ze zijn singlequote:Op woensdag 20 april 2016 13:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo raar als je een relatie hebt dat je in Utopia gaat
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Marita is de café-houdster, niet Karin.
Ik bedoel boeien, weg ermeequote:Op woensdag 20 april 2016 13:07 schreef a_b het volgende:
[..]
Omdat ze zei dat haar moeder 79 was. En ik had wel het idee dat ze ouder dan 60 was.
Och, zijn ook zat mensen die uitgezonden worden terwijl ze een relatie hebben. Lijkt me persoonlijk nog moeilijker.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Veels te jong voor Cees en ze is bezet. Karin daarentegen...quote:Op woensdag 20 april 2016 13:08 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Cees krijgt hartjes in z'n ogen als hij naar Marita kijkt..
Cees wil een vrouw die jonger isquote:Op woensdag 20 april 2016 13:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Veels te jong voor Cees en ze is bezet. Karin daarentegen...
Beschaafd en verzorgd taalgebruik...quote:
Zo had ik er nog nooit tegenaan gekeken.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:08 schreef Haropro het volgende:
[..]
Och, zijn ook zat mensen die uitgezonden worden terwijl ze een relatie hebben. Lijkt me persoonlijk nog moeilijker.
Ja maar dat is je baan dit doe je vrijwillig en kan ook 15 maanden wordenquote:Op woensdag 20 april 2016 13:08 schreef Haropro het volgende:
[..]
Och, zijn ook zat mensen die uitgezonden worden terwijl ze een relatie hebben. Lijkt me persoonlijk nog moeilijker.
Maar ze is wel hélemaal Cees z'n type.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles kan kapot...quote:Op woensdag 20 april 2016 13:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Die gaat haar helemaal bewierroken verwacht ik...quote:Op woensdag 20 april 2016 13:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar ze is wel hélemaal Cees z'n type.
Denkje dat Bas zich daar wat van aantrektquote:
Ik doe meequote:Op woensdag 20 april 2016 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik.... Ik ga me opgeven als vrijwilliger....![]()
Of vieze ben..quote:Op woensdag 20 april 2016 13:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Denkje dat Bas zich daar wat van aantrekt
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik.... Ik ga me opgeven als vrijwilliger....![]()
bas kan niet iedereen krijgen hoorquote:Op woensdag 20 april 2016 13:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Denkje dat Bas zich daar wat van aantrekt
Maar Cees valt niet op Karins, die gaat voor het type Marita.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ie het niet probeertquote:Op woensdag 20 april 2016 13:12 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
bas kan niet iedereen krijgen hoor
hij heeft doosje tochquote:Op woensdag 20 april 2016 13:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ie het niet probeert![]()
Als in Patricia Paay bijv
Fuck leeftijdquote:Op woensdag 20 april 2016 13:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of Vic trekt haar mee haar hol in.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:14 schreef Tengano het volgende:
Marita wordt een fucking probleem voor Vickey![]()
![]()
![]()
![]()
Toen had hij de hoofdprijs nog niet, nu wel.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ie het niet probeert![]()
Als in Patricia Paay bijv
Een stroomstok in hun hol meerquote:Op woensdag 20 april 2016 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze groep heeft een trap onder hun hol nodig
die 2 zijn om 4 op de Boom gezitquote:Op woensdag 20 april 2016 13:12 schreef TillyB het volgende:
Terwijl Karin vertelt dat ze vindt dat iedereen te veel met zichzelf bezig is.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:15 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Een stroomstok in hun hol meer
Jij zou verder gaan hequote:Op woensdag 20 april 2016 13:15 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Welke man wil dat nou niet. Het leven loopt alleen soms wat anders.
Zegt niets want Cees heeft boekhouden afgestoten, dus dat is geen issue meer.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bronno ziet zijn kansen stijgen, dat Cees weg gaat, omdat Marita weer aanstuurt op het boekhouden.
En de intonatie wéér van Rollademona![]()
![]()
Te negatiefquote:Op woensdag 20 april 2016 13:14 schreef -sabine- het volgende:
Marita vindt dat er te negatief over de groep gedaan wordt.
Ook tvkijkster.
Of een maand of twee en dan met een petertje de zomer in.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:16 schreef a_b het volgende:
Die marita wordt deze 5dagen gebruikt voor de boekhouding op orde te krijgen en daarna mag ze vertrekken.
Licht uitquote:
Ech niequote:Op woensdag 20 april 2016 13:16 schreef a_b het volgende:
Die marita wordt deze 5dagen gebruikt voor de boekhouding op orde te krijgen en daarna mag ze vertrekken.
Ik kijk nu de* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op woensdag 20 april 2016 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze groep heeft een trap onder hun hol nodig
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:17 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Volg de cos nog wel tussen mijn eigen bezigheden
Maar zo slim is Bronno niet ....quote:Op woensdag 20 april 2016 13:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zegt niets want Cees heeft boekhouden afgestoten, dus dat is geen issue meer.
Die kop, die stemquote:Op woensdag 20 april 2016 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kijk nu de* Video(link) verwijderd op last van Talpa
terug. En als ik haar weer zie mogen ze van mij deze hele groep houden.
Denk dat die achterstand echt niet binnen 5 dagen weg is.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:16 schreef a_b het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:20 schreef mazaru het volgende:
Wat een achterlijke vragen.
'als je een sprookjesfiguur zou zijn, wie zou je dan het liefst zijn?"
De wolf uit Roodkapje! Ik kotste jullie allemaal in stukjes uit.
Zou ik niet doen.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk dat die achterstand echt niet binnen 5 dagen weg is.
En ben wel benieuwd of ze nu de boekhouders van morgen gaan afbellen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |