quote:Op woensdag 20 april 2016 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vrouw zijnde vind ik jou ook erg dom. En een stomme troll.
Bij welk raam werk je vanavond, kom ik even langs.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:22 schreef Barbie__ het volgende:
dus nee, ik kan niet nadenken is hier geheel onterecht, en ik vind mij zelf niet dom, ik ben behoorlijk slim, maar mannen doen altijd maar alsof alles vanzelfsprekend is, totaal geen logica hebben ze
Vraag me af hoeveel vrouwen jaloers zullen zijn op jouw domheidquote:Op woensdag 20 april 2016 10:24 schreef Barbie__ het volgende:
vrouwen vinden andere vrouwen dom uit jaloezie, zo zijn vrouwen
Ja ik ben enorm jaloers op je. Gewoon omdat.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:24 schreef Barbie__ het volgende:
vrouwen vinden andere vrouwen dom uit jaloezie, zo zijn vrouwen
Ik vind het heel logisch dat je zo denkt. Knap staaltje Barbie_logica.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:22 schreef Barbie__ het volgende:
dus nee, ik kan niet nadenken is hier geheel onterecht, en ik vind mij zelf niet dom, ik ben behoorlijk slim, maar mannen doen altijd maar alsof alles vanzelfsprekend is, totaal geen logica hebben ze
je kan duizend keer mij dom noemen ik ben niet dom en gelukkig trek ik mij niets van aan en weet ik gelukkig beter en vind ik mannen écht domquote:Op woensdag 20 april 2016 10:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel vrouwen jaloers zullen zijn op jouw domheid
Dus mannen vind je kut en vrouwen vind je kut. Heb je misschien 18 katten thuis?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:24 schreef Barbie__ het volgende:
van vrouwen neem ik standaard niets serieus, dat is een en al jaloezie daar let ik niet eens op
Dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:25 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
je kan duizend keer mij dom noemen ik ben niet dom en gelukkig trek ik mij niets van aan en weet ik gelukkig beter en vind ik mannen écht dom
Ik gok eigenlijk dat ts een man isquote:Op woensdag 20 april 2016 10:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel vrouwen jaloers zullen zijn op jouw domheid
Misschien een zoöfiel?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus mannen vind je kut en vrouwen vind je kut. Heb je misschien 18 katten thuis?
er staat nergens kut ik heb het over hun logica van mannen en de jaloezie van vrouwen ?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus mannen vind je kut en vrouwen vind je kut. Heb je misschien 18 katten thuis?
Komt dat niet op hetzelfde neer?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gok eigenlijk dat ts een man is
Of familie van sanasoufi.
Even testen:quote:Op woensdag 20 april 2016 10:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gok eigenlijk dat ts een man is
Of familie van sanasoufi.
Dit zie ik zelden goed gebruikt worden op FOK!, chapeau.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vrouw zijnde vind ik jou ook erg dom. En een stomme troll.
Sta jij ook op tafel?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:29 schreef Barbie__ het volgende:
wat heeft dik met verstand te maken ? domme vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |