hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik quote je om je na de wedstrijd eventueel uit te lachen.
Als De Graafschap moet winnen zullen ze uiteindelijk desperate genoeg zijn om op de aanval te spelen en komt er meer ruimte voor Ajax.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar Ajax speelde ook gewoon kut zondag, als die weer zo spelen kan het prima.
GRO - RJCquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is er een wedstrijd bezig atm?
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als De Graafschap moet winnen zullen ze uiteindelijk desperate genoeg zijn om op de aanval te spelen en komt er meer ruimte voor Ajax.
FC Twente speelt helemaal nergens meer om, die komen dan ook niet om te winnen, maar om Ajax van het kampioenschap te houden. Die zien elke club (zelfs Heracles) liever kampioen worden dan Ajax.
Omdat iedereen moe is van jouw gefap op Utrechtquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom durft niemand te zeggen dat het puur de verdienste van FC Utrecht was?
[..]
Ah je standaard riedeltje weerquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als De Graafschap moet winnen zullen ze uiteindelijk desperate genoeg zijn om op de aanval te spelen en komt er meer ruimte voor Ajax.
FC Twente speelt helemaal nergens meer om, die komen dan ook niet om te winnen, maar om Ajax van het kampioenschap te houden. Die zien elke club (zelfs Heracles) liever kampioen worden dan Ajax.
Oh, daarom post niemand over de wedstrijdquote:
Matig excuus.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat iedereen moe is van jouw gefap op Utrecht
Passes die niet aankomen waren puur de verdienste van Ajax.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als twee Ajacieden de bal niet over vijftien meter naar elkaar kunnen spelen, of als je drie meter nodig hebt om een bal aan te nemen, heeft dat niets met de kwaliteiten van FC Utrecht te makenquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat jij discussies altijd doodt met dit soort onzin.
Fijn om ook eens users zoals deze te hebben die out of the box denken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel terecht bij Shreyasquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je probeert goedkoop te scoren, enorm zonde.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat iedereen moe is van jouw gefap op Utrecht
Goh, FC Utrecht zette sterk druk, sloot de passingslijnen goed af. Geen andere verplichting dan wanhopig achterin rondspelen of opportunistisch voetbal.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Passes die niet aankomen waren puur de verdienste van Ajax.
Daar zijn wij ook blij om.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een ongelooflijke bagger in dit topic gelezen. Ik ben blij dat ik vanavond op de tribune mag zitten.
Ik begin er steeds meer in te geloven dat je gewoon een hele goede troll bent.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan is het makkeliek scorenquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is Makkelie dan in de buurt? Giechel giechel
Dank je, denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begin er steeds meer in te geloven dat je gewoon een hele goede troll bent.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De barney gif is hier wel op z'n plaats
Is dit een diss richting het adres van Shreyass?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een ongelooflijke bagger in dit topic gelezen. Ik ben blij dat ik vanavond op de tribune mag zitten.
En dan zondag weer? Genot!quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beter wint PSV gewoon 6-0. God wat zou dat fijn zijn.
Ik heb er als enige ook vertrouwen inquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sked en ik hopen op een masterclass van FC Utrecht.
Ik niet, puur omdat het Feyenoord is.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb er als enige ook vertrouwen in
Heb jij toevallig een Utrecht dekbedje?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sked en ik hopen op een masterclass van FC Utrecht.
Nee?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een Utrecht dekbedje?
Ik heb het mijn gokkende collega's al meerdere malen gezegd: Wed nooit op wedstrijden van Feyenoord. Er gebeurt nooit iets logisch.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik niet, puur omdat het Feyenoord is.
Die was maar wat blij om Almelo te kunnen verlatenquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:32 schreef hafcfan het volgende:
Die Linssen had ook nooit naar Groningen moeten gaan
Gewoon tegen je eigen club inzetten zondag. Heb je altijd watquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het mijn gokkende collega's al meerdere malen gezegd: Wed nooit op wedstrijden van Feyenoord. Er gebeurt nooit iets logisch.
Je moest eens weten hoe vaak ik heb geschreeuwd dat Feyenoord dit keer dan echt ging winnen, in die reeksch des doodsch.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het mijn gokkende collega's al meerdere malen gezegd: Wed nooit op wedstrijden van Feyenoord. Er gebeurt nooit iets logisch.
Dat kan ik niet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gewoon tegen je eigen club inzetten zondag. Heb je altijd wat
Both teams to score is wel een redelijk veilige bet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En PSV -1.5?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Odd voor PSV is 1.33
Niet echt de moeite waard natuurlijk.
Yep, en dan wordt het een hartaanvalveroorzakende, stiekeme 1-0.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Both teams to score is wel een redelijk veilige bet.
Dan overschat je Vitesse ernstig.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:
PSV gewoon lekker gelijk vanavond.
Ben jij Duits?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan overschat je Vitesse ernstig.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:
PSV gewoon lekker gelijk vanavond.
Ohquote:
Aldus jij.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je dekt je dus dit keer niet in.
Dat mag in de krant.
Ik zet bij die 'zekerheidjes' van Feyenoord altijd in op beiden teams die scoren en een gelijkspel of winst van de tegenstander.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1.85quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
6.25. Dat is wel de moeite.
Oh nee, keek verkeerd. 2.80
Arias kan er echt niks vanquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Arias die een domme kaart pakt @ 1.01
Walgelijk vreemdelingen legioen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Izzy, Marvelous, Elmo...![]()
En Lewis moet George heten.
Welnee, hij is Nelom on speed.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind hem niet eens heel slecht
Alleen bijzonder dom
Voor hafcfan zijn het allemaal enge buitenlandersquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is Elmo niet gewoon een Nederlander?
Kun je ongetwijfeld subsidie voor krijgen ergens.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nelom als aanvoerder is toch wel een mooi maatschappelijk project.
Heeft toch maar wel mooi 100% van al z'n gespeelde interlands gewonnen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nelom als aanvoerder is toch wel een mooi maatschappelijk project.
Kan hij mooi op zijn LinkedIn zetten als hij solliciteert voor een baan na het voetballen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft toch maar wel mooi 100% van al z'n gespeelde interlands gewonnen.
Dat keek ik al. Blijkbaar de goede keuze.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:46 schreef Caland het volgende:
Door Groningen - Roda overweeg ik zowaar om DWDD te kijken.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:46 schreef Caland het volgende:
Groningen - Roda op een dinsdagavond. Veel geestdodender ga je het niet krijgen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:46 schreef Caland het volgende:
Voor jou is Vitesse een club met identiteit zo hebben we allemaal wat.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor hafcfan zijn het allemaal enge buitenlanders
Excelsior - Roda JC een optie?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Groningen - Roda op een dinsdagavond. Veel geestdodender ga je het niet krijgen.
Eensquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat keek ik al. Blijkbaar de goede keuze.
Wat vind jij van Vitesse dan?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Voor jou is Vitesse een club met identiteit zo hebben we allemaal wat.
Nouja, ze spelen in ieder geval niet op kunstgras.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee, 't is geen Sparta of zo.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, ze spelen in ieder geval niet op kunstgras.
sowquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo gefrustreerd als het om Vitesse gaat? Het lijkt wel alsof die Russen je hoogstpersoonlijk een rookworst in je reet hebben gedouwd.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Groningen en Roda zijn samen met Excelsior de meest walgelijke clubs van het seizoen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:49 schreef Caland het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niet het gevoel dat Groningen en Roda JC dit seizoen in de eredivisie hebben gespeeld.
Zouden meer clubs moeten doen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sparta gaat in 2017 weer over op echt gras.
Kunstgras moeten ze verbieden. Wel al gedeeltelijk kunstgras daar trouwens.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, ze spelen in ieder geval niet op kunstgras.
Met afstand de koudste en lelijkste club. Dat concerthal vooralquote:
Langzaam groeiend gras daar in West...quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sparta gaat in 2017 weer over op echt gras.
Maar het kost geld! Net zoals doellijntechnologie.quote:
En wat vind je van de supporters/fans van Vitesse?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kunstgras moeten ze verbieden. Wel al gedeeltelijk kunstgras daar trouwens.
[..]
Met afstand de koudste en lelijkste club. Dat concerthal vooralWel gezellig als er optredens zijn trouwens.
Dan is dat dus hun identiteit (voor jou).quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kunstgras moeten ze verbieden. Wel al gedeeltelijk kunstgras daar trouwens.
[..]
Met afstand de koudste en lelijkste club. Dat concerthal vooralWel gezellig als er optredens zijn trouwens.
Geld dat er bij veel kleine clubs niet is. Als een kleine club een echt grasveld neerlegt kost je dat gewoon een paar spelers die een andere club wel kan betalen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar het kost geld! Net zoals doellijntechnologie.
MAAR CHELD MAAR CHELD KOST ALLEMAAL VEEL.
Dus, het devies is: wees een arme club en schreeuw lekker vanuit de leunstoel dat het voetbal technische hulpmiddelen nodig heeft.
Doe nou niet alsof jij niet geniet van de werklust van Ard van Peppen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:52 schreef DonRaja het volgende:
Duurt die wedstrijd nou ook gewoon langer dan normaal?
Ik vind het persoonlijk fijner om op kunstgras te spelen...quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geld dat er bij veel kleine clubs niet is. Als een kleine club een echt grasveld neerlegt kost je dat gewoon een paar spelers die een andere club wel kan betalen.
Daarom simpel. Stel gras verplicht, dan is er een gelijk speelveld. En vijf keer zo veel afgelaste wedstrijden, maar dat hoort bij de charme van het spel.
Coco heeft nog een leuke anekdote hierover gepost in het VI topic.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
En wat vind je van de supporters/fans van Vitesse?
Vijf keer zo veel afgelaste wedstrijden om een grasveld waar 1 keer per twee weken op gespeeld wordt. In wat voor wereld leef jij.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geld dat er bij veel kleine clubs niet is. Als een kleine club een echt grasveld neerlegt kost je dat gewoon een paar spelers die een andere club wel kan betalen.
Daarom simpel. Stel gras verplicht, dan is er een gelijk speelveld. En vijf keer zo veel afgelaste wedstrijden, maar dat hoort bij de charme van het spel.
Een écht goed grasveld verslaat kunstgras wmb altijd. Maar kunstgras is wel veel beter een gemiddeld knollenveld van de lokale FC Bal op het Dak.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk fijner om op kunstgras te spelen...
Uh, ik heb het over sneeuw en regen en dergelijke. Daarnaast wordt er natuurlijk geen twee keer per maand op een veld gespeeld maar dat negeren we maar even.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Vijf keer zo veelgelaste wedstrijden om een grasveld waar 1 keer per twee weken op gespeeld wordt. In wat voor wereld leef jij.
Helemaal gehersenspoeld door de kunstgrasmafia
Nee manquote:
Ja, dat zal het zijn. De velden waar ik normaal op moet spelen hebben een eigen tomtom kaart om de gaten te kunnen ontwijken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een écht goed grasveld verslaat kunstgras wmb altijd. Maar kunstgras is wel veel beter een gemiddeld knollenveld van de lokale FC Bal op het Dak.
Zelfde hier ja.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. De velden waar ik normaal op moet spelen hebben een eigen tomtom kaart om de gaten te kunnen ontwijken.
Paxcon help ik altijdquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat doe jij blij? Heb je hem geholpen?
Toto gaat wel een stapje verder met Pax, flikkertjesquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat doe jij blij? Heb je hem geholpen?
Iemand met een username als Coco kan ik niet serieus nemen, sorry.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Coco heeft nog een leuke anekdote hierover gepost in het VI topic.
Volgens de Roda fans een miskoopquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt volksheld Mike van Duinen niet opgesteld?
De meeste clubs in de 2e klasse zondagamateurs en hoger kunnen al een prima grasmat onderhouden. Dan moet het een BVO toch ook wel lukken. Vrij lachwekkend dat Nederland het enige voetballand is waar de kunstgrasmafia op basis van gebakken lucht voet aan de grond heeft gekregen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uh, ik heb het over sneeuw en regen en dergelijke. Daarnaast wordt er natuurlijk geen twee keer per maand op een veld gespeeld maar dat negeren we maar even.
Man man man wat kraam jij een kletspraat uit.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
De meeste clubs in de 2e klasse zondagamateurs en hoger kunnen al een prima grasmat onderhouden. Dan moet het een BVO toch ook wel lukken. Vrij lachwekkend dat Nederland het enige voetballand is waar de kunstgrasmafia op basis van gebakken lucht voet aan de grond heeft gekregen.
SC Cambuur 0-1 Roda JC, jawohl!quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:57 schreef DonRaja het volgende:
Heeft Roda eigenlijk iets gewonnen dit seizoen in het noorden? Of hebben ze elke keer 600km voor nop in de bus gezeten?
En het wordt nog in stand gehouden door alle clubs met kunstgras ook.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
De meeste clubs in de 2e klasse zondagamateurs en hoger kunnen al een prima grasmat onderhouden. Dan moet het een BVO toch ook wel lukken. Vrij lachwekkend dat Nederland het enige voetballand is waar de kunstgrasmafia op basis van gebakken lucht voet aan de grond heeft gekregen.
Je zou nog net niet kunnen spreken van clementie door Leeuwarden.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk, die kneuzen zijn er ook nog.
Maar vertel de anekdote nog eventjesquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Coco heeft nog een leuke anekdote hierover gepost in het VI topic.
Sowieso, je runt een voetbalclub.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:58 schreef Sked het volgende:
[..]
En het wordt nog in stand gehouden door alle clubs met kunstgras ook.
Walgelijk.
Die wedstrijd had SCC moeten winnenquote:
Roda miste voor open doel.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wedstrijd had SCC moeten winnen
Godverdomme zeg wat een kutseizoen is het ook
Waarom zal je niet op het 2e bezuinigen? Daar heb je weinig aanquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso, je runt een voetbalclub.
Wat heb je nodig. Spelers en een veld. OH LATEN WE OP HET TWEEDE MAAR GELIJK BEZUINIGEN.
Dat soort clubs zouden ze eigenlijk per direct de licentie moeten afpakken.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan ook Poepon in de spits...
Bij welke club was dat ook alweer dat een speler niet wilde komen, vanwege het kunstgras? Was dat bij jullie?quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom zal je niet op het 2e bezuinigen? Daar heb je weinig aan
Elke speler met bepaalde problemen durft nauwelijks nog op kunstgras te spelenquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij welke club was dat ook alweer dat een speler niet wilde komen, vanwege het kunstgras? Was dat bij jullie?
Volgens mij niet, maar ik zal het wel begrijpen. Al is het nu ook weer niet zo erg als voetballer zelf.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij welke club was dat ook alweer dat een speler niet wilde komen, vanwege het kunstgras? Was dat bij jullie?
http://www.gelderlander.n(...)-kunstgras-1.4148070quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Terwijl al lang en breed aangetoond is dat kunstgras niet voor meer blessures zorgt. Maar goed, ouwewijvenpraat is lastig uit te roeien natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Elke speler met bepaalde problemen durft nauwelijks nog op kunstgras te spelen
.quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 21:55 schreef Ties02 het volgende:
Ach het heeft daar nooit vol gezeten, ja behalve toen wij tegen Arsenal speelden daar
Dat was zijn hoogtepunt gisterenquote:Op maandag 18 april 2016 21:55 schreef Coco98 het volgende:
Vitesse stadion puilt wel uit als Sked er zit.
Ik zie het al, het was Huntelaar die niet naar Ajax wilde.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik zal het wel begrijpen. Al is het nu ook weer niet zo erg als voetballer zelf.
Ik ben een keer naar Vitesse geweest met een uitverkocht stadion. Meen dat er toen zelfs nog meer mensen in gingen als nu.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
.
[..]
[..]
Dat was zijn hoogtepunt gisteren
Oneens.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:09 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Vitesse is een parodie op een voetbalclub.
Voor Coco begrippen een leuke grap.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
.
[..]
[..]
Dat was zijn hoogtepunt gisteren
Eerste jaren was het gewoon vaak uitverkocht, alleen als de resultaten minder worden en het bestuur hopeloos faalt blijven mensen nou eenmaal wegquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar Vitesse geweest met een uitverkocht stadion. Meen dat er toen zelfs nog meer mensen in gingen als nu.
Geloof dat Van Gastel toen in de laatste minuut scoorde, zo lang geleden is dat dusquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Eerste jaren was het gewoon vaak uitverkocht, alleen als de resultaten minder worden en het bestuur hopeloos faalt blijven mensen nou eenmaal weg
Zonder Vitesse hadden we geen Maasbert gehad. Oneens.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:09 schreef GGMM het volgende:
Toch zou het zonder Vitesse ook best saai zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:09 schreef GGMM het volgende:
Dat ouwe stadion was tof.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar Vitesse geweest met een uitverkocht stadion. Meen dat er toen zelfs nog meer mensen in gingen als nu.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zonder Vitesse hadden we geen Maasbert gehad. Oneens.
[ afbeelding ]
Ze moeten nog 2 wedstrijden spelen hoorquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit was gelukkig mijn laatste wedstrijd van Groningen dit seizoen.
#Nooitmeervandelooi
Tot ie volgend seizoen weer ergens opduiktquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit was gelukkig mijn laatste wedstrijd van Groningen dit seizoen.
#Nooitmeervandelooi
En er zijn volgens jou geen acht andere wedstrijden om 14:30 tijdens die wedstrijden?quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze moeten nog 2 wedstrijden spelen hoor
Jij als trouw Eredivisie-kijker regelt toch gewoon negen schermen om ze allemaal tegelijk te kijkenquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En er zijn volgens jou geen acht andere wedstrijden om 14:30 tijdens die wedstrijden?
Nee?quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij als trouw Eredivisie-kijker regelt toch gewoon negen schermen om ze allemaal tegelijk te kijken
Huh?quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja maar bedoel dat was echt een bazen stadion. Hadden nooit naar dit moeten gaan.
eerste maar. We houden het voortaan op ijshockey hier in tilburg.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:16 schreef hafcfan het volgende:
Willem 2 gaat of degraderen of ze krijgen Erwin. RIP
Hef maar op dan. Als Erwin komt bedoel ik.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:16 schreef hafcfan het volgende:
Willem 2 gaat of degraderen of ze krijgen Erwin. RIP
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:15 schreef Caland het volgende:
Deze had zelfs Cillessen gehad
Hahahaha grapje
Je had na het woord zijn gewoon kunnen stoppen met typen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:17 schreef Groby het volgende:
Je zou maar roda fan zijn en 300 km reizen, je club heeft grote kansen en je keeper redt een penalty
En je verliest nog
zelfbedacht?quote:
PEC moet ook wel winnen voor de plee ofs morgenquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gaan nog wel punten pakken. Of minstens eentje.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
PEC moet ook wel winnen voor de plee ofs morgen
Zitten jullie bij jou thuis?quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:23 schreef GGMM het volgende:
Zo, nu wacht ik samen met davy en Guitarist op de grote voetbalshow van PSV
Navigatie zegt nog 7 minuten.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:23 schreef GGMM het volgende:
Zo, nu wacht ik samen met davy en Guitarist op de grote voetbalshow van PSV
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:23 schreef GGMM het volgende:
Zo, nu wacht ik samen met davy en GGMM op de grote voetbalshow van PSV
Die keeper kan echt nietquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet hetAls je die verliest is het kansloos. Ik houd mijn hart vast, wat was het slecht tegen AZ.
Jullie kunnen nog vierde worden, misschien wel direct Europees
Hahaha maar vet goed ge-editquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij wacht samen met davy en Guitarist?
Haha raar! xD
De quote verdween, dus wat ik moet ik editten?quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hahaha maar vet goed ge-edit
iksdee
en dat is mod geweestquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
De quote verdween, dus wat ik moet ik editten?
Tering, wat ben jij DOM.
Gelukkig geschorst morgen. Als ze de assistentcoach in het doel zetten zou het nog een vooruitgang zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die keeper kan echt nietJa zal nog wel kunnen, maar plee ofs is al tof zat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelukkig geschorst morgen. Als ze de assistentcoach in het doel zetten zou het nog een vooruitgang zijn.
Hij kreeg een 2,5 van VI, zo'n laag cijfer zie je zelden
Geef Johannes nou geen hoopquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:30 schreef GGMM het volgende:
Als het vanavond ook 2-6 wordt post ik foto's van m'n anus
Liever niet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:30 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:30 schreef GGMM het volgende:
wat ordinair zegquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:30 schreef GGMM het volgende:
Geen van beide.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:32 schreef Tchock het volgende:
Wie is een betere coach, Maas of Van der Looij?
Nogmaals, geen van beide.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe kun je het woord "betere" nou niet begrijpen.
ik zag de edit.quote:
Dat zou leuk zijn om eens te zien.quote:
Ga je een schommel maken?quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:39 schreef Sked het volgende:
Rob Maas heeft er een goed gevoel over.
Ik ga vast een touw ophangen.
"Nee we willen graag 6-0 op de kloten krijgen en naar huis"quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Komen jullie echt om te winnen vandaag?"
9/10.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn om eens te zien.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn om eens te zien.
Ag zo slecht was het vorige week ook niet voor Maas doenquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:39 schreef Sked het volgende:
Rob Maas heeft er een goed gevoel over.
Ik ga vast een touw ophangen.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:43 schreef KingRoland het volgende:
wie de lapo heeft moet voor 1 dag een Bert van Oostveen UI nemen
oeiquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:43 schreef KingRoland het volgende:
wie de lapo heeft moet voor 1 dag een Bert van Oostveen UI nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |