SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
blablablabla
je reageert niet eens op mijn dm pffquote:Op maandag 18 april 2016 18:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou zeg.
Had die 80 liever willen besteden aan cadeau voor jou.
Wat?quote:Op maandag 18 april 2016 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
je reageert niet eens op mijn dm pff
Ja echt welquote:Op maandag 18 april 2016 18:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat?
Heb geen dm teruggehad na zaterdag, was beetje emotioneel geworden zelfs na keiharde afwijzing .
Pffffquote:Op maandag 18 april 2016 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt wel
mijn laatste dm naar jou was 15-04 om 02:22
omgquote:Op maandag 18 april 2016 18:08 schreef Elan het volgende:
Lol je wil aandacht nou dat gaat best goed zo whahhaha
Waar is pax eigenlijkquote:
hij is wel eens in de homo sc en livetopics van pauw of viquote:Op maandag 18 april 2016 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Waar is pax eigenlijk
of mag hij hier niet meer komen van etsu
Oh echtquote:Op maandag 18 april 2016 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij is wel eens in de homo sc en livetopics van pauw of vi
Hij zit nu onder de plak he van die tinderboy
sof is op zoek naar srs relatie dus dan zit ze bij jouw leeftijd goedquote:Op maandag 18 april 2016 18:08 schreef Elan het volgende:
Lol je wil aandacht nou dat gaat best goed zo whahhaha
Shit, ben ik nu te laat met hem hosselen?quote:Op maandag 18 april 2016 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij is wel eens in de homo sc en livetopics van pauw of vi
Hij zit nu onder de plak he van die tinderboy
Ben onvolwassener dan sof hoorquote:Op maandag 18 april 2016 18:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sof is op zoek naar srs relatie dus dan zit ze bij jouw leeftijd goed
hoe weet jij dat nou weerquote:Op maandag 18 april 2016 18:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sof is op zoek naar srs relatie dus dan zit ze bij jouw leeftijd goed
maar je hebt een hypotheekquote:Op maandag 18 april 2016 18:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben onvolwassener dan sof hoor
Sof is pienter meisje
oh leuk, ik ookquote:
Ja tuurlijkquote:
Ik denk niet dat ik een carrière ga hebben in mijn vakgebiedquote:Op maandag 18 april 2016 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sof, hoe wil je groot gezin combineren met carriere straks?
Nee ik weet al wie mijn bruidsmeisjes wordenquote:Op maandag 18 april 2016 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk
Maar eerst trouwen
Zullen we Etsu als bruidsmeisje vragen?
Mortaxx ceremoniemeester
Gewoon ZZP parttimequote:Op maandag 18 april 2016 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik een carrière ga hebben in mijn vakgebiedBest jammer eigenlijk
Echtquote:Op maandag 18 april 2016 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik weet al wie mijn bruidsmeisjes worden
Nee dat gaat al helemaal niet met wat ik doequote:Op maandag 18 april 2016 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon ZZP parttime
Ik betaal die rekeningen wel.
Ja en vriendinnenquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik een carrière ga hebben in mijn vakgebiedBest jammer eigenlijk
Vrijwilligerswerk dan.quote:Op maandag 18 april 2016 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat gaat al helemaal niet met wat ik doe
Ik zou niet weten hoe je in de hulpverlening carrière kan makenquote:
Mag ik niet werken ofzo elanquote:Op maandag 18 april 2016 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk dan.
Genoeg vluchtelingen.
lol zou je sof naar azc laten gaan?quote:Op maandag 18 april 2016 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk dan.
Genoeg vluchtelingen.
Ja in deze tijd welquote:Op maandag 18 april 2016 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
Vanaf hoeveel is het een groot gezin? Vier?
Inso mag iig niet meer komenquote:Op maandag 18 april 2016 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en vriendinnen
Maar zal wel weer veranderen als ik ooit ga trouwen
Ja maar eerst even werken dan pas gezinquote:Op maandag 18 april 2016 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet als je groot gezin wil. Kan toch niet man.
Drie zou ik ook wel echt zo'n beetje het maximum vinden hoor, liever twee.quote:Op maandag 18 april 2016 18:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja in deze tijd wel
Ik ken nauwelijks meiden die drie of meer willen tegenwoordig
Ohquote:Op maandag 18 april 2016 18:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar eerst even werken dan pas gezin
Ik vind twee zo saai en burgerlijkquote:Op maandag 18 april 2016 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Drie zou ik ook wel echt zo'n beetje het maximum vinden hoor, liever twee.
Dat weet ik nog niet hoorquote:Op maandag 18 april 2016 18:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Niet parttime dan?
Of wil je echt fulltime moederen?
Johannes en Lilian.quote:Op maandag 18 april 2016 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Drie zou ik ook wel echt zo'n beetje het maximum vinden hoor, liever twee.
Nee dat zou ik echt niet leuk vindenquote:
Wat een leuke namen zegquote:
Nou soms hoor je van horrorbevallingen. Kan me voorstellen dat je dan klaar mee bent.quote:Op maandag 18 april 2016 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat zou ik echt niet leuk vinden
Dan vind ik wel een andere oplossingquote:Op maandag 18 april 2016 18:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou soms hoor je van horrorbevallingen. Kan me voorstellen dat je dan klaar mee bent.
Of je kan ze niet krijgen.
Echt een lelijke naamquote:
Ik denk dat niemand zijn kind zo zou noemenquote:
ik welquote:Op maandag 18 april 2016 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand zijn kind zo zou noemen
Johannes en Paxjequote:Op maandag 18 april 2016 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel twee jongens of twee meisjes. :$
jaaaaaaquote:
Dan zou ik er een adopterenquote:Op maandag 18 april 2016 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
Na een horrorbevalling zou ik wel overwegen het bij een te laten.
ja dagquote:
Dan moeten we maar een lelijke kat nemen.quote:Op maandag 18 april 2016 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
Na een horrorbevalling zou ik wel overwegen het bij een te laten.
gastquote:Op maandag 18 april 2016 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bah dan kun je twintig jaar de shit opruimen van iets wat niet je eigen bloed is
1 manier om daar achter te komen /insert random smileyquote:Op maandag 18 april 2016 18:39 schreef supersof het volgende:
Misschien kan ik niet eens kinderen krijgendat zou echt erg zijn
omdat het echte en gekke naam isquote:
Dat kloptquote:Op maandag 18 april 2016 18:41 schreef Elan het volgende:
[..]
1 manier om daar achter te komen /insert random smiley
waarschijnlijk ruim ik ook de zooi op van iemand anders dat niet mijn eigen bloed isquote:
Krijg je manlet kinderenquote:Op maandag 18 april 2016 18:42 schreef Mortaxx het volgende:
Elan als jij langzaam zaad hebt zou je mij dan als donor overwegen
Geen idee hoe je eruit ziet, al spreekt je ongecompliceerde karakter me wel aan.quote:Op maandag 18 april 2016 18:42 schreef Mortaxx het volgende:
Elan als jij langzaam zaad hebt zou je mij dan als donor overwegen
ik mag hopen dat mijn dochter(s) niet zo groot wordenquote:Op maandag 18 april 2016 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee hoor sof komt uit reuzenfamilie dus ze worden 1,90. Modellenlengte
Hoelang ben jijquote:Op maandag 18 april 2016 18:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ik mag hopen dat mijn dochter(s) niet zo groot worden
1.74quote:Op maandag 18 april 2016 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoelang ben jij
Ik ben ook lang dus moeten we wel testen.
Hopelijk hebben ze ook haar uiterlijk.quote:Op maandag 18 april 2016 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee hoor sof komt uit reuzenfamilie dus ze worden 1,90. Modellenlengte
slijmbalquote:Op maandag 18 april 2016 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze ook haar uiterlijk.
uh zeker weten?quote:Op maandag 18 april 2016 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze ook haar uiterlijk.
Dat zegt loka ook altijdquote:
Enige keer dat ik jou zag, leek je op Gollum.quote:
dat kan. Ik doe aan larpenquote:Op maandag 18 april 2016 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zegt loka ook altijd
[..]
Enige keer dat ik jou zag, leek je op Gollum.
Tja, vind het een beetje overdreven om het echt te verbieden hoor. Ontmoedigen, oke.quote:Op maandag 18 april 2016 19:00 schreef supersof het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)avels-en-blote-benen
eindelijk![]()
Ik hou niet zo van fascisme.quote:Op maandag 18 april 2016 19:00 schreef supersof het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)avels-en-blote-benen
eindelijk![]()
Ik vind naveltruitjes echt niet kunnen hoor. Snap niet dat ze dat aan doen naar schoolquote:Op maandag 18 april 2016 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, vind het een beetje overdreven om het echt te verbieden hoor. Ontmoedigen, oke.
Eens.quote:Op maandag 18 april 2016 19:06 schreef Sked het volgende:
dresscode op scholen vind ik niet meer dan normaal
Wat is er mis met naveltruitje dan?quote:Op maandag 18 april 2016 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind naveltruitjes echt niet kunnen hoor. Snap niet dat ze dat aan doen naar school
Nou ja, als zij dat willen dragen en de ouders vinden dat goed. Het is toch het gedeelte van hun leven waar ze nog niet representatief hoeven te zijn enzo.quote:Op maandag 18 april 2016 19:06 schreef Sked het volgende:
dresscode op scholen vind ik niet meer dan normaal
Ik vind het ook hoerig, maar goed, dat is slechts mijn mening.quote:Op maandag 18 april 2016 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind naveltruitjes echt niet kunnen hoor. Snap niet dat ze dat aan doen naar school
Op fascisme? Watquote:Op maandag 18 april 2016 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij geilt erop
Het is echt niet normaal hoe veertienjarigen tegenwoordig gekleed gaan
Ja ik vind dat gewoon niet kunnen. Veel te bloot. Net als van die te korte broekjes waar hun kont half uit valt.quote:Op maandag 18 april 2016 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er mis met naveltruitje dan?
ik geloof jou niet hierinquote:Op maandag 18 april 2016 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het niet normaal dat het nodig is
En waar ligt de grens dan?quote:Op maandag 18 april 2016 19:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik vind dat gewoon niet kunnen. Veel te bloot. Net als van die te korte broekjes waar hun kont half uit valt.
Dat kunnen ze dan maar lekker in hun vrije tijd doen.quote:Op maandag 18 april 2016 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waar ligt de grens dan?
Hoeveel cm huid is te bloot?
En is dat in de winter anders dan in de zomer?
En waarom zou jouw maatstaf bepalend moeten zijn en niet die van de kinderen?
Ik vind het deels zelfontdekking, deels zelfontplooien en -uiting. Zou daar niet snel een grens trekken.
Gaan ze toch naar andere school.quote:Op maandag 18 april 2016 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waar ligt de grens dan?
Hoeveel cm huid is te bloot?
En is dat in de winter anders dan in de zomer?
En waarom zou jouw maatstaf bepalend moeten zijn en niet die van de kinderen?
Ik vind het deels zelfontdekking, deels zelfontplooien en -uiting. Zou daar niet snel een grens trekken.
Oh sorry danquote:Op maandag 18 april 2016 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
uh wat
Ik vind croptop hotpants leuk bij festival ofzo maar op school is anders
Maar wat mag dan wel?quote:Op maandag 18 april 2016 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat kunnen ze dan maar lekker in hun vrije tijd doen.
Is ook een optie.quote:
Ik bepaal niks gelukkig, dat mag de leiding doen. Moeten zij weten.quote:Op maandag 18 april 2016 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wat mag dan wel?
En waarom zou jij moeten bepalen wat de kinderen aan mogen?
[..]
Is ook een optie.
Kennelijk niet, gezien je sterke mening.quote:Op maandag 18 april 2016 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik bepaal niks gelukkig, dat mag de leiding doen. Moeten zij weten.
Omdat een directie de regels bepaald (binnen de bakens van de wet)quote:Op maandag 18 april 2016 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
En waarom zou jij moeten bepalen wat de kinderen aan mogen?
Echte invloed heeft de kleding die kinderen dragen toch niet op waar het om gaat op school, vind het maar overdreven.quote:Op maandag 18 april 2016 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat een directie de regels bepaald (binnen de bakens van de wet)
Dan is het niet meer normaal om aan zowel leraren als leerlingen bepaalde eisen te stellen
Ik denk dat veel kinderen best wat meer bij mag worden gebracht over welke kleding waar wel en niet kan. En als het ze niet bevalt hebben ze net als in het echte leven de keuze om het te accepteren of te kiezen voor een andere school.quote:Op maandag 18 april 2016 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echte invloed heeft de kleding die kinderen dragen toch niet op waar het om gaat op school, vind het maar overdreven.
Ach, dat laatste is natuurlijk zo. Zou liever mijn kinderen naar een wat minder rigide school laten gaan in elk geval.quote:Op maandag 18 april 2016 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat veel kinderen best wat meer bij mag worden gebracht over welke kleding waar wel en niet kan. En als het ze niet bevalt hebben ze net als in het echte leven de keuze om het te accepteren of te kiezen voor een andere school.
Tuurlijk, kun je doen.quote:Op maandag 18 april 2016 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat een directie de regels bepaald (binnen de bakens van de wet)
Dan is het niet meer normaal om aan zowel leraren als leerlingen bepaalde eisen te stellen
Mijn kind zou sowieso niet naar een school zonder uniform gaan.quote:Op maandag 18 april 2016 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, kun je doen.
Zou daar zelf niet willen zitten als leerling. Zal mijn kind daar dan ook nooit op doen.
Dan maar vrije school.
Ik hier alleen 3 jaar op een school met uniform.quote:Op maandag 18 april 2016 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zat ook op een school met dringende kledingvoorschriften.
Komende weken met mijn beentjes omhoog en veel fokken. Enkelbandje gescheurd vanmiddag.quote:
tot hier gestopt met lezenquote:Op maandag 18 april 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komende weken met mijn beentjes omhoog
balenquote:Op maandag 18 april 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
veel fokken. Enkelbandje gescheurd vanmiddag.
hey vriendquote:
Wel goedquote:
leuk wat voor bedrijvenquote:Op maandag 18 april 2016 21:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel goed
Even wat sollicitatiebrieven versturen voor stage
met jou??
Gemeentes vooral ik dm wel wat preciesquote:Op maandag 18 april 2016 21:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
leuk wat voor bedrijven
Ja gaat wel morgen lange dag school wel koekoek
Van 10 tot 17.50 volgens roosterquote:Op maandag 18 april 2016 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Gemeentes vooral ik dm wel wat precies
Hoelang moet je?
Pfff super kutquote:
Hoe was dansles?quote:
Kun je het goed?quote:Op maandag 18 april 2016 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel leuk hoor.
Gezellig elke keer wel.
Dans je met je chick?quote:Op maandag 18 april 2016 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel leuk hoor.
Gezellig elke keer wel.
voor bruiloft tochquote:
Ja, die heeft dat van jongs af aan geleerd.quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, die heeft dat van jongs af aan geleerd.
#justupperclassthings
Ja, leukquote:Op maandag 18 april 2016 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
Achja komt wel goed toch
Kan je ook gezellig met je moeder dansen
Daarom heb ik op privelessen gehamerd.quote:Op maandag 18 april 2016 22:26 schreef Typisch het volgende:
Lijkt mij echt kut, begin ik met lessen met allemaal van die 12 jarige.
Haha, dat snap ik. Wel tof man.quote:Op maandag 18 april 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom heb ik op privelessen gehamerd.
Vind het opzich wel leuk.quote:
Leuk hoorquote:Op maandag 18 april 2016 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker hoor. Al ruim half jaartje weer.
tijd gaat snelquote:Op maandag 18 april 2016 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker hoor. Al ruim half jaartje weer.
Ik heb gezegd tegen die van mij dat ik het alleen overweeg met haar te doen als ze naar een andere school wil. Die van haar is echt zo een incestueus clubje, net als bij voetbalclubs weetjewel.quote:Op maandag 18 april 2016 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het opzich wel leuk.
Zou er best mee door willen gaan
Weet ik nietquote:
Ik heb de laatste jaren wel meermaals gedanst.quote:Op maandag 18 april 2016 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik niet
Ik heb alleen geschuifeld
Lijkt me wel leuk, maar denk dat ik er te verlegen voor ben ofzoquote:Op maandag 18 april 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb de laatste jaren wel meermaals gedanst.
Maar dan moet ik wel ernstig geleid worden.
quote:Op maandag 18 april 2016 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik niet
Ik heb alleen geschuifeld
Ik vind het niet zo erg.quote:Op maandag 18 april 2016 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk, maar denk dat ik er te verlegen voor ben ofzo
Lopen wel veel mooiboys op die scholen. En hommos natuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2016 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk, maar denk dat ik er te verlegen voor ben ofzo
dansvloertje murderenquote:Op maandag 18 april 2016 22:31 schreef Typisch het volgende:
beetje jumpen, beetje hakken
dansvloertje murderen
niks mis mee
Nou ik hoef niet per se een mooiboyquote:Op maandag 18 april 2016 22:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lopen wel veel mooiboys op die scholen. En hommos natuurlijk.
jammerquote:Op maandag 18 april 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik hoef niet per se een mooiboy
Ik ga liever knuffelend doodquote:Op maandag 18 april 2016 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Als de wereld vergaat kunnen we er ook dansend uit gaan nu
Zoals i nde films.
hoe gaat het met de boys verder sofquote:Op maandag 18 april 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik hoef niet per se een mooiboy
hoezo jammer?quote:
Ik had even geen zin in fokquote:Op maandag 18 april 2016 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe gaat het met de boys verder sof
al tijdje niet meer gesproken, waar was je?
hahahahahaquote:Op maandag 18 april 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan kan ik jou niet als buitenvrouw nemen.
ah okayquote:Op maandag 18 april 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had even geen zin in fok
Gaat slecht met de boys typ.
buitenvrouwgodquote:Op maandag 18 april 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan kan ik jou niet als buitenvrouw nemen.
Ja inderdaadquote:
Mijn broertje maakt continue de grap tegen zijn vriendin dat ie volgens de religie van zn vriendin een buitenvrouw mag nemen.quote:
hilarischquote:
Vermaak mij hier prima hoor.quote:Op maandag 18 april 2016 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Bevalt tilburg?
(ik snap niet waarom ik deze vraag stel want ik weet het antwoord toch al en als je niet dat antwoord gaat geven ben je gek)
quote:Op maandag 18 april 2016 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou slecht met buitenvrouw om kunnen gaan.
Wel knap hoe Don dat doet.
Ja snap ik, is niks aan.quote:Op maandag 18 april 2016 22:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vermaak mij hier prima hoor.
Al moet ik zeggen dat ik voornamelijk in de Pathe te vinden ben, thuis, iets doen met mijn chick of in Rotterdam. Dus zoveel ben ik verder niet in Tilburg zelf.
Morgen The Jungle Book.quote:Op maandag 18 april 2016 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja snap ik, is niks aan.
Pathe daar is wel chill
Oh ja daar moet ik ook nog heenquote:
ja we meeten wel op utrecht csquote:
Neem gewoon een familielid mee.quote:Op maandag 18 april 2016 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja daar moet ik ook nog heen
Helaas moet ik tegenwoordig alleen
quote:Op maandag 18 april 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nooit de orgineel gezien
Ik vroeg laatst of mijn broertje een keer met me naar de bios wilde en toen zei hij: nee.quote:
Ik heb nauwelijks westerse tekenfilms gezien tot mn 12e.quote:
ik heb in Wenen van de zomerquote:Op maandag 18 april 2016 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
JanCees zullen wij naar een bierfestival gaan ooit voor hipsters.
Dan drink ik 0,0 radler banaan
JanCees noemde mij hipster sindsdien doe ik louter hipsterdingen zoals bierfestivals.quote:Op maandag 18 april 2016 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb in Wenen van de zomer
Paulaner Banaan op
dat was goddelijk
quote:Op maandag 18 april 2016 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JanCees noemde mij hipster sindsdien doe ik louter hipsterdingen zoals bierfestivals.
wel je baardje laten staan danquote:Op maandag 18 april 2016 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
JanCees zullen wij naar een bierfestival gaan ooit voor hipsters.
Dan drink ik 0,0 radler banaan
watquote:Op maandag 18 april 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Vinden jullie de likt ook zo'n kutmuziek
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Met zo'n naam is het bij voorbaat kutquote:Op maandag 18 april 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Vinden jullie de likt ook zo'n kutmuziek
ah dit doet het goed in Toffler denk ikquote:Op maandag 18 april 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rotterdam is van shit als helderheid naar dit gegaan
zonder twijfelquote:Op maandag 18 april 2016 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah dit doet het goed in Toffler denk ik
Mijn vader vindt dat leuke muziek.quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]Best mooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken ze niet
de jvt of de likt?quote:Op maandag 18 april 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader vindt dat leuke muziek.
En hij spreekt geen nederlands
Ja leuk he. ze zijn echt apart die oranjequote:
erg hoogstaand is het niet qua perfomance nee, maar ik vind het wel een leuk feestje als zij er zijnquote:Op maandag 18 april 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wanstaltige muziek.
Live ook lachwekkend.
nooit echt geluisterdquote:Op maandag 18 april 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
broederliefde ook lachwekkend geworden
wel half miljoen op youtube alweer pff
BL niet echt gangsterrapquote:Op maandag 18 april 2016 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
nooit echt geluisterd
was al vrij snel klaar met nederlandse gangsterrap
Klopt ja apart randjequote:Op maandag 18 april 2016 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja leuk he. ze zijn echt apart die oranje
laat alle hoeken van je slaapkamer maar aan ezell zienquote:
Jan Smitquote:Op maandag 18 april 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
laat alle hoeken van je slaapkamer maar aan ezell zien
vulgairquote:Op maandag 18 april 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
is niet strafbaar tochquote:Op maandag 18 april 2016 22:52 schreef Typisch het volgende:
ik heb trouwens een chinees huisgenootje
die gek gaat gewoon om 3 uur snachts effe stofzuigen ineens
aldo zei dat ie dat met mij wilde doen las ik op mycroftquote:
typhoonquote:Op maandag 18 april 2016 22:50 schreef Typisch het volgende:
doe mij dan maar opgezwolle, ty of winne e.d.
boven mij wonen aziaten en die doen ook zulke dingen jaquote:Op maandag 18 april 2016 22:52 schreef Typisch het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2016 22:52 schreef Typisch het volgende:
Leven gewoon nog aziatische klok hun denken is 9 uur sochtends.quote:
zal ik je een geheimpje verklappenquote:Op maandag 18 april 2016 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
aldo zei dat ie dat met mij wilde doen las ik op mycroft
dat is pas vulgair
ja doe maarquote:
het is een meisjequote:
Moet ook altijd gelijk na gebruiken stofzuigen man, anders ga ik lopen zoekenquote:Op maandag 18 april 2016 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leven gewoon nog aziatische klok hun denken is 9 uur sochtends.
Was grapje sof, dat snap jij toch ook welquote:Op maandag 18 april 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2016 22:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Was grapje sof, dat snap jij toch ook wel
quote:Op maandag 18 april 2016 22:55 schreef supersof het volgende:
ik weet dat hij het niet zo bedoelde hoor
wauwquote:Op maandag 18 april 2016 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet ook altijd gelijk na gebruiken stofzuigen man, anders ga ik lopen zoeken
ben je gekquote:Op maandag 18 april 2016 22:57 schreef Elan het volgende:
Hebben jullie nog die LoL event bekeken in Ahoy