Geniet er nog maar even vanquote:
Skuumkoppequote:Op dinsdag 19 april 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar doe verder maar gewoon speciaalbier
Karmeliet
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar doe verder maar gewoon speciaalbier
Karmeliet
Bier uit blik is voor tokkies.quote:
Die staat bij ons altijd in de koelkast eigenlijk. Maar zoals ik hierboven aangeef drink ik allesquote:
When in Rome, ik moet niet te veel opvallen in deze volkswijk natuurlijk.quote:
Amstel smaakt naar Ranjaquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:42 schreef WethouderHekking het volgende:
Maar Amstel en Heineken zijn allebei nog wel net iets beter dan Bavaria en Dommelsch.
Meestal uit de tap van waar ik naar toe ga.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe neem jij bier mee dan als je ergens heen gaat?
Als student Marketing kan ik dit bevestigen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heineken stopt gewoon al het geld in de marketing en minder in het goed maken van het product. Is ook niet nodig omdat het toch wel wordt verkocht.
Ben je nu in Rome?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
When in Rome, ik moet niet te veel opvallen in deze volkswijk natuurlijk.
Zelfde geldt voor McDonalds.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als student Marketing kan ik dit bevestigen.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor McDonalds.
Al is daar het product helemaal pure aids.
Als het toch wel wordt verkocht waarom dan veel geld stoppen in de marketing?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heineken stopt gewoon al het geld in de marketing en minder in het goed maken van het product. Is ook niet nodig omdat het toch wel wordt verkocht.
Gewoon kratje achterin de autoquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe neem jij bier mee dan als je ergens heen gaat?
Hebben ook zo een actie voor Koningsdag alweer.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:44 schreef Caland het volgende:
De marketingafdeling van heineken is wel echt de top van de top.
Oh vandaar die reclame over Coca Cola Life ™.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als student Marketing kan ik dit bevestigen.
Omdat dat de reden is waarom het verkocht word en nieuwe mensen trekt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:44 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als het toch wel wordt verkocht waarom dan veel geld stoppen in de marketing?
Heineken is een van de weinige bedrijven die weet hoe je dat moet presenteren, al is het bier niet je van het.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Oh vandaar die reclame over Coca Cola Life ™.
Of mensen vinden het gewoon lekker.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat dat de reden is waarom het verkocht word en nieuwe mensen trekt.
Hoe vind je dan hoe Amstel het aanpakt, en met name Radler?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heineken is een van de weinige bedrijven die weet hoe je dat moet presenteren, al is het bier niet je van het.
Dat is een beetje een cirkelredenatie, maar ik vertrouw je expertise op dit gebied.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat dat de reden is waarom het verkocht word en nieuwe mensen trekt.
Ze speelden vandaag ook wel weer leuk in op het nieuws dat grolsch is overgenomen door Jappen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hebben ook zo een actie voor Koningsdag alweer.
circlejerkquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dat is een beetje een cirkelredenatie, maar ik vertrouw je expertise op dit gebied.
Formule 1 is geen sport.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:46 schreef TehRocks het volgende:
Gerucht gaat dat Heineken de Formule 1 in wilt als sponsor
Ga even de mond spoelenquote:
Radler die heeft nu de focus op de 0.0, omdat het nu blijkbaar tegenwoordig hip is om gezond te leven. Die geven dat dus de voorkeur over hun focusgroep de bierdrinkers, dus eigenlijk wel slecht.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hoe vind je dan hoe Amstel het aanpakt, en met name Radler?
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor sport moet je een fysieke inspanning leveren.
Formule 1 is een café spelletje.
Verwar je het toevallig met Darten?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind heineken oprecht wel het beste zuipbiertjequote:Op dinsdag 19 april 2016 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of mensen denken het lekker te vinden door de marketing
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Formule 1 is een beetje voor volwassen kinderen die nog met autootjes willen spelen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind heineken oprecht wel het beste zuipbiertje
Met een F1 auto rijden in een café lijkt me niet zo'n strak planquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is lauw nog weg te krijgen, maar gewoon koel zijn er wel genoeg andere biertjes die lekkerder zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind heineken oprecht wel het beste zuipbiertje
Lauw bier wtf gast . Niks ranziger dan dat.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is lauw nog weg te krijgen, maar gewoon koel zijn er wel genoeg andere biertjes die lekkerder zijn.
Daar heb ik het niet over.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is lauw nog weg te krijgen, maar gewoon koel zijn er wel genoeg andere biertjes die lekkerder zijn.
Ik bedoelde meer van als je dan toch lauw bier drinkt, doe dan maar Heineken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lauw bier wtf gast . Niks ranziger dan dat.
Hier ben ik het mee eens. Misschien kan Vink een pingel geven?quote:
Maar wie drinkt er dan lauw bier?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van als je dan toch lauw bier drinkt, doe dan maar Heineken.
Erg fijn is dat niet nee.
Paupersquote:
Snappen ze niet dat ze goals moeten gaan farmenquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:51 schreef TehRocks het volgende:
Ik snap niet dat je als PSV in deze situatie in de eredivisie zo hard kan inzakken
Die omschakeling heeft er tot nu toe ook nog niet echt lekker uitgezienquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:52 schreef GGMM het volgende:
PSV laat het initiatief aan Vitesse om zo in de omschakeling wat te creëren.
Ik vind jou een rare knakker.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die het te lang in hun tas hebben laten zitten en dan toch bier willen drinken
BAITquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:54 schreef TehRocks het volgende:
[..]
In welke wereld heeft een voltooid deelwoord dt?
In de wereldt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:54 schreef TehRocks het volgende:
[..]
In welke wereld heeft een voltooid deelwoord dt?
Ik moest bijna gniffelen.quote:
Volgens mij heeft Cocu Lestienne afgeschreven en focust ie zich op de selectie die hij volgend jaar wel heeft.quote:
Waarom speelt van Ginkel dan?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:59 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Cocu Lestienne afgeschreven en focust ie zich op de selectie die hij volgend jaar wel heeft.
Sinds de dood van zijn ouders bakt Lestienne er niks meer van. Gebrekkige mentaliteit. Matig.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:59 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Cocu Lestienne afgeschreven en focust ie zich op de selectie die hij volgend jaar wel heeft.
11x Willemsquote:
Midweekse speelronde, niets mis mee.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Toch wel heerlijk een dinsdagavond met iedereen hier
Hij heeft ook nou niet bar veel kansen gehad. Met kwartiertjes invallen kom je niet verquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sinds de dood van zijn ouders bakt Lestienne er niks meer van. Gebrekkige mentaliteit. Matig.
En voordat zijn ouders stierven had hij een goede vorm te pakken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:01 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Hij heeft ook nou niet bar veel kansen gehad. Met kwartiertjes invallen kom je niet ver
Geer en Goor?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zeker en donderdagavond ordinaire homohumor niets mis mee.
Heb je iets tegen Schaars? Hij staat aardig te voetballen..quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij denkt dat Schaars de voorkeur krijgt boven Hendrix?
Miste ooit een belangrijke penalty.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:02 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Heb je iets tegen Schaars? Hij staat aardig te voetballen..
Trainers maken wel eens vaker rare keuzes.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij denkt dat Schaars de voorkeur krijgt boven Hendrix?
Ze gaan er vanuit dat Ajax nog punten gaat verspelen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:03 schreef hafcfan het volgende:
PSV speelt op de counter. Zo ga je niet werken aan je doelsaldo.
Een IDIOTE aanname.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan er vanuit dat Ajax nog punten gaat verspelen.
Voor meer idiote aannames moet je eens naar Feyenoord kijken.quote:
Niemand neemt Frank, Philip en Gio serieus.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Trainers maken wel eens vaker rare keuzes.
Dat zou morgen zomaar al kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan er vanuit dat Ajax nog punten gaat verspelen.
Enige coach die wij wel serieus nemen is Joachim Löwgodquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:05 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Niemand neemt Frank, Philip en Gio serieus.
Stinho denkt dat Ajax met 3 goals verschil gaat winnen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou morgen zomaar al kunnen gebeuren.
Voorspellingen van Stijn komen NOOIT uit.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stinho denkt dat Ajax met 3 goals verschil gaat winnen.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Enige coach die wij wel serieus nemen is Joachim Löwgod
Ik hoop dat hij gelijk krijgt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stinho denkt dat Ajax met 3 goals verschil gaat winnen.
Ik ga hier wel vanuitquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou morgen zomaar al kunnen gebeuren.
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 19-04-2016 om 22:07:56Lestienne gaat invallen bij PSV. Wat kan hij nog na zoveel weken inactiviteit? reageer retweet
In ieder geval niet bij zijn ouders eten.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:08 schreef Rabieluh het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 19-04-2016 om 22:07:56Lestienne gaat invallen bij PSV. Wat kan hij nog na zoveel weken inactiviteit? reageer retweet
sowquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
In ieder geval niet bij zijn ouders eten.
Weet je wie pas inactief zijn geweest? Z'n oudersquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:08 schreef Rabieluh het volgende:
Ja leuk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je wie pas inactief zijn geweest? Z'n ouders
Hahahahaha
Opper vindt dit een leuke grapquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hahahahaha
10/10.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hahahahaha
Hihiquote:
alsof iemand die provincieclub wat boeit.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:13 schreef gnilrednoz het volgende:
PSV WORDT GEMATST OLOLOLOL HEEL NEDERLAND IN REP EN ROER WANT PSV WORDT BEVOORDEELD!
vast niet he?
SOOOOOOWWWquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het neervallen heeft hij geleerd van zijn ouders.
Hoe ben je hier terecht gekomenquote:
Godverdomme manquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
damnquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Oooowwwwwyeeeaaaahquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij maakt hem gewoonquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Pas op voor Tom nuquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof iemand die provincieclub wat boeit.
Ik geef dit een 9quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zonde, die staat niet bepaald bekend om zijn gevoel voor humorquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:14 schreef Coco98 het volgende:
De rest van de grappen laat ik over aan GGMM.
Weet je wie ook niet meer kunnen rennen?quote:
Daarom mag hij lekker veel oefenen hier.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zonde, die staat niet bepaald bekend om zijn gevoel voor humor
Jawel, want van 1-0 naar 2-0 maakt niet uit in het aantal punten wat je pakt uit de wedstrijd.quote:
Wat een raar argument.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jawel, want van 1-0 naar 2-0 maakt niet uit in het aantal punten wat je pakt uit de wedstrijd.
ook dat is psv.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:17 schreef hafcfan het volgende:
PSV moet juist scoren, maar ze laten Vitesse alles doen
Oeeii snoeiharde dis dit.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof iemand die provincieclub wat boeit.
De ouders van Lestienne zijn ook van de straatquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het wel lekker, zo'n doordeweekse speelronde. Houdt je van de straat
Helemaal niet. Een 1-0 of 2-0 is 3 punten. Maar afgelopen zondag leverde het Ajax een cruciaal punt op. Totaal niet hetzelfde dus.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:18 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Het is gewoon een erg dom argument.
Volgens mij heb jij ook wat te compenserenquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:19 schreef Brammess het volgende:
Het wordt tijd voor een compensatiepenal.
Grensrechter kon duidelijk zien dat het geen penal was
Ja we begrepen prima wat je bedoelde. Blijft een dom argument, ook als je het herhaalt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Helemaal niet. Een 1-0 of 2-0 is 3 punten. Maar afgelopen zondag leverde het Ajax een cruciaal punt op. Totaal niet hetzelfde dus.
Ik ondersteun deze postquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja we begrepen prima wat je bedoelde. Blijft een dom argument, ook als je het herhaalt.
Haha goeiequote:Op dinsdag 19 april 2016 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook wat te compenseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |