quote:
ben je alweer aan het stofzuigenquote:
Nee, die slang is nog steeds kapot, moet ik nog repareren, ben de snelste niet.quote:
het was ook zo maar een opmerkingquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, die slang is nog steeds kapot, moet ik nog repareren, ben de snelste niet.
Alternatief zonder slangquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed excuusquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoeveel km heb je gelopen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:05 schreef Deisyy het volgende:
Mijn huis is schoon, mijn bed is schoon, hard gelopen, hond uitgelaten, tijd om in het zonnetje te zitten.
In totaal heb ik 5 km gelopen, waarvan de helft hard.quote:
Dat valt zéker mee danquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In totaal heb ik 5 km gelopen, waarvan de helft hard.
Ik moet weer helemaal opbouwen, want ik heb vorig jaar juli voor het laatst hard gelopen, dus het viel niet mee
En natuurlijk een nieuwe looproute ..quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In totaal heb ik 5 km gelopen, waarvan de helft hard.
Ik moet weer helemaal opbouwen, want ik heb vorig jaar juli voor het laatst hard gelopen, dus het viel niet mee
Heb ik ook niet, maar mijn zus wel en die laat ik uit op mijn vrije dagen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:06 schreef FANN het volgende:
ik wist niet eens dat jij een hond had trouwens
ah..... adoptiehondquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, maar mijn zus wel en die laat ik uit op mijn vrije dagen.
Adoptiehond
Ja inderdaad, dat is wel weer leuk. Dus lekker langs het meer gelopen.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ah..... adoptiehonddat zijn de beste
net áls logeerkinderen
Wel uitkijken met woeiquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat is wel weer leuk. Dus lekker langs het meer gelopen.
Genoeg fijne en rustige looproute hier, alleen daar geniet ik al van.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:10 schreef FANN het volgende:
Oh ja je bent verhuistnieuwe plekjes ontdekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |