Nee, dit is om een argumentatie vragen. Jij stelt iets, dan is het niet aan mij om te bewijzen dat jij ongelijk hebt, dan is het allereerst aan jou om te beargumenteren waarom jij gelijk hebt.quote:
Dat kan ik wel kort uitleggen; omdat de islam een dominante ideologie is en onze cultuur regressief met open armen die barbaren verwelkomt met het idee dat ze bij het zien van onze schatkamers ipv ermee te vertrekken hier gaan meedoen om nog meer schatten te generen.quote:
Ik krijg niet de indruk dat jij weet wat regressief betekent, maar het is wel een leuk woord om er zo eens midden in een zin er tussendoor te gooien natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:50 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dat kan ik wel kort uitleggen; omdat de islam een dominante ideologie is en onze cultuur regressief met open armen die barbaren verwelkomt met het idee dat ze bij het zien van onze schatkamers ipv ermee te vertrekken hier gaan meedoen om nog meer schatten te generen.![]()
De realiteit bewijst elke dag het tegenovergestelde, therapeutische benadering werkt niet bij apenreligies.
dat heb ik vooraf al voldoende gedaan vind ik. Daarnaast wist ik niet dat ik hier in een juridisch proces zatquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, dit is om een argumentatie vragen. Jij stelt iets, dan is het niet aan mij om te bewijzen dat jij ongelijk hebt, dan is het allereerst aan jou om te beargumenteren waarom jij gelijk hebt.
Hier kun je meer lezen over dit fenomeen.
Apart, ik wist niet dat buiten de rechtszaal de termen 'bewijslast omdraaiden' iets heel anders betekenden dan binnen de rechtszaal.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:52 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
dat heb ik vooraf al gedaan. Daarnaast wist ik niet dat ik hier in een juridisch proces zat
gelukkig kunnen we dan nu samen vaststellen dat een wereld is buiten de rechtzaal. Ook al lijken er in beide werelden dezelfde begrippen gebruikt te wordenquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Apart, ik wist niet dat buiten de rechtszaal de termen 'bewijslast omdraaiden' iets heel anders betekenden dan binnen de rechtszaal.
hoogverrader gespotquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Goed werk van de Politie, maar ze hadden nog wat in te halen. Er werden door een groepje Neo Nazis in D een slordige 15 jaar aanslagen en liquidaties gepleegd die niet als zodanig werden opgemerkt. Werden afgedaan als criminaliteit onder Turken, russische maffia, etc zonder dat daar bewijzen voor waren.
Het is al goed met je, drs. mr. Dingflofbips.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:59 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
gelukkig kunnen we dan nu samen vaststellen dat een wereld is buiten de rechtzaal. Ook al lijken er in beide werelden dezelfde begrippen gebruikt te worden
De tirannie is niet de islam, maar de politieke correctheid waardoor de islam vooral wordt gezien als iemands recht om in sprookjes te geloven en niet als een ideologie.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:29 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Diezelfde vrijheden worden door islamigranten benut om juist onze vrijheden af te nemen, zie in andere avondlanden zoals frankrijk en duitsland al hele steden ontstaan waar de politie nieteens meer durft te komen en waar sharia heerst. Zie toespraken van alle grote imams waar geroepen wordt hoe ze onze steden aan het veroveren zijn. Waar sluit iedereen nog de ogen voor.. zijn jullie niet juist bang om op te staan tegen deze tirannie? Is dat hoe ons land bezet is in de 2e wereldoorlog voordat het verzet alles voor jullie moest gaan opknappen (en nog vaak verraden werd)?
je mag mij aanspreken met professor doctor Bipsquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het is al goed met je, drs. mr. Dingflofbips.
Ik regressief, jij regressieft, wij regressieven.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat jij weet wat regressief betekent, maar het is wel een leuk woord om er zo eens midden in een zin er tussendoor te gooien natuurlijk.
Die lijst is trouwens niet een compleetquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, zeggen de Döner-moorden jou iets? Die vonden plaats, ruim voordat de vluchtelingenstroom op gang kwam.
Maar dat moet kunnen, toch? Moeten die gekke Turken hier maar niet gaan wonen.
Jouw "gesundes Volksempfinden" beslaat gelukkig ook maar een klein deel van de wereld buiten de rechtszaal.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:59 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
gelukkig kunnen we dan nu samen vaststellen dat een wereld is buiten de rechtzaal. Ook al lijken er in beide werelden dezelfde begrippen gebruikt te worden
mooie term. De rest zal wel. Of dat het predikaat 'gelukkig' verdient weet ik nietquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Jouw "gesundes Volksempfinden" beslaat gelukkig ook maar een klein deel van de wereld buiten de rechtszaal.
Even citeren voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:07 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
mooie term. De rest zal wel. Of dat het predikaat 'gelukkig' verdient weet ik niet
regressie is terugval naar barbaarse culturen, iets waar we dus aan doen door dominante islam ed binnen te halen in de hoop dat ze "integreren".quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat jij weet wat regressief betekent, maar het is wel een leuk woord om er zo eens midden in een zin er tussendoor te gooien natuurlijk.
Dat was wat overdreven maar jouw argumenten houden nog steeds geen stand.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:51 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
laten we het hebben over jouw neklullerij van 100% besnijdenis in de vs.
je zat er slechts 42% naast.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:11 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Dat was wat overdreven maar jouw argumenten houden nog steeds geen stand.
Nope komt uit de 19e eeuw, uit de romantiek, van taalnazi tot faalnazi, thats youquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:07 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
mooie term. De rest zal wel. Of dat het predikaat 'gelukkig' verdient weet ik niethet is een nazi-term. De godwin is wederom een feit. Het moment die je wist dat zou komen
Het is niet mijn schuld dat hetgeen wat jij een prachtig idee vindt en op navraag nog eens onderschrijft, een van de kernpunten van de nazi-dictatuur was.quote:
het begrip ubermensch komt uit de filosofie. Ook geen nazibegrip daardoor, landverradertje?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nope komt uit de 19e eeuw, uit de romantiek, van taalnazi tot faalnazi, thats you
Oké. Ik zie het je zeggenquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld dat hetgeen wat jij een prachtig idee vindt en op navraag nog eens onderschrijft, een van de kernpunten van de nazi-dictatuur was.
Het is verbazingwekkend hoeveel mensen juridische willekeur liever hebben als het hun interesses dient.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld dat hetgeen wat jij een prachtig idee vindt en op navraag nog eens onderschrijft, een van de kernpunten van de nazi-dictatuur was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |