hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik quote je om je na de wedstrijd eventueel uit te lachen.
Als De Graafschap moet winnen zullen ze uiteindelijk desperate genoeg zijn om op de aanval te spelen en komt er meer ruimte voor Ajax.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar Ajax speelde ook gewoon kut zondag, als die weer zo spelen kan het prima.
GRO - RJCquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is er een wedstrijd bezig atm?
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als De Graafschap moet winnen zullen ze uiteindelijk desperate genoeg zijn om op de aanval te spelen en komt er meer ruimte voor Ajax.
FC Twente speelt helemaal nergens meer om, die komen dan ook niet om te winnen, maar om Ajax van het kampioenschap te houden. Die zien elke club (zelfs Heracles) liever kampioen worden dan Ajax.
Omdat iedereen moe is van jouw gefap op Utrechtquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom durft niemand te zeggen dat het puur de verdienste van FC Utrecht was?
[..]
Ah je standaard riedeltje weerquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als De Graafschap moet winnen zullen ze uiteindelijk desperate genoeg zijn om op de aanval te spelen en komt er meer ruimte voor Ajax.
FC Twente speelt helemaal nergens meer om, die komen dan ook niet om te winnen, maar om Ajax van het kampioenschap te houden. Die zien elke club (zelfs Heracles) liever kampioen worden dan Ajax.
Oh, daarom post niemand over de wedstrijdquote:
Matig excuus.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat iedereen moe is van jouw gefap op Utrecht
Passes die niet aankomen waren puur de verdienste van Ajax.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als twee Ajacieden de bal niet over vijftien meter naar elkaar kunnen spelen, of als je drie meter nodig hebt om een bal aan te nemen, heeft dat niets met de kwaliteiten van FC Utrecht te makenquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat jij discussies altijd doodt met dit soort onzin.
Fijn om ook eens users zoals deze te hebben die out of the box denken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel terecht bij Shreyasquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je probeert goedkoop te scoren, enorm zonde.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat iedereen moe is van jouw gefap op Utrecht
Goh, FC Utrecht zette sterk druk, sloot de passingslijnen goed af. Geen andere verplichting dan wanhopig achterin rondspelen of opportunistisch voetbal.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Passes die niet aankomen waren puur de verdienste van Ajax.
Daar zijn wij ook blij om.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een ongelooflijke bagger in dit topic gelezen. Ik ben blij dat ik vanavond op de tribune mag zitten.
Ik begin er steeds meer in te geloven dat je gewoon een hele goede troll bent.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan is het makkeliek scorenquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is Makkelie dan in de buurt? Giechel giechel
Dank je, denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begin er steeds meer in te geloven dat je gewoon een hele goede troll bent.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De barney gif is hier wel op z'n plaats
Is dit een diss richting het adres van Shreyass?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een ongelooflijke bagger in dit topic gelezen. Ik ben blij dat ik vanavond op de tribune mag zitten.
En dan zondag weer? Genot!quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beter wint PSV gewoon 6-0. God wat zou dat fijn zijn.
Ik heb er als enige ook vertrouwen inquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sked en ik hopen op een masterclass van FC Utrecht.
Ik niet, puur omdat het Feyenoord is.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb er als enige ook vertrouwen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |