Wat ben jij opgewekt vandaagquote:Op dinsdag 19 april 2016 06:42 schreef Chai het volgende:
Waarom is Niels er nooit tussen 6 en 7? Is dat danstijd of zo?
hij maakt dat altijd een weerbericht.quote:Op dinsdag 19 april 2016 06:42 schreef Chai het volgende:
Waarom is Niels er nooit tussen 6 en 7? Is dat danstijd of zo?
Dat doet hij toch al tussen half 5 en 6?quote:Op dinsdag 19 april 2016 07:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij maakt dat altijd een weerbericht.
alleen post hij het hier niet meer
ohw, dan denk ik iets van ochtendgymnastiekquote:Op dinsdag 19 april 2016 07:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doet hij toch al tussen half 5 en 6?
G Mquote:Op dinsdag 19 april 2016 08:02 schreef NoelGallagher het volgende:
De Spaanse Prins spreekt prima Spaans.
Mogguh stervelingen
quote:Op dinsdag 19 april 2016 08:09 schreef Chai het volgende:
NWS / Rijexaminator krijgt 9 maanden cel wegens fraude
Hij heeft dus ook veel mensen onterecht laten zakken om aan zijn percentage te komen.
voor 3000 euro hadden ze beter gewoon wat extra lessen kunnen nemenquote:Gemiddeld ontving hij 500 euro per gefraudeerd examen, terwijl de kandidaten daarvoor bedragen tot 3000 euro neertelden.
dit is toch geen nieuwsquote:Op dinsdag 19 april 2016 08:09 schreef Chai het volgende:
NWS / Rijexaminator krijgt 9 maanden cel wegens fraude
Hij heeft dus ook veel mensen onterecht laten zakken om aan zijn percentage te komen.
ja dat is precies wat ik zeg jimmyquote:Op dinsdag 19 april 2016 08:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Alles waar vaker rechtszaken over zijn is geen nieuws? Ah oké.
Ja lastig hè, als iemand een beetje chargeert.quote:
pardon! lees ik nu sereus dat jij dit geen nieuws vind? een rijexaminator die de boel fraudeerd.......ik bedoel dat zie je niet elke dag toch?quote:
nee niks lastig aan hoor, maar al sj ij chargeert krijg je wat je serveert.quote:Op dinsdag 19 april 2016 08:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja lastig hè, als iemand een beetje chargeert.
Hoopte eigenlijk dat je nu zou uitleggen wanneer iets nieuws is en wanneer niet.
ik zie wel meer niet elke dag toch weet ik dat het gebeurt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 08:30 schreef matthias24 het volgende:
[..]
pardon! lees ik nu sereus dat jij dit geen nieuws vind? een rijexaminator die de boel fraudeerd.......ik bedoel dat zie je niet elke dag toch?
ja maar dit is wel nieuws hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2016 08:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie wel meer niet elke dag toch weet ik dat het gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |