abonnement Unibet Coolblue
pi_161763647
quote:
9s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:37 schreef cofox het volgende:

[..]

Ik vind het jammer als ik gewoon vraag hier stel dat ik meteen zo de grond in wordt geboord en ik weg word gezet als een loser! Mijn motivatie om af te vallen is nu ook helemaal weg. Ik had wat meer support verwacht van lotgenoten in plaats daarvan krijg ik een bak met haat over mij heen :{
Kijk even naar de titel. Er staat gezond slank.

Als jij jezelf wilt uithongeren is dat prima, maar hoef je geen support te verwachten.

Als ik hier ga vertellen hoe ik elke dag mn vinger in mn keel steek en hoe lekker ik afval krijg ik ook geen support.

Gezond afvallen heeft op de langere termijn meer effect. Afvallen en slank blijven is namelijk meer je voedingspatroon omgooien en dat zo houden in plaats van achterlijke kuren van weken onder de 1000 cal eten en na een half jaar weer vol gas over op de patat en pizza.

Als je echt te zwaar bent heeft dat een reden, dat moet je aanpakken. Van die rare kuren om snel af te vallen en daarna in een oud patroon te vallen helpen je niks.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161763662
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:36 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Onder de 1000 kcal per dag :o Je vernachelt je metabolisme daarmee.
kan je mij uitleggen wat er dan precies met je stofwisseling gebeurd a;s je onder 1000 kcal komt dat het zo slecht maakt?
  Vis een optie? woensdag 27 april 2016 @ 21:42:44 #153
70532 loveli
N
pi_161763711
quote:
5s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:41 schreef cofox het volgende:

[..]

kan je mij uitleggen wat er dan precies met je stofwisseling gebeurd a;s je onder 1000 kcal komt dat het zo slecht maakt?
Je concentratie wordt slechter en je gaat d/t-fouten maken.
crap in = crap out
pi_161763770
quote:
5s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:41 schreef cofox het volgende:

[..]

kan je mij uitleggen wat er dan precies met je stofwisseling gebeurd a;s je onder 1000 kcal komt dat het zo slecht maakt?
Je lijf gaat in overlevingsstand.

Buiten het feit dat je echt enorme honger gaat krijgen, dat weken lang. Hallo vreetbuien.

Maar alles wat je lijf binnenkrijgt wordt opgeslagen, want blijkbaar is er een tekort aan voedsel en moeten we er lang op teren.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161763812
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:40 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kijk even naar de titel. Er staat gezond slank.

Als jij jezelf wilt uithongeren is dat prima, maar hoef je geen support te verwachten.

Als ik hier ga vertellen hoe ik elke dag mn vinger in mn keel steek en hoe lekker ik afval krijg ik ook geen support.

Gezond afvallen heeft op de langere termijn meer effect. Afvallen en slank blijven is namelijk meer je voedingspatroon omgooien en dat zo houden in plaats van achterlijke kuren van weken onder de 1000 cal eten en na een half jaar weer vol gas over op de patat en pizza.

Als je echt te zwaar bent heeft dat een reden, dat moet je aanpakken. Van die rare kuren om snel af te vallen en daarna in een oud patroon te vallen helpen je niks.
ik heb alles al geprobeerd 6 dagen in de week sporten, low carb dieet, Sonja Bakker, brood dieet etc. Niks werkt op de lange termijn dit is mij laatste strohalm! Als dit niks wordt dan ga ik voor een maagband dit is echt mijn laatste optie ik weet het ook niet meer!!!
pi_161763902
quote:
9s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:45 schreef cofox het volgende:

[..]

ik heb alles al geprobeerd 6 dagen in de week sporten, low carb dieet, Sonja Bakker, brood dieet etc. Niks werkt op de lange termijn dit is mij laatste strohalm! Als dit niks wordt dan ga ik voor een maagband dit is echt mijn laatste optie ik weet het ook niet meer!!!
Heb je je ook al eens medisch laten nakijken?
Als je echt gezond eet en regelmatig sport moet je afvallen. Tenzij je ongemerkt toch meer eet als je denkt of er een medische oorzaak is.

Dit soort dingen zijn niet de oplossing. Echt niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Vis een optie? woensdag 27 april 2016 @ 21:48:36 #157
70532 loveli
N
pi_161763939
quote:
9s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:45 schreef cofox het volgende:

[..]

ik heb alles al geprobeerd 6 dagen in de week sporten, low carb dieet, Sonja Bakker, brood dieet etc. Niks werkt op de lange termijn dit is mij laatste strohalm! Als dit niks wordt dan ga ik voor een maagband dit is echt mijn laatste optie ik weet het ook niet meer!!!
Vrag eens om advies in het bodybuild-topic, die hebben veel verstand van trainingsschema's en voedingadvies.
crap in = crap out
pi_161763963
Oh en op de lange termijn... Ook als je uiteindelijk wel bent afgevallen kun je nooit terug naar je voedingspatroon wat je ervoor had.
Een slank en gezond lijf vraagt nu eenmaal gezonde en gevarieerde voeding.

Ja ik vind het ook kut. Ik hou ook meer van pizza en bier.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161764114
Negeer die gast gewoon, hij zit overal te trollen met onzin.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_161764136
Oh ik wilde het bijna gaan proberen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161769225
quote:
13s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:24 schreef cofox het volgende:

[..]

Jammer dat je zo bevooroordeeld bent ik hoop dat hier wel mensen zijn die hier serieus op zouden willen reageren! Dit slaat gewoon nergens op!
ik heb nog niet helemaal bijgelezen en heb ook niet gelezen wat er in die link staat.
Maar alles wat zo belachelijk snel gaat en waar je zovele geldvoor moet betalen is bullshit. Ja mischien verlies je in het begin een hoop kilo's maar dat ziter in no time weer aan en dan blijf je aan het worstelen. Zoek iets blijvends.
Ik weet niet wat je weegt, of wat je eraf wilt hebben qua kilo's maar er zijn betere manieren...mischien is die 15 kilo voor de zomer niet haalbaar, maar dan had je mischien wat eerder moeten beginnen ;)
pi_161769234
quote:
9s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:37 schreef cofox het volgende:

[..]

Ik vind het jammer als ik gewoon vraag hier stel dat ik meteen zo de grond in wordt geboord en ik weg word gezet als een loser! Mijn motivatie om af te vallen is nu ook helemaal weg. Ik had wat meer support verwacht van lotgenoten in plaats daarvan krijg ik een bak met haat over mij heen :{
en als je motivatie zo makkelijk weg te krijgen is ga je het met geen enkel dieet redden
de beste support die we je kunnen geven is een realistisch beeld over wat haalbaar is en je ervan overtuigen dat alles wat de mooi klinkt om waar te zijn dat ook is
  donderdag 28 april 2016 @ 09:00:04 #163
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_161769250


[ Bericht 0% gewijzigd door XcUZ_Me op 28-04-2016 09:09:34 (Speciaal voor Bla Bla Bla) ]
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_161769262
quote:
9s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:45 schreef cofox het volgende:

[..]

ik heb alles al geprobeerd 6 dagen in de week sporten, low carb dieet, Sonja Bakker, brood dieet etc. Niks werkt op de lange termijn dit is mij laatste strohalm! Als dit niks wordt dan ga ik voor een maagband dit is echt mijn laatste optie ik weet het ook niet meer!!!
daar ga je de fout in. Wat je moet gaan doen is gewoon normaal gezond eten..niet allemala van de hype dieeten die geen mens volhoud op lange termijn, daar evt bij sporten (krachttraining zou mijn voorkeur hebben met hier en daar wat cardio)

als je echt wilt dan mag je me een pb sturen met je gewicht, leeftijd, lengte..dan kijk ik of ik je kan helpen aan een eetlijst en een trainigsschema
  donderdag 28 april 2016 @ 09:00:50 #165
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_161769266
Planning vandaag;

O: kwarktaart
L: 2 plakken speltcake
T: banaan
D: ?
B: misschien rondje sportschool
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_161769279
ja dat plaatje mag wel iets kleiner he xm

zo..lijstje voor vandaag
o: brinta met honing, koffie
t: protein bar
l: kip, rijst, groente
t: aardbeien
t: protein pudding
d: wortels, slavink, rijst of aardappel
s: rug/ buik, lopen
t: kwark met honing
  donderdag 28 april 2016 @ 09:03:19 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_161769287
Joh ga lekker ergens anders lopen chagrijnen :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_161769334
wie ik?
  Vis een optie? donderdag 28 april 2016 @ 11:59:10 #169
70532 loveli
N
pi_161772471
Eens in de zoveel tijd vergeet iemand het hek dich te doen en dan komt er weer eentje langs.
crap in = crap out
pi_161775525
quote:
9s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:45 schreef cofox het volgende:

[..]

ik heb alles al geprobeerd 6 dagen in de week sporten, low carb dieet, Sonja Bakker, brood dieet etc. Niks werkt op de lange termijn dit is mij laatste strohalm! Als dit niks wordt dan ga ik voor een maagband dit is echt mijn laatste optie ik weet het ook niet meer!!!
Hoe bedoel je op de lange termijn? Lukt het niet om aan het dieet te houden, of houd je je wel aan het dieet maar val je niet af of kom je weer aan?
  Vis een optie? donderdag 28 april 2016 @ 14:41:59 #171
70532 loveli
N
pi_161775799
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 14:28 schreef RealizeMe het volgende:

[..]

Hoe bedoel je op de lange termijn? Lukt het niet om aan het dieet te houden, of houd je je wel aan het dieet maar val je niet af of kom je weer aan?
Kssst... snel terug naar ONZ.
crap in = crap out
  donderdag 28 april 2016 @ 19:03:23 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_161781412
Meh-dag, ondanks dat de zon schijnt (en dus stom van mezelf) - eettechnisch en qua humeur

o. 4 eetlepels havermout, 3 eetlepels turkse yoghurt, scheut melk, halve banaan, half pakje diepvriesfruit
t. saucijzenbroodje
l. boterham vette salade + boterham geitenkaas en appelstroop
t. Lion Peanut XL
d. patat (actifry) met belgische mayo + magnum
t. 0.04 liter obst wasserle + dropjes + ...

Misschien dat ik mezelf naar de sportschool/yogamat sleep, maar mijn auto staat eindelijk goed geparkeerd :') (ja, zo`n dag)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 28 april 2016 @ 19:16:07 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_161781767
Ik ga ook tink! Gaan we samen ;).

Mijn D werd mie met wokgroenten en kibbeling. Lekker snel receptje.
Voor de rest me aan m'n lijstje gehouden zowaar! Zit nu op 1290 kcal voor vandaag, iets meer dan 8000 stappen, maar daar komen er zo nog wel een aantal bij :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_161782258
Lijstje:
O: 2 kaiserbroodjes met kaas.
Blik red bull en beker melk.
L: 2 kaiserbroodjes met kaas.
Fles cola.
T: warme chocomelk met slagroom.
Redbull
D: opgebakken aardappels met spek, ui en wat knoflook, sperziebonen en vlees.

Komen nog 2x halve liter bier bij en waarschijnlijk nachos. :9
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 28 april 2016 @ 19:36:01 #175
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_161782486
Vakantie? :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? donderdag 28 april 2016 @ 19:37:01 #176
70532 loveli
N
pi_161782515
Zit nog op werk, maar bij mij thuis is iemand taart aan het bakken. Dus het wordt zo'n avond :')
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 28 april 2016 @ 19:37:46 #177
70532 loveli
N
pi_161782543
Tink, met de taxi naar sport?

:P
crap in = crap out
pi_161782793
Uhhhh ja, vastendag werd geen vastendag :') de dag was te rommelig en te veel nekproblemen om op lucht te blijven leven. Ik had dan wel beter gezond kunnen eten, dat dan weer wel :+

O: wasa rogge cracker met kipfilet, ei en tomaat. Thee met melk
T's: koffie
L: stukje appeltaart
T's: twee bitterballen, twee mini loempia's
D: 2 havermout-noten koekjes eigen recept
B: misschien wat rekjes en strekjes tegen de nekpijn. Morgen worden de gesubluxeerde nekwervels weer terug gezet ;(
pi_161783470
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vakantie? :')
Uhuh :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 28 april 2016 @ 20:11:44 #180
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_161783479
Mijn lijstje van vandaag.

O:Skyr met bosvruchten.
B:insanity
T: Appel
L: Salade met kipfilet.
T: Chocolate chip cookie.
D: Varkensrollade met aardappelpartjes uit de oven en gemengde groente.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 28 april 2016 @ 22:38:18 #181
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_161788896
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 19:37 schreef loveli het volgende:
Tink, met de taxi naar sport?

:P
Met de auto naar verjaardag van iemand :') . Dus lijstje + 2 koffie, cupcake en half glaasje wijn.
Morgen weer een dag.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_161788897
Vandaag een gesprek gehad in het ziekenhuis, om in aanmerking te komen voor een maagverkleining moet ik minimaal 13 kilo afvallen. Ik heb daarom besloten om vanaf volgende week weer te gaan trainen in de sportschool. Voor het dieet krijg ik begeleiding vanuit ziekenhuis dit geeft mij toch extra motivatie om die 13 kilo af te vallen.
  donderdag 28 april 2016 @ 22:41:18 #183
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_161788968
quote:
3s.gif Op donderdag 28 april 2016 22:38 schreef cofox het volgende:
Vandaag een gesprek gehad in het ziekenhuis, om in aanmerking te komen voor een maagverkleining moet ik minimaal 13 kilo afvallen. Ik heb daarom besloten om vanaf volgende week weer te gaan trainen in de sportschool. Voor het dieet krijg begeleiding vanuit ziekenhuis dit geeft mij toch extra motivatie om die 13 kilo af te vallen.
Hoeveel wil je uiteindelijk afvallen?
Misschien een interessante tip voor je (misschien oud nieuws, maar goed): in LIF loopt ook een topic over maagverkleining en in het DIEET-topic posten veel users die veel moeten afvallen. Ik kan me voorstellen dat je het daar prettiger vindt, omdat wij hier eigenlijk zeiken op hoog niveau (lees: we zijn al slank en zeuren over een mini-rolletje hier en daar).

Maar je bent sowieso van harte welkom! Wat is je plan?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_161790159
Ik denk dat ik in dit topic aan het juiste adres ben voor mijn vraag. Ik ben tegenwoordig aan mijn conditie aan het werken, cq ik ga naar de sportschool. Ik wil de komende tijd ook wat op mijn voeding gaan letten. 1 om resultaat te zien, 2 omdat het natuurlijk goed is voor de gezondheid om eens een biertje of koek te laten staan.
Ik wil niet mijn hele eetpatroon omgooien door aan de yoghurt en de salades te gaan. Ik pak een spa in plaats van cola, ga de komende weken geen alcohol drinken en wat minder snoepen. Nu eet ik op mijn brood veel kaas, wat natuurlijk behoorlijk vet kan zijn. Wat is het gangbaarst broodbeleg met weinig calorieën? Zoiets zou ik bijvoorbeeld structureel aan kunnen passen en zo niet na het 'vasten' weer snel terug bij af te zijn.
't Echte en 't ware!
  Vis een optie? donderdag 28 april 2016 @ 23:35:22 #185
70532 loveli
N
pi_161790704
Aangezien het hek van het trollenverblijf een tijdje heeft opengestaan, weer ik niet of ik serieus op je moet antwoorden :')

Met vet is niks mis, tenzij je overdoseert. Kipfilet is mager.

edit: PoHi gecheckt, K3 gvonden. Sorry, ik neem je niet serieus.
crap in = crap out
  vrijdag 29 april 2016 @ 08:01:12 #186
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_161793156
:D

En Tink, gezien je omschrijving zou ik ook weer naar dieet moeten verhuizen, maar ik blijf mooi hier hoor (zijn ze in dieet ook blijer mee vermoed ik :+ ).

Planning vandaag:

O en L het bekende riedeltje van kwarktaart en speltcake
T: appel
D: groentechili sin carne
B: hupserdehups
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_161793241
o: mugcake met honing, koffie
t: aardbeien
l: 2x boloune met tonijnsalade
t:?
d: lasagne

gister avondeten aangepast naar 3 broodjes tonijnsalade en sporten was wel het geplande maar de bejaarde versie omdat ik me niet zo lekker voelde
pi_161793503
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 08:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
:D

En Tink, gezien je omschrijving zou ik ook weer naar dieet moeten verhuizen, maar ik blijf mooi hier hoor (zijn ze in dieet ook blijer mee vermoed ik :+ ).

Planning vandaag:

O en L het bekende riedeltje van kwarktaart en speltcake
T: appel
D: groentechili sin carne
B: hupserdehups
Ik denk toch wel dat er een groot verschil zit tussen een slanke mooi jurkjes dragende mama en iemand die een maagband wil/ nodig heeft :+
  vrijdag 29 april 2016 @ 09:06:10 #189
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_161793652
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 08:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
:D

En Tink, gezien je omschrijving zou ik ook weer naar dieet moeten verhuizen, maar ik blijf mooi hier hoor (zijn ze in dieet ook blijer mee vermoed ik :+ ).

Als ik me recente foto's van jou herinner, ben jij ver-ver-ver verwijderd van iemand die in aanmerking komt voor een maagbandje. En het lijkt mij oprecht heel frustrerend om ons geneuzel te moeten lezen als je echt heel veel moet afvallen. Iets wat bij jou zeker niet het geval is. Je hebt het figuur waar volksstammen een moord voor zouden doen, als zie je het zelf helaas anders. Dus.

Wegens tijdgebrek mijn non-existente vetrolletje beteugeld met een kwartiertje gewichten en tien minuten HIT. Het is nu ruim een uur later en ik heb het gevoel alsof ik op stacks loop (snelle hartslag en licht buiten adem). Misschien toch maar wat aan conditietraining gaan doen, want dit is niet goed :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 29 april 2016 @ 09:10:04 #190
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_161793690
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 23:19 schreef Japepk het volgende:
Ik denk dat ik in dit topic aan het juiste adres ben voor mijn vraag. Ik ben tegenwoordig aan mijn conditie aan het werken, cq ik ga naar de sportschool. Ik wil de komende tijd ook wat op mijn voeding gaan letten. 1 om resultaat te zien, 2 omdat het natuurlijk goed is voor de gezondheid om eens een biertje of koek te laten staan.
Ik wil niet mijn hele eetpatroon omgooien door aan de yoghurt en de salades te gaan. Ik pak een spa in plaats van cola, ga de komende weken geen alcohol drinken en wat minder snoepen. Nu eet ik op mijn brood veel kaas, wat natuurlijk behoorlijk vet kan zijn. Wat is het gangbaarst broodbeleg met weinig calorieën? Zoiets zou ik bijvoorbeeld structureel aan kunnen passen en zo niet na het 'vasten' weer snel terug bij af te zijn.
Ik ga je toch antwoord geven:
- kipfilet, ham, mager vleeswaren in het algemeen
- plakjes appel, komkommer, groente
- magere kaas
- zelfgemaakte jam met heel veel vruchten en weinig toegevoegde suiker
- boter (wel vet, maar zo lekker) en verder niets
- avocado + zalm + rode ui etc. ook vet, maar heel lekker en vullend, eet je maar een boterham minder
- lucht

En ik zou niet gaan "vasten" als ik jou was. :+ Maar gewoon structureel meer gezond en minder meuk eten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 29 april 2016 @ 09:50:01 #191
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_161794128
Stacks? Ik moet ff googlen denk ik.

En nee, een maagband hoef ik niet nee, gelukkig. Ik zou wel een bandje om mn snoeplust willen :').



oh en dit:



}:|
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_161799393
Ik kwam in mijn keuken een zak Amaranth tegen.
Wat kan ik daar mee maken? :?
Iemand een lekker recept?

Als couscous/bulgur vervanger werkt het alvast niet. En weggooien vind ik zonde. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  vrijdag 29 april 2016 @ 14:26:27 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_161799554
Ik vond het niet te vreten, dus ik ben een slechte raadgever in dezen :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_161800137
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vond het niet te vreten, dus ik ben een slechte raadgever in dezen :').
Ik googlede wat gister en zag toen staan dat het een kwartier moest koken en het daarna een beetje een snot-achtige substantie zou krijgen. :D :D :D :D
Ben ook nog niet helemaal overtuigd. :D

Heb ook ooit een keer een appelcake met quinoa gemaakt van Yvette van Boven. Mijn vriend en zijn collega's vergeleken het met vogelzaad. :D
quote:
Ik ga 'm proberen! Al was het maar omdat gepoft beter klinkt dan een snot achtige substantie. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  vrijdag 29 april 2016 @ 14:52:19 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_161800187
Ik heb wel eens amaranth muesli gehad, dat was wel lekker!

En SLA in A'dam doet/deed het vij sommige salades, dat was ook lekker :9 al weet ik niet hoe zij het klaarmaakten :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 29 april 2016 @ 16:23:10 #197
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_161802205
Hoi mag ik meedoen? Ik denk dat ik in Dieet toch niet helemaal goed op m'n plek ben :P
Fear is the path to the Dark Side.
  vrijdag 29 april 2016 @ 16:34:59 #198
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_161802420
For starters mijn voer du jour (ik ben aan het cutten zodat ik safer in de gewichtsklasse val voor een powerlift-wedstrijd in juni):

O: 2 volkoren brood met gerookte zalm, light roomkaas en sla
L: Berg geroosterde groenten en gerookte kipfilet
T: 4 rijstwafels met PB2, kleine banaan en een klein likje halvajam
D: Bami met roerbakgroenten en ham
T: Cannellini koeken (een soort chewy koeken met bonen als basis, iets meel er in, banaan, whey en ei, met chocolade als topping)

En sport vandaag is skwots, bench, single leg squats en overhead press. En misschien nog even op de crosstrainer als ik nog zin heb :P
Fear is the path to the Dark Side.
  vrijdag 29 april 2016 @ 16:36:17 #199
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_161802441
Ken wel Amaranth hotels :D

Nee Artoo, scheer je weg! Doei
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 kg zit er nog steeds aan *O*

Nog plannen dit weekend iedereen?
Hier helaas nog 6 vroege diensten, wel morgen uit eten want dat is dan al 7 dagen geleden, dat kan niet he! :N
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 29 april 2016 @ 16:37:51 #200
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_161802463
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:

Nee Artoo, scheer je weg! Doei

:'(
Fear is the path to the Dark Side.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')