel het idee dat ik boven kom met 34-28.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:37 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb voor Alpe D'Huzes een 30x28, was er in Limburg op de Eyserbosweg al erg blij mee. En ik denk dat ik er op de Redoute ook erg blij mee ben komende zaterdag
Niet voor de lol, uiteindelijk denken ze er uiteraard geld mee te verdienen.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Nou, dit is wel het slechtste argument dat ik heb gehoord in deze discussie, want als het iets niet is dan is het wel een onzinnige marketingvernieuwing. Denk je dat er al die fabrikanten voor de lol miljoenen uitgeven aan ontwikkeling.
Nou jah, dat is het een beetje (bij mij iig) als je op bepaalde percentages lichtere verzetten hebt, dan gebruik je ze ook.. Terwijl het met een zwaarder verzet ws ook wel gelukt was idd.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De Eyserbosweg is toch nog wel te doen op de 39x25... Die paar meter dat het zwaar wordt gewoon even harken.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou jah, dat is het een beetje (bij mij iig) als je op bepaalde percentages lichtere verzetten hebt, dan gebruik je ze ook.. Terwijl het met een zwaarder verzet ws ook wel gelukt was idd.
Ieder zijn eigen niveau, Op 39x25 was het mij niet gelukt, is mijn tempo gewoon te laag voor. Maar op een zwaarder verzet dan 30x28 was idd ook wel gelukt, maar als je het ter beschikking hebt is het een fijne manier om boven te komen.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De Eyserbosweg is toch nog wel te doen op de 39x25... Die paar meter dat het zwaar wordt gewoon even harken.
Ik heb zelf in mijn hoofd gezet om de 30 alleen in het hooggebergte te gebruiken.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen niveau, Op 39x25 was het mij niet gelukt, is mijn tempo gewoon te laag voor. Maar op een zwaarder verzet dan 30x28 was idd ook wel gelukt, maar als je het ter beschikking hebt is het een fijne manier om boven te komen.
Gaat Leintjeuh ook mee dit jaar den 21-22 mei?quote:Op donderdag 21 april 2016 10:32 schreef kaasplankje het volgende:
Voor die 45.- rij ik 3x de Chouffe en dat is het bier ook nog es 10x beter.
Lbl Ardennen classic. Erg leuke tocht, zelf ook al 2X geredenquote:
Ziet er goed uit ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:37 schreef the_critic het volgende:
[..]
Lbl Ardennen classic. Erg leuke tocht, zelf ook al 2X gereden
Vond overigens de bevoorrading wel schraal.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:37 schreef the_critic het volgende:
[..]
Lbl Ardennen classic. Erg leuke tocht, zelf ook al 2X gereden
Dat is bij de organisator van o.a. chouffe (dvv) dus echt helemaal anders. 15 euro voor het tochtje, goed gevulde ravitailleringquote:Op donderdag 21 april 2016 12:12 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Vond overigens de bevoorrading wel schraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |