Tja, als je het hoogverraad noemt als iemand blij is dat de politie de democratisch besloten wetten handhaaft dan vraag je er gewoon om.quote:
Übermensch of uebermensch, faalhaasquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:19 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
het begrip ubermensch komt uit de filosofie. Ook geen nazibegrip daardoor, landverradertje?
waarvan aktequote:Op dinsdag 19 april 2016 15:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Tja, als je het hoogverraad noemt als iemand blij is dat de politie de democratisch besloten wetten handhaaft dan vraag je er gewoon om.
hoe is het met de wereldpopulatiebedreigende ebola trouwens, paniekzaaiertje? Was het nu achteraf nodig om alle vliegvelden lam te willen leggen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Übermensch of uebermensch, faalhaas
Ik snap dat ook niet zo goed. Je mag het best ergens mee oneens zijn, maar veel mensen vinden het blijkbaar prima wanneer, als het hun uitkomt, wetten met voeten worden getreden om bepaalde lieden de mond te snoeren.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is verbazingwekkend hoeveel mensen juridische willekeur liever hebben als het hun interesses dient.
Je ziet het ook met het gedoe rond Boehmermann en Merkel, Merkel handelde formeel juridisch volledig correct, maar veel mensen schijnen daar ook liever een oplossing te hebben gehad volgens het gezonde volksgevoel
Waarom is Piet nou in vredesnaam weer een landverrader?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:19 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
het begrip ubermensch komt uit de filosofie. Ook geen nazibegrip daardoor, landverradertje?
piet is pro islamquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom is Piet nou in vredesnaam weer een landverrader?
Je bent toch niet serieus met deze opmerking?quote:
Wij hebben volgens mij een prima en genuanceerd gesprek gehad vandaag.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bent toch niet serieus met deze opmerking?
Wat gaan we straks krijgen? Mensen die geen probleem hebben met de islam gaan het gevang in?
Als je niet bereid bent ceremonieel een willekeurige moslim te onthoofden om je trouw aan onsch Nederland te bewijzen heb je een groot probleem!!quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bent toch niet serieus met deze opmerking?
Wat gaan we straks krijgen? Mensen die geen probleem hebben met de islam gaan het gevang in?
quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:34 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Wij hebben volgens mij een prima en genuanceerd gesprek gehad vandaag.
Daarom verbaasde mij die opmerking ook.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:34 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Wij hebben volgens mij een prima en genuanceerd gesprek gehad vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |