Maar dat gebeurt niet. Het gaat geleidelijk. Stapje voor stapje.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als dat geld zomaar "geconfisceerd" gaat worden heeft men daar wmb alle recht toe.
Dat basisinkomen bestaat al voor pensioengerechtigden: de AOW.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:02 schreef D1990 het volgende:
Weet je wat zo raar is? Dat ze zo selectief zijn, oftewel. De wereld is veranderd, mensen veranderen om de zoveel tijd van baan, dus is het stelsel niet meer houdbaar. Oke, voer dan het basisinkomen in. Maar dat doen ze dan weer niet.
Stelletje incompetente, megalomane wereldvreemde regenten.
De mensen krijgen dit niet in de gaten, dit gebeurt op slinkse wijze. Eigenlijkgebeurt het nu al met het bijdrukken van geld en het aanwakkeren van inflatie door de ECB.quote:
Dat is al lang een feit, gebeurde een jaar of 15 geleden alquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:52 schreef Megumi het volgende:
Het leegroven van de pensioen fondsen om het wanbeleid van de staat te blijven dekken zat er wel aan te komen.
AOW is geen basisinkomen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:28 schreef detaris het volgende:
[..]
Dat basisinkomen bestaat al voor pensioengerechtigden: de AOW.
Ook al gebeurd het wel, denken niet dat 45+'ers erg effectief zijn om een opstand te organiseren en te bemannen. Aangezien het nogal moeilijk is om met versleten botten het op te nemen tegen een fitte 20-25 jarige.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
De mensen krijgen dit niet in de gaten, dit gebeurt op slinkse wijze. Eigenlijkgebeurt het nu al met het bijdrukken van geld en het aanwakkeren van inflatie door de ECB.
Dit.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
De mensen krijgen dit niet in de gaten, dit gebeurt op slinkse wijze. Eigenlijkgebeurt het nu al met het bijdrukken van geld en het aanwakkeren van inflatie door de ECB.
De AOW is een basispensioen voor mensen die de AOW-leeftijd hebben bereikt. Onder bepaalde voorwaarden uiteraard. Inderdaad geen basisinkomen. Je moet er namelijk 50 jaar lang voor in Nederland wonen of werken een volledige AOW pensioen.quote:
Wat is dan je punt? Aangezien ik het over een basisinkomen. Wat ben jij bijdehand zeg.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:01 schreef detaris het volgende:
[..]
De AOW is een basispensioen voor mensen die de AOW-leeftijd hebben bereikt. Onder bepaalde voorwaarden uiteraard. Inderdaad geen basisinkomen. Je moet er namelijk wel voor werken, 50 jaar lang voor een volledige AOW pensioen.
Ik gaf je gelijk m.b.t. de AOW.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:13 schreef D1990 het volgende:
[..]
Wat is dan je punt? Aangezien ik het over een basisinkomen. Wat ben jij bijdehand zeg.
Je hoeft niet te werken om AOW te krijgen. Je moet alleen 50 jaar in Nederland gewoond hebben. Voor elk jaar dat je in Nederland woont tussen 15 en 65 bouw je 2 % op.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:01 schreef detaris het volgende:
[..]
De AOW is een basispensioen voor mensen die de AOW-leeftijd hebben bereikt. Onder bepaalde voorwaarden uiteraard. Inderdaad geen basisinkomen. Je moet er namelijk wel voor werken, 50 jaar lang voor een volledige AOW pensioen.
Klopt, dat wordt nog een wat als al onze Oost- Europese vrienden de AOW- leeftijd bereiken straksquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te werken om AOW te krijgen. Je moet alleen 50 jaar in Nederland gewoond hebben. Voor elk jaar dat je in Nederland woont tussen 15 en 65 bouw je 2 % op.
Ik had het over een basisinkomen, niet over het AOW. Daar begon jij over.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:28 schreef detaris het volgende:
[..]
Ik gaf je gelijk m.b.t. de AOW.![]()
Het onderwerp v.w.b. het basisinkomen heeft overigens niets te maken met de pensioenproblematiek. Pensioengeld is namelijk geen gemeenschapsgeld of een basisrecht o.i.d. Mensen moeten daar gewoon premie voor afdragen, het is uitgesteld loon.
Maar je bent de stof niet machtig D1990, dus in plaats van onzin over opstanden e.d. te posten en zelf bijdehand te doen kun je beter meelezen. Steek je misschien nog wat op.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:43 schreef D1990 het volgende:
[..]
Ook al gebeurd het wel, denken niet dat 45+'ers erg effectief zijn om een opstand te organiseren en te bemannen. Aangezien het nogal moeilijk is om met versleten botten het op te nemen tegen een fitte 20-25 jarige.
Leuk he, stoken?quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
AchJa? Zeg hier ook eens iets van
Age and guile beat youth, innocence and a bad haircutquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:43 schreef D1990 het volgende:
[..]
Ook al gebeurd het wel, denken niet dat 45+'ers erg effectief zijn om een opstand te organiseren en te bemannen. Aangezien het nogal moeilijk is om met versleten botten het op te nemen tegen een fitte 20-25 jarige.
De kans dat wij in ons leven nog een landskampioenschap van Feyenoord mee gaan maken is groter.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:13 schreef juliusceasar het volgende:
Hoe lang nog voor het volk eens echt in opstand komt???
Feyenoord wordt volgend jaar kampioen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De kans dat wij in ons leven nog een landskampioenschap van Feyenoord mee gaan maken is groter.
God zij geloofd en geprezen.. Had voorheen premievrij pensioen... En nu defined cost.. En op het dieptepunt ga ik mijn reservering omzetten in dc. Hoppa. Gaat me goed geld opleveren met de lage rente en denquantitative easing die in beurskoersen terecht komt...en dus in mijn rendement.quote:Op maandag 18 april 2016 22:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Het is inderdaad schandalig. Ik ben in 2020 43 jaar en val daardoor in de doelgroep. Werken tot m'n 77e èn m'n pensioen gejat.
Hoe ouder ik word, hoe meer ik het vertrouwen in de politiek en wetgeving verlies.
Volgend jaar zijn er Feyenoord supporters die stemgerechtigd zijn en geen kampioenschap hebben meegemaakt. Maar, in lijn van deze vergelijking, Nederlanders komen in milde opstand bij 7 nederlagen op rij van de favoriete club. Het Malieveld kan onderhand geschikt gemaakt worden voor nieuwbouw.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:17 schreef bamibij het volgende:
[..]
Feyenoord wordt volgend jaar kampioen.
lol, wegstemmen. Alsof dat gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:13 schreef juliusceasar het volgende:
Klijnsma is van de PvdA. Stem die volksverraderspartij weg in maart 2017!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |