als jij daar blij van wordt, graag gedaanquote:Op dinsdag 19 april 2016 08:36 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat vind ik wel heel aardig van je hoor.
Nieuwe dag, nieuwe dingen om je druk over te maken op fokquote:Op dinsdag 19 april 2016 08:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja lastig hè, als iemand een beetje chargeert.
Hoopte eigenlijk dat je nu zou uitleggen wanneer iets nieuws is en wanneer niet.
Maar deze keer is bewezen dat hij mensen onterecht heeft moeten laten zakken ipv dat het iets is wat alleen door slachtoffers geroepen wordt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 08:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee niks lastig aan hoor, maar al sj ij chargeert krijg je wat je serveert.
Alleen had ik verwacht dat je dat zelf wel kon verzinnen![]()
jij zegt dat hij dus ook mensen onterecht heeft laten zakken waarop ik reageer: dit is geen nieuws. zoveel mensen claimen toch onterecht gezakt te zijn, er zijn er maar weinig die het grif toegeven, braddie is de uitzondering wel.
daar heb ik dan ook geen woord over gerept, maar dat examinatoren niet eerlijk zijn dat was bij mij al bekendquote:Op dinsdag 19 april 2016 08:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar deze keer is bewezen dat hij mensen onterecht heeft moeten laten zakken ipv dat het iets is wat alleen door slachtoffers geroepen wordt.
Kon je niet slapen vannacht?quote:Op dinsdag 19 april 2016 08:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nieuwe dag, nieuwe dingen om je druk over te maken op fok
ik begin me nu al super druk te maken. ik hoop niet dat ik straks last krijg van mijn rikketik.quote:Op dinsdag 19 april 2016 08:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en dan een halve dag later terugkomen slijmenquote:Op dinsdag 19 april 2016 08:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Denk dat dat een opdracht was, niet uit zichzelf.quote:Op dinsdag 19 april 2016 08:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan een halve dag later terugkomen slijmen
ik heb hem vriendelijk verzocht weg te blijven uit mijn DMquote:Op dinsdag 19 april 2016 08:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat dat een opdracht was, niet uit zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |