hou op hoorquote:
Wat heb jij voor humeur de laatste dagenquote:Op dinsdag 19 april 2016 09:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij bent een....
Maar dat ga ik niet zeggen
Hey je ademt nogquote:Op dinsdag 19 april 2016 09:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat heb jij voor humeur de laatste dagen
quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij bent een....
Wat de fuck!?quote:Op maandag 18 april 2016 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha in de buurt. Hij woont verdieping beneden mij. Zelfde huis.
een fidele jongeman? thanksquote:Op dinsdag 19 april 2016 09:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij bent een....
quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:13 schreef HPLC het volgende:
Chai heeft gewoon haar honderdduizendste post niet gevierd
Nee tegen PeZuquote:Op dinsdag 19 april 2016 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ghehe nee die quote is van Fylax tegen mij toch?
ook al? tegen mij gisteren sowieso ookquote:Op dinsdag 19 april 2016 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ghehe nee die quote is van Fylax tegen mij toch?
Als je het gezellig wilt houden moet je dit dus ook niet gaan doen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat heb jij voor humeur de laatste dagen
quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb hier je beginstapjes meegemaakt. Zo trots
Ik word zuur van jou domheidquote:Op dinsdag 19 april 2016 09:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je het gezellig wilt houden moet je dit dus ook niet gaan doen.
vroeger, toen ze nog een kleine chai wasquote:
Doe niet zo verontwaardigd.quote:
je hebt gelijk dat was niet oprecht en ongepast, ik had dat kunnen weten, mijn excuusquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt gelijk dat was niet oprecht en ongepast, ik had dat kunnen weten, mijn excuus
Ik was gisteravond op bezoek bij mijn voormalige vakantiewerkgever waar ik 7 jaar geleden ben begonnen in de vakanties te werken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger, toen ze nog een kleine chai was
Werkt dat dan weer?quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:28 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net gesherlockt en dat had ik beter niet kunnen doen
doe niet zo tegen aberquote:
Ik zeg alleen maar leuke dingen over jou.quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:28 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net gesherlockt en dat had ik beter niet kunnen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |