Ja, leukquote:Op maandag 18 april 2016 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
Achja komt wel goed toch
Kan je ook gezellig met je moeder dansen
Daarom heb ik op privelessen gehamerd.quote:Op maandag 18 april 2016 22:26 schreef Typisch het volgende:
Lijkt mij echt kut, begin ik met lessen met allemaal van die 12 jarige.
Haha, dat snap ik. Wel tof man.quote:Op maandag 18 april 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom heb ik op privelessen gehamerd.
Vind het opzich wel leuk.quote:
Leuk hoorquote:Op maandag 18 april 2016 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker hoor. Al ruim half jaartje weer.
tijd gaat snelquote:Op maandag 18 april 2016 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker hoor. Al ruim half jaartje weer.
Ik heb gezegd tegen die van mij dat ik het alleen overweeg met haar te doen als ze naar een andere school wil. Die van haar is echt zo een incestueus clubje, net als bij voetbalclubs weetjewel.quote:Op maandag 18 april 2016 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het opzich wel leuk.
Zou er best mee door willen gaan
Weet ik nietquote:
Ik heb de laatste jaren wel meermaals gedanst.quote:Op maandag 18 april 2016 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik niet
Ik heb alleen geschuifeld
Lijkt me wel leuk, maar denk dat ik er te verlegen voor ben ofzoquote:Op maandag 18 april 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb de laatste jaren wel meermaals gedanst.
Maar dan moet ik wel ernstig geleid worden.
quote:Op maandag 18 april 2016 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik niet
Ik heb alleen geschuifeld
Ik vind het niet zo erg.quote:Op maandag 18 april 2016 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk, maar denk dat ik er te verlegen voor ben ofzo
Lopen wel veel mooiboys op die scholen. En hommos natuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2016 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk, maar denk dat ik er te verlegen voor ben ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |