abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161597977
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 10:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mbo'ers heb ik geen raakvlakken mee, moet wel een beetje niveau in zitten.
Ik heb soms echt medelijden met je kortzichtigheid. Alsof elke mbo'er op de hoek van de straat zit te blowen met een AH frikandellenbroodje in zijn handen.. Ik ben met redelijk wat mbo'ers bevriend en met hun kan ik een even leuke avond hebben als iemand van het Wo. Dit soort gedachtes maken jou oppervlakkiger dan de gemiddelde mbo'er hoor, even voor de duidelijkheid.
pi_161598132
-niet nodig om het persoonlijk te trekken-

[ Bericht 84% gewijzigd door Copycat op 21-04-2016 11:45:50 ]
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_161598138
-idem-

[ Bericht 93% gewijzigd door Copycat op 21-04-2016 11:46:12 ]
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_161598156
Sorry dat ik de Grote Deezertje-show even onderbreek maar ik heb even advies nodig ;)

Zoals jullie weten heb ik me aangesloten bij NMLK en organiseer ik ook wel eens activiteiten. Nu is het me opgevallen dat er overwegend meer vrouwen zich aanmelden :P Op zich geen probleem, ik wil graag mn vrienden/vriendinnenkring uitbreiden. Maar ik kom in het dagelijks leven al (te)veel vrouwen tegen. In mijn werkveld werken ook veel meer vrouwen dan mannen, ik ben niet zo van het uitgaan, en qua hobbies kom ik ook weinig mannen tegen. Mijn doel bij NMLK is dan wel nieuwe mensen leren kennen, maar mijn sub-doel is om mijzelf wat meer op mijn gemak te voelen rondom mannen en zelfverzekerder te worden in de omgang.

Mijn (briljante, al zeg ik het zelf) plan is om een activiteit te organiseren bij NMLK waar meer mannen op afkomen. Ik heb alleen niet zo'n helder beeld van wat mannen nou leuk vinden om te doen. Een bier-proeverij ligt wat voor de hand :P het game-museum in Zwolle bezoeken lijkt me ook wel leuk maar misschien trek ik dan ook de wat ehm... minder sociale mannen aan ;)

Dus mannen: wat zouden jullie nou een leuke activiteit vinden? Afgezien van sex dus, anders moet ik me weer door 10 lollige posts worstelen :P
pi_161598937
quote:
5s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:45 schreef Elvi het volgende:
Sorry dat ik de Grote Deezertje-show even onderbreek maar ik heb even advies nodig ;)

Zoals jullie weten heb ik me aangesloten bij NMLK en organiseer ik ook wel eens activiteiten. Nu is het me opgevallen dat er overwegend meer vrouwen zich aanmelden :P Op zich geen probleem, ik wil graag mn vrienden/vriendinnenkring uitbreiden. Maar ik kom in het dagelijks leven al (te)veel vrouwen tegen. In mijn werkveld werken ook veel meer vrouwen dan mannen, ik ben niet zo van het uitgaan, en qua hobbies kom ik ook weinig mannen tegen. Mijn doel bij NMLK is dan wel nieuwe mensen leren kennen, maar mijn sub-doel is om mijzelf wat meer op mijn gemak te voelen rondom mannen en zelfverzekerder te worden in de omgang.

Mijn (briljante, al zeg ik het zelf) plan is om een activiteit te organiseren bij NMLK waar meer mannen op afkomen. Ik heb alleen niet zo'n helder beeld van wat mannen nou leuk vinden om te doen. Een bier-proeverij ligt wat voor de hand :P het game-museum in Zwolle bezoeken lijkt me ook wel leuk maar misschien trek ik dan ook de wat ehm... minder sociale mannen aan ;)

Dus mannen: wat zouden jullie nou een leuke activiteit vinden? Afgezien van sex dus, anders moet ik me weer door 10 lollige posts worstelen :P
Iets actiefs? Klimmen, mountainbike clinic oid?
pi_161599203
quote:

Ik ken NMLK niet echt, maar kun je daar bij een activiteit ook zien wie er zich hebben aangemeld? Anders zou je op die manier eens kunnen kijken wat voor mensen op wat voor activiteiten reageren.
pi_161599214
quote:

Paintballen? Karten? Escaperoom? Murdermystery-avond?
pi_161599224
quote:
^O^

quote:

Geen man, maar vanuit mijn vriendenkring gezien: Airsoft, paintball, bepaalde metalconcerten/festivals, whiskyproeverij, iets met auto's (car tune en/of oldtimers evenementen, karten, Louwman Museum, Circuit Zandvoort, TT Assen).
pi_161600318
Let er wel op dat je wat je kiest ook echt zelf leuk vindt Elvi. Niet dat je een whiskyproeverij regelt en vervolgens zit te kokhalzen bij elke slok ;)
Ja doei.
pi_161600353
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
Let er wel op dat je wat je kiest ook echt zelf leuk vindt Elvi. Niet dat je een whiskyproeverij regelt en vervolgens zit te kokhalzen bij elke slok ;)
^
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161600504
Heel flauwe gedachte, maar met een activiteit als een voetbalwedstrijd bezoeken (als je dat zelf ook leuk lijkt) heb je denk ik ook meer kans dat het de minder sociale mannen niet aanspreekt. :P
pi_161600669
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 13:31 schreef Chai het volgende:
Heel flauwe gedachte, maar met een activiteit als een voetbalwedstrijd bezoeken (als je dat zelf ook leuk lijkt) heb je denk ik ook meer kans dat het de minder sociale mannen niet aanspreekt. :P
Zit je alleen weer met de dikke tokkies opgescheept..
pi_161600734
quote:
10s.gif Op donderdag 21 april 2016 13:38 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ben er voor het gemak vanuit gegaan dat een concept als NMLK dat soort types niet aanspreekt eigenlijk.
pi_161600805
NTLK O+
Ja doei.
pi_161604621
Volgens onze banaan is aan mijn foto's wel degelijk te zien dat ik autistisch ben, knap :') is namelijk niet van buitenaf te zien.. Hooguit dat ik wat onzeker kijk, maar dat doen meer mensen. Vanavond overigens weer eens sporten. Moet het eigenlijk niet doen op donderdagavond want ik kom onderweg altijd studenten tegen met kratten bier en zakken chips die een leuke nacht gaan beleven, maar anders kom ik nooit onder de mensen :')
  donderdag 21 april 2016 @ 17:05:24 #66
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_161604725
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
NTLK O+
WJNMK O+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 21 april 2016 @ 17:05:40 #67
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_161604731
quote:
10s.gif Op donderdag 21 april 2016 13:42 schreef Chai het volgende:

[..]

Ben er voor het gemak vanuit gegaan dat een concept als NMLK dat soort types niet aanspreekt eigenlijk.
Geen zin om tig pagina's terug te lezen. Wat is NMLK? :@
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_161604740
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 17:05 schreef Dven het volgende:

[..]

Nieuwemensenlerenkennen.nl :) soort meetup.com :)
Ja doei.
  donderdag 21 april 2016 @ 17:06:09 #69
416020 K44S
The bearded man
pi_161604743
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 17:05 schreef Dven het volgende:

[..]

Nieuwe mensen leren kennen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 21 april 2016 @ 17:06:56 #70
141482 Q.
JurassiQ
pi_161604762
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 17:00 schreef Deezertje het volgende:
Volgens onze banaan is aan mijn foto's wel degelijk te zien dat ik autistisch ben, knap :') is namelijk niet van buitenaf te zien..
Ja, want jij bent echt in staat om dat over jezelf te zeggen.
For great justice!
  donderdag 21 april 2016 @ 17:09:49 #71
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_161604800
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 17:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nieuwemensenlerenkennen.nl :) soort meetup.com :)
Ow. brr. :P
pi_161604906
Best leuke initiatieven anders. Hier heb je ook veel succesvolle lokale groepen voor vanalles, van fietsclubs tot yogamoeders.
Ja doei.
  donderdag 21 april 2016 @ 17:15:51 #73
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_161604926
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
Best leuke initiatieven anders. Hier heb je ook veel succesvolle lokale groepen voor vanalles, van fietsclubs tot yogamoeders.
Oh ja hoor, zat dat hier dan had ik vast wel een paar keer aan zoiets meegedaan.
pi_161604936
Je had je aangemeld bij de yogamoeders?
Ja doei.
  donderdag 21 april 2016 @ 17:27:33 #75
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_161605149
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Je had je aangemeld bij de yogamoeders?
Bij Fietsclub de Jolige Yogamoeders ja.

M'n beste maat is yoga-leraar trouwens. Komen nog best leuke meisjes :@
pi_161605359
Bedankt voor de tips! Ik kies wel dingen die ik ook leuk vind of wil proberen anders zit ik er nog bij met een kop als een oorwurm :P
Ik ben zelf niet heel sportief, yoga kan ik wel met wat aanpassingen alleen is het niet echt een mannending.

Je kan inderdaad zien waar anderen zich voor aanmelden, alleen vind ik niet altijd alles leuk. Nu is er even een overvloed aan spelletjes spelen bij mensen thuis en dat vind ik zelf meer iets voor als ik de mensen vaker heb gezien.

Ik heb wel een keer een boogschieten clinic voorbij zien komen waar ook redelijk wat mannen op afkwamen. Een keer naar een schietbaan lijkt me ook leuk :P Escaperooms zie ik ook vaak voorbij komen (helaas ben ik steeds te laat met aanmelden :') ) Murdermystery lijkt me ook wel wat :D
  donderdag 21 april 2016 @ 19:11:59 #77
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_161607348
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 09:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hier is zelfs een 23+ café... Bekijk daar weleens de foto's van, maar zoveel sprankelends loopt er niet meer bij vergeleken met een studentencafé. Tja, ook een paar jaar ouder, maar op die leeftijd is het verschil in uiterlijk en uitstraling gewoon erg groot.
Je kijkt echt veel te veel naar leeftijd en staart je daar, zoals vaak, blind op. Je opmerking over mbo is ook echt op niks gebaseerd. Denigrerend zelfs.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_161608377
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 17:39 schreef Elvi het volgende:
Bedankt voor de tips! Ik kies wel dingen die ik ook leuk vind of wil proberen anders zit ik er nog bij met een kop als een oorwurm :P
Ik ben zelf niet heel sportief, yoga kan ik wel met wat aanpassingen alleen is het niet echt een mannending.

Je kan inderdaad zien waar anderen zich voor aanmelden, alleen vind ik niet altijd alles leuk. Nu is er even een overvloed aan spelletjes spelen bij mensen thuis en dat vind ik zelf meer iets voor als ik de mensen vaker heb gezien.

Ik heb wel een keer een boogschieten clinic voorbij zien komen waar ook redelijk wat mannen op afkwamen. Een keer naar een schietbaan lijkt me ook leuk :P Escaperooms zie ik ook vaak voorbij komen (helaas ben ik steeds te laat met aanmelden :') ) Murdermystery lijkt me ook wel wat :D
Paintball? Laserquest? Poolen?
  donderdag 21 april 2016 @ 19:59:46 #79
416931 yats
(non) Average Joe
pi_161609060
quote:

[..]

Dank je voor de bevestiging van mijn zelfbeeld
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_161610091
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 10:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

mbo'ers heb ik geen raakvlakken mee, moet wel een beetje niveau in zitten.
Is dat ook de reden waarom je geen mensen wilt ontmoeten met een MBO achtergrond?

Ben ik de enige die vind dat je hiermee een beetje te kort door de bocht gaat?
pi_161610128
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:37 schreef syndroom het volgende:

[..]

Is dat ook de reden waarom je geen mensen wilt ontmoeten met een MBO achtergrond?

Ben ik de enige die vind dat dit een beetje te kort door de bocht is?
Mwoahh, uiteindelijk is iedereen in de datingscene kort door de bocht. Kijk die enorme eisenlijstjes maar waarmee sommige vrouwen aankomen.

Vandaag toch maar niet uit. Mijn psychische gesteldheid doet moeilijk. Hier, weer een reden waarom ik voor altijd alleen zal blijven.

- De meeste aantrekkelijke dames zijn niet voor mij weggelegd.
- De vrouwen rennen weg als ze achter mijn problematiek komen.
- Ik ben gewoon een sukkel in hun ogen, ze snappen er niets van. Ze geven me de kans vaak niet eens.

Dan zou je zeggen: zoek dan een vrouw uit een situatie zoals de mijne. Maar, dat is ook twee keer ellende. 1 + 1 = 0

[ Bericht 13% gewijzigd door misterxvany op 21-04-2016 20:44:24 ]
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
pi_161610237
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:
Serieuze vraag: als je als student niet van uitgaan houdt, moet je dan meer moeite doen om 'leuk' contact te krijgen en dus zelf afspraakjes zien te regelen, in plaats van dat de drank en 'uitgelaten sfeer' de context bepaald?
Genoeg verenigingen waar je aan kunt sluiten... Weinigen ontmoeten hun partner in de kroeg. Je luistert te veel naar mensen hier en er zijn 1000 gradaties in uitgaan.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_161610937
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:38 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Mwoahh, uiteindelijk is iedereen in de datingscene kort door de bocht. Kijk die enorme eisenlijstjes maar waarmee sommige vrouwen aankomen.

Vandaag toch maar niet uit. Mijn psychische gesteldheid doet moeilijk. Hier, weer een reden waarom ik voor altijd alleen zal blijven.

- Ik ben gewoon een sukkel in hun ogen, ze snappen er niets van. Ze geven me de kans vaak niet eens.

Dan zou je zeggen: zoek dan een vrouw uit een situatie zoals de mijne. Maar, dat is ook twee keer ellende. 1 + 1 = 0
Zou je iemand met jouw problematiek willen opzadelen dan?
pi_161611193
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 21:02 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Zou je iemand met jouw problematiek willen opzadelen dan?
Het is niet zo dat ik altijd raar doe, of niet aanspreekbaar ben, of altijd klaag. En zowel, dan doe ik dat bij mijn hulpverlener en niet bij mijn eventuele vriendin.
Het probleem is juist dat veel mensen in mijn situatie niet zien dat je niet iedereen met alles lastig moet vallen. En nee, in zo'n persoon heb ik ook geen zin in.

Zie het maar als iemand met diabetes. Daar zit ook risico bij maar dat wordt wel geaccepteerd. Maar psychische dingen? Vooral hard wegrennen voor het onbekende.
pi_161611293
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:38 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jouw problematiek is, maar de meeste mensen zijn niet getraind om daar mee om te gaan.
pi_161611335
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 21:11 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jouw problematiek is, maar de meeste mensen zijn niet getraind om daar mee om te gaan.
Dat hoeft ook niet. Meer dan steun verwacht ik niet, concrete hulp zoek ik bij een hulpverlener.
  vrijdag 22 april 2016 @ 01:13:59 #87
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_161618140

[ Bericht 100% gewijzigd door IkStampOpTacos op 22-04-2016 01:14:25 ]
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 22 april 2016 @ 01:14:58 #88
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_161618151
quote:

[..]

Over kortzichtige aannames gesproken. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_161618942
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 01:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Over kortzichtige aannames gesproken. :')
Kijk naar de PI. :')
  vrijdag 22 april 2016 @ 09:43:10 #90
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_161620479
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 21:12 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet. Meer dan steun verwacht ik niet, concrete hulp zoek ik bij een hulpverlener.
Wat verwacht je dan wel? En je zegt het zelf al dst je liever ook geen partner hebt met de zelfde problematiek. Waarom zal iemand die "normaal" is dan wel voor jou moeten gaan.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_161620727
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 17:00 schreef Deezertje het volgende:
Volgens onze banaan is aan mijn foto's wel degelijk te zien dat ik autistisch ben, knap :') is namelijk niet van buitenaf te zien.. Hooguit dat ik wat onzeker kijk, maar dat doen meer mensen.
Ik ben het hier anders wel mee eens.

@Elvi: meeste dingen zijn al genoemd, maar: lasergamen? bierproeverij? escape room? karten?
pi_161620952
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 21:12 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Je zegt het nu best makkelijk, maar zoiets zou misschien best een zware last voor een ander kunnen zijn.

[ Bericht % gewijzigd door motorbloempje op 22-04-2016 10:38:04 ]
  vrijdag 22 april 2016 @ 10:22:30 #93
47102 Elvi
miemkwien
pi_161621118
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 09:57 schreef DoubleDip het volgende:

@Elvi: meeste dingen zijn al genoemd, maar: lasergamen? bierproeverij? escape room? karten?
Ja ik heb wel goede ideeën gekregen :) Ik heb een shortlist gemaakt en ik ga dit weekend even kijken wat het makkelijkste is om te organiseren.
pi_161621180
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2016 10:22 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja ik heb wel goede ideeën gekregen :) Ik heb een shortlist gemaakt en ik ga dit weekend even kijken wat het makkelijkste is om te organiseren.
Leuk! Ben benieuwd! :)
Ja doei.
pi_161621273
Ho maar, deze discussie draagt niets bij aan het topic. Ik ga 'm zo ook maar even verwijderen.
Ja doei.
pi_161622038
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 09:43 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan wel? En je zegt het zelf al dst je liever ook geen partner hebt met de zelfde problematiek. Waarom zal iemand die "normaal" is dan wel voor jou moeten gaan.
De reden dat ik zo iemand niet zie zitten, is omdat die vaak hun problemen op de ander afschuiven. En de hele tijd klagen over hun problemen. Of ze zijn cognitief gehandicapt.
Zolang ik niet ziek ben, ben ik gewoon normaal. En iedereen is wel eens ziek. Dan hoef ik toch niet direct buiten de maatschappij te staan?
Daarnaast, als ik echt iemand tegen kom die verder gewoon normaal is, dan vind ik het niet erg. Maar die zijn er maar weinig.
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 10:11 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Je zegt het nu best makkelijk, maar zoiets zou misschien best een zware last voor een ander kunnen zijn.
Wellicht, maar ik kan ook goed voor mezelf zorgen. Ik stel me niet afhankelijk op tegenover mijn eventuele vriendin. Daar heb ik andere mensen voor.
pi_161622313
"Iedereen met mijn ziekte is kut, maar ik niet, want ik ben een uitzondering!"
pi_161622337
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 11:36 schreef Bananenpap het volgende:
"Iedereen met mijn ziekte is kut, maar ik niet, want ik ben een uitzondering!"
Alsof jij mij kent. :')
pi_161622342
Kunnen we het weer over vriendschappen etc gaan hebben?
Ja doei.
pi_161624704
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2016 10:22 schreef Elvi het volgende:

[..]

Spannend, ik ben benieuwd wat het gaat worden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')