dansvloertje murderenquote:Op maandag 18 april 2016 22:31 schreef Typisch het volgende:
beetje jumpen, beetje hakken
dansvloertje murderen
niks mis mee
Nou ik hoef niet per se een mooiboyquote:Op maandag 18 april 2016 22:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lopen wel veel mooiboys op die scholen. En hommos natuurlijk.
jammerquote:Op maandag 18 april 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik hoef niet per se een mooiboy
Ik ga liever knuffelend doodquote:Op maandag 18 april 2016 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Als de wereld vergaat kunnen we er ook dansend uit gaan nu
Zoals i nde films.
hoe gaat het met de boys verder sofquote:Op maandag 18 april 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik hoef niet per se een mooiboy
hoezo jammer?quote:
Ik had even geen zin in fokquote:Op maandag 18 april 2016 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe gaat het met de boys verder sof
al tijdje niet meer gesproken, waar was je?
hahahahahaquote:Op maandag 18 april 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan kan ik jou niet als buitenvrouw nemen.
ah okayquote:Op maandag 18 april 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had even geen zin in fok
Gaat slecht met de boys typ.
buitenvrouwgodquote:Op maandag 18 april 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan kan ik jou niet als buitenvrouw nemen.
Ja inderdaadquote:
Mijn broertje maakt continue de grap tegen zijn vriendin dat ie volgens de religie van zn vriendin een buitenvrouw mag nemen.quote:
hilarischquote:
Vermaak mij hier prima hoor.quote:Op maandag 18 april 2016 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Bevalt tilburg?
(ik snap niet waarom ik deze vraag stel want ik weet het antwoord toch al en als je niet dat antwoord gaat geven ben je gek)
quote:Op maandag 18 april 2016 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou slecht met buitenvrouw om kunnen gaan.
Wel knap hoe Don dat doet.
Ja snap ik, is niks aan.quote:Op maandag 18 april 2016 22:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vermaak mij hier prima hoor.
Al moet ik zeggen dat ik voornamelijk in de Pathe te vinden ben, thuis, iets doen met mijn chick of in Rotterdam. Dus zoveel ben ik verder niet in Tilburg zelf.
Morgen The Jungle Book.quote:Op maandag 18 april 2016 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja snap ik, is niks aan.
Pathe daar is wel chill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |