Geniet er nog maar even vanquote:
Skuumkoppequote:Op dinsdag 19 april 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar doe verder maar gewoon speciaalbier
Karmeliet
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar doe verder maar gewoon speciaalbier
Karmeliet
Bier uit blik is voor tokkies.quote:
Die staat bij ons altijd in de koelkast eigenlijk. Maar zoals ik hierboven aangeef drink ik allesquote:
When in Rome, ik moet niet te veel opvallen in deze volkswijk natuurlijk.quote:
Amstel smaakt naar Ranjaquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:42 schreef WethouderHekking het volgende:
Maar Amstel en Heineken zijn allebei nog wel net iets beter dan Bavaria en Dommelsch.
Meestal uit de tap van waar ik naar toe ga.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe neem jij bier mee dan als je ergens heen gaat?
Als student Marketing kan ik dit bevestigen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heineken stopt gewoon al het geld in de marketing en minder in het goed maken van het product. Is ook niet nodig omdat het toch wel wordt verkocht.
Ben je nu in Rome?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
When in Rome, ik moet niet te veel opvallen in deze volkswijk natuurlijk.
Zelfde geldt voor McDonalds.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als student Marketing kan ik dit bevestigen.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor McDonalds.
Al is daar het product helemaal pure aids.
Als het toch wel wordt verkocht waarom dan veel geld stoppen in de marketing?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heineken stopt gewoon al het geld in de marketing en minder in het goed maken van het product. Is ook niet nodig omdat het toch wel wordt verkocht.
Gewoon kratje achterin de autoquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe neem jij bier mee dan als je ergens heen gaat?
Hebben ook zo een actie voor Koningsdag alweer.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:44 schreef Caland het volgende:
De marketingafdeling van heineken is wel echt de top van de top.
Oh vandaar die reclame over Coca Cola Life ™.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als student Marketing kan ik dit bevestigen.
Omdat dat de reden is waarom het verkocht word en nieuwe mensen trekt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:44 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als het toch wel wordt verkocht waarom dan veel geld stoppen in de marketing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |