SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Blind ook wel toch?quote:Op woensdag 20 april 2016 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij rendeert inderdaad, maar ik zie het liever als team zelf.
Frank de Boer snapt de functie van een zes niet. Alleen Anita en Serero hebben hem goed ingevuld. Ze zijn er niet op verder gegaan omdat de fysiek, kracht, lengte en mentaliteitsexpress langsdendert. Ook bij De Boer. Kijk puur naar welke spelers allemaal zijn aangetrokken. Het zijn buiten Younes geen technisch vernufte voetballers. Puur niet gehaald om hun voetballende kwaliteiten. Vind je het gek dat mensen dan klagen over de spelkwaliteit.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zo mooi toen Frankie Janssen haalde voor op 6 en de schuld gaf aan de tegenstander dat Janssen niet goed presteerde. De tegenstander zou hem zogenaamd teveel dekken waardoor Janssen niet in zijn spel zou kunnen komen.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dat was ook een topverhaal inderdaad, haast vermakelijk zelfkritiekloosquote:Op woensdag 20 april 2016 15:19 schreef gniffie het volgende:
Zo mooi toen Frankie Janssen haalde voor op 6 en de schuld gaf aan de tegenstander dat Janssen niet goed presteerde. De tegenstander zou hem zogenaamd teveel dekken waardoor Janssen niet in zijn spel zou kunnen komen.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 20-04-2016 om 15:33:27Justin Kluivert (16 jaar, zoon van Patrick) en #Ajax zijn in hoofdlijnen akkoord over z'n eerste contract, tot zomer 2019. Zie vi.nl reageer retweet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Waarom was ik de beste? Omdat ik het meeste inzicht had. - Johan Cruijff
Iets waar het totaal aan ontbreekt bij de huidige staf.![]()
Anita was een stuk beter als VM. Meest idiote keuze ooit om hem te slachtofferen voor de komst van Janssen. Sloeg echt nergens op.quote:Oh.![]()
Janssen als linkshalf was genottelijkquote:Op woensdag 20 april 2016 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anita was een stuk beter als VM. Meest idiote keuze ooit om hem te slachtofferen voor de komst van Janssen. Sloeg echt nergens op.RED ONS HENNIEGOD![]()
Iedereen zag al in dat het middenveld toen Eriksen-Anita-Janssen moest zijn.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Janssen als linkshalf was genottelijk
De Boer kreeg dat pas door na een halfjaar met blessures en schorsingen.Oh.![]()
De Boer doet er wat langer over om een tactiek te verzinnen voor 'Europa'quote:Op woensdag 20 april 2016 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen zag al in dat het middenveld toen Eriksen-Anita-Janssen moest zijn.
De Boer kreeg dat pas door na een halfjaar met blessures en schorsingen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Lekker zonnetje . Verlies in Heerenveenquote:Op woensdag 20 april 2016 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was inderdaad lekker weer vandaag.
GenotRED ONS HENNIEGOD![]()
In mijn beleving horen we daar te spelen als het vriest.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker zonnetje . Verlies in Heerenveen
GenotOh.![]()
Lijkt me niet verstandig met al die hitsige Scandinaviërsquote:Op woensdag 20 april 2016 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In mijn beleving horen we daar te spelen als het vriest.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik gok op een magere 0-1I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ik zie dat ik m'n zin heb gekregen: Utrecht onderuit tegen De Graafschap. Dikke kans nu dat De Graafschap de laatste speelronde niet meer omhoog of omlaag kan op de ranglijst en Ajax dus z'n gang kan laten gaan.![]()
Ik heb liever dat we laten zien dat we de terechte kampioen zijn en de laatste drie wedstrijden met ruime cijfers en goed spel winnenquote:Op woensdag 20 april 2016 20:25 schreef FritzWepper het volgende:
Ik zie dat ik m'n zin heb gekregen: Utrecht onderuit tegen De Graafschap. Dikke kans nu dat De Graafschap de laatste speelronde niet meer omhoog of omlaag kan op de ranglijst en Ajax dus z'n gang kan laten gaan.![]()
Of ze hoeven juist niet aan te vallen en laten daardoor ruimte liggen, en kunnen alles erop zetten om Ajax te frustreren.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:25 schreef FritzWepper het volgende:
Ik zie dat ik m'n zin heb gekregen: Utrecht onderuit tegen De Graafschap. Dikke kans nu dat De Graafschap de laatste speelronde niet meer omhoog of omlaag kan op de ranglijst en Ajax dus z'n gang kan laten gaan.
Is maar net hoe je het uitlegt allemaal.Oh.![]()
Daar hebben we Gudelj al voor, sorryquote:Op woensdag 20 april 2016 21:11 schreef Buitendam het volgende:
Breng Bazoer dadelijk met z'n kwaaie bakkes. GIF.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
In de rust maar even naar het politiebureau, ben het niet helemaal eens met de beslissingen van de arbitrage.![]()
Gaf zojuist een pingel aan jouw eigen clubje geloof ik, of zit je niet te kijken?quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Schonequote:Op woensdag 20 april 2016 21:28 schreef Syntix het volgende:
El Ghazi voor Younes of Milik maar doen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nog voor 45 minuten ja.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:39 schreef FritzWepper het volgende:
We hebben het in eigen hand... in eigen hand... eigen hand...Oh.![]()
Ik kijk nu mee, dus het komt wel goed.
Foppe heeft gelogen trouwens. Heerenveen zou aanvallend spelen.![]()
![]()
Frank zei ooit dat we dominant Ajaxvoetbal zouden spelenquote:Op woensdag 20 april 2016 21:49 schreef PicoMMP het volgende:
Ik kijk nu mee, dus het komt wel goed.
Foppe heeft gelogen trouwens. Heerenveen zou aanvallend spelen.
Oh.![]()
Frank vertrouw ik sowieso al jaren niet meer.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank zei ooit dat we dominant Ajaxvoetbal zouden spelen![]()
leuk man, hopelijk kampioen met 1 goal verschilquote:Op woensdag 20 april 2016 22:01 schreef Syntix het volgende:
Wat gaat de rest van NL ons (nog meer) hatenhhhhh![]()
Komt goed, moet toch nog kratje schültenbrau halen bij de buurtsuper. Die ging om 5u dicht hoorde ik.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:02 schreef FritzWepper het volgende:
Moet Marcel Blaak morgen wéér voor vier uur uit bed om aangifte te gaan doen.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Klote Rutten en Samsonquote:Op woensdag 20 april 2016 22:02 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Komt goed, moet toch nog kratje schültenbrau halen bij de buurtsuper. Die ging om 5u dicht hoorde ik.![]()
![]()
Hoppaaa even uitlopen op de lampen. #verdiend #goedspel #dominerenhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
eerst maar eens zorgen dat we deze niet meer weggevenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
We hebben wel gewoon een tweede spits nodig natuurlijk.quote:
Al zal Milik wel weggaan deze zomerOh.![]()
Als er toch ergens een Pantelic rondliepquote:Op woensdag 20 april 2016 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben wel gewoon een tweede spits nodig natuurlijk.
Al zal Milik wel weggaan deze zomer
Ik geloof nog steeds niet dat Stuntelaar komtquote:Op woensdag 20 april 2016 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben wel gewoon een tweede spits nodig natuurlijk.
Al zal Milik wel weggaan deze zomerRED ONS HENNIEGOD![]()
Vast wel ergens, maar nu vraag je wel erg veel van Marc.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als er toch ergens een Pantelic rondliepOh.![]()
Oh ik wel als hij niet meer in de basis speelt bij Schalke.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat Stuntelaar komtOh.![]()
Ik ga volgend jaar gewoon eens helemaal niets verwachten qua aankopen en veldspelquote:Op woensdag 20 april 2016 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast wel ergens, maar nu vraag je wel erg veel van Marc.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maar hij heeft ooit te kennen gegeven dat ie nooit meer op kunstgras wil voetballenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik wel als hij niet meer in de basis speelt bij Schalke.
Of gaat ie dan een Folkert Velten doen ?RED ONS HENNIEGOD![]()
Die tactiek helpt niet. Dat probeer ik al jaren.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar gewoon eens helemaal niets verwachten qua aankopen en veldspel
Ze weten altijd nog dieper te zinken.Oh.![]()
Als Ajax CL speelt zal hij best te porren zijn.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar hij heeft ooit te kennen gegeven dat ie nooit op kunstgras wil voetballen
Of gaat ie dan een Folkert Velten doen ?Oh.![]()
Voor een kansloze afstraffing steeds ? mwaquote:Op woensdag 20 april 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax CL speelt zal hij best te porren zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat gevoel had ik enorm in de serie Vitesse-Heracles-Rodaquote:Op woensdag 20 april 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die tactiek helpt niet. Dat probeer ik al jaren.
Ze weten altijd nog dieper te zinken.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ach dat had hij ook wel eens met Schalke.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor een kansloze afstraffing steeds ? mwaOh.![]()
Elke week bijna . Wel triest voor Milik dan want ik zie hem wel blijven eigenlijkquote:Op woensdag 20 april 2016 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat had hij ook wel eens met Schalke.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:14 schreef PicoMMP het volgende:
Fischer komt zo vast nog even aanrommelen.![]()
zal wel proberen 12 man te passerenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:14 schreef PicoMMP het volgende:
Fischer komt zo vast nog even aanrommelen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Paar goals op het EK en hij is weg.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Elke week bijna . Wel triest voor Milik dan want ik zie hem wel blijven eigenlijkOh.![]()
Genot, die egoïstische draver met oogkleppen op.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:14 schreef PicoMMP het volgende:
Fischer komt zo vast nog even aanrommelen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Gezien zijn poule moet ik dat nog maar zienquote:Op woensdag 20 april 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paar goals op het EK en hij is weg.RED ONS HENNIEGOD![]()
Lukt vast welquote:Op woensdag 20 april 2016 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gezien zijn poule moet ik dat nog maar zienOh.![]()
Wat een volkquote:Op woensdag 20 april 2016 22:20 schreef PicoMMP het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/2018-503.php
Genot![]()
Ik wil overal 'Dit is niet ok!' klikkenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:20 schreef PicoMMP het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/2018-503.php
Genot![]()
Kunnen we toch mooi een minuut of 6 genietenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:26 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Dan komt het oogstrelende voetbal vanzelf
Jawelquote:Op woensdag 20 april 2016 22:19 schreef Vermecelli het volgende:
Beter even geen onnodige gele kaarten meer pakken![]()
8 goals (?) voorsprong over 2 wedstrijden, lijkt me niet nodigquote:Op woensdag 20 april 2016 22:30 schreef DenXD het volgende:
Zouden we er niet nog even een moeten maken voor de zekerheid?![]()
Ik zie PSV wel 7-1 winnen van Cambuur (Zagreb-trauma)quote:Op woensdag 20 april 2016 22:31 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
8 goals (?) voorsprong over 2 wedstrijden, lijkt me niet nodighttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Als wij gewoon onze goals maken bij Twente en de Graafschap dan gaan ze ons echt niet meer inhalen.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:32 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik zie PSV wel 7-1 winnen van Cambuur (Zagreb-trauma)![]()
Cambuur zal mogelijk wel een alles of nietsje hebben tegen PSV.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:32 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik zie Ajax wel met 1-4 winnen bij De Graafschap 2.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:32 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Jullie zijn wel aan het trollen jongens
Beetje valse hoop geven en dan toch ontsnappen al 3 wedstrijden lang, win gewoon overtuigend met 7-0 ofzo
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Volwassen wedstrijd en uiteraard terechte overwinning. Serero MOTMAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
In dat geval speelt de graafschap wel helemaal nergens voorquote:Op woensdag 20 april 2016 22:33 schreef DenXD het volgende:
[..]
Cambuur zal mogelijk wel een alles of nietsje hebben tegen PSV.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Cambuur moet hoogstwaarschijnlijk winnen in Eindhoven om degradatie te ontlopen. Mocht PSV snel voorkomen dan kan het wel eens een grote uitslag worden. Maar ze moeten waarschijnlijk met 8-0 winnen ofzo om het doelsaldo gelijk te trekken, lijkt me wat veel.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In dat geval speelt de graafschap wel helemaal nergens voorAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heerenveen support is ook pro Ajax over het algemeen dus niet gekquote:Op woensdag 20 april 2016 22:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Publiek van Heerenveen klapt voor Ajax.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar dan zullen jullie ook wel kunnen uithalen tegen de graafschap.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Cambuur moet hoogstwaarschijnlijk winnen in Eindhoven om degradatie te ontlopen. Mocht PSV snel voorkomen dan kan het wel eens een grote uitslag worden. Maar ze moeten waarschijnlijk met 8-0 winnen ofzo om het doelsaldo gelijk te trekken, lijkt me wat veel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kan makkelijk als het lekker loopt.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Cambuur moet hoogstwaarschijnlijk winnen in Eindhoven om degradatie te ontlopen. Mocht PSV snel voorkomen dan kan het wel eens een grote uitslag worden. Maar ze moeten waarschijnlijk met 8-0 winnen ofzo om het doelsaldo gelijk te trekken, lijkt me wat veel.Oh.![]()
Heeft Heerenveen eigenlijk een kans gehad ? Kan me alleen een kopballetje van Tevreden herinneren in de beginfase.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ajax en uithalenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dan zullen jullie ook wel kunnen uithalen tegen de graafschap.
Oh.![]()
Die kopbal en die vrije trap randje 16.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:42 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Heerenveen eigenlijk een kans gehad ? Kan me alleen een kopballetje van Tevreden herinneren in de beginfase.![]()
Dat kun je ook van PSV zeggen he. Volgens mij heeft Ajax meer grotere uitslagen gehad dit seizoen dan PSV.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 20 april 2016 22:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe was het? Heb alleen laatste 10 min gezien.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
PSV zet ook nauwelijks grote uitslagen neer en als ze dat doen krijgen ze er ook veel tegen, daar is het ook mis gegaan natuurlijk Ajax staan niet voor niets beter in doelsaldoquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volwassen gespeeld, bijna niks weggegeven en een stuk of 5 grote kansen gehad.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe was het? Heb alleen laatste 10 min gezien.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja oké, maar PSV speelt tegen een Cambuur die dan moeten en dus veel ruimte zullen laten. Daarbij speelt PSV ook nog thuis en wonnen ze daar al met 0-6.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat kun je ook van PSV zeggen he. Volgens mij heeft Ajax meer grotere uitslagen gehad dit seizoen dan PSV.
De Graafschap zal wel gewoon de schade gaan beperken tegen Ajax.Oh.![]()
PSV heeft alleen tegen Cambuur 0-6 gespeeld en volgens mij verder nergens met meer dan 3 goals verschil gewonnenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat kun je ook van PSV zeggen he. Volgens mij heeft Ajax meer grotere uitslagen gehad dit seizoen dan PSV.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
We kunnen de volgende wedstrijd ook weer billen knijpenI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
En dit alles om volgend seizoen weer op de klote te krijgen in de CL.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
We kunnen de volgende wedstrijd ook weer billen knijpenOh.![]()
Mwah 2 grote kansen en een pingel die je niet altijd mee krijgt, verder wel heel weinig weggegeven maar jij kijkt altijd veel te zonnig, desalniettemin was het voldoende voor de winst dus dan hoef je niet echt te klagen.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volwassen gespeeld, bijna niks weggegeven en een stuk of 5 grote kansen gehad.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
PSV gaat het bij Zwolle ook lastig genoeg krijgen, die spelen ook nog ergens voor en die hebben best een paar aardige spelers.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Boeiend, het gaat maar om één dingquote:Op woensdag 20 april 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dit alles om volgend seizoen weer op de klote te krijgen in de CL.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Dan heb je PSV thuis dit seizoen niet vaak gezien.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Het enige waar ik voor vrees is dat PSV flink uithaalt tegen Cambuur.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Welke aardige spelers? Het zijn allemaal blinde buitenspelers met een 'brommertje'.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:48 schreef Pedroso het volgende:
PSV gaat het bij Zwolle ook lastig genoeg krijgen, die spelen ook nog ergens voor en die hebben best een paar aardige spelers.![]()
Wat we dan uitgeven aan de van der Hoorns en Viergevers van deze wereldquote:Op woensdag 20 april 2016 22:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Boeiend, het gaat maar om één ding
[ afbeelding ]Oh.![]()
Gisteren heb ik niet gekeken. Misschien kijk ik het vannacht wel even terug.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan heb je PSV thuis dit seizoen niet vaak gezien.![]()
Ik vind de CL veel belangrijker dan het kampioenschap, heb echt geen zin in donderdagavond potjes tegen random oostblokkersquote:Op woensdag 20 april 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kun je er niet effe voor zorgen dat wij de voorrondes door komen dan mag je t kampioenschap hebben[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb m'n verwachtingen in dit soort wedstrijden allang bijgesteld. Had geen goede wedstrijd verwacht en als ze dan weinig problemen hebben met Heerenveen in eigen huis dan kan ik daar best tevreden over zijn.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah 2 grote kansen en een pingel die je niet altijd mee krijgt, verder wel heel weinig weggegeven maar jij kijkt altijd veel te zonnig, desalniettemin was het voldoende voor de winst dus dan hoef je niet echt te klagen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik ben er voor dat PSV de vCL overleefd hoor. Ik geef ze in elk geval meer kans dan Ajax.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de CL veel belangrijker dan het kampioenschap, heb echt geen zin in donderdagavond potjes tegen random oostblokkers
Kun je er niet effe voor zorgen dat wij de voorrondes door komen dan mag je t kampioenschap hebbenOh.![]()
Dan zou ik de eerste en de laatste 20 minuten kijken. De rest was weinig denderend.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren heb ik niet gekeken. Misschien kijk ik het vannacht wel even terug.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
eens ja, PSV is beter dan Ajax en zou de terechte kampioen zijn maar we moeten niet doen alsof PSV elke week een galavoorstelling op de mat legt.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan heb je PSV thuis dit seizoen niet vaak gezien.![]()
7-1 #neverforgetquote:Op woensdag 20 april 2016 22:49 schreef KingRadler het volgende:
Cambuur zal wel een leuk bedrag krijgen uit Eindhoven[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Want jij weet hoe de selectie er volgend jaar uitziet?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er voor dat PSV de vCL overleefd hoor. Ik geef ze in elk geval meer kans dan Ajax.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
we hebben nooit echt op de kloten gekregen in de CL,quote:Op woensdag 20 april 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
EL daarentegen![]()
![]()
Omdat ze nooit 90 minuten full focus zijn.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:50 schreef Adames het volgende:
[..]
eens ja, PSV is beter dan Ajax en zou de terechte kampioen zijn maar we moeten niet doen alsof PSV elke week een galavoorstelling op de mat legt.![]()
Daar ben ik sowieso altijd voor, twee Nederlandse clubs in de CL is gewoon veel leuker.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de CL veel belangrijker dan het kampioenschap, heb echt geen zin in donderdagavond potjes tegen random oostblokkers
Kun je er niet effe voor zorgen dat wij de voorrondes door komen dan mag je t kampioenschap hebbenI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Om zelf te degraderen?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:49 schreef KingRadler het volgende:
Cambuur zal wel een leuk bedrag krijgen uit Eindhoven![]()
![]()
Nooit overleefd in poules waar het zou moeten kunnen.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:51 schreef Adames het volgende:
[..]
we hebben nooit echt op de kloten gekregen in de CL,
EL daarentegen![]()
Marcel Brands kennende zal dat wel goed komen.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Want jij weet hoe de selectie er volgend jaar uitziet?Oh.![]()
Sterker nog ik vind dat Ajax het op basis van instelling in de eerste seizoenshelft het verdient, alleen in Europa was het toen armoedig.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:50 schreef Adames het volgende:
[..]
eens ja, PSV is beter dan Ajax en zou de terechte kampioen zijn maar we moeten niet doen alsof PSV elke week een galavoorstelling op de mat legt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tegen Barca, Real, Dortmund kan ik me nog wat herinneren.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:51 schreef Adames het volgende:
[..]
EL daarentegenOh.![]()
Hopelijk wint Cambuur morgen, dan spelen ze tenminste nog ergens omquote:Op woensdag 20 april 2016 22:49 schreef KingRadler het volgende:
Cambuur zal wel een leuk bedrag krijgen uit EindhovenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dat denk ik ook ja. Tevens laat PEC zich niet zo naïef slachten als 80% van de tegenstanders van PSV.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:48 schreef Pedroso het volgende:
PSV gaat het bij Zwolle ook lastig genoeg krijgen, die spelen ook nog ergens voor en die hebben best een paar aardige spelers.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dat is ook kut voetballen (EL). Zie PSV die het dit jaar geweldig gedaan hebben in de CL maar de jaren ervoor in de EL ook niet echt uit de verf kwamen.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:51 schreef Adames het volgende:
[..]
EL daarentegenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Volgens mij lees je mijn post niet goed. Ik zeg dat PSV thuis geen grote uitslagen neerzet.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:50 schreef Adames het volgende:
[..]
eens ja, PSV is beter dan Ajax en zou de terechte kampioen zijn maar we moeten niet doen alsof PSV elke week een galavoorstelling op de mat legt.
Degene die aan het einde van het seizoen bovenaan staat is terecht kampioen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
denk je dat iemand weg gaat dan? Zou niet zo een speler kunnen noemen, geen echte showstelers en diegenen die beter zijn, zie ik niet direct weg gaan met hun geschiedenis zoals Guardado en De Jong. Propper speelt er tekort.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Want jij weet hoe de selectie er volgend jaar uitziet?
Alleen V Ginkel gaat weer terug, maar daar ben ik niet super kapot van.![]()
Ajax heeft me eigenlijk alleen echt verbaasd tegen man city en een beetje tegen barca en Milan.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit overleefd in poules waar het zou moeten kunnen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die Mocro is toch weer terug? Die zijn kniebanden afgescheurd hadquote:Op woensdag 20 april 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal wel blind zijn, maar de beste spelers van PEC zijn nog altijd in de lappenmand, al maanden.![]()
tuurlijk, je verloor. Maar het was alles behalve een afgang. Alleen Real was echt kansloos, jaren achter elkaar.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Barca, Real, Dortmund kan ik me nog wat herinneren.![]()
Maar als je de prestaties van Manchester City breder trekt, valt dat best te relativeren. FC Barcelona was al geplaatst. Milan is ook geen wonderploeg.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax heeft me eigenlijk alleen echt verbaasd tegen man city en een beetje tegen barca en Milan.![]()
Saymak? Die richt zich volgens mij al sinds zomer '15 op het volgende seizoen.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die Mocro is toch weer terug? Die zijn kniebanden afgescheurd had![]()
Ik lees je post prima, ze zetten thuis geen grote uitslagen neer, mede omdat het ze wedstrijden grotendeels ook absurd slordig spelen.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens mij lees je mijn post niet goed. Ik zeg dat PSV thuis geen grote uitslagen neerzet.
Degene die aan het einde van het seizoen bovenaan staat is terecht kampioen.![]()
Zoet en De Jong gaan sowieso weg, misschien Bruma ook wel. Guardado, Van Ginkel, Lestienne.. Tikt toch aan
Ajax zal wel bij elkaar blijven. Alleen Klaassen zal wel eens vertrekken en misschien Veltman[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Echt kansloos op 2 potten na. Die rare avond met Zagreb speelden ze redelijk goed tegen Real en die wedstrijd dat Hoesen een enorme kans mistte op 2-2quote:Op woensdag 20 april 2016 22:54 schreef Adames het volgende:
[..]
tuurlijk, je verloor. Maar het was alles behalve een afgang. Alleen Real was echt kansloos, jaren achter elkaar.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Het is trouwens wel prettig dat bij de komende twee speelronden de wedstrijden tegelijkertijd worden gespeeldOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Milan was jammer ja. Met 10 manquote:Op woensdag 20 april 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar als je de prestaties van Manchester City breder trekt, valt dat best te relativeren. FC Barcelona was al geplaatst. Milan is ook geen wonderploeg.![]()
Ajax heeft ook wel goede potjes neergezet.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:54 schreef Adames het volgende:
[..]
tuurlijk, je verloor. Maar het was alles behalve een afgang. Alleen Real was echt kansloos, jaren achter elkaar.
Maar je had wel een paar keer mogen overwinteren.Oh.![]()
En nog een kleine kans op Milik als hij gaat shinen op het EKquote:Op woensdag 20 april 2016 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoet en De Jong gaan sowieso weg, misschien Bruma ook wel. Guardado, Van Ginkel, Lestienne.. Tikt toch aan
Ajax zal wel bij elkaar blijven. Alleen Klaassen zal wel eens vertrekken en misschien VeltmanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Stel je voor dat het om 12:30 was!quote:Op woensdag 20 april 2016 22:55 schreef Shreyas het volgende:
Het is trouwens wel prettig dat bij de komende twee speelronden de wedstrijden tegelijkertijd worden gespeeldMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klaassen en Veltman zie ik juist blijven.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax zal wel bij elkaar blijven. Alleen Klaassen zal wel eens vertrekken en misschien Veltman
Alleen Milik zie ik vertrekken. En wat bankzittersOh.![]()
Ik zou het niet weten. Voor Bruma, De Jong, Willems en Guardado zou interesse zijn. Op Arias is in de winterstop een bod gedaan. Ik kan dat absoluut niet beoordelen.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:53 schreef Adames het volgende:
[..]
denk je dat iemand weg gaat dan? Zou niet zo een speler kunnen noemen, geen echte showstelers en diegenen die beter zijn, zie ik niet direct weg gaan met hun geschiedenis zoals Guardado en De Jong. Propper speelt er tekort.
Alleen V Ginkel gaat weer terug, maar daar ben ik niet super kapot van.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dit jaar is het echt vreselijk ja.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:56 schreef Brammess het volgende:
Waarschijnlijk zal Ajax volgens traditie tegen De Graafschap aantreden in het nieuwe uittenue, dit is het uitgelekte trainingsshirt.
[ afbeelding ]
Vooruitgang t.o.v vorig jaar iig
Deze kleuren vind ik erg mooi.Oh.![]()
Volgens mij is de lappenmand al aardig aan het leeg stromen of heb ik dat mis ? Ik vind Veldwijk overigens de belangrijkste speler bij PEC, als ie niet moet keepen tenminste.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal wel blind zijn, maar de beste spelers van PEC zijn nog altijd in de lappenmand, al maanden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik lees je post prima, ze zetten thuis geen grote uitslagen neer, mede omdat het ze wedstrijden grotendeels ook absurd slordig spelen.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Zeker met de PL-gekte is het lastiger dan ooit.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Voor Bruma, De Jong, Willems en Guardado zou interesse zijn. Op Arias is in de winterstop een bod gedaan. Ik kan dat absoluut niet beoordelen.
Ik heb voor Ajax de meest uiteenlopende geruchten gezien. Ik denk alleen niet voor Veltman, Riedewald, Gudelj & Younes.![]()
Toch blijf ik erbij dat Zagreb/Lyon/Madrid makkelijker was dan Wolfsburg/ManU/CSKA. Verder heeft Ajax wel naar kunnen gespeeld met 1 uitschieter in die lollerpoule[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het lijkt sowieso allemaal veel discreter te zijn rond spelers bij PSV. Bij Ajax lees je te pas en te onpas over interesse en bedingen.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Voor Bruma, De Jong, Willems en Guardado zou interesse zijn. Op Arias is in de winterstop een bod gedaan. Ik kan dat absoluut niet beoordelen.Charlie: How's it going in there?
Zou De Jong nog durven? Keeper moet ik nog zien. Moet er net een plekje vrijkomen, ligt wat moeilijker.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax zal wel bij elkaar blijven. Alleen Klaassen zal wel eens vertrekken en misschien Veltman
Bruma inderdaad wel nog.![]()
Thomas heeft eind november ergens zijn laatste wedstrijd voor PEC gespeeld. Saymak überhaupt geen wedstrijd.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens mij is de lappenmand al aardig aan het leeg stromen of heb ik dat mis ? Ik vind Veldwijk overigens de belangrijkste speler bij PEC, als ie niet moet keepen tenminste.
De enige spelers die technisch goed onderlegd zijn. De rest is allemaal maar matig. Bouy doet op zijn tijd aardige dingen, maar voor de rest vind ik het niet best.![]()
ik heb dat fluorescerende shirt nooit heel erg gevonden. Dit babyblauw bekoort me weer niet zo.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:56 schreef Brammess het volgende:
Waarschijnlijk zal Ajax volgens traditie tegen De Graafschap aantreden in het nieuwe uittenue, dit is het uitgelekte trainingsshirt.
[ afbeelding ]
Vooruitgang t.o.v vorig jaar iig![]()
Wijnaldum verdient in Engeland bijna 6 miljoen per jaar.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker met de PL-gekte is het lastiger dan ooit.
Ik heb voor Ajax de meest uiteenlopende geruchten gezien. Ik denk alleen niet voor Veltman, Riedewald, Gudelj & Younes.
VBL / De stylist
Die 2 zullen ook wel eens naar het buitenland willen lijkt me zeker na het zoveelste kampioenschapquote:Op woensdag 20 april 2016 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen en Veltman zie ik juist blijven.
Alleen Milik zie ik vertrekken. En wat bankzitters[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij zat gisteren zelfs op de bank.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wijnaldum verdient in Engeland bijna 6 miljoen per jaar.![]()
Met name bij het kopen wordt er bij PSV veel gelekt.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het lijkt sowieso allemaal veel discreter te zijn rond spelers bij PSV. Bij Ajax lees je te pas en te onpas over interesse en bedingen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Die poulefase hebben ze geen fout gemaakt. Zagreb 2 keer comfortabel opgerold, lyon 2 keer op een gelijkspel gehouden (had je thuis van moeten winnen). En dan die absolute climax tegen r.madrid afgekeurde goal Lodeiro en Sulejmani. En die 7-1 voor Lyon. Belachelijk. Lyon ging er de volgende ronde uit tegen Apoel dus dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch blijf ik erbij dat Zagreb/Lyon/Madrid makkelijker was dan Wolfsburg/ManU/CSKA. Verder heeft Ajax wel naar kunnen gespeeld met 1 uitschieter in die lollerpouleCharlie: How's it going in there?
Dat snap ik eerlijk gezegd niet. Eigenlijk al het hele seizoen de beste speler daar.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zat gisteren zelfs op de bank.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Is ie uit de roulatie geraakt daar? Hoor je de laatste weken ook minder overquote:Op woensdag 20 april 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zat gisteren zelfs op de bank.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hopen dat ze degraderen. Dan kan Ajax Anita weer opvissen.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat snap ik eerlijk gezegd niet. Eigenlijk al het hele seizoen de beste speler daar.
#prayforanita![]()
Dat wel ja. Maar interesse? Ik lees daar nauwelijks wat over. Kan ook aan mij liggen natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2016 22:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met name bij het kopen wordt er bij PSV veel gelekt.
Charlie: How's it going in there?
Weet ik niet, viel me gisteren op dat hij op de bank zat.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ie uit de roulatie geraakt daar? Hoor je de laatste weken ook minder over![]()
In Lyon had je moeten scoren dan was het ook meteen klaar geweestquote:Op woensdag 20 april 2016 23:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die poulefase hebben ze geen fout gemaakt. Zagreb 2 keer comfortabel opgerold, lyon 2 keer op een gelijkspel gehouden (had je thuis van moeten winnen). En dan die absolute climax tegen r.madrid afgekeurde goal Lodeiro en Sulejmani. En die 7-1 voor Lyon. Belachelijk. Lyon ging er de volgende ronde uit tegen Apoel dus dat zegt genoeg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En PSV Gini.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen dat ze degraderen. Dan kan Ajax Anita weer opvissen.
#prayforanita
VBL / De stylist
Rafa Benitez is vol lof over Vurnon Anita. De manager van Newcastle United hoopt dat de oud-Ajacied dinsdagavond tegen Manchester City het goede voorbeeld geeft aan zijn ploeggenoten.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik niet, viel me gisteren op dat hij op de bank zat.
Anita behoorde afgelopen zaterdag tot de grote uitblinkers aan de zijde van The Magpies tijdens de 3-0 zege op Swansea City. Newcastle zal komende weken nog een aantal overwinningen moeten boeken om lijfsbehoud veilig te stellen in de Premier League. "Anita speelde zaterdag als linksback, dat deed-ie goed en slim. Op rechts vind ik hem nog beter, want dan kan hij beter opstomen en de bal ook voorgeven", aldus Benitez tijdens een perspraatje.
"Anita gaf het goede voorbeeld. Ik zie graag dat spelers zich op nieuwe posities ontwikkelen en snel aanpassen", vervolgde de oefenmeester. Engelse media verwachten dat een andere Nederlander, Georginio Wijnaldum, wellicht zijn plek verliest in het Newcastle-team. De aanvallende middenvelder speelt al weken ondermaats. Mogelijk geeft Benitez tegen City de voorkeur aan Ayoze Perez.![]()
Zeker, het is dat PSV uit tegen CSKA een helft van de leg was anders waren ze gewoon eerste in de poule geweest (met kans op een zwakkere tegenstander in de 1/8 finale).quote:Op woensdag 20 april 2016 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch blijf ik erbij dat Zagreb/Lyon/Madrid makkelijker was dan Wolfsburg/ManU/CSKA. Verder heeft Ajax wel naar kunnen gespeeld met 1 uitschieter in die lollerpouleAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Misschien is er wel geen interesse.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar interesse? Ik lees daar nauwelijks wat over. Kan ook aan mij liggen natuurlijk
VBL / De stylist
Bournemouth lijkt mij momenteel wel de ideale herintegratieclub voor spelers die uit de gratie zijn geraakt ergens.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zal wel naar een middenmoter gaan![]()
Juve had interesse. Inter en Roma ook.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zal wel naar een middenmoter gaanWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ff serieus jongens dat is toch geen fucking penalty man.
Wat een vieze jodenturk is dat zegNothing to see here, carry on![]()
Als je niet semi-autistisch bent heb je daar je hand op je rug of gewoon keurig naast je lichaam.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:04 schreef RijstNatie het volgende:
Ff serieus jongens dat is toch geen fucking penalty man.
Wat een vieze jodenturk is dat zeg
Helaas was dit voor PSV en Heerenveen fans niet zo en geeft de scheids een penal, respect dat hij dat durft na al die commotie.![]()
Yup. Maar het is nu wel anders vind ik. PSV heeft laten zien dat het gewoon kan, bij Ajax heerste meer alles mag en niks moet in de CL. Ik hoop oprecht dat PSV een nieuwe standaard heeft gezet, ook voor de fans.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Lyon had je moeten scoren dan was het ook meteen klaar geweestCharlie: How's it going in there?
Laatste 10 jaar:quote:Op woensdag 20 april 2016 23:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd Feyenoord bovenaan dit lijstje verwacht.
Feyenoord 58 penalty's, 43 thuis en 15 uit.![]()
Ja ook wel mazzel gehad thuis tegen Manu, als die het doel daar wel vinden verlies je 0-3 of 0-4.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zeker, het is dat PSV uit tegen CSKA een helft van de leg was anders waren ze gewoon eerste in de poule geweest (met kans op een zwakkere tegenstander in de 1/8 finale).
Verder was het prima ja, hopen dat Ajax en PSV dat volgend jaar allebei kunnen
Is er al iets bekend over mogelijk geplaatst zijn voor de 4e voorronde bij PSV?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Had ik gister in het PSV topic gepost, zal hem even opzoekenquote:Op woensdag 20 april 2016 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ook wel mazzel gehad thuis tegen Manu, als die het doel daar wel vinden verlies je 0-3 of 0-4.
Is er al iets bekend over mogelijk geplaatst zijn voor de 4e voorronde bij PSV?![]()
Muah zoveel kampioenschappen hebben ze niet meegemaakt als basisspeler hoor. Klaassen sowieso maar eentje volgens mij, en Veltman ook denk ik.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 2 zullen ook wel eens naar het buitenland willen lijkt me zeker na het zoveelste kampioenschap
Daarbij willen ze nog CL spelen met Ajax denk ik.Oh.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laatste 10 jaar:
Feyenoord 58 penalty's, 43 thuis en 15 uit.
Ik ben inmiddels overleden.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2016 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ook wel mazzel gehad thuis tegen Manu, als die het doel daar wel vinden verlies je 0-3 of 0-4.
Is er al iets bekend over mogelijk geplaatst zijn voor de 4e voorronde bij PSV?
Mochten de geplaatste teams allemaal doorgaan dan zal PSV op .8 verschil ofzo niet geplaatst zijn in de pleeoffs, Villareal, Roma, Hertha BSC, Arsenal en Porto/Sporting zullen daar instromen.![]()
Dat doet Ajax toch niet.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen dat ze degraderen. Dan kan Ajax Anita weer opvissen.
#prayforanitaOh.![]()
Jammer dat Natafelen Met Kees nooit online komt waar daar kwam de ranking van penalty's gegeven voorbij.quote:![]()
Fox laat het te vaak zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 20 april 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat Natafelen Met Kees nooit online komt waar daar kwam de ranking van penalty's gegeven voorbij.![]()
Klaassen is toch echt al 4 jaar basisspeler ofzo?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah zoveel kampioenschappen hebben ze niet meegemaakt als basisspeler hoor. Klaassen sowieso maar eentje volgens mij, en Veltman ook denk ik.
Daarbij willen ze nog CL spelen met Ajax denk ik.
Veltman was ook al basisspeler toen bij die gewonnen pot tegen barca, best wel een aardige tijd voor m'n gevoel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sinds oktober 2013 volgens mij dat Klaassen basisklant is.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klaassen is toch echt al 4 jaar basisspeler ofzo?
Veltman was ook al basisspeler toen bij die gewonnen pot tegen barca, best wel een aardige tijd voor m'n gevoel![]()
Lelijk, zijn er nog voor PSV gunstige wijzigingen mogelijk?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mochten de geplaatste teams allemaal doorgaan dan zal PSV op .8 verschil ofzo niet geplaatst zijn in de pleeoffs, Villareal, Roma, Hertha BSC, Arsenal en Porto/Sporting zullen daar instromen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In 2013/2014 pas, toen Eriksen vertrok in de zomer ervoor. Hij kwam er toen in tegen Utrecht met het grandioze zaadmiddenveld De Jong-Poulsen-Klaassen. Waarna Serero de boel moest redden.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veltman was ook al basisspeler toen bij die gewonnen pot tegen barca, best wel een aardige tijd voor m'n gevoelOh.![]()
3 jaar denk ikquote:Op woensdag 20 april 2016 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veltman was ook al basisspeler toen bij die gewonnen pot tegen barca, best wel een aardige tijd voor m'n gevoel![]()
sinds 13/14 doet die echt mee, 1 kampioenschap dus, klaassen ook.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veltman was ook al basisspeler toen bij die gewonnen pot tegen barca, best wel een aardige tijd voor m'n gevoel
2 invalbeurtjes in een seizoen tellen niet echt![]()
Zo'n schaal uitreiken bij een uitwedstrijd is toch wat minder.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de eerste keer in vijf jaar wordt de kampioensschaal op de laatste speeldag uitgereikt.
Oh.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2016 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In 2013/2014 pas, toen Eriksen vertrok in de zomer ervoor. Hij kwam er toen in tegen Utrecht met het grandioze zaadmiddenveld De Jong-Poulsen-Klaassen. Waarna Serero de boel moest redden.![]()
![]()
Dat Villareal 0 punten haalt tegen Liverpool vooral.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lelijk, zijn er nog voor PSV gunstige wijzigingen mogelijk?![]()
Ik denk dat het puur afhangt van de uitslagen een speelronde 33.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n schaal uitreiken bij een uitwedstrijd is toch wat minder.![]()
Ajax Twente al zo lang geleden wtfquote:Op woensdag 20 april 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de eerste keer in vijf jaar wordt de kampioensschaal op de laatste speeldag uitgereikt.
![]()
Dat gaat niet gebeuren, kan ik je verklappen.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:12 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat Villareal 0 punten haalt tegen Liverpool vooral.![]()
Zijn we dan geplaatst bij doorgaan? En kan bijv Lyon nog de 3e plaats verliezen?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:12 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat Villareal 0 punten haalt tegen Liverpool vooral.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geen idee hoe dat punten systeem werkt, maar PSV heeft met coeff punten een hele nauwe voorsprong.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, kan ik je verklappen.![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat het puur afhangt van de uitslagen een speelronde 33.
De schaal wordt toch sowieso uitgereikt voor de kampioen in een uitwedstrijd. In Zwolle of in DoetinchemOh.![]()
Lille, St Ettiene en Nice doen alle 3 nog volop mee.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn we dan geplaatst bij doorgaan? En kan bijv Lyon nog de 3e plaats verliezen?![]()
Villarreal is wel van een heel andere orde dan de meeste ploegen. Wat je ook moet hopen is dat Villarreal gewoon de EL wint. Stromen ze in de Groepsfase CL in.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat punten systeem werkt, maar PSV heeft met coeff punten een hele nauwe voorsprong.![]()
Wie er kampioen wordt bedoel ikquote:Op woensdag 20 april 2016 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo?
De schaal wordt toch sowieso uitgereikt voor de kampioen in een uitwedstrijd. In Zwolle of in Doetinchem![]()
![]()
De legendarische laatste speeldag waar het ook op doelsaldo beslist werd is alweer 9 jaar geleden.quote:Oh.![]()
Eigenlijk niet, dan schuift Bilbao door en die staan boven PSV en Ajax.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Villarreal is wel van een heel andere orde dan de meeste ploegen. Wat je ook moet hopen is dat Villarreal gewoon de EL wint. Stromen ze in de Groepsfase CL in.![]()
Celta kan ook nog vijfde worden.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, dan schuift Bilbao door en die staan boven PSV en Ajax.![]()
Als PSV maar 2/3 doelpuntjes uitloopt op Ajax, durf ik mijn hand ervoor in het vuur te steken.quote:
Ze moeten echt met 7/8-0 winnen, PSV, als ze een kans willen maken![]()
Nouja hopen dat Lyon geen 3e wordt dan, of iets in Italië misschien, ik weet alle standen niet zo uit mijn hoofdquote:Op woensdag 20 april 2016 23:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lille, St Ettiene en Nice doen alle 3 nog volop mee.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Of Ajax verspeeld weer punten in een thuiswedstrijdquote:Op woensdag 20 april 2016 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als PSV maar 2/3 doelpuntjes uitloopt op Ajax, durf ik mijn hand ervoor in het vuur te steken.
Ze moeten echt met 7/8-0 winnen, PSV, als ze een kans willen makenOh.![]()
Roma is nagenoeg al zeker van plek 3, alleen in Frankrijk ( waar de teams in de 3e voorronde nog instromen ) is het verder nog onzeker, alles is verder wel beslist.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja hopen dat Lyon geen 3e wordt dan, of iets in Italië misschien, ik weet alle standen niet zo uit mijn hoofd
En België trouwens![]()
Gewoon 2-0 minstens.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Ajax verspeeld weer punten in een thuiswedstrijd![]()
Dan hopen op Frankrijk en dat het in Spanje gunstig uitvaltquote:Op woensdag 20 april 2016 23:18 schreef Brammess het volgende:
[..]
Roma is nagenoeg al zeker van plek 3, alleen in Frankrijk ( waar de teams in de 3e voorronde nog instromen ) is het verder nog onzeker, alles is verder wel beslist.
En België trouwens
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die dag was echt legendarischquote:Op woensdag 20 april 2016 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De legendarische laatste speeldag waar het ook op doelsaldo beslist werd is alweer 9 jaar geleden.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 20-04-2016 om 23:01:09KNVB geeft Riedewald geen dispensatie voor spelen met Jong #Ajax. Geen ritme dus als mogelijke vervanger van geschorste Dijks tegen Twente reageer retweet
Viergever op de plek van Dijks, Veltman en vd Hoorn in het centrum en Tete rechtsback. Zo moeilijk is het niet.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:36 schreef Tagliano het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 20-04-2016 om 23:01:09KNVB geeft Riedewald geen dispensatie voor spelen met Jong #Ajax. Geen ritme dus als mogelijke vervanger van geschorste Dijks tegen Twente reageer retweet
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lijkt mij ook de meest logische optie. De enige reden om Riedewald op te stellen is zodat je een linkspoot in het centrum hebt, maar dat vind ik niet heel belangrijkquote:Op woensdag 20 april 2016 23:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Viergever op de plek van Dijks, Veltman en vd Hoorn in het centrum en Tete rechtsback. Zo moeilijk is het niet.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hoorn & Veltman werkte prima tegen Feyenoord ind e bekerquote:Op woensdag 20 april 2016 23:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lijkt mij ook de meest logische optie. De enige reden om Riedewald op te stellen is zodat je een linkspoot in het centrum hebt, maar dat vind ik niet heel belangrijk![]()
Jup. Niet ik er blij mee ben. Enige wat slechter is dan Viergever centraal is Viergever back.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Viergever op de plek van Dijks, Veltman en vd Hoorn in het centrum en Tete rechtsback. Zo moeilijk is het niet.![]()
Wat mij betreft ook de beste optiequote:Op woensdag 20 april 2016 23:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hoorn & Veltman werkte prima tegen Feyenoord ind e beker
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: