We gaan mooie tijden te gemoed.quote:
Ik gok inmiddels op Clinton vs Cruz. Grote kans op een contested convention bij de Republikeinen en daar is hij de favoriet.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het wordt Clinton vs Trump maar dat was intussen al een hele tijd duidelijk.
Cruz maakt helemaal geen kans tegen Clinton. Denk ik.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik gok inmiddels op Clinton vs Cruz. Grote kans op een contested convention bij de Republikeinen en daar is hij de favoriet.
Trump zelfs nog minder natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Cruz maakt helemaal geen kans tegen Clinton. Denk ik.
Niet zo hoor, er zijn nou eenmaal veel TV-zenders die het nieuws bepalen en die in het kamp Clinton/Wall Street zitten. Het zou ook wel eens leuk zijn als ze in dat land een keer eerlijke verkiezingen konden organiseren.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het wordt Clinton vs Trump maar dat was intussen al een hele tijd duidelijk.
Ik denk dat Trump meer kans maakt dan Cruz, omdat hij meer uitstraling heeft. Trump mag dan vreemde dingen roepen, Cruz is ook maar een vreemde vogel.quote:
Cruz is wel meer dan een vreemde vogel als je het mij vraagt. In Europa wordt Trump telkens nogal belachelijk gemaakt en dat is allemaal prima hoor, maar die Cruz, hoewel "gematigder" in z'n toespraken houdt er heel enge, wereldvreemde en gestoorde ideeën op na. Zo is hij bijvoorbeeld een christenfundamentalist.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump meer kans maakt dan Cruz, omdat hij meer uitstraling heeft. Trump mag dan vreemde dingen roepen, Cruz is ook maar een vreemde vogel.
In beide gevallen zal Clinton de GE winnen, alleen tegen Trump verwacht ik een interessantere verkiezingsstrijd dan als ze tegen Cruz komt te staan.
Het grote complot, wat schattigquote:Op woensdag 20 april 2016 10:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet zo hoor, er zijn nou eenmaal veel TV-zenders die het nieuws bepalen en die in het kamp Clinton/Wall Street zitten. Het zou ook wel eens leuk zijn als ze in dat land een keer eerlijke verkiezingen konden organiseren.
je moet het vergelijken met de lijsttrekkersverkiezingen die je bij Nederlandse partijen wel eens ziet. Dan mogen ook alleen partijleden stemmen. Dit is zelfs wat opener.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:16 schreef YuckFou het volgende:
http://www.thedailybeast.(...)voting-disaster.html
Lekker artikel over de puinzooi rondom het stemmen in NY, sowieso snap ik onderhand helemaal niks meer van het Amerikaanse systeem, waarbij je jezelf eerst als Democrat of Republican moet laten registreren om vervolgens alleen dat te kunnen stemmen ofzo....
Dat heb ik nu inmiddels wel vaker gehoord en ook telkens zonder argumentenquote:Op woensdag 20 april 2016 09:16 schreef RikNEC het volgende:
Ik hou wel van iemand die dwars ligt maar deze man is echt levensgevaarlijk.
Niet tegenstaande de bestialiteiten in het Romeinse rijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 08:51 schreef Donnis het volgende:
Een trieste dag voor de menselijke geschiedenis.
De andere kandidaat is populair omdat ze een bekende naam heeft en vrouw is, en als CNN dan ook nog eens niet gelijke coverage geeft is het al helemaal oneerlijk. Je lult dus maar wat, niet geremd door enige kennis van zaken.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het grote complot, wat schattig.
Waarom komt het bij de aanhangers nooit eens op dat de eigen kandidaat gewoon niet populair genoeg is? Niet alles is altijd de schuld van anderen....
Een muur willen bouwen tussen Amerika en Mexico.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:47 schreef Sjors. het volgende:
[..]
Dat heb ik nu inmiddels wel vaker gehoord en ook telkens zonder argumenten
Ik lach er om. Lig zelfs dubbel. Ik heb niks met Hilary Clinton. Wel heerlijk voor de Republikeinen, dat hun grootste nachtmerrie president kannen worden. En ze als tegenkandidaat Donald Trump hebben. Ha ha ha. Heerlijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:16 schreef RikNEC het volgende:
Ik hou wel van iemand die dwars ligt maar deze man is echt levensgevaarlijk.
Wat bedoel je ?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet zo hoor, er zijn nou eenmaal veel TV-zenders die het nieuws bepalen en die in het kamp Clinton/Wall Street zitten. Het zou ook wel eens leuk zijn als ze in dat land een keer eerlijke verkiezingen konden organiseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |