abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161550250
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:45 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

dit is bewijslast omdraaien
Nee, dit is om een argumentatie vragen. Jij stelt iets, dan is het niet aan mij om te bewijzen dat jij ongelijk hebt, dan is het allereerst aan jou om te beargumenteren waarom jij gelijk hebt.

Hier kun je meer lezen over dit fenomeen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_161550295
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom?
Dat kan ik wel kort uitleggen; omdat de islam een dominante ideologie is en onze cultuur regressief met open armen die barbaren verwelkomt met het idee dat ze bij het zien van onze schatkamers ipv ermee te vertrekken hier gaan meedoen om nog meer schatten te generen. 8)7
De realiteit bewijst elke dag het tegenovergestelde, therapeutische benadering werkt niet bij apenreligies.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_161550328
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:50 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Dat kan ik wel kort uitleggen; omdat de islam een dominante ideologie is en onze cultuur regressief met open armen die barbaren verwelkomt met het idee dat ze bij het zien van onze schatkamers ipv ermee te vertrekken hier gaan meedoen om nog meer schatten te generen. 8)7
De realiteit bewijst elke dag het tegenovergestelde, therapeutische benadering werkt niet bij apenreligies.
Ik krijg niet de indruk dat jij weet wat regressief betekent, maar het is wel een leuk woord om er zo eens midden in een zin er tussendoor te gooien natuurlijk.
pi_161550332
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, dit is om een argumentatie vragen. Jij stelt iets, dan is het niet aan mij om te bewijzen dat jij ongelijk hebt, dan is het allereerst aan jou om te beargumenteren waarom jij gelijk hebt.

Hier kun je meer lezen over dit fenomeen.
dat heb ik vooraf al voldoende gedaan vind ik. Daarnaast wist ik niet dat ik hier in een juridisch proces zat
pi_161550348
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:52 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

dat heb ik vooraf al gedaan. Daarnaast wist ik niet dat ik hier in een juridisch proces zat
Apart, ik wist niet dat buiten de rechtszaal de termen 'bewijslast omdraaiden' iets heel anders betekenden dan binnen de rechtszaal.
  dinsdag 19 april 2016 @ 14:55:21 #106
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_161550381
Goed werk van de Politie, maar ze hadden nog wat in te halen. Er werden door een groepje Neo Nazis in D een slordige 15 jaar aanslagen en liquidaties gepleegd die niet als zodanig werden opgemerkt. Werden afgedaan als criminaliteit onder Turken, russische maffia, etc zonder dat daar bewijzen voor waren.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_161550455
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Apart, ik wist niet dat buiten de rechtszaal de termen 'bewijslast omdraaiden' iets heel anders betekenden dan binnen de rechtszaal.
gelukkig kunnen we dan nu samen vaststellen dat een wereld is buiten de rechtzaal. Ook al lijken er in beide werelden dezelfde begrippen gebruikt te worden
pi_161550465
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Goed werk van de Politie, maar ze hadden nog wat in te halen. Er werden door een groepje Neo Nazis in D een slordige 15 jaar aanslagen en liquidaties gepleegd die niet als zodanig werden opgemerkt. Werden afgedaan als criminaliteit onder Turken, russische maffia, etc zonder dat daar bewijzen voor waren.
hoogverrader gespot
pi_161550480
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:59 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

gelukkig kunnen we dan nu samen vaststellen dat een wereld is buiten de rechtzaal. Ook al lijken er in beide werelden dezelfde begrippen gebruikt te worden
Het is al goed met je, drs. mr. Dingflofbips.
pi_161550493
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:29 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Diezelfde vrijheden worden door islamigranten benut om juist onze vrijheden af te nemen, zie in andere avondlanden zoals frankrijk en duitsland al hele steden ontstaan waar de politie nieteens meer durft te komen en waar sharia heerst. Zie toespraken van alle grote imams waar geroepen wordt hoe ze onze steden aan het veroveren zijn. Waar sluit iedereen nog de ogen voor.. zijn jullie niet juist bang om op te staan tegen deze tirannie? Is dat hoe ons land bezet is in de 2e wereldoorlog voordat het verzet alles voor jullie moest gaan opknappen (en nog vaak verraden werd)?
De tirannie is niet de islam, maar de politieke correctheid waardoor de islam vooral wordt gezien als iemands recht om in sprookjes te geloven en niet als een ideologie.

Die politieke correctheid is de laatste jaren toch echt op weg naar de uitgang. Als je kijkt naar hoe andere vrije samenlevingen slachtoffer werden van dictatuur en repressie, dan start dat zelden met een bloederige revolutie en rellen in de straten. Dat start vrijwel altijd doordat de radicalen zich tegen de politiek aan gaan bemoeien, zieltjes voor zich weten te winnen en dan beginnen met het verbieden van allerlei zaken.

Zolang radicale islamieten geen politieke macht zijn zullen ze nooit verder komen dan hier en daar een auto opblazen. En nog nooit is een Westers land gezwicht voor terrorisme, dus daar maak ik me niet zo druk over.

En ghetto's...Tsja, dat is heel kwalijk. Maar je moet niet in de illusie leven dat als er geen islam meer is, dat er dan geen achterbuurt meer zal zijn. Er is altijd iemand aan de onderkant. Nu zijn het vaak moslims. Als die er niet meer zijn, dan zijn het wel oostblokkers, kampers of gewone autochtonen die geen cent te makken hebben. Zo gaat het al eeuwen.
pi_161550537
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het is al goed met je, drs. mr. Dingflofbips.
je mag mij aanspreken met professor doctor Bips
pi_161550595
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik krijg niet de indruk dat jij weet wat regressief betekent, maar het is wel een leuk woord om er zo eens midden in een zin er tussendoor te gooien natuurlijk.
Ik regressief, jij regressieft, wij regressieven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 19 april 2016 @ 15:05:55 #113
45206 Pietverdriet
pi_161550599
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 13:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mwoah, zeggen de Döner-moorden jou iets? Die vonden plaats, ruim voordat de vluchtelingenstroom op gang kwam.

Maar dat moet kunnen, toch? Moeten die gekke Turken hier maar niet gaan wonen.
Die lijst is trouwens niet een compleet
Deze hoort er ook bij.
http://www.nrc.nl/handels(...)n-dusseldorf-7504186
Was bij mij om de hoek toen ik daar woonde
pi_161550614
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:59 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Jouw "gesundes Volksempfinden" beslaat gelukkig ook maar een klein deel van de wereld buiten de rechtszaal.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2016 15:07:15 ]
pi_161550638
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:06 schreef Igen het volgende:

[..]

Jouw "gesundes Volksempfinden" beslaat gelukkig ook maar een klein deel van de wereld buiten de rechtszaal.
mooie term. De rest zal wel. Of dat het predikaat 'gelukkig' verdient weet ik niet

:') het is een nazi-term. De godwin is wederom een feit. Het moment die je wist dat zou komen
pi_161550662
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:07 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

mooie term. De rest zal wel. Of dat het predikaat 'gelukkig' verdient weet ik niet
Even citeren voor het nageslacht. :X
pi_161550683
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:08 schreef Igen het volgende:

[..]

Even citeren voor het nageslacht. :X
Goedkope godwin is goedkoop
pi_161550714
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

regressie is terugval naar barbaarse culturen, iets waar we dus aan doen door dominante islam ed binnen te halen in de hoop dat ze "integreren".
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_161550715
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 13:51 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

laten we het hebben over jouw neklullerij van 100% besnijdenis in de vs.
Dat was wat overdreven maar jouw argumenten houden nog steeds geen stand.
pi_161550772
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:11 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Dat was wat overdreven maar jouw argumenten houden nog steeds geen stand.
je zat er slechts 42% naast.
  dinsdag 19 april 2016 @ 15:14:17 #121
45206 Pietverdriet
pi_161550780
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:07 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

:') het is een nazi-term. De godwin is wederom een feit. Het moment die je wist dat zou komen
Nope komt uit de 19e eeuw, uit de romantiek, van taalnazi tot faalnazi, thats you
pi_161550853
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:09 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Goedkope godwin is goedkoop
Het is niet mijn schuld dat hetgeen wat jij een prachtig idee vindt en op navraag nog eens onderschrijft, een van de kernpunten van de nazi-dictatuur was.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2016 15:18:05 ]
pi_161550895
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nope komt uit de 19e eeuw, uit de romantiek, van taalnazi tot faalnazi, thats you
het begrip ubermensch komt uit de filosofie. Ook geen nazibegrip daardoor, landverradertje?
pi_161550898
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:17 schreef Igen het volgende:

[..]

Het is niet mijn schuld dat hetgeen wat jij een prachtig idee vindt en op navraag nog eens onderschrijft, een van de kernpunten van de nazi-dictatuur was.
Oké. Ik zie het je zeggen
  dinsdag 19 april 2016 @ 15:23:07 #125
45206 Pietverdriet
pi_161550971
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:17 schreef Igen het volgende:

[..]

Het is verbazingwekkend hoeveel mensen juridische willekeur liever hebben als het hun interesses dient.
Je ziet het ook met het gedoe rond Boehmermann en Merkel, Merkel handelde formeel juridisch volledig correct, maar veel mensen schijnen daar ook liever een oplossing te hebben gehad volgens het gezonde volksgevoel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')