Zeker het liefst door eentje met 45cm plus hihahoquote:Op woensdag 20 april 2016 18:46 schreef HPLC het volgende:
Ik ga wel zwart rijden hoor, hopelijk word ik gepakt door de hoofdconducteur haha
Als jullie weg gaan deal.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:45 schreef PeZu het volgende:
als jij dan hier blijft wandelende woordenlijst dan nemen wij hoink weer mee
Als Geerd God is ben ik een militante atheïst.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:44 schreef Chai het volgende:
Kan je het niet hebben als iemand niet meedoet met de circlejerk, Argo?
hahaahaquote:Op woensdag 20 april 2016 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker het liefst door eentje met 45cm plus hihaho
Geerd is dus Godquote:Op woensdag 20 april 2016 18:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als Geerd God is ben ik een arrogante idioot.
waarom zou ik dan weg moeten, en waarom moet jij dat bepalen,?quote:
hihiquote:Op woensdag 20 april 2016 18:46 schreef HPLC het volgende:
Ik ga wel zwart rijden hoor, hopelijk word ik gepakt door de hoofdconducteur haha
quote:Op woensdag 20 april 2016 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom zou ik dan weg moeten, en waarom moet jij dat bepalen,?
Je stelde het zelf voor om te onderhandelen.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:45 schreef PeZu het volgende:
als jij dan hier blijft wandelende woordenlijst dan nemen wij hoink weer mee
ewaa welkom op de fissaquote:Op woensdag 20 april 2016 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Heyhallo ik hoorde dat het feestje hier is
dat is geen antwoord.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:47 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Je stelde het zelf voor om te onderhandelen.
Is niet normaal als je prostaat zo diep zit hoor.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker het liefst door eentje met 45cm plus hihaho
DerRabbit heeft wel meer afwijkingen.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Is niet normaal als je prostaat zo diep zit hoor.
Tee Erquote:Op woensdag 20 april 2016 18:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Blijf hier maar, argo verkankert de klb sc op dit moment met dom gespam
Jij hebt zijn rol overgenomen vgm.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Hallo hplc ben je hier want ik voel een topickill aankomen
Voelt lekker hequote:Op woensdag 20 april 2016 18:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Hallo hplc ben je hier want ik voel een topickill aankomen
Wel apart, dat jullie een groot geschapen prostaat, een goddelijk lichaam en een hoog IQ als afwijkingen bestempelen. Maar dat zal wel weer met niveau te maken hebben.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
DerRabbit heeft wel meer afwijkingen.
Is een lekker gevoel niet haram voor Opsnol?quote:
picsquote:Op woensdag 20 april 2016 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel apart, dat jullie een groot geschapen prostaat, een goddelijk lichaam en een hoog IQ als afwijkingen bestempelen. Maar dat zal wel weer met niveau te maken hebben.
Ze is overal irritant aanwezig, dus jaquote:Op woensdag 20 april 2016 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is een lekker gevoel niet haram voor Opsnol?
Opsnolquote:Op woensdag 20 april 2016 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe het elke avond voor het slapengaan.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
check anders ff de klb sc a zemmelquote:Op woensdag 20 april 2016 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
Welk weer lekkere klb sc spam hier. Mensen die de goede leeft niet kunnen waarderen
Doe maar gek!quote:Op woensdag 20 april 2016 19:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe het elke avond voor het slapengaan.
Gebruik een rabbit.
Snap je?
oh, naast een afwijking dus ook een totaal vertekend zelfbeeldquote:Op woensdag 20 april 2016 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel apart, dat jullie een groot geschapen prostaat, een goddelijk lichaam en een hoog IQ als afwijkingen bestempelen. Maar dat zal wel weer met niveau te maken hebben.
Heb ik niet zo heel veel behoefte aan. Het gezever hier is wel voldoende voor het moment.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
check anders ff de klb sc a zemmel
Ahah, het zijn dus frustraties omdat deze afwijkingen bij jou missen. Nu vat ik hemquote:Op woensdag 20 april 2016 19:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
oh, naast een afwijking dus ook een totaal vertekend zelfbeeld
Zit mobiel en heb geen zin om nu selfiestick te gaan maken.quote:
Ach ik zit wat met ze te spelen, maar ze willen hier niet stoppen ga ik daar ook maar door...quote:Op woensdag 20 april 2016 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik niet zo heel veel behoefte aan. Het gezever hier is wel voldoende voor het moment.
quote:Op woensdag 20 april 2016 19:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Ach ik zit wat met ze te spelen, maar ze willen hier niet stoppen ga ik daar ook maar door...
Juist.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:09 schreef Argo het volgende:
Ach ik zit wat met ze te spelen, maar ze willen hier niet stoppen ga ik daar ook maar door...
Ja als jullie het zo willen dan blijf ik ook wel in de klb sc. Wellicht kan ik me alliëren met rozevla en misschien nog viskarretje erbij, is dat wat je wil?quote:
Jij begon het sowieso, en jullie blijven hier doorgaan stop hier met posten doe ik dat ook maar niet eerder.quote:
wow jij bent echt een rebelquote:Op woensdag 20 april 2016 19:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij begon het sowieso, en jullie blijven hier doorgaan stop hier met posten doe ik dat ook maar niet eerder.
hou een sop met dat ge-jullie en ge-wijs, je bent toch geen kleuterquote:Op woensdag 20 april 2016 19:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja als jullie het zo willen dan blijf ik ook wel in de klb sc. Wellicht kan ik me alliëren met rozevla en misschien nog viskarretje erbij, is dat wat je wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |