SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Blind ook wel toch?quote:Op woensdag 20 april 2016 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij rendeert inderdaad, maar ik zie het liever als team zelf.
Frank de Boer snapt de functie van een zes niet. Alleen Anita en Serero hebben hem goed ingevuld. Ze zijn er niet op verder gegaan omdat de fysiek, kracht, lengte en mentaliteitsexpress langsdendert. Ook bij De Boer. Kijk puur naar welke spelers allemaal zijn aangetrokken. Het zijn buiten Younes geen technisch vernufte voetballers. Puur niet gehaald om hun voetballende kwaliteiten. Vind je het gek dat mensen dan klagen over de spelkwaliteit.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zo mooi toen Frankie Janssen haalde voor op 6 en de schuld gaf aan de tegenstander dat Janssen niet goed presteerde. De tegenstander zou hem zogenaamd teveel dekken waardoor Janssen niet in zijn spel zou kunnen komen.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dat was ook een topverhaal inderdaad, haast vermakelijk zelfkritiekloosquote:Op woensdag 20 april 2016 15:19 schreef gniffie het volgende:
Zo mooi toen Frankie Janssen haalde voor op 6 en de schuld gaf aan de tegenstander dat Janssen niet goed presteerde. De tegenstander zou hem zogenaamd teveel dekken waardoor Janssen niet in zijn spel zou kunnen komen.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 20-04-2016 om 15:33:27Justin Kluivert (16 jaar, zoon van Patrick) en #Ajax zijn in hoofdlijnen akkoord over z'n eerste contract, tot zomer 2019. Zie vi.nl reageer retweet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Waarom was ik de beste? Omdat ik het meeste inzicht had. - Johan Cruijff
Iets waar het totaal aan ontbreekt bij de huidige staf.![]()
Anita was een stuk beter als VM. Meest idiote keuze ooit om hem te slachtofferen voor de komst van Janssen. Sloeg echt nergens op.quote:Oh.![]()
Janssen als linkshalf was genottelijkquote:Op woensdag 20 april 2016 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anita was een stuk beter als VM. Meest idiote keuze ooit om hem te slachtofferen voor de komst van Janssen. Sloeg echt nergens op.RED ONS HENNIEGOD![]()
Iedereen zag al in dat het middenveld toen Eriksen-Anita-Janssen moest zijn.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Janssen als linkshalf was genottelijk
De Boer kreeg dat pas door na een halfjaar met blessures en schorsingen.Oh.![]()
De Boer doet er wat langer over om een tactiek te verzinnen voor 'Europa'quote:Op woensdag 20 april 2016 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen zag al in dat het middenveld toen Eriksen-Anita-Janssen moest zijn.
De Boer kreeg dat pas door na een halfjaar met blessures en schorsingen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Lekker zonnetje . Verlies in Heerenveenquote:Op woensdag 20 april 2016 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was inderdaad lekker weer vandaag.
GenotRED ONS HENNIEGOD![]()
In mijn beleving horen we daar te spelen als het vriest.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker zonnetje . Verlies in Heerenveen
GenotOh.![]()
Lijkt me niet verstandig met al die hitsige Scandinaviërsquote:Op woensdag 20 april 2016 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In mijn beleving horen we daar te spelen als het vriest.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik gok op een magere 0-1I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ik zie dat ik m'n zin heb gekregen: Utrecht onderuit tegen De Graafschap. Dikke kans nu dat De Graafschap de laatste speelronde niet meer omhoog of omlaag kan op de ranglijst en Ajax dus z'n gang kan laten gaan.![]()
Ik heb liever dat we laten zien dat we de terechte kampioen zijn en de laatste drie wedstrijden met ruime cijfers en goed spel winnenquote:Op woensdag 20 april 2016 20:25 schreef FritzWepper het volgende:
Ik zie dat ik m'n zin heb gekregen: Utrecht onderuit tegen De Graafschap. Dikke kans nu dat De Graafschap de laatste speelronde niet meer omhoog of omlaag kan op de ranglijst en Ajax dus z'n gang kan laten gaan.![]()
Of ze hoeven juist niet aan te vallen en laten daardoor ruimte liggen, en kunnen alles erop zetten om Ajax te frustreren.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:25 schreef FritzWepper het volgende:
Ik zie dat ik m'n zin heb gekregen: Utrecht onderuit tegen De Graafschap. Dikke kans nu dat De Graafschap de laatste speelronde niet meer omhoog of omlaag kan op de ranglijst en Ajax dus z'n gang kan laten gaan.
Is maar net hoe je het uitlegt allemaal.Oh.![]()
Daar hebben we Gudelj al voor, sorryquote:Op woensdag 20 april 2016 21:11 schreef Buitendam het volgende:
Breng Bazoer dadelijk met z'n kwaaie bakkes. GIF.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
In de rust maar even naar het politiebureau, ben het niet helemaal eens met de beslissingen van de arbitrage.![]()
Gaf zojuist een pingel aan jouw eigen clubje geloof ik, of zit je niet te kijken?quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Schonequote:Op woensdag 20 april 2016 21:28 schreef Syntix het volgende:
El Ghazi voor Younes of Milik maar doen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: