SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewoner
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Ze hadden 2 jaar geleden al moeten beginnen met een sanctiebeleid, maar dat wil niemand niet, want ze zijn zo volwassen en iedereen heeft zijn verantwoording. En als het dan mis gaat dan hebben ze altijd nog die waardeloze nominatie rondes,quote:Op woensdag 20 april 2016 12:38 schreef mazaru het volgende:
Gina gaat van iedereen ¤15 zakgeld afpakken als de stekker van de vriezer er nog een keer uit wordt getrokken
Een mootie van wantrouwen?quote:Op woensdag 20 april 2016 11:55 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wij dachten eigenlijk jij en mootie
Een tweede Vicky bestaat niet.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:37 schreef freaky40 het volgende:
Laura is een tweede Gina/Vic. Niet doen dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Welneequote:
Verrassendquote:
yepquote:Op woensdag 20 april 2016 12:46 schreef puzziepie het volgende:
Cees bevestigd dus dat de nieuwen niet beslissen over wie blijft
Hopelijk wel ja.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Verrassend
Dan blijft Karin dus.
Jammer joh, Dan moet je weer wachten op het volgende gleufdier om hoop te blijven koesteren dat Bas van Do wordt losgeweekt.quote:
welnee,ze willen geen oudjesquote:Op woensdag 20 april 2016 12:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Verrassend
Dan blijft Karin dus.
Botox lippen ook..?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 12:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer joh, Dan moet je weer wachten op het volgende gleufdier om hoop te blijven koesteren dat Bas van Do wordt losgeweekt.
Hier zit wel iets meer leven in dan in Tineke, zo op het eerste oog.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:47 schreef Odaiba het volgende:
Nouja, het wordt die 40''er. Iedereen heeft Tineke nog in het hoofd.
nou echt welquote:Op woensdag 20 april 2016 12:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier zit wel iets meer leven in dan in Tineke, zo op het eerste oog.
quote:Op woensdag 20 april 2016 12:48 schreef freaky40 het volgende:
Benji duikt dus weer met Marita het nest in vannacht...
Jij komt niet uit de horeca hè?quote:Op woensdag 20 april 2016 12:47 schreef Odaiba het volgende:
Nouja, het wordt die 40''er. Iedereen heeft Tineke nog in het hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zet mijn geld op Robquote:Op woensdag 20 april 2016 12:48 schreef freaky40 het volgende:
Benji duikt dus weer met Marita het nest in vannacht...
gelijk al vragen stellenquote:Op woensdag 20 april 2016 12:48 schreef Haropro het volgende:
Cees loopt als een haantje met de vrouwen mee
Tineke kwam ook dol enthousiast binnen, zwaaiend met schoonmaakgerei en al.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier zit wel iets meer leven in dan in Tineke, zo op het eerste oog.
Een horecatijgerin ontbreekt het doorgaans niet aan ballen.quote:
quote:
Marita is een type voor Cees. Cees waarschijnlijk niet voor Marita.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:48 schreef Haropro het volgende:
Cees loopt als een haantje met de vrouwen mee
Ik kom jullie helpen...quote:Op woensdag 20 april 2016 12:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tineke kwam ook dol enthousiast binnen, zwaaiend met schoonmaakgerei en al.
Wat is dat dan?quote:
Altijd hommeles...quote:
Maar was toch, ook op het eerste gezicht, wel een ouwe taart.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tineke kwam ook dol enthousiast binnen, zwaaiend met schoonmaakgerei en al.
Omdat je denkt dat iemand met een druk café daadwerkelijk 15 maanden voor Utopia gaat tekenen.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 12:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gelijk al vragen stellenwacht daar ff mee ouwe bok
Deze niet dan?quote:Op woensdag 20 april 2016 12:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar was toch, ook op het eerste gezocht, wel een ouwe taart.
Het is een prachtige kans.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat iemand met een druk café daadwerkelijk 15 maanden voor Utopia gaat tekenen.
Dat zijn jouw woorden. Ik pas wel op, raak iedere keer weer teleurgesteld in die lui.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat iemand met een druk café daadwerkelijk 15 maanden voor Utopia gaat tekenen.
Had Stef ook.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:52 schreef Vinamp het volgende:
die ouwe heeft in ieder geval een uitstekend gebit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Gezelligquote:Op woensdag 20 april 2016 12:52 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Een volks buurt waar je je buren nog kent.
best wel gezellig daar hoorquote:
Mooi figuurtje ook.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marita 28.....![]()
![]()
![]()
Maar ze ziet er echt supermooi uit voor haar 46 .....
aha.... wat grappig allemaalquote:Op woensdag 20 april 2016 12:53 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Cees (ouders) had er in de jaren 70 een stomerij om de hoek
Tja, een Dootje komt maar 1 op de 100 keer binnen. Helaas..quote:Op woensdag 20 april 2016 12:52 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Ik pas wel op, raak iedere keer weer teleurgesteld in die lui.
JA, die moet nog even goed aarden. Jessie had ook niet gelijk mensen overtuigd.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze komt nu al heul zuur en serieus over.
Hoe oud is ze?quote:
Do oh noquote:Op woensdag 20 april 2016 12:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, een Dootje komt maar 1 op de 100 keer binnen. Helaas..
Hey weer thuis?quote:Op woensdag 20 april 2016 12:54 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
best wel gezellig daar hoorbijna bij het centrum
quote:Op woensdag 20 april 2016 12:54 schreef renevanlaaren het volgende:
karin praat het zelfde als de moeder van gina,zelfde tandarts ook denk ik
Ze heeft ook een close band met haar dochter die in oktober haar 1e kind krijgt. Die karin wordt dan voor het eerst oma.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:54 schreef renevanlaaren het volgende:
karin praat het zelfde als de moeder van gina,zelfde tandarts ook denk ik
Niet vreemd toch als je een setje bent?quote:
klitkutquote:Op woensdag 20 april 2016 12:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet vreemd toch als je een setje bent?
Je hoeft toch niet ieder moment op elkaars schoot te zitten?quote:Op woensdag 20 april 2016 12:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet vreemd toch als je een setje bent?
Ik wil wel een halfuurtje klitten hoorquote:
Doen ze toch ook niet?quote:Op woensdag 20 april 2016 12:59 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet ieder moment op elkaars schoot te zitten?
quote:Op woensdag 20 april 2016 12:57 schreef Odaiba het volgende:
[..]
ze heeft wel wat weg van Ancilla Tilia.
Tja........quote:Op woensdag 20 april 2016 13:00 schreef TillyB het volgende:
Karin d'r dochter is uitgeteld in oktober.
met wiequote:Op woensdag 20 april 2016 12:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wil wel een halfuurtje klitten hoor
15-0quote:Op woensdag 20 april 2016 13:01 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Marita al 10-0 voor staat...jammer.
100-0quote:Op woensdag 20 april 2016 13:01 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Marita al 10-0 voor staat...jammer.
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik krijg bij Marita het Oostenrijk-syndroom cq. PB-syndroom....![]()
boom 5quote:Op woensdag 20 april 2016 13:03 schreef Odaiba het volgende:
De nep idealist wil weer wat dieper gaan, wat heeft hij zelf bereikt dan...
dieper geweest in een grotjequote:Op woensdag 20 april 2016 13:03 schreef Odaiba het volgende:
met jezelf in de hoofdrol ? vraagt Benquote:Op woensdag 20 april 2016 13:04 schreef mazaru het volgende:
Een boek uitbrengen over haarzelf. Maar wel door iemand anders geschreven.
Pfffffff Gabs de tweede
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
ik moet hier niet te veel doordenkenquote:Op woensdag 20 april 2016 13:03 schreef Odaiba het volgende:
Ze denkt mss dan Marita niks heeft meegemaaktquote:Op woensdag 20 april 2016 13:05 schreef mazaru het volgende:
Iemand die zelf veel mee heeft gemaakt heeft meer te vertellen dan iemand van wie het leven gladjes verloopt.
Noem mij 1 volwassen mens zonder een rugzakje.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Veel leuker dan de streams, maar helaas net afgelopen toen ik ging kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is nou echt zo'n mens die vreselijk met zichzelf te doen heeft en op iedereen neerkijktquote:Op woensdag 20 april 2016 13:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze denkt mss dan Marita niks heeft meegemaakt
Ik geloof nog steeds niet dat een caféhoudster haar zaak in de steek gaat laten om die te laten leegroven door personeelquote:Op woensdag 20 april 2016 13:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Karin maakt nu al geen schijn van kans.
Meestal is er een figurant, maar is nu al binnen 5 minuten bekeken.
Is dat de cafehoudster? Gezellig aan de bar zo'n jankerdquote:Op woensdag 20 april 2016 13:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat een caféhoudster haar zaak in de steek gaat laten om die te laten leegroven door personeel
Ze heeft een hele goede vervanging geregeld.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat een caféhoudster haar zaak in de steek gaat laten om die te laten leegroven door personeel
Marita is de café-houdster, niet Karin.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat de cafehoudster? Gezellig aan de bar zo'n jankerd
ze zijn singlequote:Op woensdag 20 april 2016 13:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo raar als je een relatie hebt dat je in Utopia gaat
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Marita is de café-houdster, niet Karin.
Ik bedoel boeien, weg ermeequote:Op woensdag 20 april 2016 13:07 schreef a_b het volgende:
[..]
Omdat ze zei dat haar moeder 79 was. En ik had wel het idee dat ze ouder dan 60 was.
Och, zijn ook zat mensen die uitgezonden worden terwijl ze een relatie hebben. Lijkt me persoonlijk nog moeilijker.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Veels te jong voor Cees en ze is bezet. Karin daarentegen...quote:Op woensdag 20 april 2016 13:08 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Cees krijgt hartjes in z'n ogen als hij naar Marita kijkt..
Cees wil een vrouw die jonger isquote:Op woensdag 20 april 2016 13:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Veels te jong voor Cees en ze is bezet. Karin daarentegen...
Beschaafd en verzorgd taalgebruik...quote:
Zo had ik er nog nooit tegenaan gekeken.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:08 schreef Haropro het volgende:
[..]
Och, zijn ook zat mensen die uitgezonden worden terwijl ze een relatie hebben. Lijkt me persoonlijk nog moeilijker.
Ja maar dat is je baan dit doe je vrijwillig en kan ook 15 maanden wordenquote:Op woensdag 20 april 2016 13:08 schreef Haropro het volgende:
[..]
Och, zijn ook zat mensen die uitgezonden worden terwijl ze een relatie hebben. Lijkt me persoonlijk nog moeilijker.
Maar ze is wel hélemaal Cees z'n type.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles kan kapot...quote:Op woensdag 20 april 2016 13:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Die gaat haar helemaal bewierroken verwacht ik...quote:Op woensdag 20 april 2016 13:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar ze is wel hélemaal Cees z'n type.
Denkje dat Bas zich daar wat van aantrektquote:
Ik doe meequote:Op woensdag 20 april 2016 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik.... Ik ga me opgeven als vrijwilliger....![]()
Of vieze ben..quote:Op woensdag 20 april 2016 13:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Denkje dat Bas zich daar wat van aantrekt
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik.... Ik ga me opgeven als vrijwilliger....![]()
bas kan niet iedereen krijgen hoorquote:Op woensdag 20 april 2016 13:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Denkje dat Bas zich daar wat van aantrekt
Maar Cees valt niet op Karins, die gaat voor het type Marita.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ie het niet probeertquote:Op woensdag 20 april 2016 13:12 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
bas kan niet iedereen krijgen hoor
hij heeft doosje tochquote:Op woensdag 20 april 2016 13:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ie het niet probeert![]()
Als in Patricia Paay bijv
Fuck leeftijdquote:Op woensdag 20 april 2016 13:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of Vic trekt haar mee haar hol in.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:14 schreef Tengano het volgende:
Marita wordt een fucking probleem voor Vickey![]()
![]()
![]()
![]()
Toen had hij de hoofdprijs nog niet, nu wel.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ie het niet probeert![]()
Als in Patricia Paay bijv
Een stroomstok in hun hol meerquote:Op woensdag 20 april 2016 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze groep heeft een trap onder hun hol nodig
die 2 zijn om 4 op de Boom gezitquote:Op woensdag 20 april 2016 13:12 schreef TillyB het volgende:
Terwijl Karin vertelt dat ze vindt dat iedereen te veel met zichzelf bezig is.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:15 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Een stroomstok in hun hol meer
Jij zou verder gaan hequote:Op woensdag 20 april 2016 13:15 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Welke man wil dat nou niet. Het leven loopt alleen soms wat anders.
Zegt niets want Cees heeft boekhouden afgestoten, dus dat is geen issue meer.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bronno ziet zijn kansen stijgen, dat Cees weg gaat, omdat Marita weer aanstuurt op het boekhouden.
En de intonatie wéér van Rollademona![]()
![]()
Te negatiefquote:Op woensdag 20 april 2016 13:14 schreef -sabine- het volgende:
Marita vindt dat er te negatief over de groep gedaan wordt.
Ook tvkijkster.
Of een maand of twee en dan met een petertje de zomer in.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:16 schreef a_b het volgende:
Die marita wordt deze 5dagen gebruikt voor de boekhouding op orde te krijgen en daarna mag ze vertrekken.
Licht uitquote:
Ech niequote:Op woensdag 20 april 2016 13:16 schreef a_b het volgende:
Die marita wordt deze 5dagen gebruikt voor de boekhouding op orde te krijgen en daarna mag ze vertrekken.
Ik kijk nu de* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op woensdag 20 april 2016 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze groep heeft een trap onder hun hol nodig
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:17 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Volg de cos nog wel tussen mijn eigen bezigheden
Maar zo slim is Bronno niet ....quote:Op woensdag 20 april 2016 13:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zegt niets want Cees heeft boekhouden afgestoten, dus dat is geen issue meer.
Die kop, die stemquote:Op woensdag 20 april 2016 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kijk nu de* Video(link) verwijderd op last van Talpa
terug. En als ik haar weer zie mogen ze van mij deze hele groep houden.
Denk dat die achterstand echt niet binnen 5 dagen weg is.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:16 schreef a_b het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:20 schreef mazaru het volgende:
Wat een achterlijke vragen.
'als je een sprookjesfiguur zou zijn, wie zou je dan het liefst zijn?"
De wolf uit Roodkapje! Ik kotste jullie allemaal in stukjes uit.
Zou ik niet doen.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk dat die achterstand echt niet binnen 5 dagen weg is.
En ben wel benieuwd of ze nu de boekhouders van morgen gaan afbellen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |